A bajnok, akit nem hagytak azonnal visszavonulni

Damon Hill az 1999-es Francia Nagydíjon bejelentette visszavonulását. A következő versenyen, a szezon közepén akart elsétálni, csapata azonnal kitette volna – így hát év végéig maradt… Felidézzük a kusza történetet!

Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. guide: Mindig ezt csináltátok,mindig!
    2013-ban egyértelműen ő volt a legjobb,mégis mi történt?Ment a Multi21-ezés,a ***zás,mert kiszőkítette a haját.A kipörgésgátlózás,mert passzolt hozzá az autó és nagyon gyors volt vele.Miközben egyfolytában mindenki Webberen kesergett,meg azon,hogy Alonso és Hamilton mennyivel jobban megérdemelné azt az autót.Fúúj,de unom már!Nézzétek Hamiltont még vagy 15 éven keresztül nyerni,csodáljátok a tetkóit,hallgassátok a hülyeségeit,mert megérdemlitek.

    Nem igazán értem miről beszélsz, nem mindegy ki nyer, ha szoros a csata? Hamiltont csak példaként hoztam fel.En csak jó versenyt szeretnék látni nem érdekel,ki fut be elsőnek az én kedvenceim már rég visszavonultak.Hamiltonnak 80 IQja lehet maximum,hidd el nem iszom a szavait,de egyszerűen a pályán amit mutat koszonoviszonyban sincs azzal amit Vettel produkál.Attol meg, hogy nem olyan gyors az autoja, meg nem kene minden 3. futamon elkovetni valami egbekialto baromsagot.A Stroll esetnel lettem igazán Vettel ellenes.Az annyira amatőr volt kB. mint egy falusi focimeccs. Nem vaghatsz ki valaki elé aki a pályán versenyez éppen, megha 10 hellyel hátrébb is van.Az ilyentol meg a licenszet is elvennem pár hónapra.

  2. Kaspar Hauser:
    Schumacher nem középszerűnek, hanem konkrétan egy balféknek tűnt a Mercis évei alatt, számomra pedig nyilvánvalóvá tette, hogy Rosberg jobb volt nála.
    Őrültség Vettelt Hamiltonhoz hasonlítani.
    Az egyik a legjobb kérek a keréken versenyző, a másikat meg most rakta ki a Ferka.raadasul szerintem alig várják, hogy induljon már.
    Vajon a Merci is kirakna Hamilton? Vagy ha kirakna találna maganak csapatot?a szomorú valóság az, hogy Vettel senkinek sem kell ami szintén árulkodó. Forgalomban az az ember nem versenyképes. Jó, elölről sokat nyert,de csak a Merci van elol.Barcsak elvinnék Bottas helyére akkor nem kéne talalgatnunk.

    Mindig ezt csináltátok,mindig!
    2013-ban egyértelműen ő volt a legjobb,mégis mi történt?Ment a Multi21-ezés,a ***zás,mert kiszőkítette a haját.A kipörgésgátlózás,mert passzolt hozzá az autó és nagyon gyors volt vele.Miközben egyfolytában mindenki Webberen kesergett,meg azon,hogy Alonso és Hamilton mennyivel jobban megérdemelné azt az autót.Fúúj,de unom már!Nézzétek Hamiltont még vagy 15 éven keresztül nyerni,csodáljátok a tetkóit,hallgassátok a hülyeségeit,mert megérdemlitek.

  3. Schumacher nem középszerűnek, hanem konkrétan egy balféknek tűnt a Mercis évei alatt, számomra pedig nyilvánvalóvá tette, hogy Rosberg jobb volt nála.
    Őrültség Vettelt Hamiltonhoz hasonlítani.
    Az egyik a legjobb kérek a keréken versenyző, a másikat meg most rakta ki a Ferka.raadasul szerintem alig várják, hogy induljon már.
    Vajon a Merci is kirakna Hamilton? Vagy ha kirakna találna maganak csapatot?a szomorú valóság az, hogy Vettel senkinek sem kell ami szintén árulkodó. Forgalomban az az ember nem versenyképes. Jó, elölről sokat nyert,de csak a Merci van elol.Barcsak elvinnék Bottas helyére akkor nem kéne talalgatnunk.

