Ecclestone szerint nem Binotto a megfelelő ember a Ferrari élére

A Forma–1 korábbi ügyvezetője, Bernie Ecclestone úgy véli, nem a jelenlegi csapatvezető, Mattia Binotto a megfelelő ember a Ferrari élére. A brit azt is elárulta, szerinte kinek kellene irányítania a legendás olasz alakulatot.

Mattia Binotto (Fotó: XPB)

Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Daveko: Szerintem ő már a múlt, az elmúlt 10 évben az ijesztő plasztikai műtétjein túl nem is volt aktív. Plusz nekem ő egy ***berúgós-diktatórikus vezető, ami felett szerintem már elhaladt a kor.
    Viszont Briatore kapcsán eszembe jutott, hogy Alonsót a Ferrari helyében alkalmaznám. Viszont nem versenyzőként, hanem sportigazgatóként! Lauda/Marko szerep szerintem illene hozzá pár év múlva, bár aligha vágyik erre. Egyrészt még versenyezni akar, másrészt gondolom családot alapítana utána.

    Hát ez javarészt gondolom a crash gate miatt volt, hogy nem volt aktív, valószínűleg a Ferrari is kapna érte a sajtóba, ha alkalmaznák a csaló k*csögöt, mint csapatfőnök, de lehet, hogy hosszútávon kifizetődne. Alonso meg ja, még túl fiatal ahhoz, hogy ilyen szerepet vállaljon, ő maximum versenyezni jönne vissza a Ferrarihoz, de annak meg nem lenne sok értelme.

  2. Daveko: Szerintem ő már a múlt, az elmúlt 10 évben az ijesztő plasztikai műtétjein túl nem is volt aktív. Plusz nekem ő egy ***berúgós-diktatórikus vezető, ami felett szerintem már elhaladt a kor.
    Viszont Briatore kapcsán eszembe jutott, hogy Alonsót a Ferrari helyében alkalmaznám. Viszont nem versenyzőként, hanem sportigazgatóként! Lauda/Marko szerep szerintem illene hozzá pár év múlva, bár aligha vágyik erre. Egyrészt még versenyezni akar, másrészt gondolom családot alapítana utána.

    villnövöt kéne már évek óta alkalmazni erre a szerepre. csak ezek túl hülyék h belássák ennek a területnek a fontosságát

  3. Sidious: Miért? Briattore lehet, hogy nem válogatta meg a módszereit, de sikerre vitte a Benettont is meg a Renault-t is és azok a csapatok sokkal rosszabb helyzetben voltak a jelenlegi Ferrarinál.

    Szerintem ő már a múlt, az elmúlt 10 évben az ijesztő plasztikai műtétjein túl nem is volt aktív. Plusz nekem ő egy ***berúgós-diktatórikus vezető, ami felett szerintem már elhaladt a kor.
    Viszont Briatore kapcsán eszembe jutott, hogy Alonsót a Ferrari helyében alkalmaznám. Viszont nem versenyzőként, hanem sportigazgatóként! Lauda/Marko szerep szerintem illene hozzá pár év múlva, bár aligha vágyik erre. Egyrészt még versenyezni akar, másrészt gondolom családot alapítana utána.

  4. Daveko:
    De La Rosa mondta, meglepődött azon, amikor a Ferrarihoz került majd 10 éve az mennyire katyvasz volt a Mclarenhez képest. Mindenki foglalkozott mindennel, de közben nem volt vezetője az egyes szakterületeknek. Úgy tűnik, ez a mai napig nem változott, és hihetetlen hogy ezt nem látják. Tudtommal még mindig nincs meg Binotto utódja, és ez csak a jéghegy csúcsa. Meg egyáltalán, mit keres ő a csapat élén…Briatore még viccnek is rossz, de mégis ebben az irányban kéne gondolkozni. Mint ahogy a McLaren tette Seidllel.

    Miért? Briattore lehet, hogy nem válogatta meg a módszereit, de sikerre vitte a Benettont is meg a Renault-t is és azok a csapatok sokkal rosszabb helyzetben voltak a jelenlegi Ferrarinál.

  5. vandr:
    A nagy szupercsapatfőnök Jean Todt is csak 6 év után kezdett el nyerni a ferrarinál. 94-ben nevezték ki, 96-ban neki is a fejét követelték. Sőt, fel is ajánlotta a lemondását, csak Montezuma tartotta vissza.

    1993-ban nevezték ki a Ferrari élére és Schumacher közölte 1996-ban , ha Todt megy, akkor ő is. Így mindenki maradt. 🙂

  6. De La Rosa mondta, meglepődött azon, amikor a Ferrarihoz került majd 10 éve az mennyire katyvasz volt a Mclarenhez képest. Mindenki foglalkozott mindennel, de közben nem volt vezetője az egyes szakterületeknek. Úgy tűnik, ez a mai napig nem változott, és hihetetlen hogy ezt nem látják. Tudtommal még mindig nincs meg Binotto utódja, és ez csak a jéghegy csúcsa. Meg egyáltalán, mit keres ő a csapat élén…Briatore még viccnek is rossz, de mégis ebben az irányban kéne gondolkozni. Mint ahogy a McLaren tette Seidllel.