Magyar Nagydíj kibeszélő

A megszokott és jól bevált Kibeszélő Topicot ismét létrehozzuk, hogy legyen hol megbeszélni a napi eseményeket.

A hétvége menetrendje

EseményIdőpont
1. szabadedzésPéntek 12:00
2. szabadedzésPéntek 16:00
3. szabadedzésSzombat 12:00
IdőmérőSzombat 15:00
FutamVasárnap 15:10

Aki esetleg még nem tippelt, az tippeljen ITT

Az alábbi linkeken lehet élőben nézni a hétvégét: M4 Oldala , Adás1 , Adás2 , Adás3  
Az alábbi linken élő szektorok, köridők láthatóak: Live Timing 

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. frequency: Ez sosem volt kérdés, a nézők nem hazudnak. 😀 A térdelős srác a valaha volt legnagyobb bohóca az F1-nek ,míg Schumacher minden idők legnagyobbja.És ezt meg is szavazták.😀

    Gondolj már bele, vajon Schumacher mit szólna hozzá, hogy a riválisait, akiket valószínűleg kivétel nélkül tisztelt, még ha a pályán bizonyos pillanatokban nem is gondolta ezt, de első visszavonulása után biztos, hogy másképp állt már hozzájuk, így becsmérli egy “szurkolója”. Szerintem gondolkodás nélkül elküldene a büdös pícsába.

    A bohóc itt te vagy, aki a sajátját szakadatlanul MSC-re fényezi. Megsárgult poszterek kint vannak még a falon? 😀

    Még 1-2 fellengzős is nyugodtan magáénak érezheti… 😉

  2. Megnéztem a versenyt, hát eléggé unalmas volt, talán nem túlzás állítani, h korszakhoz viszonyítva ez mindenidők legjobb mercije 2014 óta, ez az autó egyszerűen tökéletes (legjobb motor, legjobb koncepció, legjobb gumikezelés), továbbá ehhez társul a legjobb pilóta is, így jól kiegészítve egymást kb. lehetetlen lesz megverni.

    Sajnálom Maxot, Lecet, könnyen lehetséges, h akár évtizedet kell várniuk, mire ténylegesen esélyük lehet a vb-re.

  3. Vettel the best: Hamiltonnak,meg a legtöbb mostani pilótának kb annyira fitt a teste,mint a Prideon vonuló ratyiknak!😀
    A legtöbb futam után még csak meg se izzadnak igazán!

    szerintem a fizikai felkeszultseg most is nagyon fontos, edzenek minden izomra, mert maga a G ero “kibirasa” megterhelo az izmoknak. Norrisnak allitolag a sok kihagyas utan begyulladt az izma (nem pedig Zac olelgette halalra 😀 ), hiaba ezdenek folyamatosan.
    Masik tema meg “csak beulnek es vezetik az autot, mert mindent szamitogep csinal es nem kell dolgozniuk”
    https://scontent-lht6-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/109692451_10157805786143759_5828110873597572509_n.jpg?_nc_cat=1&_nc_sid=9267fe&_nc_ohc=SoVvsq89UycAX9tynfs&_nc_ht=scontent-lht6-1.xx&oh=38310053921c580b8be22058f74fc86d&oe=5F3BFD29
    Ha esetleg nem ismeri fel vki, az Norris az auto alatt. (tudom, csak a foto kedveert maszott oda, mintha csinalna vmit, mert vicces srac…ehh)

  4. Azért látom már a Merci/Lewis drukkerek is kezdik kicsit kellemetlennek érezni ezt a babakocsi tologatást, megy a hasonlítgatás más domináns csapatokkal 😀
    Engem speciel tökéletesen hidegen hagy, hogy hányszoros bajnok lesz Hamilton, az sokkal inkább érdekelt mindig, hogy ki, milyen körülmények közt nyeri a címe(i)t, ebből a szempontból az RB érát hasonlítgatni a Merci időszakhoz…nem egy súlycsoport a kettő ehhez nem kell nagy agytrösztnek lenni.
    Engem az zavar már évek óta, hogy egyáltalán nem kell megerőltetniük magukat, hogy nyerjenek, látszik, hogy bőven van még tartalék. Erről viszont nem a Merci tehet, hanem a nagyszerű és zseniális szabályalkotóink, akik évekre bebetonozták a jelenlegi helyzetet, a többiek pedig próbálkoznak de esélyük sincs…
    És az ilyen hasonlóan izgalmas évekből még minimum az idei és jövő év is vár ránk, “kiélezett és szoros” versenyekkel.

