Stájer Nagydíj kibeszélő

A megszokott és jól bevált Kibeszélő Topicot ismét létrehozzuk, hogy legyen hol megbeszélni a napi eseményeket.

A hétvége menetrendje

EseményIdőpont
1. szabadedzésPéntek 12:00
2. szabadedzésPéntek 16:00
3. szabadedzésSzombat 12:00
IdőmérőSzombat 15:00
FutamVasárnap 15:10

Aki esetleg még nem tippelt, az tippeljen ITT

Az alábbi linkeken lehet élőben nézni a hétvégét: M4 Oldala , Adás1 , Adás2 , Adás3  
Az alábbi linken élő szektorok, köridők láthatóak: Live Timing 

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. esanders10:
    Hihetetlen amúgy tényleg hogy a vírus miatt jövőre is nézhetjük ugyanezt, Hami még ilyen tekintetben is világi makker. Nyilván meg lesz a 8 vb és a 100 futam győzelem, ami kemény kimondva, ugyanakkor ha azokat az autókat egy Alo, Schumi kapja amit Lewis 2007 óta a pályafutása alatt, ők sem hoznának rosszabb számokat vele. Csak az a legrémisztőbb az egészben hogy én nem látom a végét.

    Le volt nézve Alonso Le Mans győzelme sokak által, magunk között szólva, itt sem nagyon van ugyanabban az osztályban más induló. Hami győzelmei sem különbek számomra ezért. Ma is gyerekek, Max nagy nehezen tartja az 5-6-7 másodpercet, amikor nyilvánvalóan visszavett már Lewis is, sírni tudnék, és most már gumikezelésben is a legjobbak :DD

    Nem is értem miért nézem ezt a rothadó bajnokságot. Bizonytalan kimenet nulla( ez alól most a középmezőny kicsit kivétel jelenleg), minden olyan ami miatt vonzó lehet egy sport, az hiányzik innen. De hát ha eddig kitartottam, csak sikerül vhogy kihúzni ezt….

    És az a durva, hogy már 2014-ben is tudtuk, hogy ameddig nem lesznek új regulák, más motorformula, addig ez Mercedes szallag lesz végig. Ma már azt mondom, lehet nem is lesz változás a jövőben sem, csak ha majd a Mercedes csökkenti az érdekeltségét a sportban. Inkább be kéne látni, hogy ez az f1 koncepció mára halott, és úgy mint a Le Mans-ban, itt is külön kupa kéne a középmezőnynek. Megérdemelnék, a rajongók is.

  2. Denis Hunter:
    Nincs valakinek olyan celfoto jellegu kepe a Perez Stroll Ricsi befutorol? Olyan zavaro, hogy sosem ott van a celvonal, mint a rajt, mert bar a kockas zaszlo hatrebb van, en ketelkedtem a befutoban. Stroll mondjuk jol el is cseszte meg az utolso kanyart, ha ott jol jon at, akkor meg Ricsi is megelozi valszeg, mert rendesen ki tud gyorsitani mindketto. Tulizgulta ezt is, mint az elso dobogojat meg a Wilivel. Ha Perezre mondjatok, hogy nem birja az eredmenyes***el jaro nyomast, akkor ez Strollra is igaz.

    Lehet rosszul látod, Stroll talán nem akarta, hogy Ricsi megelozze Perezt. Ha így volt akkor pacsi Strollnak.

  3. Nincs valakinek olyan celfoto jellegu kepe a Perez Stroll Ricsi befutorol? Olyan zavaro, hogy sosem ott van a celvonal, mint a rajt, mert bar a kockas zaszlo hatrebb van, en ketelkedtem a befutoban. Stroll mondjuk jol el is cseszte meg az utolso kanyart, ha ott jol jon at, akkor meg Ricsi is megelozi valszeg, mert rendesen ki tud gyorsitani mindketto. Tulizgulta ezt is, mint az elso dobogojat meg a Wilivel. Ha Perezre mondjatok, hogy nem birja az eredmenyes***el jaro nyomast, akkor ez Strollra is igaz.

  4. RB, mint nagy kihivo nem igy kepzelte el a kezdest, hogy 2 futam utan Max 15 ponttal a 6. osszetettben. Merci hamar viszonylag nagy elonyt szerzett es nem nekik kell most az eredmenyek utan szaladni, lassan megint csak abban lehet bizni, hogy Bottas meg 2 versenyig tartani tudja pontokban Hamiltont 😀