  4. Tapani: Trulli eleve másodikszámú volt, Monacoban is el kellett volna engednie Alonsot, de szerencséjére a spanyol az alagútban falnak ment, mert nem bírt normálisan elmenni egy lekörözött mellett.

    Azt nem tudom honnan veszed, hogy el kellett volna engedje Alonsot, az meg, hogy RSC az alagútban állt félre az egy elég hülye ötlet volt, persze Alonsonak is lehetett volna több össze, de ez nem mindig jön össze, amikor a győzelemért hajtassz és próbálsz minden tizedmásodpercet megtalálni. A lekörözött feladata lenne, hogy ne tartsa fel az élenállókat és olyan helyen álljon félre, ahol normálisan el lehet menni mellette.

  5. F1890: silverstoneban technikai hiba miatt esett ki, asszem felfüggesztés hiba. belgiumban meg ugyancsak gond volt az autóval. alonso az élről esett ki pl belgiumban, egyesek szerint olajfolt miatt, mások szerint szimplán elbaszta mert a vezetési stílusa miatt (kanyar kijáraton hírtelen kormánytekerés) ha kitör az autó hátulja akkor azt nem lehet kivédeni.

    vettel 2018-ban és 19-ben sem volt toppon. de tavaly majdnem megverte leclercet úgy h nem igazán volt formában, amit ha figyelembe vesszük már nem tűnik olyan rossznak a dolog szerintem. futamtempója tavaly sztem nem volt olyan rossz, leclerc meg állítólag azért villogott kvalikon mert miután szabadkezet kapott a beállítások terén, ő inkább arra lőtte be a kocsit.

    szóval én csak azt mondom, hogy vettelt sem kéne 1-2 év alapján megítélni, ahogy alonsot sem ezek alapján ítélünk meg. csak ugye egyik mindig mondja sajtóban h ehh de kemény dolga volt, másik meg általában kussban van.

    Ja abban igazad van, hogy felfüggesztés hiba is szerepet játszott abban, hogy Silverstoneban összetörte, de Belgiumra nem emlékszek, hogy ott bármi gond lett volna az autójával, Alonso kiesése viszont hivatalosan is motorhibának lett minősítve, ott már előtte is annyira természetellenesen mozgott az autó, hogy nyilvánvaló volt a technikai hiba.

    Leclercnél meg azt ne hagyd ki a képletből, hogy ő ennél csak jobb lesz, ahogy tapasztalatot szerez, tavaly még csak ismerkedett az élmezőnnyel és az új csapatával és úgy verte el a 4x-es bajnokot. Azt nem tudom, hogy inkább kvalira lőtte e az autóját, de arról cikkeztek a Francia nagydíj környékén, hogy onnantól kezdett el Leclerc inkább a saját feje után menni a beállításokkal és attól kezdve volt egy jelentős formajavulás az ő részéről. Az lehet, hogy általánosságban Vettel jobban osztja be a gumikat, de nincs köztük olyan egetrengető különbség, tehát Vettel azért nem úgy vezet, mint Button, max az etapok végén ő jobb helyzetben van, de ezzel sokra nem megy, ha addig Leclerc ki tud építeni előtte egy kisebb különbséget, meg ő jön előbb a boxba, mert ő az elől haladó autó. Plusz voltak olyan futamok is, ahol a Monacoinak volt a jobb a versenytempója is pl Bahrein, Paul Ricard, Ausztria, SPA, Monza, Mexikó, Abu Dhabi. Ezek mellett a többségben egálban voltak és volt néhány futam, ahol Vettel tűnt jobbnak.

