Sajtó: Silverstone elesett, két futam lehet a Hungaroringen

A Motorsport információi szerint a Forma–1 nem kapja meg a remélt mentességet a szigorú brit karanténszabályozás alól, vagyis rövid távon ellehetetlenül a silverstone-i futamrendezés, így az osztrák versenyeket a Hungaroring követheti – akár két hétvégével!

A silverstone-i célegyenes (Fotó: Haas)

Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Szarvasember: Óó,nem úgy van az. Decemberbe költöztünk Törökszentmiklósra. Munka lenne ló*** pénzért. Magánozó lettem. Mint villamosmérnök. Kapcsolatok megvannak, bla bla. Viszont! Én 30 napos átutalással hozom el az anyagot. Nekem meg a teljesitési igazolàs után fizetnek cc 60 nap után. Ez jó esetben 90 nap. Jó esetben. Ja, közben én már le is adóztam…

    mondjuk egyszerű b2b-ről beszéltem. oké ott 60 napot számolhatunk mert elkészül az előző havi számla aztán van ideje h fizessen az ügyfél.

  2. F1890:
    igazatok van. én ezért mondom azt h eléggé szar szitu h ha belegondolunk (tudom *** sok pénzről van szó meg stb) h ekkora nagy vállalatok 2 hónapnyi leállás után csődközelben vannak. ez a napról napra élés szinonímája kb.nagyon kicentizett dolgok ezek. és egy alvállalkozó aki mondjuk logisztikában utazik az is hó végén kapja meg előző havi megrendelésére a lóvét, na most ha az csúszik akkor ő is hamarabb betudja zárni a boltot.

    Óó,nem úgy van az. Decemberbe költöztünk Törökszentmiklósra. Munka lenne ló*** pénzért. Magánozó lettem. Mint villamosmérnök. Kapcsolatok megvannak, bla bla. Viszont! Én 30 napos átutalással hozom el az anyagot. Nekem meg a teljesitési igazolàs után fizetnek cc 60 nap után. Ez jó esetben 90 nap. Jó esetben. Ja, közben én már le is adóztam…

  3. igazatok van. én ezért mondom azt h eléggé szar szitu h ha belegondolunk (tudom *** sok pénzről van szó meg stb) h ekkora nagy vállalatok 2 hónapnyi leállás után csődközelben vannak. ez a napról napra élés szinonímája kb.nagyon kicentizett dolgok ezek. és egy alvállalkozó aki mondjuk logisztikában utazik az is hó végén kapja meg előző havi megrendelésére a lóvét, na most ha az csúszik akkor ő is hamarabb betudja zárni a boltot.

  4. Nando: Itt egész egyszerűen arról van szó, hogy a világ elment egy olyan profit orientált irányba, hogy senki nem akar a saját kárára zsebbe nyúlni, Mclarennél is megtehették volna a részvényesek és befektetők, hogy beletolnak egy bizonyos összeget amivel kihúzzák amíg eltart ez a helyzet, ehelyett azt mondták, hogy nem (mert gondolom csak hosszútávon térülne meg), így a Mclarennek csökkentenie kellett a béreket és zálogosítottak szó szerint mindent, ugyanez a Williams is ők is szinte mindent zálogosítottak, annyi mákjuk van, hogy Latifiéktől van a della és ameddig ők érdekeltek a Williamsnél addig megmaradnak.
    A Renaultnál a kormány 15%-os részedése azzal jár, hogy az 5 milliárdos hitelezést olyan feltételekhez is kötik, hogy minden jelentősebb gyártást költöztessenek vissza Franciaországba és állítsák le minden olyan modell gyártását aminek az eladásai alacsonyak, szóval ez is olyan dolog, hogy itt nem csak a megsegítésen van a hangsúly, hanem a haszonszerzésen is, ami nyilván egy ekkora összegű hitelezésnél elvárható a kormány részéről, de nekem nagyon visszás ez így pláne úgy, hogy a költségvetés csökkentése lehet nem is a Renault ötlete, hanem a Francia kormányé, hogy minél hamarabb viszont lássák az 5 milliárd eurós kölcsönzés megtérülését csak nyilván ezt így nem mondják el a nagyközönségnek.
    Szóval nagyon nehéz téma ez, hogy mi miért történik, konkrétan a dzsídípí lett az isten, ha nincs kellő növekedés úgy világszinten mindenhol már is el van temetve az egész gazdaság és mindenki mehet a levesbe és veheted a sz.rt dupla áron. Na mindegy kicsit elkalandoztam. 😀