  5. Hat ezt is tuleltuk. Gratula a szep teljesitmenyhez, Sainz hozta a +1 pontot, Norris a vegen levadaszta a serult vadakat 😀 Ebben most tobb nem volt sajnos, igazabol az RP es a Renault is jobb volt a versenyen, legalabbis a lagy kevereken sok elment. Sainzot sokan fikazzak, pedig most kapott egy +5 mp-t a boxban, kozepesen szepen ment. Kerekcseres baki nelkul lehet Stroll-Ricsi elott vegzett volna o is, Perez lenyomta volna ugy is valszeg. Mindenesetre a gyenge kezdes ellenere hoztak a kettos pontszerzest, raadasul tobbet, mint ami feltavnal kinezett, mert en kb belenyugodtam a 8-9. helyekbe. Csak igy tovabb. Ferrari most jol kitolt magaval, mert ezzel csunyan lemaradtak a pontversenyben, nem mintha sok jutott volna nekik 2 egeszseges autoval a vegen. Igy legalabb bebiztositottak, hogy a McLaren is 2 autoval pontszerzo legyen 😀 RP-sek szepen szorjak a pontokat, fajhat az meg kesobb, mert hiaba jo az auto, ha a fejlesztesek esetleg nem jonnek olyan tempoban, mint a tobbi csapatnal. Ezt a Haas is sokszor megszivta mar, ev elejen rohadt jo auto, de nem kepesek pontot szerezni, aztan meg szepen lemaradnak. Termeszetesen az RP alapbol jobb konstrukcio, mint a Haas valaha volt, de azert nem dolnek hatra, foleg az ovasok miatt sem.

  6. velorex:
    Azért érdekes volt ez a futam-nem a történéseket nézve-, ha az egy héttel ezelőtti történésekkel összevetjük.

    Red Bull Ring;Stajer: Hamilton még nincs 100%-an jelen az első futamon+ a büntetések. Hamilton leiskolázza az egész mezőnyt időmérőn ésa futamon. Bottas az otthon maradt Hamiltonnal szemben brillírozik. Bottas nem találja önmagát, köze nincs az egy héttel ezelőttihezképest.Verstappentől elvett a Red Bull egy jó eredményt.Verstappen bemutatta mit is tud, dea Red Bull-Honda nem elég ahhoz, amit szeretne elérni.Albon hozta, amit tud.Albon hozta, amit tud, de egyben be is árazta magát. Norris zseniális volt. Norris bizonyította zsenialitását. Sainz nem mutatta meg miért szavazott neki bizalmat a Ferrari a szerződtetésével. Sainz a futamon nyújtottakkal további kétségeket támaszthat a Ferrari vezetésében. Perez&Stroll Egyik sem jobb a másiknál. Egyik futamon az egyik amásikon a másik a jobb. Leclerc élta lehetőséggel. Leclerctúl élelmes akart lenni, megpróbálta a veszett fejsze nyelét megtalálni. Vettel nem tudta megülni a paripát. Vettelbe beleállt Leclerc fejszéje. Ricciardo és a Renault autója nem egyformán képzeli ela futam teljesítését. Riccardo meggyőzte az autót, hogy versenyezni jobb, mint parkolni. Ocon nagyot ment csapattársához képest. Oconra megorrolt az autó, mert az előző futamon túlhajtotta.

    U.i.: Red Bull Ring: A Mercedes aggódott. /A nagy semmiért./ Stajer nagydíj: A Mercedes bizonyította miért aggódott az előző futamon. Red Bull;Red Bull Ring: Szárnyakat adtak vágyaiknak. Stajer: Vágyaik szárnyaszegettek lettek.

    Szep osszefoglalo.

  7. Hihetetlen amúgy tényleg hogy a vírus miatt jövőre is nézhetjük ugyanezt, Hami még ilyen tekintetben is világi makker. Nyilván meg lesz a 8 vb és a 100 futam győzelem, ami kemény kimondva, ugyanakkor ha azokat az autókat egy Alo, Schumi kapja amit Lewis 2007 óta a pályafutása alatt, ők sem hoznának rosszabb számokat vele. Csak az a legrémisztőbb az egészben hogy én nem látom a végét.

    Le volt nézve Alonso Le Mans győzelme sokak által, magunk között szólva, itt sem nagyon van ugyanabban az osztályban más induló. Hami győzelmei sem különbek számomra ezért. Ma is gyerekek, Max nagy nehezen tartja az 5-6-7 másodpercet, amikor nyilvánvalóan visszavett már Lewis is, sírni tudnék, és most már gumikezelésben is a legjobbak :DD

    Nem is értem miért nézem ezt a rothadó bajnokságot. Bizonytalan kimenet nulla( ez alól most a középmezőny kicsit kivétel jelenleg), minden olyan ami miatt vonzó lehet egy sport, az hiányzik innen. De hát ha eddig kitartottam, csak sikerül vhogy kihúzni ezt….