  6. Sidious: Biztos Briós b*szta falnak az autót Silverstoneban meg esett vissza poleból a 9. helyre SPA-ban, úgy hogy ott több mint a mezőny fele kiesett 😀 Nem csak az volt a helyzet, ami mindig is, hogy Trulli időmérőn egész jó volt, de versenyen teljen sz*r volt a tempója, így az esetek többségében nem tudta tartani a mögötte jövőket és mivel látszólag idegileg is elég labilis volt, ezért az a bénázás Magny Coursban a kelleténél jobban megtörte a kapcsolatát a Renaultval.Alonso meg közben többször is peches volt USA-ban kiesett a sima 3. helyről egy defekt miatt, Kanadában is megállt az autója pedig ha jól rémlik ott is dobogó közeli helyeken autózott, Monacoban 2. helyről esett ki, amikor Ralf Schumacher lekörözöttként szerencsétlenkedett előtte az alagútban, SPA-ban meg újabb technikai hiba miatt esett ki dobogós helyről. Trullinak közben csak Kanadában meg a Hungaroringen volt olyan kiesése, amiről nem tehetett és az utóbbinál is valahol a top 10 végén kullogott, szóval sok pontot nem vesztett vele.

    Miért állt fel? Alonsonál azért 07 után látszott mindig, hogy mindent megpróbál megtenni a sikerért 18 második felét leszámítva, amikor már tudta, hogy nem marad és belesz*rt az egészbe. Persze az tény, hogy Massa volt a csapattársa a Ferrarinál, így azért jelentősen könnyebb dolga volt csapaton belül, mint Vettelnek Leclerccel vagy Ricciardoval. A Németnél is valószínűleg egészen más megvilágításba került volna a tavalyi év, ha Kimi maradt volna mellette, mert őt valószínűleg ebben a formájában is legyőzte volna és akkor az emberek elkönyvelik, hogy a Ferrari már megint sz*r autót épített és tovább lépnek ők is a majd jövőre címszó alatt, de nem ez történt. Ő most kapott egy kihívást Leclerc személyében, amin elbukott és ezt egy olyan év előzte meg, ahol sokak szerint a Ferrarinak már vb címre alkalmas autója volt, így nyilván most elkezdtek fantáziálni, hogy mi lett volna, ha Leclerc előbb jön vagy ha Alonso tovább marad vagy ha lenne Hamiltonjuk, Verstappenjük stb. Mondjuk sokszor már túlzásokba esnek, mert egyesek szerint Vettel mindig is sz*r volt, de nyilván azokat nem kell komolyan venni, vannak olyanok, akik most Hamilton tehetségét is megkérdőjelezik, pedig nyerőszériában van a Brit.

    Trulli eleve másodikszámú volt, Monacoban is el kellett volna engednie Alonsot, de szerencséjére a spanyol az alagútban falnak ment, mert nem bírt normálisan elmenni egy lekörözött mellett.

  7. Sidious: Biztos Briós b*szta falnak az autót Silverstoneban meg esett vissza poleból a 9. helyre SPA-ban, úgy hogy ott több mint a mezőny fele kiesett 😀 Nem csak az volt a helyzet, ami mindig is, hogy Trulli időmérőn egész jó volt, de versenyen teljen sz*r volt a tempója, így az esetek többségében nem tudta tartani a mögötte jövőket és mivel látszólag idegileg is elég labilis volt, ezért az a bénázás Magny Coursban a kelleténél jobban megtörte a kapcsolatát a Renaultval.Alonso meg közben többször is peches volt USA-ban kiesett a sima 3. helyről egy defekt miatt, Kanadában is megállt az autója pedig ha jól rémlik ott is dobogó közeli helyeken autózott, Monacoban 2. helyről esett ki, amikor Ralf Schumacher lekörözöttként szerencsétlenkedett előtte az alagútban, SPA-ban meg újabb technikai hiba miatt esett ki dobogós helyről. Trullinak közben csak Kanadában meg a Hungaroringen volt olyan kiesése, amiről nem tehetett és az utóbbinál is valahol a top 10 végén kullogott, szóval sok pontot nem vesztett vele.

