Hivatalos: Carlos Sainz a Ferrari versenyzője lesz 2021-től

Csütörtökön hivatalossá vált, Carlos Sainz veszi át a távozó Sebastian Vettel helyét a Ferrarinál 2021-ben!

Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Denis Hunter: multkor mar beirtam vhova, hogy 6-tal tobb kiesese volt talan es azon a futamon, amikor mind a ketten celbaertek 5-5 alkalommal vegzett elorebb egyik a masiknal. A korulmenyekre termeszetesen nem emlekszem.

    nekem az rémlik h verstappen az esetek jelentős százalékában sainz előtt volt tempó terén

  2. F1890: Sainz kb harmad annyi pontot szerzett mint verstappen. Meg ha a pecheket bele is szamithuk,futamokon messze volt a hollandtol

    multkor mar beirtam vhova, hogy 6-tal tobb kiesese volt talan es azon a futamon, amikor mind a ketten celbaertek 5-5 alkalommal vegzett elorebb egyik a masiknal. A korulmenyekre termeszetesen nem emlekszem.

  3. F1890: Sainz kb harmad annyi pontot szerzett mint verstappen. Meg ha a pecheket bele is szamithuk,futamokon messze volt a hollandtol

    Én arra emlékszem, hogy Sainz alatt állandóan megállt a kocsi. Szerinted, ha sorba rakjuk a pilótákat a redbullnál Sainz, Gastly, Kvyat, Albon, kit választanál? Én nem Kvyatot!

  4. Grabowsky78:
    Akkor hajrá Carlos! 😀 Jobban örültem volna Ricciardonak, de Sainz is egy ügyes srác, ki fog derülni mennyire. Sainz-al kapcsolatban nekem mindig az volt a furcsa, hogy elég közel voltak anno Verstappennel, felvette vele a versenyt, de a Redbull mégsem tartotta meg pedig akkor már nem voltak tele kimagasló tehetségekkel a tarsolyba. Inkább Kvyatot tolták, pedig látszólag Sainz jobb pilótának tűnik. Kíváncsi leszek mit tud majd “élesbe” a Ferrarival.
    A Mclaren szerintem meg fog erősödni a Merci motorral a Renault meg tökéletesen halad az újabb kiszállás felé, ugyan ők elvileg évek óta a költségplafon bevezetésére várnak, de valahogy az egész csapat olyan esetleges, ráadásul már motorpartnerük sem lesz, innen nézve Ricci valószínű egyáltalán nem döntött rosszul.

    Sainz kb harmad annyi pontot szerzett mint verstappen. Meg ha a pecheket bele is szamithuk,futamokon messze volt a hollandtol

  5. Akkor hajrá Carlos! 😀 Jobban örültem volna Ricciardonak, de Sainz is egy ügyes srác, ki fog derülni mennyire. Sainz-al kapcsolatban nekem mindig az volt a furcsa, hogy elég közel voltak anno Verstappennel, felvette vele a versenyt, de a Redbull mégsem tartotta meg pedig akkor már nem voltak tele kimagasló tehetségekkel a tarsolyba. Inkább Kvyatot tolták, pedig látszólag Sainz jobb pilótának tűnik. Kíváncsi leszek mit tud majd “élesbe” a Ferrarival.
    A Mclaren szerintem meg fog erősödni a Merci motorral a Renault meg tökéletesen halad az újabb kiszállás felé, ugyan ők elvileg évek óta a költségplafon bevezetésére várnak, de valahogy az egész csapat olyan esetleges, ráadásul már motorpartnerük sem lesz, innen nézve Ricci valószínű egyáltalán nem döntött rosszul.

  6. Nando: Itt nem jövőre kell csodát várni, teljesen felesleges, az egyetlen amiben van ráció, hogy korán elkezdtek fejleszteni 2022(1)-re, nem véletlen, hogy a tavalyi autót próbálták faragni, ha Alo úgy dönt beül az egészen biztos, hogy nem az idei vagy jövő évi produktum miatt lesz, hanem mert a tapasztalatával hozzá tud majd tenni a 2022-es fejlesztésekhez és nem utolsó sorban egy húzó név aki miatt lehet még pár jó mérnököt a csapathoz csalogatni. Szóval kb ez a reális helyzet, hogy bevállal még mondjuk 3 évet és szokás szerint 100%-osan odateszi amit szokott és majd meglátja mi sül ki belőle.

    Értem a gondolatmenetet illetve a terveket, de ez számomra, látva a renault eddigi bizonyítványát a turbó korszakban, háát.. nyilván a fotelből 0,001%-t látunk, látok és mint autósport rajongó szeretném ha egy régi-új szín belépne a küzdelembe, és ha Alonso úgy dönt, ő pláne látni fog konkrétumokat, de ha fogadni kellene, nem tenném a renault sikerére a pénzem. Régen egy baromi jó csapat volt, elképesztő mérnöki megoldásokkal, de az akkor volt. Gyorsan tegyük hozzá, kitudja a koronavírus miatt kialakult válság mennyire érinti majd érzékenyen a csapatokat. Renault is pedzegette a kiszállást, meglátjuk. Minden esetre örülnék a spanyol visszatérésének, még ha ő sem lesz fiatalabb, jó lenne kicsit beleköpne az állóvízbe.

  7. Szerintem Ricsi ott kerult ki a kalapbol, hogy egy Renault-tol is 2x VB gazsit kert, mint Max az RB-nel.
    Azt meg nem ertem, mit peldaloztok itt az 1 eves csicska szerzodesrol, mikor Sainz 2 evre irt ala. Pont azert jott a McLarenhez is, mert nem 1 evre szerzodtettek (volna), mint a Toro es a Renault.

  8. F1890: Ha a ferrarit nem tudta nyero autova se a mclarent akkor jelenleg a pocegodor melyen levo renault sikerulne? 40+san? Nem gondolnam.ez a jelenlegi rono katasztrofa, ric nem veletlenul igazolt el toluk.mondjuk en orulnek ha alonso visszajonne megis csak vb es szinesitene a mezonyt, de lathatjukh egy pilota se tud csodat tenni a csapatnal a fejleszteseket illetoen. Se massa se vettel se kubica se alonso nem tudott az elmult 5 evben egyrol a kettore jutni a csapataval h megugorjak a kovetkezo lepcsofokot. Nem is lehetne mert olyan osszetett az f1.

    Szerintem valamit nagyon félre értelmeztél, az hogy Alonso jön nem garancia a sikerre, de mint karakter és név hozhat némi pluszt a csapathoz, és jöhet pár olyan mérnök még aki hozzá tud tenni valami pluszt, ha nincsenek kiemelkedő mérnökök egy csapatnál akkor lehet akárki bármilyen f.sza tapasztalt pilóta és adhat bármilyen jó visszajelzéseket az az autó nem lesz nemhogy győztes autó, de még csak jó sem.

  9. Sidious: Nem tudom. Gondolom Hamilton nem ugrálna örömében, mert Rosberg távozásával nagyon jó dolga lett így csapaton belül, de ha kitudódna, hogy ő állt az útjában ennek a megállapodásnak, akkor az emberek gyávának gondolnák, illetve ez egy lehetőség lenne neki is, hogy az egyik legnagyobb riválisával rendezzék ezt a kérdést, hogy végülis melyikük a jobb azonos feltételek mellett. F1 meg most mit tehetne? Abba szerintem sok beleszólásuk nincs, hogy ki hova igazol, illetve nem arról van szó, hogy nincs lehetőség, hanem, hogy Vettelnek nem volt jó a Ferrari 1 éves, low budget ajánlata, a Mclarenre meg ezek szerint nem tekintett komolyabb opcióként, mert ott nem mehetne azonnal a győzelmekért, bajnoki címekért és akkor ugyanemiatt valószínűleg a Renault is kiesik a képből más csapatról meg nem is érdemes beszélni.