  8. Azért érdekes volt ez a futam-nem a történéseket nézve-, ha az egy héttel ezelőtti történésekkel összevetjük.

    Red Bull Ring;Stajer: Hamilton még nincs 100%-an jelen az első futamon+ a büntetések.
    Hamilton leiskolázza az egész mezőnyt időmérőn és a futamon.
    Bottas az otthon maradt Hamiltonnal szemben brillírozik.
    Bottas nem találja önmagát, köze nincs az egy héttel ezelőttihez
    képest.
    Verstappentől elvett a Red Bull egy jó eredményt.
    Verstappen bemutatta mit is tud, de a Red Bull-Honda nem elég
    ahhoz, amit szeretne elérni.
    Albon hozta, amit tud.
    Albon hozta, amit tud, de egyben be is árazta magát.
    Norris zseniális volt.
    Norris bizonyította zsenialitását.
    Sainz nem mutatta meg miért szavazott neki bizalmat a Ferrari a
    szerződtetésével.
    Sainz a futamon nyújtottakkal további kétségeket támaszthat a
    Ferrari vezetésében.
    Perez&Stroll Egyik sem jobb a másiknál. Egyik futamon az egyik a
    másikon a másik a jobb.
    Leclerc élt a lehetőséggel.
    Leclerc túl élelmes akart lenni, megpróbálta a veszett fejsze
    nyelét megtalálni.
    Vettel nem tudta megülni a paripát.
    Vettelbe beleállt Leclerc fejszéje.
    Ricciardo és a Renault autója nem egyformán képzeli el a futam
    teljesítését.
    Riccardo meggyőzte az autót, hogy versenyezni jobb, mint
    parkolni.
    Ocon nagyot ment csapattársához képest.
    Oconra megorrolt az autó, mert az előző futamon túlhajtotta.

    U.i.: Red Bull Ring: A Mercedes aggódott. /A nagy semmiért./
    Stajer nagydíj: A Mercedes bizonyította miért aggódott az előző
    futamon.
    Red Bull; Red Bull Ring: Szárnyakat adtak vágyaiknak.
    Stajer: Vágyaik szárnyaszegettek lettek.

  9. Megnéztem a versenyt, kár volt.

    Ferrari csapat szinten egy hulladék, semmi fegyelem, rend, csak szétszórtság, megérdemlik a nullázást.

    Merci kb 1 év előnyben van a csapatokhoz képest, és ebben a rb is beletartozik, közük sincsen hozzájuk.

    Perez hatalmas csalódás, ez a rp simán pariban van a rb-lal, ideje komoly párost összedobniuk.

    Rb remélem leigazolja vettelt, ez az albon nagyon gyenge, amit sajnálok mert nagyon szimpi srác.

  10. Hihetetlen, hogy még a vírussal is besz0puk, ès jövőre nézhetjük ugyanezt 😀 A mai verseny sajnos elhozta a kiábrándító valóságot
    -Hamilton aktivista élete ellenére is motivált, éles és koncentrált
    -Bottas kevés lesz ehhez
    -Verstappennek esélye se volt, sajnos a Red Bullnak csak a szája volt nagy, édes kevés az ő autójuk a Mercihez. És ha ez úgy jött össze, hogy ez volt megint a RB legjobb pályája, magyarán tovább nyílik az olló kefét eszek. Ringen a lassú pálya miatt többet várok Verstappentől, ma úgy láttam az egyenesben kapott sokat.
    -a RP dobálja a pontokat mint 14ben a Williams, de előbb utóbb kijön az előnyük
    – grat a Ferrarinak új versenyzőjéhez, Sainz az F1 igazolo művésze
    -nem tudom Russell autója sérült e, de alig nyomta le Latifit, ezen meglepődtem
    -ma felmerült bennem a best of the rest közeledett e a RP kivételével egy tizednyit is, vagy csak a balf@sz Ferrari miatt mostmár 5. hely a fő nyeremény?

  11. Komoly ez a DAS, felvezetőn cikázott mindenki, Hamilton meg 2-3 szor meghúzta a kormányt alap tempóban és jöhetett a rajt.
    Ennek még az is előnye, hogy nem kell hozzá tempó különösebben, így a mögötte jövőknek még szopás is ha elől valaki használja.

  12. GreenHonda: De sokszor ez van lekörözöttekkel, és ez olyan mint a Verstappen-Ocon baleset. Van jogod, de ha okosabb vagy és óvatos, akkor többet érsz azzal, mintha kockáztatsz. Eleve ötödik helyen ment, egy olyan autó ellen, amit úgysem fognak befogni a konstruktőriben. Nem kellett volna kockáztatni, pláne a végén, és ezek után h mennyit mentett.

    Abban egyetértek, hogy az RB-t nem fogják megelőzni. Ellenben Albon akár fogható, ráadásul ha gyorsabb, miért ne próbálja meg? Azzal az egy pozival is +2pont járna, ami a Meki ellen jól jött volna.

  13. S.Perez: Azt hittem 17 Bakut is beleírod, amikor Oconnal nullázták a giga sanszt a dobogóra (bár ott a francia volt a ludas) 😂 (amúgy azért 1-2 évente 1 homály belefér)

    A Russeles dologgal viszont totál nem értek egyet, ott majd felforrt az agyvizem az angol miatt. Ketten csatáznak 7-8 tizedre egymástól, erre csak az egyiket engedi el a DRS zóna végén. Latifinek még elnézem, mert ő roki. Érdekes, hogy Gasly volt egyedül észnél és engedte el mindkettejüket egyszerre (pedig RB fiókcsapatként azt sejtettem, hogy pont ő fog “besegíteni”)

    De sokszor ez van lekörözöttekkel, és ez olyan mint a Verstappen-Ocon baleset. Van jogod, de ha okosabb vagy és óvatos, akkor többet érsz azzal, mintha kockáztatsz. Eleve ötödik helyen ment, egy olyan autó ellen, amit úgysem fognak befogni a konstruktőriben. Nem kellett volna kockáztatni, pláne a végén, és ezek után h mennyit mentett.