    Miért állt fel? Alonsonál azért 07 után látszott mindig, hogy mindent megpróbál megtenni a sikerért 18 második felét leszámítva, amikor már tudta, hogy nem marad és belesz*rt az egészbe. Persze az tény, hogy Massa volt a csapattársa a Ferrarinál, így azért jelentősen könnyebb dolga volt csapaton belül, mint Vettelnek Leclerccel vagy Ricciardoval. A Németnél is valószínűleg egészen más megvilágításba került volna a tavalyi év, ha Kimi maradt volna mellette, mert őt valószínűleg ebben a formájában is legyőzte volna és akkor az emberek elkönyvelik, hogy a Ferrari már megint sz*r autót épített és tovább lépnek ők is a majd jövőre címszó alatt, de nem ez történt. Ő most kapott egy kihívást Leclerc személyében, amin elbukott és ezt egy olyan év előzte meg, ahol sokak szerint a Ferrarinak már vb címre alkalmas autója volt, így nyilván most elkezdtek fantáziálni, hogy mi lett volna, ha Leclerc előbb jön vagy ha Alonso tovább marad vagy ha lenne Hamiltonjuk, Verstappenjük stb. Mondjuk sokszor már túlzásokba esnek, mert egyesek szerint Vettel mindig is sz*r volt, de nyilván azokat nem kell komolyan venni, vannak olyanok, akik most Hamilton tehetségét is megkérdőjelezik, pedig nyerőszériában van a Brit.

    silverstoneban technikai hiba miatt esett ki, asszem felfüggesztés hiba. belgiumban meg ugyancsak gond volt az autóval. alonso az élről esett ki pl belgiumban, egyesek szerint olajfolt miatt, mások szerint szimplán elbaszta mert a vezetési stílusa miatt (kanyar kijáraton hírtelen kormánytekerés) ha kitör az autó hátulja akkor azt nem lehet kivédeni.

    vettel 2018-ban és 19-ben sem volt toppon. de tavaly majdnem megverte leclercet úgy h nem igazán volt formában, amit ha figyelembe vesszük már nem tűnik olyan rossznak a dolog szerintem. futamtempója tavaly sztem nem volt olyan rossz, leclerc meg állítólag azért villogott kvalikon mert miután szabadkezet kapott a beállítások terén, ő inkább arra lőtte be a kocsit.

    szóval én csak azt mondom, hogy vettelt sem kéne 1-2 év alapján megítélni, ahogy alonsot sem ezek alapján ítélünk meg. csak ugye egyik mindig mondja sajtóban h ehh de kemény dolga volt, másik meg általában kussban van.

  8. F1890: trullit franciaország után csak szopatta már briatore. úgyh utolsó pár futama emiatt kb kuka volt, és így is 1 ponttal előrébb volt mint alonso.

    alonso miért állt fel? mi erre a bizonyíték?

    2010,12-ben is hibázgatott ami ugye neki sosincs felróva, erős csapattársa meg kb button volt. 15-ben nem tűnt nála sokkal jobbnak (hamilton messze meggyőzőbb volt tempó terén buttonnál). 16-ban meg button telibeszarta az egészet.

    Biztos Briós b*szta falnak az autót Silverstoneban meg esett vissza poleból a 9. helyre SPA-ban, úgy hogy ott több mint a mezőny fele kiesett 😀 Nem csak az volt a helyzet, ami mindig is, hogy Trulli időmérőn egész jó volt, de versenyen teljen sz*r volt a tempója, így az esetek többségében nem tudta tartani a mögötte jövőket és mivel látszólag idegileg is elég labilis volt, ezért az a bénázás Magny Coursban a kelleténél jobban megtörte a kapcsolatát a Renaultval. Alonso meg közben többször is peches volt USA-ban kiesett a sima 3. helyről egy defekt miatt, Kanadában is megállt az autója pedig ha jól rémlik ott is dobogó közeli helyeken autózott, Monacoban 2. helyről esett ki, amikor Ralf Schumacher lekörözöttként szerencsétlenkedett előtte az alagútban, SPA-ban meg újabb technikai hiba miatt esett ki dobogós helyről. Trullinak közben csak Kanadában meg a Hungaroringen volt olyan kiesése, amiről nem tehetett és az utóbbinál is valahol a top 10 végén kullogott, szóval sok pontot nem vesztett vele.

