Bemutatták a Ferrari új F1-es autóját!

A Forma–1-es csapatok közül elsőként a Ferrari mutatta meg teljes valójában a nagyközönségnek 2020-as autóját. Az új gép némiképp módosított külsőt és az SF1000-es nevet kapta.

Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Denis Hunter:
    Milyen sok a zold szin benne…. jah, nem 😀
    Majd kiderul, mire lesz eleg.
    Arra gondolt mar valaki, mi lenne, ha iden valamelyik csapat (RB/Ferrari) legyozne a mercit? Mennyire probalnak megtartani a szabalyokat. Mert ugye jovore minden valtozik es nem feltetlenul uj gyoztest avatunk. Tetelezzuk fel, iden nem a merci nyerne, de jovore megint ok(ha maradnak). Akkor megint egy labonloves lenne az uj szabalyozas, mert vegre valaki utolerte a dominalo csapatot, erre kezdodik megint elorol az egesz. De igaz ez barmilyen mas csapatra, dominanciara. Akkor valtoztatnak szabalyokat, amikor ugyis utolernek oket, aztan jobb esetben masik csapat dominal megint jopar evet.

    Ez szerintem akkor lett volna érdekes, ha már tavaly más lett volna a bajnok. Akkor lehet ment volna a varia!

  2. A tavalyi autóval egy óriási hiba volt, hogy nem generált elég leszorítóerőt, nem volt tapadás, gumikat képtelenek voltak működésre bírni. Nos ezen szemmel láthatóan dolgoztak, rengeteg szárgy/légterelő került fel, talán a végletekig kidolgozott most már ez az éra. Remélem a pályán is jól fog muzsikálni és Vettelnek is feküdni fog.

  3. Binotto: “I want to reply on a different way. I think Seb is our first choice at the moment, and obviously it’s something we are discussing with him and we will continue discussing, but he’s certainly our first option, our preference at the moment.”

    Ezek szerint a hosszabbítás kb csak Vettelen múlik. Így hacsak nem lesz nagyon gyenge a szezonkezdésük, valószínűleg a Ferrarinál se lesz változás és akkor Hamilton is csak a helyén tud maradni.

  4. Jó hír Vettel szempontjából, hogy az autó szűkebbre húzott hátsó része és a nagyobb rake miatt stabilabb lesz az autó, bár ezt nagyban befolyásolják majd, hogy az autó elejéről érkező áramlatokat hogyan sikerül hátul munkára bírni, első ránézésre sokat melóztak az aeron, de az én személyes véleményem az, hogy ez a sok apró aero változtatás, kicsit ilyen tűzoltás szerű megoldásnak hatnak, ilyen pakoljunk fel mindent azt majd lesz valami alapon.
    Kíváncsi leszek, hogy ezzel az egyenesbeli fölényük mennyire tűnik majd el és a kanyarokban mire mennek majd a Merci és a Red Bull ellen, vicces lenne, ha most meg a Merci gyúrna rá az egyenesre, ami benne is van a pakliban az új motorral meg azzal, hogy hatékonyabbá akarják tenni a leszorítóerő felhasználását.

  5. Denis Hunter:
    Milyen sok a zold szin benne…. jah, nem 😀
    Majd kiderul, mire lesz eleg.
    Arra gondolt mar valaki, mi lenne, ha iden valamelyik csapat (RB/Ferrari) legyozne a mercit? Mennyire probalnak megtartani a szabalyokat. Mert ugye jovore minden valtozik es nem feltetlenul uj gyoztest avatunk. Tetelezzuk fel, iden nem a merci nyerne, de jovore megint ok(ha maradnak). Akkor megint egy labonloves lenne az uj szabalyozas, mert vegre valaki utolerte a dominalo csapatot, erre kezdodik megint elorol az egesz. De igaz ez barmilyen mas csapatra, dominanciara. Akkor valtoztatnak szabalyokat, amikor ugyis utolernek oket, aztan jobb esetben masik csapat dominal megint jopar evet.