    Szerintem Vettel ezt már eldöntötte magában, hogy neki ennyi volt, a nyilatkozatát többször elolvastam és egyre jobban az az érzése utána az embernek, hogy oké valszeg ez ennyi volt, de azért ha a Merci rábólint csak megpróbálom mégis csak egy Vb autó.
    Itt a Mercinek és Hamiltonnak is figyelembe kell venni, hogy Verstappen abszolút numero uno a Red Bullban és ez egy darabig így is marad, ha magukra hoznak Bottas helyett egy olyan pilótát aki nem csak az ellenfelek elől, de adott esetben saját maguk elől is lophatja a pontot, akkor lőttek a nagy rekordoknak és Verstappen és a Red Bull lesz az aki harmadiknak nevet, konkrétan mérlegelni kell azt mi hoz több dellát az ha hozunk egy éhes de megtört labilis világbajnokot aki képes a saját csapattárssal ütközni és pontokat dobni el vagy rámegyünk a történelem írásra, miközben az a hír járja, hogy majd elvágják a forrásokat és valahogy saját maguknak kell előteremteni a szükséges pénzeket.

  10. Nando: Hát ez meg olyanra amit tőled megszokhattunk, csak a fika megy, bár a mostani körülmények között nem csodálom.

    Ha a ferrarit nem tudta nyero autova se a mclarent akkor jelenleg a pocegodor melyen levo renault sikerulne? 40+san? Nem gondolnam.ez a jelenlegi rono katasztrofa, ric nem veletlenul igazolt el toluk.mondjuk en orulnek ha alonso visszajonne megis csak vb es szinesitene a mezonyt, de lathatjukh egy pilota se tud csodat tenni a csapatnal a fejleszteseket illetoen. Se massa se vettel se kubica se alonso nem tudott az elmult 5 evben egyrol a kettore jutni a csapataval h megugorjak a kovetkezo lepcsofokot. Nem is lehetne mert olyan osszetett az f1.

  11. Nando: Kíváncsi vagyok rá tudják-e tukmálni Hamira Vettelt, miközben a rekordok kapujában van. De mondjuk az megint elég nagy cink lesz az F1 számára, hogy egy 32 éves ereje teljében lévő 4x-es világbajnokot csak úgy hagynak távozni.

    Nem tudom. Gondolom Hamilton nem ugrálna örömében, mert Rosberg távozásával nagyon jó dolga lett így csapaton belül, de ha kitudódna, hogy ő állt az útjában ennek a megállapodásnak, akkor az emberek gyávának gondolnák, illetve ez egy lehetőség lenne neki is, hogy az egyik legnagyobb riválisával rendezzék ezt a kérdést, hogy végülis melyikük a jobb azonos feltételek mellett. F1 meg most mit tehetne? Abba szerintem sok beleszólásuk nincs, hogy ki hova igazol, illetve nem arról van szó, hogy nincs lehetőség, hanem, hogy Vettelnek nem volt jó a Ferrari 1 éves, low budget ajánlata, a Mclarenre meg ezek szerint nem tekintett komolyabb opcióként, mert ott nem mehetne azonnal a győzelmekért, bajnoki címekért és akkor ugyanemiatt valószínűleg a Renault is kiesik a képből más csapatról meg nem is érdemes beszélni.

  12. Nando: Nem voltak előrébb a Hondás érában ja, mert még annyit sem bírt a motor hogy teszteljenek, vagy már nem emlékszel ? én még igen. Amikor 17-18 tájékán már elkezdtek ráfeküdni, hogy akkor csak az autón próbálnak javítani rögtön látszott, hogy előrébb kerültek ezt láthattuk 2019-ben, de addigra már Alonak a f.sza tele volt, és köszönte szépen a lehetőséget, később meg hálálkodtak neki, hogy ez az ő munkája is, igaz kimásé lett volna kb mindent vele teszteltek le.

    Ez nagyon schumacheresre sikeredett

  13. F1890: Mar nem azert de alonsoval a mcparen sem volt elorebb a fejleszteseket illetoen. Es abiteboulun kb a fel paddock nevet es ertetlenkednek h mit keres a helyen.16 ota mellole,korulotte meg a szertarost is levaltottak. Nem veletlen h vasseur is adoiost mondott nekik par eve.

    Nem voltak előrébb a Hondás érában ja, mert még annyit sem bírt a motor hogy teszteljenek, vagy már nem emlékszel ? én még igen. Amikor 17-18 tájékán már elkezdtek ráfeküdni, hogy akkor csak az autón próbálnak javítani rögtön látszott, hogy előrébb kerültek ezt láthattuk 2019-ben, de addigra már Alonak a f.sza tele volt, és köszönte szépen a lehetőséget, később meg hálálkodtak neki, hogy ez az ő munkája is, igaz kimásé lett volna kb mindent vele teszteltek le.

  14. Sidious:
    Állítólag Alonso közel van hozzá, hogy aláírjon a Renaultval, Vettel meg a Mercedesre pályázik vagy visszavonul.

    https://f1-insider.com/en/formula1/f1-news-alonso-comeback-close-vettel-forced-to-retire/

    Kíváncsi vagyok rá tudják-e tukmálni Hamira Vettelt, miközben a rekordok kapujában van. De mondjuk az megint elég nagy cink lesz az F1 számára, hogy egy 32 éves ereje teljében lévő 4x-es világbajnokot csak úgy hagynak távozni.

  15. Nando: Itt nem jövőre kell csodát várni, teljesen felesleges, az egyetlen amiben van ráció, hogy korán elkezdtek fejleszteni 2022(1)-re, nem véletlen, hogy a tavalyi autót próbálták faragni, ha Alo úgy dönt beül az egészen biztos, hogy nem az idei vagy jövő évi produktum miatt lesz, hanem mert a tapasztalatával hozzá tud majd tenni a 2022-es fejlesztésekhez és nem utolsó sorban egy húzó név aki miatt lehet még pár jó mérnököt a csapathoz csalogatni. Szóval kb ez a reális helyzet, hogy bevállal még mondjuk 3 évet és szokás szerint 100%-osan odateszi amit szokott és majd meglátja mi sül ki belőle.

    Mar nem azert de alonsoval a mcparen sem volt elorebb a fejleszteseket illetoen. Es abiteboulun kb a fel paddock nevet es ertetlenkednek h mit keres a helyen.16 ota mellole,korulotte meg a szertarost is levaltottak. Nem veletlen h vasseur is adoiost mondott nekik par eve.

  16. Go.Michael: Cyril az egész csapat léke. Mellé egy borzasztóan rossz üzletpolitika is társul a franciák részéről. Amíg nem invesztálnak több pénzt egy projektbe, addig ne is várjanak abból eredményt, vagyis, addig nem kellene eredményt várni. Hiába Ricsi, hiába majd Alonso ha a kocsi nem elég jó a sikerhez.. ezt kellene már belátni. Évről-évre ugyan abban a mederben toporognak. Alonso sosem volt a kedvencem, de elismerem, és ha valaki akkor ő egy sokkal szebb búcsút érdemelt volna, de ő most miért jó fit a renaultnak? Ismét temérdek pénz, amit a kocsiba kellene lapátolni, nyilván óriási a tapasztalata és első alkalommal elküld mindenkit az anyjába, de amíg a vezetés-menedzsment nem vált filozófiát, addig mehetnek a 05-06-os képek a publikumnak, csak abból nem lesz dobogó vagy épp győzelem.