  14. GreenHonda: a gumimenedzselés egy fontos szempont abban h egy pilóta mennyire tehetséges 😀

    A gumikat megtanulni kezelni jóval könnyebb, mint plusz tempót találni szerintem. És ebből a szempontból Stroll szerintem semmi különlegeset nem mutatott, csak annyit hogy megtanult egy alapvető dolgot és ötvözte azt alternatív stratégiával, ilyen alapon bárkire elmondható, hogy tehetséges. De a tehetsége számomra ott mutatkozott meg igazán, hogy körökön keresztül képtelen volt erő, gumi és tempó előnyből elmenni Ricsi mellett.

  15. GreenHonda: a gumimenedzselés egy fontos szempont abban h egy pilóta mennyire tehetséges 😀

    Hacsak nem azért nem koptatja el, mert annyira lassu. 😀
    Persze Stroll-nal nem mondom, hogy erről van szó. Szeritnem egy töltelék pilótának bőven jó, csak az apja miatt erős az ellenérzés vele szemben.
    Viszont ha a RP akar vmi komolyat, muszáj lesz vmit kezdeni a párosukkal, mert igy nem fognak -sokra menni, hiába jó az autó.

  16. GreenHonda:
    Perez ideje lenne ha nem szórná a pontokat, tavaly is voltak fájó veszteségek, meg tavalyelőtt is, igazából Pereznél sajnos benne van ez a pakliban. 14 Hring, 18 Szingapúr, 19 Suzuka (ott mákja volt h az a kör már nem ért végül, de crashelt Gaslyval). Stroll nem tudom h nem bírt Ricciardoval. Legalább a McLarenen kívül mkivel szemben távolodtunk egyet, de ideje lenne elkezdeni a McLarenre figyelni és okosabban csinálni a dolgokat. Strollnak az időmérős túlerőltetéseket elhagyni, Pereznek meg ezeket a koccokat. Most is mit csinált mikor körözte volna le Russellt, minek kellett olyan szűk kanyarba betenni az autó orrát? Majdnem ottmaradt már akkor is kb.

    Azt hittem 17 Bakut is beleírod, amikor Oconnal nullázták a giga sanszt a dobogóra (bár ott a francia volt a ludas) 😂 (amúgy azért 1-2 évente 1 homály belefér)

    A Russeles dologgal viszont totál nem értek egyet, ott majd felforrt az agyvizem az angol miatt. Ketten csatáznak 7-8 tizedre egymástól, erre csak az egyiket engedi el a DRS zóna végén. Latifinek még elnézem, mert ő roki. Érdekes, hogy Gasly volt egyedül észnél és engedte el mindkettejüket egyszerre (pedig RB fiókcsapatként azt sejtettem, hogy pont ő fog “besegíteni”)

  17. Nando: Persze, mert nála volt “látványosabb” rendszerint hátulról rajtolt, én nem a versenytempójában láttam tavaly a megfejteni valót, hanem inkább jól menedzselte a gumikat, de ennyi nem több.

    a gumimenedzselés egy fontos szempont abban h egy pilóta mennyire tehetséges 😀

  18. F1890: ez megint olyan h anno schumachert sztárolták h hú milyen ***a a mercinél mert h foylamatosan előrejön a kvalijához képest. miközben rosberg 10-en belül volt általában. aztán persze h előrejön hiszen az autója jobb mint a többinek

    de itt nem erről van szó hanem h ha szar az időmérőn, akkor versenyen már hoz egy elvárható szintet, és nem a lassabb autókkal van egy szinten, egy helyen toporogva, mint mondjuk tavaly az RB-nél Gasly, hanem képes magát előreverekedni

  19. S.Perez:
    Mégis Strollt emeled ki, hogy nála működött. Egyébként a lényegtől elkanyarodtunk.

    Persze, mert nála volt “látványosabb” rendszerint hátulról rajtolt, én nem a versenytempójában láttam tavaly a megfejteni valót, hanem inkább jól menedzselte a gumikat, de ennyi nem több.

  20. Perez ideje lenne ha nem szórná a pontokat, tavaly is voltak fájó veszteségek, meg tavalyelőtt is, igazából Pereznél sajnos benne van ez a pakliban. 14 Hring, 18 Szingapúr, 19 Suzuka (ott mákja volt h az a kör már nem ért végül, de crashelt Gaslyval). Stroll nem tudom h nem bírt Ricciardoval. Legalább a McLarenen kívül mkivel szemben távolodtunk egyet, de ideje lenne elkezdeni a McLarenre figyelni és okosabban csinálni a dolgokat. Strollnak az időmérős túlerőltetéseket elhagyni, Pereznek meg ezeket a koccokat. Most is mit csinált mikor körözte volna le Russellt, minek kellett olyan szűk kanyarba betenni az autó orrát? Majdnem ottmaradt már akkor is kb.