    Miért állt fel? Alonsonál azért 07 után látszott mindig, hogy mindent megpróbál megtenni a sikerért 18 második felét leszámítva, amikor már tudta, hogy nem marad és belesz*rt az egészbe. Persze az tény, hogy Massa volt a csapattársa a Ferrarinál, így azért jelentősen könnyebb dolga volt csapaton belül, mint Vettelnek Leclerccel vagy Ricciardoval. A Németnél is valószínűleg egészen más megvilágításba került volna a tavalyi év, ha Kimi maradt volna mellette, mert őt valószínűleg ebben a formájában is legyőzte volna és akkor az emberek elkönyvelik, hogy a Ferrari már megint sz*r autót épített és tovább lépnek ők is a majd jövőre címszó alatt, de nem ez történt. Ő most kapott egy kihívást Leclerc személyében, amin elbukott és ezt egy olyan év előzte meg, ahol sokak szerint a Ferrarinak már vb címre alkalmas autója volt, így nyilván most elkezdtek fantáziálni, hogy mi lett volna, ha Leclerc előbb jön vagy ha Alonso tovább marad vagy ha lenne Hamiltonjuk, Verstappenjük stb. Mondjuk sokszor már túlzásokba esnek, mert egyesek szerint Vettel mindig is sz*r volt, de nyilván azokat nem kell komolyan venni, vannak olyanok, akik most Hamilton tehetségét is megkérdőjelezik, pedig nyerőszériában van a Brit.

  9. Kaspar Hauser: Ennyi erővel írhatom, hogy akkor a legszarabb vb nem más mint Keke Rosberg, mert összesen 1 futamgyozelme volt.
    Nem konkrétan a csapaton belüli csatarozasokra gondoltam, inkább a rengeteg hibajara amit elkövetett pályafutása során.Ahogy Hamiltonba belerongyolt hátulról sc alatt,aztán nekiment megegyszer miközben mutogatott, ahogy hockenheimben élről kiesett senkitől sem zavartatva, ahogy kihajtott Stroll elé miután lement a pályáról, ahogy leszoritotta Leclercet miközben előzte öt.Ahogy Kanadában lehajtott a pályáról és leszoritotta Hamiltont. Egy frusztrált, labilis ember hibái.A rádios arogans aranykopesek, hogy ő nem hibás semmiért meginkabb rontja az összképet.Akiket írtál ezeket a dolgokat nem kovethettek el mert mind meghaltak volna. Szerintem a nyers tempója sem annyira erős, ahogy te irod, mert eddig már kettő nem vb is elkalapálta.

    nézd végig schumacher összes hibáját, aztán belátod hogy 7-szer nyert vb-t. könnyű mindig kiemelni a hibákat, meg 1-2 évet kiemelni egy 15 évados karrierből. na pontosan így születnek az over/under ratingek egy pilóta megítélésében, vagy ha elvonatkoztatunk a sportvilágtól akkor ami most zajlik usaban.

    de mondok jobbat, nézzük hamiltont:
    2007 kínában elbukta a vb-t, még brazilban is elizgulta a rajtot, és playstationozott
    2008 kanadában belerohan kimibe boxban.
    11-ben ütközik massaval kb minden 3. futamon, megforog ringen és veszélyesen tér vissza a pályára, akadályozván buttont

    14-16 között többször is ütközött rosberggel.

    ettől még hamilton az aki. nem szabad csak a hibái alapján megítélni valakit szvsz. főleg nem csakis kizárólag az utolsó éveit figyelembe véve. mert ezek alapján schumacher is csak egy közepes pilótának tűnt 10-12 között.

  10. F1890: azt elmagyaráznád hogy miért vettel? tényleg érdekelne h miért lenne gyengébb mint lauda vagy brabham.

    csak adaléknak:
    -lauda kikapott petersontól kurvára pályafutása elején. kikapott később piquettől, majd prosttól is.
    -stewart: kihalt előle jim clark, és mire jó autója volt rindtnek ő meg belehalt a lotus veszélyes autójába, mind a ketten messze gyorsabbak voltak mint stewart.
    -senna jobb volt
    -piquet alul van becsülve szerintem, de ő neki az alaptempója nem volt vettel szintű