  5. S.Perez: Tehát gondolom egy olyan versenyző, aki nem hibázik az utolsó körben és veszít el egy biztos pozíciót emiatt 😛
    Szurkálódáson kívül, Pereznél az esős rajtoldal intett búcsút a dobogós esélyeknek. Bottas is alig érte utol Maxot, pedig ő az idei Merciben ül 😁 Strollnak pedig szerintem a közepes rajtja, illetve a szintén közepes versenytempója volt a gond.

    Gyengebb autoval perez elott vegzett. Egyebkent pont perez hibazott vettel elott miutan feltettek az intert. Vettel kiallasa utan a mexikoi mogott volt

  6. DUdi:
    Na akkor most kinek nagyobb a kakaskája? Schuminak vagy Lewisnak?
    Eldőlt végre? Vagy pár nap-hét múlva újra kezdődik a végeláthatatlan vita? 😀

    Ez sosem volt kérdés, a nézők nem hazudnak. 😀 A térdelős srác a valaha volt legnagyobb bohóca az F1-nek ,míg Schumacher minden idők legnagyobbja. És ezt meg is szavazták. 😀

  7. F1890:
    na ezért kéne egy top versenyző az astonba mert ma ez egy dobogó lett volna

    Tehát gondolom egy olyan versenyző, aki nem hibázik az utolsó körben és veszít el egy biztos pozíciót emiatt 😛
    Szurkálódáson kívül, Pereznél az esős rajtoldal intett búcsút a dobogós esélyeknek. Bottas is alig érte utol Maxot, pedig ő az idei Merciben ül 😁 Strollnak pedig szerintem a közepes rajtja, illetve a szintén közepes versenytempója volt a gond.

  8. Freddy88: S ha Hamilton visszavonul, de a Merci még mindig domináns, akkor egy fiatal sorozatos nyerését fogod nézni. ÉRted már? Nem Hamilton tehet erről és attól még nem lesz jobb, hogy ő visszavonul, vagy átül másik kocsiba. Azt meg nem is értem, mikor azon sírnak itt, hogy de Bottas milyen csapattárs, mikor mások is korábban hasonlóan tettek. Nyilván nem azt fogja nézni, hogy nektek legyen jó, hanem mint sportoló a maga sikereit hajtja.

    Ha a Mercedes továbbra is ennyivel a mezőny előtt jár,akkor hozzon két sztárpilótát és küzdjenek meg egymással.Pár év után hozzanak másik kettőt.Hamilton kivételes tehetség,de unalmas…Mondjuk én már nem is figyelem a merciseket,de azért mégiscsak a futamgyőzelem az igazi teljesítmény.Ez a javaslatom.:)

  9. guide: Maradhat,amíg csak bírja.Csak ne a legjobb autóban,egy olyan csapattárssal,akit könnyedén legyőz.A változatosság gyönyörködtett.De nem csak rólunk,nézőkről van szó.Képzeld el a feltörekvő ifjú tehetségeket,semmi esélyük nem lesz.Már eddig is generációk felett járt el az idő.Alonso,Hülkenberg,Ricciardo,akik többet érhettek volna el,ha nincs a Mercedes dominancia.Mi lesz Verstappennel,Leclerc-el,Russellel,Albonnal,ha Hamiltont kell nézni még 5 évig?

    S ha Hamilton visszavonul, de a Merci még mindig domináns, akkor egy fiatal sorozatos nyerését fogod nézni. ÉRted már? Nem Hamilton tehet erről és attól még nem lesz jobb, hogy ő visszavonul, vagy átül másik kocsiba. Azt meg nem is értem, mikor azon sírnak itt, hogy de Bottas milyen csapattárs, mikor mások is korábban hasonlóan tettek. Nyilván nem azt fogja nézni, hogy nektek legyen jó, hanem mint sportoló a maga sikereit hajtja.

  10. Go.Michael: Kérlek, nagy tisztelettel, idézd azt a mondatom, hozzászólásomat, ahol Hamilton tehetségét kétségbe vonom. Látod, ez a nagy probléma.. pap meg papné esete, olvass, értelmezz. Egy nüansznyi negatív kritika, és már rasszisták és “fóbiában” szenvedők vagyunk.