    Lényegében hasonlót akartam írni. Igaz nekem 2 részletbe sikeredett..

  5. Na most a vírusra rá lehet fogni. Profit, profit, profit. Én most döbbentem pl ra arra, hogyha a Brembo bezár nincs a német prémiumkategóriás kocsikhoz fékrendszer. Döbbenet. Gyakotlatilag az EU gazdazdasága roppant szar, gyakorlatilag nincd egy olyan ország se aki egyedül elboldogulna. Fejétől büzlik a hal. Sajnos.
    U.i.,2008 válságnál is állami segítséget kapott a francia aut9ipar. Szarban van az összes nagy gyár sajnos.

  6. F1890: én nem akarok okoskodni, mert nem vagyok benne ennyire. És tényleg sajnálom azokat akik emiatt beszopják és elveszítik a munkát. De ezek a cégek ilyen kicsiny árréssel dolgoznak, hogy ennyire nincsen tartalékuk? mert több mint 100 éve már a piacon vannak. de fordítsuk meg a dolgot, egy vállalkozás attól vállalkozás, hogy adott esetben beszopod és vége van a dalnak. az itthoni vállalkozásokat sem támogatja sztem ilyes mértékben senki. persze értem én h most ez kruva nagy veszteség, mert a fix költségeket továbbra is kell fizetni még akkoris ha nincsen autógyártás. csak jobban belegondolva érdekes hogy valóban van létjogosultsága annak h ennyiféle autó van a világon? félre értés ne essen engem nem zavar az állapot, csak hát na.

    Fogyasztói társadalom van. W124 Mercit cc 30 évig gyártották. Most modellenként évi két ráncfelvarrás. Meg környezetvédelmi ***kodás mert 10.000 kilóméteren 0,0006g több káros anyagot termel a kocsi. Sok sok pereskedés sok lóvét elvitt a gyártóktól. Az a baj hogy minden jót a vásárlókért tesznek elvileg, közben meg lábonlóvés az egész. Illetve cc 2 éve mondogatják hogy küszöbön a világválság. Na most a

  7. F1890: én nem akarok okoskodni, mert nem vagyok benne ennyire. És tényleg sajnálom azokat akik emiatt beszopják és elveszítik a munkát. De ezek a cégek ilyen kicsiny árréssel dolgoznak, hogy ennyire nincsen tartalékuk? mert több mint 100 éve már a piacon vannak. de fordítsuk meg a dolgot, egy vállalkozás attól vállalkozás, hogy adott esetben beszopod és vége van a dalnak. az itthoni vállalkozásokat sem támogatja sztem ilyes mértékben senki. persze értem én h most ez kruva nagy veszteség, mert a fix költségeket továbbra is kell fizetni még akkoris ha nincsen autógyártás. csak jobban belegondolva érdekes hogy valóban van létjogosultsága annak h ennyiféle autó van a világon? félre értés ne essen engem nem zavar az állapot, csak hát na.