    Ennyi erővel írhatom, hogy akkor a legszarabb vb nem más mint Keke Rosberg, mert összesen 1 futamgyozelme volt.
    Nem konkrétan a csapaton belüli csatarozasokra gondoltam, inkább a rengeteg hibajara amit elkövetett pályafutása során.Ahogy Hamiltonba belerongyolt hátulról sc alatt,aztán nekiment megegyszer miközben mutogatott, ahogy hockenheimben élről kiesett senkitől sem zavartatva, ahogy kihajtott Stroll elé miután lement a pályáról, ahogy leszoritotta Leclercet miközben előzte öt.Ahogy Kanadában lehajtott a pályáról és leszoritotta Hamiltont. Egy frusztrált, labilis ember hibái.A rádios arogans aranykopesek, hogy ő nem hibás semmiért meginkabb rontja az összképet.Akiket írtál ezeket a dolgokat nem kovethettek el mert mind meghaltak volna. Szerintem a nyers tempója sem annyira erős, ahogy te irod, mert eddig már kettő nem vb is elkalapálta.

  11. Sidious: Azért Trullinak odaadni azt a “győzelmet” elég korai, amikor Monza után kib*szta Briós a csapatból és akkor 1 pont volt köztük. 2003-ba meg Alonso volt a jobb nem is kevéssel. Szerintem a Spanyolnak 2007 volt égő, hogy az újonc így kigolyózta a csapatból, de ő azután feltudott állni.

    trullit franciaország után csak szopatta már briatore. úgyh utolsó pár futama emiatt kb kuka volt, és így is 1 ponttal előrébb volt mint alonso.

    alonso miért állt fel? mi erre a bizonyíték?

    2010,12-ben is hibázgatott ami ugye neki sosincs felróva, erős csapattársa meg kb button volt. 15-ben nem tűnt nála sokkal jobbnak (hamilton messze meggyőzőbb volt tempó terén buttonnál). 16-ban meg button telibeszarta az egészet.

  12. F1890: alonso kikapott trullitól, hamiltontól újonc évében (hamilton azóta messze jobb), valamint buttontól (oké az részben szerencse kérdése is volt).

    szóval számomra hihetetlen hogy ennyire egyoldalúan vizsgálják az emberek egyik másik pilótát.

    főleg annak tudtában, hogy a felsorolt példáknál : lauda-stewart-brabham-piquetről nem sokat tudnak az emberek.

    Azért Trullinak odaadni azt a “győzelmet” elég korai, amikor Monza után kib*szta Briós a csapatból és akkor 1 pont volt köztük. 2003-ba meg Alonso volt a jobb nem is kevéssel. Szerintem a Spanyolnak 2007 volt égő, hogy az újonc így kigolyózta a csapatból, de ő azután feltudott állni.

  13. Denis Hunter: Vettelnek novelne az azsiojat, ha Ricsi es Lec bajnok lenne a jovoben, ahogy Hamilton is kikapott Buttontol, Rosbergtol es Alonsoval is egal (az most nem szamit, hogy ujonc eveben) Nem allitom, hogy Vettel gyengebb az altalad felsoroltaknal, ezt csak irtam mellekesen. Hamilton ugye vissza tudott vagni Buttonnak es Rosbergnek is(miutan VB lett mar nem, de korabban verte csapaton belul), Vettel Raikkonent verte, mint VB versenyzot.

    alonso kikapott trullitól, hamiltontól újonc évében (hamilton azóta messze jobb), valamint buttontól (oké az részben szerencse kérdése is volt).

    szóval számomra hihetetlen hogy ennyire egyoldalúan vizsgálják az emberek egyik másik pilótát.

    főleg annak tudtában, hogy a felsorolt példáknál : lauda-stewart-brabham-piquetről nem sokat tudnak az emberek.

  14. F1890: azt elmagyaráznád hogy miért vettel? tényleg érdekelne h miért lenne gyengébb mint lauda vagy brabham.

    csak adaléknak:
    -lauda kikapott petersontól kurvára pályafutása elején. kikapott később piquettől, majd prosttól is.
    -stewart: kihalt előle jim clark, és mire jó autója volt rindtnek ő meg belehalt a lotus veszélyes autójába, mind a ketten messze gyorsabbak voltak mint stewart.
    -senna jobb volt
    -piquet alul van becsülve szerintem, de ő neki az alaptempója nem volt vettel szintű

    Vettelnek novelne az azsiojat, ha Ricsi es Lec bajnok lenne a jovoben, ahogy Hamilton is kikapott Buttontol, Rosbergtol es Alonsoval is egal (az most nem szamit, hogy ujonc eveben) Nem allitom, hogy Vettel gyengebb az altalad felsoroltaknal, ezt csak irtam mellekesen. Hamilton ugye vissza tudott vagni Buttonnak es Rosbergnek is(miutan VB lett mar nem, de korabban verte csapaton belul), Vettel Raikkonent verte, mint VB versenyzot.