    Semennyire, mert ha nem a Merci nyerne arra valószínűleg nem 1-2 hónap alatt jönnénk rá, hanem, akkor szoros csatában győzné le őket a Ferrari vagy a Red Bull. Így nem lenne idő ilyesmin vitázni, mert addigra már kész lesznek a 2021-es autók, amiket nem fognak csak úgy kib*szni a kukába. Plusz a szabályváltozásokat nem azért találták ki, hogy megállítsák a Mercit, hanem, mert baromi nehéz követni a másikat, ami az izgalmak rovására megy és mert a top 3-as csapatnak olyan előnye van a legjobb középmezőnyös csapat előtt is, hogy röhej, gyakorlatilag ha Mercibe, Ferkába vagy RB-ba ülsz, akkor a 6. hely garantált hacsak nem b*szol el nagyon valamit vagy nincs rajtbüntetésed, de igazából még az se szokott akadály lenni, mert láttuk pl Verstappennél, hogy a legvégéről 8-10 kör alatt ledarálja a középmezőny autóit és utána még akár a dobogós helyekért folyó csatába is bele tud szólni, de egy kevésbé agresszív versenyző, mint Bottas is simán feltudott jönni Abu Dhabiban a 20. helyről a 4.-re és a végén támadhatta Leclercet, mert a Ferrari ott is cirkuszban érezte magát és fullban nyomták a kretént a stratégák a pit wallon, de az már mellékes. Ezek azok a dolgok, amiken változtatni kell függetlenül attól, hogy ki nyeri a vb-t.

  6. Rendesen telepakolták légterelőkkel meg szárnyakkal, különösen a T kamera alatt tűnt fel, olyat utoljára még a 2009-es szabályváltozások előtt lehetett látni. Plusz elég agresszívan előre van döntve. Kíváncsi leszek, hogy működik ez majd a valóságba meg, hogy befolyásolja e a Leclerc Vettel csatát, ha idén egy olyan autójuk lesz, ami nem annyira gyors az egyenesbe, de odab*sz a kanyarokban.

  7. Denis Hunter:
    Milyen sok a zold szin benne…. jah, nem 😀
    Majd kiderul, mire lesz eleg.
    Arra gondolt mar valaki, mi lenne, ha iden valamelyik csapat (RB/Ferrari) legyozne a mercit? Mennyire probalnak megtartani a szabalyokat. Mert ugye jovore minden valtozik es nem feltetlenul uj gyoztest avatunk. Tetelezzuk fel, iden nem a merci nyerne, de jovore megint ok(ha maradnak). Akkor megint egy labonloves lenne az uj szabalyozas, mert vegre valaki utolerte a dominalo csapatot, erre kezdodik megint elorol az egesz. De igaz ez barmilyen mas csapatra, dominanciara. Akkor valtoztatnak szabalyokat, amikor ugyis utolernek oket, aztan jobb esetben masik csapat dominal megint jopar evet.

    Nemrég véglegesítették a 21-es szabályokat, ami pont jó volt arra h így egyik csapat se tudott nagyon előre készülni. Viszont amint a szabályok tisztázódtak mindhárom topcsapat erősen belekezdett a 21-es fejlesztésbe, ők megtolják szezon közben is. Arra leszek majd kivi h a Racing Point mit lép, így h mostmár van lóvá sztem ők is hasonló szinten rákészülhetnek a 21-es fejlesztésbe a többi középcsapattal ellentétben.

  8. Milyen sok a zold szin benne…. jah, nem 😀
    Majd kiderul, mire lesz eleg.
    Arra gondolt mar valaki, mi lenne, ha iden valamelyik csapat (RB/Ferrari) legyozne a mercit? Mennyire probalnak megtartani a szabalyokat. Mert ugye jovore minden valtozik es nem feltetlenul uj gyoztest avatunk. Tetelezzuk fel, iden nem a merci nyerne, de jovore megint ok(ha maradnak). Akkor megint egy labonloves lenne az uj szabalyozas, mert vegre valaki utolerte a dominalo csapatot, erre kezdodik megint elorol az egesz. De igaz ez barmilyen mas csapatra, dominanciara. Akkor valtoztatnak szabalyokat, amikor ugyis utolernek oket, aztan jobb esetben masik csapat dominal megint jopar evet.