  21. F1890: ez megint olyan h anno schumachert sztárolták h hú milyen ***a a mercinél mert h foylamatosan előrejön a kvalijához képest. miközben rosberg 10-en belül volt általában. aztán persze h előrejön hiszen az autója jobb mint a többinek

    De figyi! Én a köridőkről beszéltem kezdettől fogva, amiben jobbnak ítélem relatíve Strolt, mint Ocont és Hülkenberget a tavalyi év alapján, Perezt mérceként felállítva. Itt most nem arról van szó, hány helyet javított. Plusz vedd figyelembe, hogy hátul jó tempót menni nehezebb, mint elöl.

    Nando: Csinálta ezt más is tavaly.

    Mégis Strollt emeled ki, hogy nála működött. Egyébként a lényegtől elkanyarodtunk.

  22. Mondom a gondolataimat:

    – Továbbra is kitartok amellett, hogy a Russell-lufi erősen túl van fújva. Egy félkezű Kubicát meg egy Latifit egy Giovanazzi is simán verne.

    – A Sainz-lufinak meg annyi is. Tavaly erős évet produkált, de már akkor is látszott, hogy javarészt mákolt. A középmezőnyben szinte mindig ő jött ki jól a különböző helyzetekből. Na meg Norrisnak az még a tanulóéve volt, szerintem ide rendesen helyre lesz téve a spanyol. Leclrec mellé Barrichellonak jó lesz.

    – Ocon még mindig kemény. Remélem nemsokára teljesen visszarázódik, és a versenytempóval sem lesz gond.

    – az RB sehol sincs a Mercihez képest, ahogy Bottas sincs sehol Hamiltonhoz képest. Ez is egy jó unalmas év lesz.

  23. S.Perez: De akkor más miért nem ezt csinálta? Mert nekik nem az volt a kifizetődőbb. Ergo azért csak tud vmit Stroll is versenyben! 🙂

    ez megint olyan h anno schumachert sztárolták h hú milyen ***a a mercinél mert h foylamatosan előrejön a kvalijához képest. miközben rosberg 10-en belül volt általában. aztán persze h előrejön hiszen az autója jobb mint a többinek

  24. andrea1:
    Ha Seb csinálta volna biztos el lett volna hordva a sajtóba… Binotto🤦 még az az utalás se volt elég a riportertől, hogy sokat dolgoztak a fejlesztéseken (ami ugyanúgy nem ér semmit) és leharcolta Loki mind a két autót, egy egész gyár kemény munkáját,de de nem vadaskodok.. Alkalmatlan

    Én amúgy nem tudom mi ez a nagy felháborodás rajta, hogy a Ferrarisok összeütköztek. Olyan, mintha esélyük lett volna a kettős győzelemre és most Leclerc ettől elütötte őket 😀 Az igazság az, hogy sehol nincsenek és ez egy kétségbeesett próbálkozás volt egy kétségbeesett embertől. Talán még jobban is jártak így, mert nem kellett végig nézni, ahogy a 9. 10. hely környékén szenvednek és lekörözi őket a Mercedes. Ide új autó kell ilyen kis módosításokkal nem fogják versenyképessé tenni ezt a sz*rkupacot. Addig meg tök mindegy, hogy a pontszerző helyek legvégén célba érnek e vagy éppen Leclerc kib*ssza mindkét autót a versenyből vagy Vettel megforog magától.

  25. Nando: Ezért is látszott jónak a versenytempója, de a realitás az, hogy messze nincs olyan versenytempója, mint amit Wéber elkezdett tolni, mert a tavalyi éve megtévesztő ebből a szempontból, sokszor a hátulról rajtolás más keveréken kifizetődőbb volt, de ezen valahogy átsiklanak páran.

    De akkor más miért nem ezt csinálta? Mert nekik nem az volt a kifizetődőbb. Ergo azért csak tud vmit Stroll is versenyben! 🙂

  26. Nando: Hát vagy inkább Pereznek nem volt annyira erős a tavalyi éve és az autó sem feküdt neki úgy, mert gumi mágia sem nagyon volt és sztem Stroll a gumikkal jobban bánt összességében ezért jött be neki sokszor az alternatív taktika hátulról rajtolva.

    Talán ebben is van valami. Najó, pár hét és meglátjuk mit tudnak még! 🙂
    Én már nagyon várom a jövő hetet! Akkor remélem Checo mutat egy hibátlan formát és rátok cáfol 😉

  27. F1890: stroll mitől tűnik jónak futamon? mert eleve a 20. hely környékéről indul mindig és onnan képes megelőzni a wilmosokat haasokat alfákat?

    Köridőkben, nyers tempóban. Nem azt néztem mennyit jött fel, mert az értelemszerűen a gyenge idömérő függvénye is, ahogy írod.

  28. S.Perez: Na ezzel azért vitatkoznék: a tavalyi versenyeken végig figyeltem Stroll és Perez versenytempóját. Nagyon erős a kanadai! Hülkenbergnél és Oconnál is közelebb van Perezhez. Ugyanakkor időmérőn még a gyenge Pereznél is gyengébb. Szval versenyen azért ő végez hátrébb. Illetve a csatáknál elég nyuszi (ez ma jól jött Pereznél, de Ric ellen már beszívta)

    Hát vagy inkább Pereznek nem volt annyira erős a tavalyi éve és az autó sem feküdt neki úgy, mert gumi mágia sem nagyon volt és sztem Stroll a gumikkal jobban bánt összességében ezért jött be neki sokszor az alternatív taktika hátulról rajtolva. Ezért is látszott jónak a versenytempója, de a realitás az, hogy messze nincs olyan versenytempója, mint amit Wéber elkezdett tolni, mert a tavalyi éve megtévesztő ebből a szempontból, sokszor a hátulról rajtolás más keveréken kifizetődőbb volt, de ezen valahogy átsiklanak páran.

