Vettel: Hadd menjek inkább átöltözni!

Egy öröme volt Sebastian Vettelnek az év utolsó nagydíjában: hogy véget ért. Dobogó nélkül, csapattársától vereséget szenvedve zárta a nehéz idényét.

Sebastian Vettel (Fotó: XPB)

Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Mondjuk ez a drs ez tényleg egy óriási vicc volt. 😀 Euro-dollár teljesen mindegy tíz-száz milliókat költenek a sportra és akkor nincs drs. De igazából ezen mit sem változtatott volna, a ferrari formán kívül volt egész hétvégén, szokásos gumikezelés ismét pocsék volt, Vettel pedig nagyon nem érezte az idei autót emiatt, nem kell ehhez varázsgömb. Jövőre változtatni kell a filozófián, ha volt trükk vagy sem, teljesen *** elgondolás hogy egyenesben legyen meg az erő, kanyarokban pedig súlyos tizedeket kaptak, 3. szektort rossz volt nézni… Fel van adva a lecke a csapatnak.

  2. andrea1: Tudom tudom itt ott peches volt, kezében volt az elony, ha jobban kijon a lépés de összességében én Vettellel nem vagyok megelégedve, meg lehetett volna verni Lokit és kellett is volna. Szóval tudjuk milyen mikor Vettel kemény és oda tud a másiknak csapni vagy csak én tudom. Ennek kellett volna motiválónak lenni, mert Kimi ellene mindig jött valami extra ha kicsit Kimi jobban ment. Ez hiányzott nekem idén tőle.

    Hát ez egyértelmű sajnos.Legalább ő ne hibázott volna,amikor nem volt meg a tempója.
    A ferrari nem elég gyors,ezért sokat kockáztatnak,hogy felvegyék a harcot a mercédesszel és mind a két pilóta túlvezette az autót szerintem.Az is baj,hogy aki előbb van a futamon,azé a kedvezőbb taktika,ami miatt a másik pilótával legtöbbször kiszúrnak.Hamilton kényelmes helyzetben van,ha most nem is sikerült jól egy időmérő vagy verseny,majd a következőn behozzuk.Így nyilván a hibázás lehetőségét nincs is értelme megkockáztatni egy veszélyes manőverrel.

  3. guide: Amúgy csalóka a kép.Bahreinben,Spaban egyértelműen Leclerc jóval gyorsabb volt.Franciában Vettelnek motorgondja volt,ahogy Ausztriában is kuka lett a futama az időmérő miatt,pedig nagyon jó volt a tempója és ugye ott mindenki Lecleről áradozott.Monzában akár meg is nyerhette volna az időmérőt,a futamon meg mivel a mezőny végére került kétszeresen is a hibája meg a bünti miatt,letekerték a motorját.Szingapúrban nem villogott az időmérőn,de Leclerc se volt gyorsabb a futamon,mert akkor nem tud Vettel eléje kerülni a kerékcsere után.Ezután jött a két műszaki hiba miatti nullázás.
    Szóval,Leclerc is sok pontot eldobált a hibái miatt,de Vettel még többet.Leclerc is veszített a technika ördöge és rossz csapatmegmozdulások(taktika,kerékcsere) miatt,de Vettel többet veszített ugyanezen okok miatt.Ha nem esik ki azon a két futamon,akkor szinte ugyanannyi pontjuk lenne.Ez nem dicsőség,de ha Leclerc tényleg olyan jó,akkor nem kellene akkora szégyennek se lenni.

    Tudom tudom itt ott peches volt, kezében volt az elony, ha jobban kijon a lépés de összességében én Vettellel nem vagyok megelégedve, meg lehetett volna verni Lokit és kellett is volna. Szóval tudjuk milyen mikor Vettel kemény és oda tud a másiknak csapni vagy csak én tudom. Ennek kellett volna motiválónak lenni, mert Kimi ellene mindig jött valami extra ha kicsit Kimi jobban ment. Ez hiányzott nekem idén tőle.

  4. andrea1:
    Vettel Vettel..ilyen kérdés van a fejembe. Mi lesz vele. A szezon gyenge volt, kikapott a csapattársától és az egész attitudje egy semmilyen érzést kelt. Voltak lángolások egy egy verseny alatt, de úgy semmilyen volt. Szeritnem az se véletlen hogy ilyen kérdések merülnek fel a vezetőségtől hogy olyan versenyző kell nekik akik nem hibáznak. Ha esetleg itt tényleg tárgyalgatások folynak Hammal az se nem jó Vettelnek, se nem jó Lokinek mert Ham komoly kritériumokkal fog jönni ha jön és az egy pillanat alatt kinyírja Lokit. Ha egy tárgyalási pozícióban ülnek akkor azt is tisztán kell látni hogy nem Hamnak van szüksége a Ferrarira. Igazából az egész 21-es helyezkedes érdekes lesz.

    Amúgy csalóka a kép.Bahreinben,Spaban egyértelműen Leclerc jóval gyorsabb volt.Franciában Vettelnek motorgondja volt,ahogy Ausztriában is kuka lett a futama az időmérő miatt,pedig nagyon jó volt a tempója és ugye ott mindenki Lecleről áradozott.Monzában akár meg is nyerhette volna az időmérőt,a futamon meg mivel a mezőny végére került kétszeresen is a hibája meg a bünti miatt,letekerték a motorját.Szingapúrban nem villogott az időmérőn,de Leclerc se volt gyorsabb a futamon,mert akkor nem tud Vettel eléje kerülni a kerékcsere után.Ezután jött a két műszaki hiba miatti nullázás.
    Szóval,Leclerc is sok pontot eldobált a hibái miatt,de Vettel még többet.Leclerc is veszített a technika ördöge és rossz csapatmegmozdulások(taktika,kerékcsere) miatt,de Vettel többet veszített ugyanezen okok miatt.Ha nem esik ki azon a két futamon,akkor szinte ugyanannyi pontjuk lenne.Ez nem dicsőség,de ha Leclerc tényleg olyan jó,akkor nem kellene akkora szégyennek se lenni.

  5. Vettel Vettel..ilyen kérdés van a fejembe. Mi lesz vele. A szezon gyenge volt, kikapott a csapattársától és az egész attitudje egy semmilyen érzést kelt. Voltak lángolások egy egy verseny alatt, de úgy semmilyen volt. Szeritnem az se véletlen hogy ilyen kérdések merülnek fel a vezetőségtől hogy olyan versenyző kell nekik akik nem hibáznak. Ha esetleg itt tényleg tárgyalgatások folynak Hammal az se nem jó Vettelnek, se nem jó Lokinek mert Ham komoly kritériumokkal fog jönni ha jön és az egy pillanat alatt kinyírja Lokit. Ha egy tárgyalási pozícióban ülnek akkor azt is tisztán kell látni hogy nem Hamnak van szüksége a Ferrarira. Igazából az egész 21-es helyezkedes érdekes lesz.