    Itt nem jövőre kell csodát várni, teljesen felesleges, az egyetlen amiben van ráció, hogy korán elkezdtek fejleszteni 2022(1)-re, nem véletlen, hogy a tavalyi autót próbálták faragni, ha Alo úgy dönt beül az egészen biztos, hogy nem az idei vagy jövő évi produktum miatt lesz, hanem mert a tapasztalatával hozzá tud majd tenni a 2022-es fejlesztésekhez és nem utolsó sorban egy húzó név aki miatt lehet még pár jó mérnököt a csapathoz csalogatni. Szóval kb ez a reális helyzet, hogy bevállal még mondjuk 3 évet és szokás szerint 100%-osan odateszi amit szokott és majd meglátja mi sül ki belőle.

  17. Nando: Abiteboul az atyaúristen azért az egy kicsit túlzás, van ott még pár teljesítményért felelős emberke Chestert nem véletlenül b.szták ki ahogy kiderült, hogy tavaly mekkora egy szutyok autót csinált, szerencsére elkezdtek jó szakembereket igazolni, de ettől még önmagában nem fognak előrébb jutni. Abiteboul nagyon rég a Renaultnál van még az Alonsos sikereknek is a részese volt, ettől függetelenül azt elismerem, hogy nem feltétlenül ő az az ember akinek irányítania kellene a komplett csapatot.

    Cyril az egész csapat léke. Mellé egy borzasztóan rossz üzletpolitika is társul a franciák részéről. Amíg nem invesztálnak több pénzt egy projektbe, addig ne is várjanak abból eredményt, vagyis, addig nem kellene eredményt várni. Hiába Ricsi, hiába majd Alonso ha a kocsi nem elég jó a sikerhez.. ezt kellene már belátni. Évről-évre ugyan abban a mederben toporognak. Alonso sosem volt a kedvencem, de elismerem, és ha valaki akkor ő egy sokkal szebb búcsút érdemelt volna, de ő most miért jó fit a renaultnak? Ismét temérdek pénz, amit a kocsiba kellene lapátolni, nyilván óriási a tapasztalata és első alkalommal elküld mindenkit az anyjába, de amíg a vezetés-menedzsment nem vált filozófiát, addig mehetnek a 05-06-os képek a publikumnak, csak abból nem lesz dobogó vagy épp győzelem.

  18. Bogyi007:
    Van egy másik nézőpont is. Sainz eredetileg Ricci helyére szeretett volna menni, de most meg úgy tűnik éppen fordítva alakulnak a dolgok. Ahonnan Sainz eljön oda megy Ricci. 😀

    Egyébként nem helyes a sorrend teljesen: Alonso a Mclaren turné után visszament 2 évre a Renaulthoz és úgy ment a Ferrarihoz…

    A csapatok a lényeg.

  19. Racionális és helyes döntés. Kellett egy hidegvérű fiatal, ár-érték arányban jó pilóta aki Lökivel ki fog jönni. Nem az a gazdasági helyzet van hogy egy önmagát teljesen elvesztő 4x-est évekig még el lehessen tartani, várva mikor hagyja abba a pörgés-forgást.
    Sajnos Vettelt a Ferrari 2018 félévnél cserben hagyta, onnan nem volt visszaút, teljesen elbizonytalanodott, sajnálom.

  20. Lenne ott csapaton belül is izgalom. Egy Alonso Ocon páros sem éppen egy életbiztosítás… 😂😂

    roberto23: Fry mondjuk jó igazolás, ő talán tud valamit kezdeni a csapattal. Meglátjuk. Jó lenne egy jó renault, én szurkolok nekik h jöjjön Alonso és a mclaren-el együtt zárkózzanak fel a top3-hoz. Végre lenne egy kis izgalom.

  21. Vettel látta már és tudja hogy mit jelent az ha a csapattárs 1 éves szerződéssel rendelkezik a Ferrarinál, ez a személy Kimi volt aki egyben a barátja is.

    Ő ebből nem kért s igaza is van ebben….

    Azért nehogymá egy 2x-es futamgyőztesnek legyen a vízhordója 4x-es világbajnokként s nem mellékesen 14x-es Ferrari futamgyőztesként.

    F1890: a csicskítás itt kezdődik. 1 éves szerződések, ha hibázol akkor a nyakadba lesz varrva, a másikat majd támogatni kell. barrichello,bottas tud erről nyilatkozni. na ebből vettel nem kért. még ha nem is volt alkupozícióban, azért van méltósága. az meg egyenesen röhej ha tényleg így volt h vettel 2 éves szerződést szeretett volna aztán azonnal dobták 😀

  22. roberto23: Fry mondjuk jó igazolás, ő talán tud valamit kezdeni a csapattal. Meglátjuk. Jó lenne egy jó renault, én szurkolok nekik h jöjjön Alonso és a mclaren-el együtt zárkózzanak fel a top3-hoz. Végre lenne egy kis izgalom.

    Ugyanezt gondolom én is, ha már úgy néz ki Vettelnek nem jól alakulnak a dolgok, akkor Kimi mellett Alonsonak fogok drukkolni 😀

  23. roberto23: Fry mondjuk jó igazolás, ő talán tud valamit kezdeni a csapattal. Meglátjuk. Jó lenne egy jó renault, én szurkolok nekik h jöjjön Alonso és a mclaren-el együtt zárkózzanak fel a top3-hoz. Végre lenne egy kis izgalom.

    Fry kifejezetten jó igazolás 1 év alatt sokat tett hozzá a Mclaren fejlődéséhez, abban már nem vagyok biztos, hogy annál többet hozzá tud tenni mint amit a Mclarennél csinált, viszont ahogy mondani szokták Alo bármelyik autóval plusz 5 tized nyereség.. Hátha 😛 😀

  24. Nando: Abiteboul az atyaúristen azért az egy kicsit túlzás, van ott még pár teljesítményért felelős emberke Chestert nem véletlenül b.szták ki ahogy kiderült, hogy tavaly mekkora egy szutyok autót csinált, szerencsére elkezdtek jó szakembereket igazolni, de ettől még önmagában nem fognak előrébb jutni. Abiteboul nagyon rég a Renaultnál van még az Alonsos sikereknek is a részese volt, ettől függetelenül azt elismerem, hogy nem feltétlenül ő az az ember akinek irányítania kellene a komplett csapatot.

    Fry mondjuk jó igazolás, ő talán tud valamit kezdeni a csapattal. Meglátjuk. Jó lenne egy jó renault, én szurkolok nekik h jöjjön Alonso és a mclaren-el együtt zárkózzanak fel a top3-hoz. Végre lenne egy kis izgalom.

  25. roberto23: Hát sajnos úgy tűnik az f1-es csapaton belül Abiteboul az atyaúristen, és szeritnem ez a legnagyobb baj. Szeirntem képtelen sikeresen működtetni egy csapatot, csak ezt a renault-nal vagy nem látják, vagy nem akarják látni. Es ezen Alonso sem fog változtatni.