  29. S.Perez: Na ezzel azért vitatkoznék: a tavalyi versenyeken végig figyeltem Stroll és Perez versenytempóját. Nagyon erős a kanadai! Hülkenbergnél és Oconnál is közelebb van Perezhez. Ugyanakkor időmérőn még a gyenge Pereznél is gyengébb. Szval versenyen azért ő végez hátrébb. Illetve a csatáknál elég nyuszi (ez ma jól jött Pereznél, de Ric ellen már beszívta)

    stroll mitől tűnik jónak futamon? mert eleve a 20. hely környékéről indul mindig és onnan képes megelőzni a wilmosokat haasokat alfákat?

  30. F1890:
    a probléma a következő:
    – mercedes túlélte ausztriát ahol tavaly rb volt a legjobb.
    – ferrarinak szar a top speedje, így monza spa meglesz a mercinek
    – idén valszeg nem lesz sem brazil sem mexikó

    simán összejöhet az összesfutamgyőzelem idén a mercinek 🙂

    Maxiban is tudatosult, hogy ez még nagyon nem az a szint, mindent beleadott, és Haminak ez egy könnyed győzelem.

  31. Nando: Szerintem qrva nagy potenciál van ebben az autóban, elég csak megnézni, hogy még Stroll is oda-oda éreget.

    Na ezzel azért vitatkoznék: a tavalyi versenyeken végig figyeltem Stroll és Perez versenytempóját. Nagyon erős a kanadai! Hülkenbergnél és Oconnál is közelebb van Perezhez. Ugyanakkor időmérőn még a gyenge Pereznél is gyengébb. Szval versenyen azért ő végez hátrébb. Illetve a csatáknál elég nyuszi (ez ma jól jött Pereznél, de Ric ellen már beszívta)

  32. frequency: Sajnos ez nem egy jó ügy. Talán egyszer majd leesik neked is a tantusz, addig is pedig teljesen értelmetlen a vita veletek. Az is nagyon beszédes , hogy csak a Hamilton szurkolók tudnak azonosulni ezzel a fajta politikai elemmel a sportban.
    Én azt mondom , hogy néha a tudatlanság áldásos, és maradj boldog továbbra is. :))

    Azért szerintem maradjunk egy határon belül, és ne tudatlanozzunk le senkit csak mert nem értek egyet velünk.

  33. Lewanda_17: Hát figyelj, én próbálok elvonatkoztatni a pályán kívüli dolgaitól, mert én szeretném mindig azt az alázatos, boldog, őszinte, jószívű srácot látni benne aki 2006-ban GP2-t nyert. Vannak dolgai amivel nagyon nem értek egyet, ezt is egy kicsit már túltolja ahogy amúgy mindent IS túltol, de úgy vagyok vele, hogy ez egy jó ügy, teljesen támogatom én is az üzenetét és az egyenlőséget stb. Majd alábbhagy ez is 1-2hónap múlva.

    Sajnos ez nem egy jó ügy. Talán egyszer majd leesik neked is a tantusz, addig is pedig teljesen értelmetlen a vita veletek. Az is nagyon beszédes , hogy csak a Hamilton szurkolók tudnak azonosulni ezzel a fajta politikai elemmel a sportban.
    Én azt mondom , hogy néha a tudatlanság áldásos, és maradj boldog továbbra is. :))

  34. a probléma a következő:
    – mercedes túlélte ausztriát ahol tavaly rb volt a legjobb.
    – ferrarinak szar a top speedje, így monza spa meglesz a mercinek
    – idén valszeg nem lesz sem brazil sem mexikó

    simán összejöhet az összesfutamgyőzelem idén a mercinek 🙂

  35. Nando: Én bírom Perezt, de egyelőre a tudása kevés még ehhez a technikához és nem hozza ki belőle a maxot szerintem. Lehet, hogy kell még neki pár verseny de az is lehet, hogy ez a az év egy kihagyott ziccer lesz.

    Nem tudjuk, hogy mi a kocsi maximuma… Várjunk még. Én a brit versenyeket várom, ott jól ment tavaly a Merci 😂

  36. Bogyi007:
    Pont ez, adott egy autó amivel – mondjuk ki mert nyilvánvaló – dobogós helyet is el lehet érni ha a top 4-ből egy gondban van.