    Itt egész egyszerűen arról van szó, hogy a világ elment egy olyan profit orientált irányba, hogy senki nem akar a saját kárára zsebbe nyúlni, Mclarennél is megtehették volna a részvényesek és befektetők, hogy beletolnak egy bizonyos összeget amivel kihúzzák amíg eltart ez a helyzet, ehelyett azt mondták, hogy nem (mert gondolom csak hosszútávon térülne meg), így a Mclarennek csökkentenie kellett a béreket és zálogosítottak szó szerint mindent, ugyanez a Williams is ők is szinte mindent zálogosítottak, annyi mákjuk van, hogy Latifiéktől van a della és ameddig ők érdekeltek a Williamsnél addig megmaradnak.
    A Renaultnál a kormány 15%-os részedése azzal jár, hogy az 5 milliárdos hitelezést olyan feltételekhez is kötik, hogy minden jelentősebb gyártást költöztessenek vissza Franciaországba és állítsák le minden olyan modell gyártását aminek az eladásai alacsonyak, szóval ez is olyan dolog, hogy itt nem csak a megsegítésen van a hangsúly, hanem a haszonszerzésen is, ami nyilván egy ekkora összegű hitelezésnél elvárható a kormány részéről, de nekem nagyon visszás ez így pláne úgy, hogy a költségvetés csökkentése lehet nem is a Renault ötlete, hanem a Francia kormányé, hogy minél hamarabb viszont lássák az 5 milliárd eurós kölcsönzés megtérülését csak nyilván ezt így nem mondják el a nagyközönségnek.
    Szóval nagyon nehéz téma ez, hogy mi miért történik, konkrétan a dzsídípí lett az isten, ha nincs kellő növekedés úgy világszinten mindenhol már is el van temetve az egész gazdaság és mindenki mehet a levesbe és veheted a sz.rt dupla áron. Na mindegy kicsit elkalandoztam. 😀

  8. Nando:
    Jelenleg olyan szinten lóg minden a levegőben az F1-ben, hogy az valami elképesztő a Mclaren háza tájáról is olyan hírek érkeznek, hogy jobb bele sem gondolni, hogy ha idén ne adj isten még se sikerül összehozni egy legalább 15 futamos szezont, akkor csúnya vége lehet ennek. A Renaultnál emlegetik az 5 milliárd eurós csomagot, de még így is be akarnak zárni gyárakat és valami 2 ezer embertől válhatnak meg ezáltal, ami amúgy a Franciáknál kiverte a biztosítékot, mivel ha megkapják ezt a kölcsönt az államtól még ezzel együtt is valami 2 milliárdot akarnak sprórolni a költségvetésen, amit sokan nem is igazán tudnak hova tenni, mivel 10 év után először lehet veszteséges az egész konszern.

    én nem akarok okoskodni, mert nem vagyok benne ennyire. És tényleg sajnálom azokat akik emiatt beszopják és elveszítik a munkát. De ezek a cégek ilyen kicsiny árréssel dolgoznak, hogy ennyire nincsen tartalékuk? mert több mint 100 éve már a piacon vannak. de fordítsuk meg a dolgot, egy vállalkozás attól vállalkozás, hogy adott esetben beszopod és vége van a dalnak. az itthoni vállalkozásokat sem támogatja sztem ilyes mértékben senki. persze értem én h most ez kruva nagy veszteség, mert a fix költségeket továbbra is kell fizetni még akkoris ha nincsen autógyártás. csak jobban belegondolva érdekes hogy valóban van létjogosultsága annak h ennyiféle autó van a világon? félre értés ne essen engem nem zavar az állapot, csak hát na.

  9. Jelenleg olyan szinten lóg minden a levegőben az F1-ben, hogy az valami elképesztő a Mclaren háza tájáról is olyan hírek érkeznek, hogy jobb bele sem gondolni, hogy ha idén ne adj isten még se sikerül összehozni egy legalább 15 futamos szezont, akkor csúnya vége lehet ennek. A Renaultnál emlegetik az 5 milliárd eurós csomagot, de még így is be akarnak zárni gyárakat és valami 2 ezer embertől válhatnak meg ezáltal, ami amúgy a Franciáknál kiverte a biztosítékot, mivel ha megkapják ezt a kölcsönt az államtól még ezzel együtt is valami 2 milliárdot akarnak sprórolni a költségvetésen, amit sokan nem is igazán tudnak hova tenni, mivel 10 év után először lehet veszteséges az egész konszern.