    Abiteboul az atyaúristen azért az egy kicsit túlzás, van ott még pár teljesítményért felelős emberke Chestert nem véletlenül b.szták ki ahogy kiderült, hogy tavaly mekkora egy szutyok autót csinált, szerencsére elkezdtek jó szakembereket igazolni, de ettől még önmagában nem fognak előrébb jutni. Abiteboul nagyon rég a Renaultnál van még az Alonsos sikereknek is a részese volt, ettől függetelenül azt elismerem, hogy nem feltétlenül ő az az ember akinek irányítania kellene a komplett csapatot.

  26. roberto23: Hát sajnos úgy tűnik az f1-es csapaton belül Abiteboul az atyaúristen, és szeritnem ez a legnagyobb baj. Szeirntem képtelen sikeresen működtetni egy csapatot, csak ezt a renault-nal vagy nem látják, vagy nem akarják látni. Es ezen Alonso sem fog változtatni.

    Flavio Briatore kell a csapatnak, mint tanácsadó, hasonlóan mint RB-nál Helmut. 😀 Lehet h egy szemétláda, de még mindig az ő irányítása alatt nyertek két vb címet (+ 2 benetton). 😀

  27. F1890: a csicskítás itt kezdődik. 1 éves szerződések, ha hibázol akkor a nyakadba lesz varrva, a másikat majd támogatni kell. barrichello,bottas tud erről nyilatkozni. na ebből vettel nem kért. még ha nem is volt alkupozícióban, azért van méltósága. az meg egyenesen röhej ha tényleg így volt h vettel 2 éves szerződést szeretett volna aztán azonnal dobták 😀

    Bottast, Barrichellot azért csicskáztatták, mert megtehette vele a csapat, nem tudtak felnőni az egyeshez. Nem hisztiztek, nem balhéztak, csak követték az utasítást.
    Hamilton, Leclerc a legjobb példa, akik a kettes szerepből kitörtek. Vettel ha felszívta volna magát és megmutatta volna a csapatnak, hogy tudja, vagy akár többet tud mint az egyes, akkor a csapat bizalmát is visszanyerhette volna.

  28. Nando: Abiteboul egy a sok közül, ha a vezetés nem ad több forrást, akkor senki sem tud csodát tenni, viszont az igaz, hogy nem arról híresek a Franciák úgy általában, hogy önkritikát gyakorolnak.

    Hát sajnos úgy tűnik az f1-es csapaton belül Abiteboul az atyaúristen, és szeritnem ez a legnagyobb baj. Szeirntem képtelen sikeresen működtetni egy csapatot, csak ezt a renault-nal vagy nem látják, vagy nem akarják látni. Es ezen Alonso sem fog változtatni.

  29. Zasalamel: Véleményem szerint a bizalom meggyengítésében vettel is jelentősen hozzájárult, nemcsak a csapat. Te is hangoztattad, hogy vettel nem volt alkuelőnyben, el kellett volna fogadni az 1 évet és bizonyítani, ki lehet törni a kettes szerepből, láttunk erre számatalan példát már.

    a csicskítás itt kezdődik. 1 éves szerződések, ha hibázol akkor a nyakadba lesz varrva, a másikat majd támogatni kell. barrichello,bottas tud erről nyilatkozni. na ebből vettel nem kért. még ha nem is volt alkupozícióban, azért van méltósága. az meg egyenesen röhej ha tényleg így volt h vettel 2 éves szerződést szeretett volna aztán azonnal dobták 😀

  30. roberto23: Viszont abban igaza van, hogy Abiteboul nem nagyon visel el semmilyen kritikát, és úgy látszik az önkritikára sem képes, amit jól mutat a nyilatkozata Ricciardo távozása kapcsán. Most éppen ő az áruló, aki cserben hagyta őket, pedig ők mindent jól csináljak. Márpedig ezzel a hozzáállással bem fognak előrébb jutni, és Alonso meg kevésbé lesz türelmes, mint Ric.

    Abiteboul egy a sok közül, ha a vezetés nem ad több forrást, akkor senki sem tud csodát tenni, viszont az igaz, hogy nem arról híresek a Franciák úgy általában, hogy önkritikát gyakorolnak.

  31. Nando: Pont ez az, hogy Hülkenbergnek nem volt szava a Renaultn belül Alo meg az a kategória akinek van, mert le tett már valamit az asztalra, Hülkenbergnek meg ott volt a lehetőség hogy hozzon egy dobogót, de simán eldobta a vasat, szóval oké, hogy kritikus csak nem volt mögötte az ő részéről teljesítmény amivel ezt megalapozná, jött Ricsi és szimplán beárazta.

    Viszont abban igaza van, hogy Abiteboul nem nagyon visel el semmilyen kritikát, és úgy látszik az önkritikára sem képes, amit jól mutat a nyilatkozata Ricciardo távozása kapcsán. Most éppen ő az áruló, aki cserben hagyta őket, pedig ők mindent jól csináljak. Márpedig ezzel a hozzáállással bem fognak előrébb jutni, és Alonso meg kevésbé lesz türelmes, mint Ric.

  32. F1890: azt jelenti h úgy bánnak veled mint bottassal. úgy h ha nem engedelmeskedsz akkor szevasz van jövőre. na most megkapták azt aki engedelmeskedni fog. egy 1 éves szerződés pont az amivel zsarolni lehet a pilótádat mindig. egyáltalán nem bizalmi kapcsolat

    Véleményem szerint a bizalom meggyengítésében vettel is jelentősen hozzájárult, nemcsak a csapat. Te is hangoztattad, hogy vettel nem volt alkuelőnyben, el kellett volna fogadni az 1 évet és bizonyítani, ki lehet törni a kettes szerepből, láttunk erre számatalan példát már.

  33. F1890:
    ez viszont nekem nagyon nem tetszik… nagy szarban van a mclaren pénzügyileg :/
    https://liner.hu/a-mclaren-jelzalog-ala-helyezte-a-275-millio-font-erteku-tortenelmi-forma-1-es-autogyujtemenyet/

    az ilyen autókat eladni valahogy a szívem szakad meg. mert megdolgoztak értük, megtervezték, megépítették és még sikeres is volt egyik másik. aztán csak úgy eladják. mondjuk a cikk címe és a benne lévő szöveg ellentmond egymásnak

    Tényleg szomorú. 🙁

    De a Mclaren van annyira stabil cég, hogy kilábaljanak ebből ha helyreáll az élet.

  34. F1890: sztem ebben semmi sincs, mert prost nyilatkozta múltkor h hulkenberget azért dobták mert túl kritikus volt 😀 szóval sztem ez nem érv alonso mellett. inkább a tudása és marketing értéke. ricsi sem véletlenül távozott két hasonló kaliberű csapatot illetően egyiktől a másikra. látta ott h kókler a vezetőség pl abitebul

    Pont ez az, hogy Hülkenbergnek nem volt szava a Renaultn belül Alo meg az a kategória akinek van, mert le tett már valamit az asztalra, Hülkenbergnek meg ott volt a lehetőség hogy hozzon egy dobogót, de simán eldobta a vasat, szóval oké, hogy kritikus csak nem volt mögötte az ő részéről teljesítmény amivel ezt megalapozná, jött Ricsi és szimplán beárazta.