    Erre két játszmalabdát is elrontott amivel végül a meccs is elment…

    ?
    Az előző versenyen a csapat hibázott a taktikával. Ha nincs az 5másodperces büntije a boxutcai gyorshajtás miatt, akkor is 6-ik lett volna. Az időmérőn ezen a hétvégén hibázott, mert nagyon a végére hagyta a dolgot és Gio miatt ment is a levesbe. Meg persze az esős időmérőn sosem megy jól, ez sajnos hagyomány nála (én mikor tegnap bekapcsoltam a tv-t és láttam az esőt, mondtam magamban, ebből Q2 se lesz.. persze nem gondoltam komolyan xd)

    Én azért azt is kiemelném h 17-ről 6-ra feljönni, ilyen előzésekkel, nulla mákkal (=SC nélkül) azért szép volt.

    Kövi héten pedig lehet még javulni 😉

  37. Nando: Én nem a pilótákról beszéltem, már a saját Brit szurkolóinak sem tetszik amit csinál, ez több helyről is hallottam és olvastam is. Aki nem elvakultan szerelmes a karakterébe az látja, hogy ez már ízléstelen és ne kér belőle. A pilóták nem tudnak mit tenni, mert még felkérdezi őket egy jó indulatú riporter és csak magyarázkodni kell, elvárják hogy kövessék a trendet.

    Hát figyelj, én próbálok elvonatkoztatni a pályán kívüli dolgaitól, mert én szeretném mindig azt az alázatos, boldog, őszinte, jószívű srácot látni benne aki 2006-ban GP2-t nyert. Vannak dolgai amivel nagyon nem értek egyet, ezt is egy kicsit már túltolja ahogy amúgy mindent IS túltol, de úgy vagyok vele, hogy ez egy jó ügy, teljesen támogatom én is az üzenetét és az egyenlőséget stb. Majd alábbhagy ez is 1-2hónap múlva.

  38. Nando: Én nem a pilótákról beszéltem, már a saját Brit szurkolóinak sem tetszik amit csinál, ez több helyről is hallottam és olvastam is. Aki nem elvakultan szerelmes a karakterébe az látja, hogy ez már ízléstelen és nem kér belőle. A pilóták nem tudnak mit tenni, mert még felkérdezi őket egy jó indulatú riporter és csak magyarázkodni kell, elvárják hogy kövessék a trendet.

    Pont Kimi nyilatkozta hogy nevetseges az hogy kerdore vonjak azokat akik nem terdelnek le bár reggel olvastam még kissé vakon , de valami ilyen volt a sztori 😀

  39. Lewanda_17: Többiek azért ugyanúgy térdeltek ma, még Sainz is megrogyott. 😀

    Én nem a pilótákról beszéltem, már a saját Brit szurkolóinak sem tetszik amit csinál, ez több helyről is hallottam és olvastam is. Aki nem elvakultan szerelmes a karakterébe az látja, hogy ez már ízléstelen és nem kér belőle. A pilóták nem tudnak mit tenni, mert még felkérdezi őket egy jó indulatú riporter és csak magyarázkodni kell, elvárják hogy kövessék a trendet.

  40. Ha Seb csinálta volna biztos el lett volna hordva a sajtóba… Binotto🤦 még az az utalás se volt elég a riportertől, hogy sokat dolgoztak a fejlesztéseken (ami ugyanúgy nem ér semmit) és leharcolta Loki mind a két autót, egy egész gyár kemény munkáját,de de nem vadaskodok.. Alkalmatlan

  41. Nando: A tény az tény marad, ízléstelen amit művel, tudás ide vagy oda. Ne csodálkozz rajta ha előbb utóbb teljesen kiutálják a “fehérek által uralt sportban”.

    Az bezzeg nem marja a picsáját,hogy a szemét fehérek adják alá a kocsit…hinnye…mondjuk akkor ahhoz már a szinapszisoknak is többet kellene funkcionálni😀😀😀

  42. S.Perez: Miből szűritek le ezeket a képtelen kijelentéseket? 😀 És kit szorított volna le az első 3-ból, azt megmondanád? A végén Norris lazán futott 2-3 tizeddel gyorsabb kört. Akkor Sainz miért nem tartotta meg a 3-ik helyet? 🙂

    Mert Sainz is egy jó középszer. Perezt is annak tartom, jó pilóta, van helye a mezőnyben, jó fej, jó szponzorai vannak, de 1-2 villanáson kívül az elmúlt években nem volt kiemelkedő. Egyszerűen nincs benne az a plusz, amivel kiemelkedne most is a középmezőnyből. Pedig alatta van egy autó amivel most tudna villantani. Persze még van hátra a szezonból, lehet meglep.

  43. Pont ez, adott egy autó amivel – mondjuk ki mert nyilvánvaló – dobogós helyet is el lehet érni ha a top 4-ből egy gondban van.

    Erre két játszmalabdát is elrontott amivel végül a meccs is elment…

    S.Perez:
    Mi ez a Perez fóbia? 😀 megpróbálta és nem jött össze. Sajnáltam, mert nagyon drukkoltam, de azért a Red Bull nagyon erős ellenfél. Épphogy összeértek. A tegnapi bakit elég jól sikerült javítani. Ugyan Norrisért kár, de sokkal jobb, hogy legalább megpróbálta.

  44. Paberto: Ökölbe szorított kezét felemelte, csak hogy legyen miért fikázni jövő vasárnapig, ha már büntetést nem lehet neki követelni, illetve a teljesítményébe sem lehet bele kötni.