  15. Kaspar Hauser: Szóról szóra így történt ahogy leirtad,de ettől függetlenül én még bírhattam.Megkereshetnenk a leggyengebb képességű 3+ világbajnokot is, mert ott meg Vettel viszi a prímet,abban is biztos vagyok.Az pedig ahogy Hill tartotta a száját ezekről a dolgokról, amit pl. A cikkben írnak csak meginkább kedvelhetove teszi számomra.

    azt elmagyaráznád hogy miért vettel? tényleg érdekelne h miért lenne gyengébb mint lauda vagy brabham.

    csak adaléknak:
    -lauda kikapott petersontól kurvára pályafutása elején. kikapott később piquettől, majd prosttól is.
    -stewart: kihalt előle jim clark, és mire jó autója volt rindtnek ő meg belehalt a lotus veszélyes autójába, mind a ketten messze gyorsabbak voltak mint stewart.
    -senna jobb volt
    -piquet alul van becsülve szerintem, de ő neki az alaptempója nem volt vettel szintű

  16. Sidious: Szerintem meg nem. Nyert egy bajnoki címet, mert a kocsija mérföldekkel a többieké előtt volt és letudta győzni minimális különbséggel az újonc csapattársát. Nyilván akkor még nehezebb volt újoncként az F1-ben, mert nem voltak ilyen profi szimulátorok mint manapság, amin megtanulhatod a pályákat, amiken még sose versenyeztél és már nagyjából tudod a versenyhétvége előtt, hogy milyen beállításokkal fogsz menni. Plusz Villeneuveről szintén kiderült a karriere hátralévő részéből, hogy ő sem volt akkora eresztés, ahogy visszaesett a Williams egyből beleszürkült a mezőnybe, aztán a BAR Hondával csak rosszabb lett és később hiába próbálkozott a Renaultval, Sauberrel, BMW-vel egyikkel se tudott semmi komolyat elérni. Szóval szerintem ez a Hill, Villeneuve duó talán a leggyengébb a világbajnokok között, voltak sokkal jobb versenyzők az F1-ben, akik nem lettek bajnokok, mert nem volt akkora szerencséjük, mint nekik.

    Szóról szóra így történt ahogy leirtad,de ettől függetlenül én még bírhattam.Megkereshetnenk a leggyengebb képességű 3+ világbajnokot is, mert ott meg Vettel viszi a prímet,abban is biztos vagyok.Az pedig ahogy Hill tartotta a száját ezekről a dolgokról, amit pl. A cikkben írnak csak meginkább kedvelhetove teszi számomra.

  17. Kaspar Hauser:
    Szegény Hill nagyon lesajnalt vb volt.
    Pedig én birtam.

    Szerintem meg nem. Nyert egy bajnoki címet, mert a kocsija mérföldekkel a többieké előtt volt és letudta győzni minimális különbséggel az újonc csapattársát. Nyilván akkor még nehezebb volt újoncként az F1-ben, mert nem voltak ilyen profi szimulátorok mint manapság, amin megtanulhatod a pályákat, amiken még sose versenyeztél és már nagyjából tudod a versenyhétvége előtt, hogy milyen beállításokkal fogsz menni. Plusz Villeneuveről szintén kiderült a karriere hátralévő részéből, hogy ő sem volt akkora eresztés, ahogy visszaesett a Williams egyből beleszürkült a mezőnybe, aztán a BAR Hondával csak rosszabb lett és később hiába próbálkozott a Renaultval, Sauberrel, BMW-vel egyikkel se tudott semmi komolyat elérni. Szóval szerintem ez a Hill, Villeneuve duó talán a leggyengébb a világbajnokok között, voltak sokkal jobb versenyzők az F1-ben, akik nem lettek bajnokok, mert nem volt akkora szerencséjük, mint nekik.