  35. Zasalamel: Mert mi baja lett volna, ha csak 1 évet fogad el, ha jó formát mutat jövőre, akkor gondolkodás nélkül hosszabbítanak. Azért vettel is lehetett volna egy kicsit körültekintő, h most nem ő volt alkuelőnyben.

    azt jelenti h úgy bánnak veled mint bottassal. úgy h ha nem engedelmeskedsz akkor szevasz van jövőre. na most megkapták azt aki engedelmeskedni fog. egy 1 éves szerződés pont az amivel zsarolni lehet a pilótádat mindig. egyáltalán nem bizalmi kapcsolat

  36. F1890: ne fárassz. ha egy irvine 5 évet bohóckodott, massa 5 évet bénázott, kimi sem alkotott maradandót 14 óta, akkor egy vettel aki tavaly önmagához képest gyenge volt, de még a tempója így is ütős volt ne nevettes h nem érdemelt volna 2 évet 1 év helyett 😀 főleg úgy h a fizetését jelentősen megrövidítették volna.

    Mert mi baja lett volna, ha csak 1 évet fogad el, ha jó formát mutat jövőre, akkor gondolkodás nélkül hosszabbítanak. Azért vettel is lehetett volna egy kicsit körültekintő, h most nem ő volt alkuelőnyben.

  37. Zasalamel: Megnézném a véleményedet, ha vettel helyett valaki más bénázott volna ennyit, mint a német az elmúlt két évben. A helyzetre való tekinttel sztem baromira nem volt most olyan helyzetben vettel, hogy diktálhasson, de ő tudja.

    Mondjuk a Ferrari is megtehetné már azt hogy zsigerből kinyom egy bajnok autót és akkor nem kell ennyit kockáztatnia senkinek, motiválatlanná váljon ismét valaki. Nagyon kellemetlen hogy egy kisajátított erőviszonyok között nem tudott semmi épkézláb eredményt felmutatni a Mercedes mellett. Talán kicsit nekik is magukba kellene nézni. Minden jön valamiből… A Ferrari meg jobbnál jobb versenyzőket zsigerel ki évek óta, rájuk irányítja az olasz médiát mikor nem jönnek az eredmények hogy az vigye el a balhét, belpolitikailag kiválasztanak valakit vagy csapaton belül akit eszköznek használnak, vagy nyilvánosan flörtölnek valakivel kívülről.

  38. Zasalamel: Megnézném a véleményedet, ha vettel helyett valaki más bénázott volna ennyit, mint a német az elmúlt két évben. A helyzetre való tekinttel sztem baromira nem volt most olyan helyzetben vettel, hogy diktálhasson, de ő tudja.

    ne fárassz. ha egy irvine 5 évet bohóckodott, massa 5 évet bénázott, kimi sem alkotott maradandót 14 óta, akkor egy vettel aki tavaly önmagához képest gyenge volt, de még a tempója így is ütős volt ne nevettes h nem érdemelt volna 2 évet 1 év helyett 😀 főleg úgy h a fizetését jelentősen megrövidítették volna.

  39. F1890:
    A La Gazzetta dello Sport riportere, Luigi Perna azonban kideríthette a szakítás valódi okát. Az olasz riporter információi szerint Vettel egy két éves szerződést szeretett volna kötni az olasz istállóval és még a fizetéscsökkentésbe is belement volna. Azonban a német követelőzése nem tetszett a Ferrari vezető elnökének, John Elkannak, aki azonnal lefújta az összes addig folyamatban levő tárgyalást és ajtót mutatott a négyszeres világbajnoknak.

    jó hülye ez az elkann 😀

    Megnézném a véleményedet, ha vettel helyett valaki más bénázott volna ennyit, mint a német az elmúlt két évben. A helyzetre való tekinttel sztem baromira nem volt most olyan helyzetben vettel, hogy diktálhasson, de ő tudja.

  40. ez viszont nekem nagyon nem tetszik… nagy szarban van a mclaren pénzügyileg :/
    https://liner.hu/a-mclaren-jelzalog-ala-helyezte-a-275-millio-font-erteku-tortenelmi-forma-1-es-autogyujtemenyet/

    az ilyen autókat eladni valahogy a szívem szakad meg. mert megdolgoztak értük, megtervezték, megépítették és még sikeres is volt egyik másik. aztán csak úgy eladják. mondjuk a cikk címe és a benne lévő szöveg ellentmond egymásnak

  41. F1890:
    A La Gazzetta dello Sport riportere, Luigi Perna azonban kideríthette a szakítás valódi okát. Az olasz riporter információi szerint Vettel egy két éves szerződést szeretett volna kötni az olasz istállóval és még a fizetéscsökkentésbe is belement volna. Azonban a német követelőzése nem tetszett a Ferrari vezető elnökének, John Elkannak, aki azonnal lefújta az összes addig folyamatban levő tárgyalást és ajtót mutatott a négyszeres világbajnoknak.

    jó hülye ez az elkann 😀

    Hehe, nem is tudtam hogy tárgyalásnál ha nem értek egyet valamely feltétellel és feldobok mást, az követelőzés :DDD
    Ez egyébként nyilván nem John döntése, a háttérből Neki is megmondták mit kell tenni, meg kell szabadulni Vetteltől és hozni Löki mellé olyan versenyzőt, aki kérdés nélkül elfogadja, ha utasítják.
    Szomorú…

  42. roberto23: Hát igen. Mindenképpen nagyon komoly változásokra lesz szükség.
    Mondjuk az Aston számomra inkább kérdőjel, pénz az lesz az biztos, de inkább hiszem ha látom. Viszont a Mclaren Seidl és Key érkezése óta teljesen más. Ott megtaláltak a jó irányt az biztos.

    Az Astont csak azért írtam mert van pénz Stroll papa révén, gyári, Mercedes és Wolff jelenlét. Érdekes dolog bontakozhat ki. Meglatjuk azért.

  43. F1890:
    A La Gazzetta dello Sport riportere, Luigi Perna azonban kideríthette a szakítás valódi okát. Az olasz riporter információi szerint Vettel egy két éves szerződést szeretett volna kötni az olasz istállóval és még a fizetéscsökkentésbe is belement volna. Azonban a német követelőzése nem tetszett a Ferrari vezető elnökének, John Elkannak, aki azonnal lefújta az összes addig folyamatban levő tárgyalást és ajtót mutatott a négyszeres világbajnoknak.

    jó hülye ez az elkann

    Az..

  44. F1890: sztem ebben semmi sincs, mert prost nyilatkozta múltkor h hulkenberget azért dobták mert túl kritikus volt 😀 szóval sztem ez nem érv alonso mellett. inkább a tudása és marketing értéke. ricsi sem véletlenül távozott két hasonló kaliberű csapattol. látta ott h kókler a vezetőség pl abitebul

    Ez komoly? 😀 ezért rúgtak ki? Ez nekem kimaradt, így tényleg más a leányzó fekvése.

    Ha ez igaz meg szánalmasabb az egész bagázs. Egyre jobban örülök, hogy Ric dobbantott.

  45. Daveko: Nem azért, de mitől lenne biztos h 10+ futamgyőzelemmel rendelkező versenyzőknél majd Sainz jobb szintet hoz ?

    Számomra is csalódás ez az igazolás, ha tévedek Sainz képességeit illetően örömmel ismerem majd be, mert amúgy szimpatikus emberileg.
    Az a vicc h Vettel neve a Mercinel fel se fog merülni, előbb tennék be Russellt csak ne legyen 2 dudás egy csárdában…

    De mi a garancia rá, h nem lesz jó Sainz, legalább első futamát várjuk meg könyörgöm. Az meg h ki hány győzelmet zsebelt be autótól függ, Sainz-nak mikor volt egyáltalán győzelemre esélyes autója a feneke alatt?