    A tény az tény marad, ízléstelen amit művel, tudás ide vagy oda. Ne csodálkozz rajta ha előbb utóbb teljesen kiutálják a “fehérek által uralt sportban”.

  45. Lewanda_17:
    Azért ha ennek az RP-nek lenne legalább 1 normális pilótája, ma dobogón állna.

    Miből szűritek le ezeket a képtelen kijelentéseket? 😀 És kit szorított volna le az első 3-ból, azt megmondanád? A végén Norris lazán futott 2-3 tizeddel gyorsabb kört (Perez legjobbjánál). Akkor Sainz miért nem tartotta meg a 3-ik helyet? 🙂

  46. S.Perez:
    Mi ez a Perez fóbia? 😀 megpróbálta és nem jött össze. Sajnáltam, mert nagyon drukkoltam, de azért a Red Bull nagyon erős ellenfél. Épphogy összeértek. A tegnapi bakit elég jól sikerült javítani. Ugyan Norrisért kár, de sokkal jobb, hogy legalább megpróbálta.

    Én bírom Perezt, de egyelőre a tudása kevés még ehhez a technikához és nem hozza ki belőle a maxot szerintem. Lehet, hogy kell még neki pár verseny de az is lehet, hogy ez a az év egy kihagyott ziccer lesz.

  47. A Racing Pointnál is megint komoly clown show volt ma. Most kaptak egy versenyképes autót és Perez folyamatosan hibázgat, Stroll meg csak simán középszerű és a kocsi képességei alatt teljesít 🤡 Red Bullnál szintén Albon nem valami acélos. Ezek a teljesítmények még lehetőséget adhatnak Vettelnek valamelyik csapatnál.

  48. S.Perez:
    Mi ez a Perez fóbia? 😀 megpróbálta és nem jött össze. Sajnáltam, mert nagyon drukkoltam, de azért a Red Bull nagyon erős ellenfél. Épphogy összeértek. A tegnapi bakit elég jól sikerült javítani. Ugyan Norrisért kár, de sokkal jobb, hogy legalább megpróbálta.

    semi bajom nincs vele. te is jól tudod h elmúlt években szépen dícsértem. de látszik h nem bírja a nyomást

  49. Nando:
    Perez meg újra nem bírta a terhet, hogy hozza a kötelezőt és hibázott.

    F1890:
    perez perez, nem bírod te a nyomást láthatóan

    Mi ez a Perez fóbia? 😀 megpróbálta és nem jött össze. Sajnáltam, mert nagyon drukkoltam, de azért a Red Bull nagyon erős ellenfél. Épphogy összeértek. A tegnapi bakit elég jól sikerült javítani. Ugyan Norrisért kár, de sokkal jobb, hogy legalább megpróbálta.

  50. F1890:
    nevetséges továbbra is h bottas stroll albon olyan autókban ülnek amilyenben. alonsonak vettelnek meg nincs helye top autóban

    Amúgy ezzel már nekem is tele a tököm, hogy b kategóriás emberek ülnek ilyen autókban miközben pár húgyagyú a fiatalok miatt sír, hogy kell nekik a hely.. hova ? minek ? ilyen teljesítményre ?

  51. andrea1:
    Gyalázatos előnye a Mercinek,uncsi…. múlthéten nagy luftot hagyott ki az Rb. Kár. Kimi nem tudott mit kezdeni az alphaval, Loki hülyesége miatt Vettel megszívta. Nem a legjobb futam 😀 Norris legalább pozitív embere a mezőnynek, ezek a pink klón Mercik meg irritálóak (Gábor meg el van ragadtatva tőlük ez is uncsi)

    Albon… Ezt a srácot is el kell engedni.

    Kiminél szinte teljesen elfogyott az üzemanyag.

  52. Gyalázatos előnye a Mercinek,uncsi…. múlthéten nagy luftot hagyott ki az Rb. Kár. Kimi nem tudott mit kezdeni az alphaval, Loki hülyesége miatt Vettel megszívta. Nem a legjobb futam 😀 Norris legalább pozitív embere a mezőnynek, ezek a pink klón Mercik meg irritálóak (Gábor meg el van ragadtatva tőlük ez is uncsi)

    Albon… Ezt a srácot is el kell engedni.

  53. Most komolyan miközben Lewis félkézzel is lazán veri Maxot, ez mellett azon csodálkozni kell hogy Bottas utol tudja-e érni a hollandot?!

    Ennyit erről az évről is…

    $troll meg kabaré még Perezhez képest is, aki tegnap mutatta meg azt, hogy ezt a kocsit nem érdemli meg szintén…

    Egy Alonso egy Leclerc egy Vettel és Kimi is ezzel a lila Mercivel simán dobogóért menne

  54. A Red Bull amúgy jól elb*szta azt a mai versenyt egyébként. Nem tudom miért akarták a Mercit ugyanazzal a taktikával megverni, amikor akármilyen gumit választhattak volna az elején. De ijesztő, hogy még a tavalyi Merci is milyen erős, gyakorlatilag sz*rrá verik a középmezőnyt és Perez gyorsabb még a gyengébbik Red Bullnál is.