  46. andrea1: Őszintén Alonso visszatérése a Ronoba csak annyit jelentene hogy újra a mezőnyben van szvsz, különben a rönó építkezése inkább csődöt mondott azzal hogy Ricsi kiszállt máris (állítólag ő kereste meg a Mekit) , a középmezőnyben a Mekinél és az Astonnál látszik előrelépés, akik egy új leosztásnál akár jól járhatnak. A rönonal már nem is lehet követni mi zajlik mire lenne szükségük, talán nem Cyrilre vagy kiszállásra

    Hát igen. Mindenképpen nagyon komoly változásokra lesz szükség.
    Mondjuk az Aston számomra inkább kérdőjel, pénz az lesz az biztos, de inkább hiszem ha látom. Viszont a Mclaren Seidl és Key érkezése óta teljesen más. Ott megtaláltak a jó irányt az biztos.

  47. roberto23: Ebben is van valami. De amíg Abiteboul-t ki mem basszak nem tudom képesék lesznek-e előre lépni.

    sztem ebben semmi sincs, mert prost nyilatkozta múltkor h hulkenberget azért dobták mert túl kritikus volt 😀 szóval sztem ez nem érv alonso mellett. inkább a tudása és marketing értéke. ricsi sem véletlenül távozott két hasonló kaliberű csapatot illetően egyiktől a másikra. látta ott h kókler a vezetőség pl abitebul

  48. A La Gazzetta dello Sport riportere, Luigi Perna azonban kideríthette a szakítás valódi okát. Az olasz riporter információi szerint Vettel egy két éves szerződést szeretett volna kötni az olasz istállóval és még a fizetéscsökkentésbe is belement volna. Azonban a német követelőzése nem tetszett a Ferrari vezető elnökének, John Elkannak, aki azonnal lefújta az összes addig folyamatban levő tárgyalást és ajtót mutatott a négyszeres világbajnoknak.

    jó hülye ez az elkann 😀

  49. Nando: Szerintem a Renaultnak pont az hiányzik, hogy valaki az asztalra csapjon, túl sokáig voltak elnézőek magukkal szemben ideje lenne már produkálni valami életképes autót, ami nem csak a középmezőnybeni vegetálásról szól.
    Egyébként Briatore is tud időzíteni a megemlékezéssel. 😀

    Ebben is van valami. De amíg Abiteboul-t ki mem basszak nem tudom képesék lesznek-e előre lépni.

  50. roberto23: Hát nem tudom a Renault-nak amúgy mennyire éri meg Alonso-t hozni. Az tény, hogy mindent kihozna a kocsiból, és marketing szempontból se lenne rossz húzás, de nem biztos, hogy Alonso irreális elvárásai szüksége lenne most a franciáknak.
    Én örülni fogok ha jön, feldobja majd az állóvizet. De a csapat szempontjából kérdéses szerintem a helyzet.

    Őszintén Alonso visszatérése a Ronoba csak annyit jelentene hogy újra a mezőnyben van szvsz, különben a rönó építkezése inkább csődöt mondott azzal hogy Ricsi kiszállt máris (állítólag ő kereste meg a Mekit) , a középmezőnyben a Mekinél és az Astonnál látszik előrelépés, akik egy új leosztásnál akár jól járhatnak. A rönonal már nem is lehet követni mi zajlik mire lenne szükségük, talán nem Cyrilre vagy kiszállásra

  51. roberto23: Hát nem tudom a Renault-nak amúgy mennyire éri meg Alonso-t hozni. Az tény, hogy mindent kihozna a kocsiból, és marketing szempontból se lenne rossz húzás, de nem biztos, hogy Alonso irreális elvárásai szüksége lenne most a franciáknak.
    Én örülni fogok ha jön, feldobja majd az állóvizet. De a csapat szempontjából kérdéses szerintem a helyzet.

    Szerintem a Renaultnak pont az hiányzik, hogy valaki az asztalra csapjon, túl sokáig voltak elnézőek magukkal szemben ideje lenne már produkálni valami életképes autót, ami nem csak a középmezőnybeni vegetálásról szól.
    Egyébként Briatore is tud időzíteni a megemlékezéssel. 😀

  52. Sidious: Én nem is mondtam, hogy ő az évszázad fogása, de logikus volt a szerződtetése. Ricciardoé is az lett volna, de most így döntöttek. Minden más opció meg vagy tönkretette volna a csapatot a belső rivalizálással és kockáztatták volna vele esetleg azt is, hogy Leclerc kiborul és idő előtt otthagyja őket vagy megkaptuk volna Giovinazzit, aki kb annyit ért volna élcsapatnál, mint Gasly vagy még annyit se.

    én megértem a ferrarit h leclerccel terveznek és sainz a kettes. de szurkolói szempontból meg teljesítmény szempontjából húzom a számat, mert ez nem vetít elő izgalmakat a kövi évre.

    am jól el lett baszva a 20as szezon most. mindenki 21-et várja már most mert lesz pilótakeringő és alonso is lehet visszatér? aztán meg 22-t mert akkor új szabályok lesznek

  53. Nando:
    Úgy néz ki minden papírforma bejön, már csak az a kérdés, hogy Alo rábólint-e a Renault ajánlatára. Állítólag kőkemény garanciákat akar amit a Renault egyelőre nem tud megadni, gondolom durván a teljesítmény felpörgetésén van a hangsúly. 😀

    Hát nem tudom a Renault-nak amúgy mennyire éri meg Alonso-t hozni. Az tény, hogy mindent kihozna a kocsiból, és marketing szempontból se lenne rossz húzás, de nem biztos, hogy Alonso irreális elvárásai szüksége lenne most a franciáknak.
    Én örülni fogok ha jön, feldobja majd az állóvizet. De a csapat szempontjából kérdéses szerintem a helyzet.

  54. F1890: nem. mert én pont h a teljesítményt értékelem. nem feltétlen csak azt h vki megverte x y-t. azért ne állítsuk be úgy a történetet mintha sainz egy kibebaszott nagy fogás most 😀 mikor voltak nála jobb pilóták is a mezőnyben.

    a 90-es években egyébként barrichello – fisichella is egész ütőképesnek tűnt. mert akkor ilyen középszerek voltak és volt hakkinen, na meg schumacher. szóval barri szerződése teljesen megérdemelt volt az előéletét tekintve. az más kérdés h mai mezőnyben esélye nem lenne ilyesmire

    Én nem is mondtam, hogy ő az évszázad fogása, de logikus volt a szerződtetése. Ricciardoé is az lett volna, de most így döntöttek. Minden más opció meg vagy tönkretette volna a csapatot a belső rivalizálással és kockáztatták volna vele esetleg azt is, hogy Leclerc kiborul és idő előtt otthagyja őket vagy megkaptuk volna Giovinazzit, aki kb annyit ért volna élcsapatnál, mint Gasly vagy még annyit se.

  55. Daveko: Hát, szerintem Irvine-on kívül a többi 3 igenis megérdemelte a helyet, megítélésük a csapaton belüli vereség miatt lett olyan amilyen.

    A többi is ugyanúgy középszerű volt. Barrichellore lehet esetleg azt mondani, hogy ő villogott gyenge/középszerű autókkal, így nála nem volt annyira egyértelmű, hogy kevés lesz, bár ezt nyilván felülírja az, hogy milyen céllal és szándékkal szerződtette a Ferrari. Coulthardnak meg ott volt a vb esélyes autó a Williamsnél és nem tudott élni vele, abból már lehetett sejteni, hogy a Mclarennek se ő lesz a húzóembere, onnantól kezdve meg egyértelmű volt, hogy Hakkinen 2 vb-t is nyert mellette, ennek ellenére megtartották utána még 2004 végéig. Irvine egy *** volt, aki az összes győzelmét csak mákkal szerezte, Berger meg sose mutatott semmi kiemelkedőt, így mit is várt volna tőle bárki is Senna mellett vagy utána a Ferrarinál?

  56. Úgy néz ki minden papírforma bejön, már csak az a kérdés, hogy Alo rábólint-e a Renault ajánlatára. Állítólag kőkemény garanciákat akar amit a Renault egyelőre nem tud megadni, gondolom durván a teljesítmény felpörgetésén van a hangsúly. 😀

  57. Sidious: Persze, mert régen nem lehetett volna jobb versenyzőket találni a top csapatokba, mint Barrichello, Coulthard, Irvine, Berger stb 😀 Pont, hogy jobban le volt a csapaton belüli sorrend zsírozva, mint most, mert akkor még messze nem volt ennyi információnk az egész sportágról, így bele tudtak nyúlni anélkül, hogy a rajongók kiakadnának és mindenféle felkeléseket szerveznének a facebookon meg a twitteren. Elvileg még Mansell is másodikszámú volt Prost mellett, pedig a britt azért már bizonyította előtte, hogy képes a bajnoki címért harcolni mégha megnyerni nem is tudta a nem létező szerencséje miatt.

    Szóval erre röviden csak ennyit tudok reagálni:
    https://lh3.googleusercontent.com/proxy/BmOvUwzR3RoJXO9nt_83MJqXHfDE5Im6xtmlts9xD-8eGDTYZY8KGPfBSDbS8FzK1wMG-i4

    Köszönöm az értékes gondolatokat! A képet nem linkelném be újra, remélem nem bánod!

  58. Sidious: Persze, de pont ez a lényeg, hogy a te logikád szerint, akkor Marqueznek kellett volna megkapnia a lehetőséget a Renaultnál és neki kellett volna utána 2 vb-t nyernie, ha most Sainz azért nem érdemli meg a Ferraris ülést, mert 2 évvel ezelőtt nem verte meg Hülkenberget. Sainz nem futott egy erős szezont 18-ba, de nem volt az annyira rossz sem, ha Ricsi nem találja ki, hogy oda akar szerződni, akkor hosszabbítottak volna vele. Utána meg bekerült a spanyol egy olyan Mclarenbe, amibe senki nem akart menni, mert látták, hogy Alonso is mit össze szenved meg idegeskedik egy pár pontért minden futamon és inkább visszavonult minthogy velük maradjon. Aztán Sainz ehhez képest simán a legjobb volt tavaly a középmezőnybe és legyőzte Ricsit, akinek ha valamivel rosszabb autója is volt, de meglett volna a lehetősége a “best of the rest” címet megszerezni és legyőzött két versenyzőt, akik fél évig a Red Bullt vezethették, plusz 2014 után ő állhatott először dobogóra a Mclarennel. Persze abban benne volt egy adag mákfaktor is, de azért a 20. helyről feljönni a 3.-ra még akkor is egész jó teljesítmény.

    nem. mert én pont h a teljesítményt értékelem. nem feltétlen csak azt h vki megverte x y-t. azért ne állítsuk be úgy a történetet mintha sainz egy kibebaszott nagy fogás most 😀 mikor voltak nála jobb pilóták is a mezőnyben.

    a 90-es években egyébként barrichello – fisichella is egész ütőképesnek tűnt. mert akkor ilyen középszerek voltak és volt hakkinen, na meg schumacher. szóval barri szerződése teljesen megérdemelt volt az előéletét tekintve. az más kérdés h mai mezőnyben esélye nem lenne ilyesmire

  59. Sidious: Persze, mert régen nem lehetett volna jobb versenyzőket találni a top csapatokba, mint Barrichello, Coulthard, Irvine, Berger stb 😀 Pont, hogy jobban le volt a csapaton belüli sorrend zsírozva, mint most, mert akkor még messze nem volt ennyi információnk az egész sportágról, így bele tudtak nyúlni anélkül, hogy a rajongók kiakadnának és mindenféle felkeléseket szerveznének a facebookon meg a twitteren. Elvileg még Mansell is másodikszámú volt Prost mellett, pedig a britt azért már bizonyította előtte, hogy képes a bajnoki címért harcolni mégha megnyerni nem is tudta a nem létező szerencséje miatt.

    Szóval erre röviden csak ennyit tudok reagálni:
    https://lh3.googleusercontent.com/proxy/BmOvUwzR3RoJXO9nt_83MJqXHfDE5Im6xtmlts9xD-8eGDTYZY8KGPfBSDbS8FzK1wMG-i4

    Hát, szerintem Irvine-on kívül a többi 3 igenis megérdemelte a helyet, megítélésük a csapaton belüli vereség miatt lett olyan amilyen.

  60. Zasalamel:
    Én megvárom Sainz teljesítményét, sztem egyáltalán nem rossz a gyerek, Barrichello&Coulthard szintjét biztosan hozni fogja, sőt akár még Bottasnál is jobb lehet. Szal nem értem miez a sok hőbörgés, a Ferrari megunta, hogy két pilótája csak egymástól rabolják a pontokat és emellé + feszültséget is generál.
    Teljesen érthető és logikus lépés volt, hogy ők is átálltak az egyes kettes felállásra, ami mercinél, rb-nál bejött.

    Nem azért, de mitől lenne biztos h 10+ futamgyőzelemmel rendelkező versenyzőknél majd Sainz jobb szintet hoz ?

    Számomra is csalódás ez az igazolás, ha tévedek Sainz képességeit illetően örömmel ismerem majd be, mert amúgy szimpatikus emberileg.
    Az a vicc h Vettel neve a Mercinel fel se fog merülni, előbb tennék be Russellt csak ne legyen 2 dudás egy csárdában…

  61. Go.Michael:
    Megint ki járt rohadt jól? Merci és Hamilton. Innen is gratulálok a rekord döntéshez… Ferrari pedig előbb lábon, majd tökön rúgta magát.. sosem tanulnak a hibáikból. Ferrari szeretet-rajongás nem fog eltűnni, de ennyire sosem éreztem magamtól távol az f1-t. Remek pilóták bukdácsolnak középszer csapatoknál, vagy távoznak, a legjobb autók pedig középszer pilótával töltik fel, ahelyett hogy lenne egy óriási verseny, csata. Ez már tényleg nem az, amibe egykor beleszerettem.

    Persze, mert régen nem lehetett volna jobb versenyzőket találni a top csapatokba, mint Barrichello, Coulthard, Irvine, Berger stb 😀 Pont, hogy jobban le volt a csapaton belüli sorrend zsírozva, mint most, mert akkor még messze nem volt ennyi információnk az egész sportágról, így bele tudtak nyúlni anélkül, hogy a rajongók kiakadnának és mindenféle felkeléseket szerveznének a facebookon meg a twitteren. Elvileg még Mansell is másodikszámú volt Prost mellett, pedig a britt azért már bizonyította előtte, hogy képes a bajnoki címért harcolni mégha megnyerni nem is tudta a nem létező szerencséje miatt.

    Szóval erre röviden csak ennyit tudok reagálni:
    https://lh3.googleusercontent.com/proxy/BmOvUwzR3RoJXO9nt_83MJqXHfDE5Im6xtmlts9xD-8eGDTYZY8KGPfBSDbS8FzK1wMG-i4

  62. F1890: ez a videó is olyan h marquez elverte alonsot 2001-ben vb szempontjából. ettől függetlenül mindenki tudja aki ért a forma 1-hez h közelébe nem volt alonsohoz. úgyh sztem nem kell itt szépíteni a helyzetet 😀

    Persze, de pont ez a lényeg, hogy a te logikád szerint, akkor Marqueznek kellett volna megkapnia a lehetőséget a Renaultnál és neki kellett volna utána 2 vb-t nyernie, ha most Sainz azért nem érdemli meg a Ferraris ülést, mert 2 évvel ezelőtt nem verte meg Hülkenberget. Sainz nem futott egy erős szezont 18-ba, de nem volt az annyira rossz sem, ha Ricsi nem találja ki, hogy oda akar szerződni, akkor hosszabbítottak volna vele. Utána meg bekerült a spanyol egy olyan Mclarenbe, amibe senki nem akart menni, mert látták, hogy Alonso is mit össze szenved meg idegeskedik egy pár pontért minden futamon és inkább visszavonult minthogy velük maradjon. Aztán Sainz ehhez képest simán a legjobb volt tavaly a középmezőnybe és legyőzte Ricsit, akinek ha valamivel rosszabb autója is volt, de meglett volna a lehetősége a “best of the rest” címet megszerezni és legyőzött két versenyzőt, akik fél évig a Red Bullt vezethették, plusz 2014 után ő állhatott először dobogóra a Mclarennel. Persze abban benne volt egy adag mákfaktor is, de azért a 20. helyről feljönni a 3.-ra még akkor is egész jó teljesítmény.

  63. Van egy másik nézőpont is. Sainz eredetileg Ricci helyére szeretett volna menni, de most meg úgy tűnik éppen fordítva alakulnak a dolgok. Ahonnan Sainz eljön oda megy Ricci. 😀

    Egyébként nem helyes a sorrend teljesen: Alonso a Mclaren turné után visszament 2 évre a Renaulthoz és úgy ment a Ferrarihoz…

    velorex:
    Nem érdekes?

    Alonso : Minardi, Renault, McLaren, Ferrari

    Sainz : Toro Rosso (Minardi), Renault, McLaren, Ferrari

  64. Sidious: A tavalyi teljesítménye alapján kiérdemelte, hogy kapjon egy esélyt top csapatnál, a Ferrarinak meg nem volt különösebb veszteni valója, mert ha túlszárnyalja a várakozásokat Sainz, akkor van két győzelemre képes versenyzőjük, ha nem, akkor meg jó kettes lesz Leclerc mellett, amíg nem érkezik meg Mick Schumacher vagy Robert Shwartzman.

    És most ne menjünk bele megint abba, hogy nem verte meg Hülkenberget meg egyebek, inkább nézd meg ezt a videót, aztán gondolt át, hogy miért hülyeség ezzel érvelni.

    ez a videó is olyan h marquez elverte alonsot 2001-ben vb szempontjából. ettől függetlenül mindenki tudja aki ért a forma 1-hez h közelébe nem volt alonsohoz. úgyh sztem nem kell itt szépíteni a helyzetet 😀

  65. Megint ki járt rohadt jól? Merci és Hamilton. Innen is gratulálok a rekord döntéshez… Ferrari pedig előbb lábon, majd tökön rúgta magát.. sosem tanulnak a hibáikból. Ferrari szeretet-rajongás nem fog eltűnni, de ennyire sosem éreztem magamtól távol az f1-t. Remek pilóták bukdácsolnak középszer csapatoknál, vagy távoznak, a legjobb autók pedig középszer pilótával töltik fel, ahelyett hogy lenne egy óriási verseny, csata. Ez már tényleg nem az, amibe egykor beleszerettem.

  66. F1890:
    szégyen és gyalázat. utoljára massa szerződése volt számomra ennyire gyalázatos h ilyen top csapatba kerül kb úgy h jobbak is voltak a mezőnyben.

    A tavalyi teljesítménye alapján kiérdemelte, hogy kapjon egy esélyt top csapatnál, a Ferrarinak meg nem volt különösebb veszteni valója, mert ha túlszárnyalja a várakozásokat Sainz, akkor van két győzelemre képes versenyzőjük, ha nem, akkor meg jó kettes lesz Leclerc mellett, amíg nem érkezik meg Mick Schumacher vagy Robert Shwartzman.

    És most ne menjünk bele megint abba, hogy nem verte meg Hülkenberget meg egyebek, inkább nézd meg ezt a videót, aztán gondolt át, hogy miért hülyeség ezzel érvelni.

  67. Én megvárom Sainz teljesítményét, sztem egyáltalán nem rossz a gyerek, Barrichello&Coulthard szintjét biztosan hozni fogja, sőt akár még Bottasnál is jobb lehet. Szal nem értem miez a sok hőbörgés, a Ferrari megunta, hogy két pilótája csak egymástól rabolják a pontokat és emellé + feszültséget is generál.
    Teljesen érthető és logikus lépés volt, hogy ők is átálltak az egyes kettes felállásra, ami mercinél, rb-nál bejött.

  68. F1890: azért 14-16 között a mercinél volt vmi. 16-18 között a rb-nál, tavaly és idén is a ferrarinal. na most jövőre 3 csapatnál sztem semmi nem lesz. persze vettel nem fogadta el az 1 éves szerződést. de én ricsit perezt hulkenberget russelt előrébb helyeztem volna. belegondolva ha hulk még 1 évet kibírt volna a rönóban, vagyis idei évben akkor jövőre mehetett volna a ferrariba.

    sótlan lesz az élmezőny

    amugy tényleg, hülkenberg milyen peches volt már megint

  69. mrobi: de gondolom az nem zavart, amikor vettelt támogatták 😀

    azért 14-16 között a mercinél volt vmi. 16-18 között a rb-nál, tavaly és idén is a ferrarinal. na most jövőre 3 csapatnál sztem semmi nem lesz. persze vettel nem fogadta el az 1 éves szerződést. de én ricsit perezt hulkenberget russelt előrébb helyeztem volna. belegondolva ha hulk még 1 évet kibírt volna a rönóban, vagyis idei évben akkor jövőre mehetett volna a ferrariba.

    sótlan lesz az élmezőny

  70. Jó kis páros lesz ez, fiatalok, bizonyítani akarnak. Nem értem, mi a bajotok Sainzzal. Talán nem a generációja legjobbja, de lehet még belőle egy Button-kaliber, akire stabilitásban is hasonlít, amiből tavaly láthattunk ízelítőt. A Vettel-rajongók közül sokan most haragszanak rá, azt láttam facebook-kommentekből, na de ha jobb teljesítményt nyújtott volna a négyszeres, nem cserélték volna le egy nyeretlen fiatalra. A történetben Sainz semmiképp nem gonosz. Részemről sok sikert kívánok neki, szimpatikus srác.

    Amúgy… szerintetek nem a Ferrarinak lesz a legjóképűbb párosa jövőre? 😀

  71. F1890:
    szégyen és gyalázat. utoljára massa szerződése volt számomra ennyire gyalázatos h ilyen top csapatba kerül kb úgy h jobbak is voltak a mezőnyben.

    szamomra Kimi 2014-es szerződése is hasonló kategória volt, de Massa, Kimi és a Sainz szerződtetésének is ugyanaz a háttere. az aktuális elsőszámú mellé kell egy erős vízhordó.