    Ha már Barichello, amikor a ferrariba igazolt, egy remek tehetség volt a mezőnyben, tehetség igen, ez manapság azt jelenti, a papának van egy divatóriás cége, vagy egy olajvállalata vagy egy nemzet mögötte áll és “tehetségesnek” titulálják a srácot.

    Sidious kolléga remekül írásba vetette gondolatait, nem ismételném a hozzászólását, csupán sajnálom, hogy nem láttátok azt a régi korszakot és nem ismertétek Schumachert, magát az embert. Egyetlen egy példát hozok fel, 2006 suzuka, kőkemény harc a vb címért Alonso ellen, majd a 16. körben elfüstöl a ferrari, ami addig minden megbízhatósági rekordot megdöntött. Schumacher visszaballag a boxba és lepacsizik a szerelőkkel.. nem ekézi a gyártót, “miért én”, hanem odament és még kb. ő vgasztalta a csapatot. Olvass kicsit vissza, régi mérnökök, szerelők gondolatait, történeteit, ismerd meg az embert, mert a címek mögött ez is ott van, és sokkal értékesebb. Abban a korszakban egyébként, ahol negyed ennyi informatika és információ volt, ahol az volt az “informatika” hogy a pilóta milyen visszajelzést ad a kocsiból, manapság már mindent lemodellez a számtógép, algoritmusok, mérnökök tömkelege a háttérben egy futamon, minden eshetőségre felkészülve. Sokkal mesterkéltebb egy olyan embernek, aki látta a régi nagy korszakokat is.

    A ti – t lehet félreérthetően írtam, a most verseny után keletkező irományokra értettem. Láttam, azt a korszakot, pl. Barrichello Hockenheimi esőmenését, de mégis aláírta amit, szóval a tehetségével nem sokra ment. De nem hiszem, hogy Hamiltonnak ne lennének ilyen gesztusai, max. nincs kiemelve, mert elnyomja saját hülyeségével (nah meg ezt is jól írtad, pusztán ez a világ már az ilyen gesztusokat nem emeli ki, nem hír, nem szenzáció …). Ugyanakkor te is pl. Schumi pozitívumait emeled ki, pedig neki is volt nem egy ,,érdekes” húzása a pályafutása során. S igen is kedveztek neki nem egyszer, főleg Ferraris éveire gondolok itt. Szóval lehet felhozni érvet ide oda, de egy biztos, nem Hamilton tehet a Merci uralomról, de ha már ez van, ő legalább méltán emelheti végén magasba serleget, mert aki nem elvakult az tudja, hogy egy nem űrhajóval is ott lenne a mezőny elejében, mert olyan mint Verstappen, egy igazi versenyző típus. Nekem is mesterkélt már amúgy az egész, kezdve esőben nem megyünk, folytatva az aszfaltozott bukóterekkel és a verseny közbeni folyamatos sírás egymás jelentgetése. Sajnálom, hogy ide jutott ez a sport, de szerintem Hamilton lenne az első, aki támogatná ezek eltörlését, csak versenyezzenek normálisan (esőben is nem egyszer rádiózott, hogy menjenek már). Nah, de mára ennyi volt :D, amennyiben valaki helyén kezeli dolgokat azzal nincs gondom, de mikor itt valaki csak azért hülyézi másikat, mert az azt szeretné, hogy kedvence 40 fölött is maradjon, hát …

  11. guide: Maradhat,amíg csak bírja.Csak ne a legjobb autóban,egy olyan csapattárssal,akit könnyedén legyőz.A változatosság gyönyörködtett.De nem csak rólunk,nézőkről van szó.Képzeld el a feltörekvő ifjú tehetségeket,semmi esélyük nem lesz.Már eddig is generációk felett járt el az idő.Alonso,Hülkenberg,Ricciardo,akik többet érhettek volna el,ha nincs a Mercedes dominancia.Mi lesz Verstappennel,Leclerc-el,Russellel,Albonnal,ha Hamiltont kell nézni még 5 évig?

    Ha netán kivonul a Mercedes,vagy esetleg valami csoda folytán 22-től vissza esnek,szerintem vissza is vonulna! Nagyobb neki az egója annál,minthogy azt bizonygassa egy gyengébb autóval, hogy mégiscsak Ő a legjobb!

  12. Freddy88: Nem irosgatok facebookra, ide is nagyritkán, meghagyom neked ezt a terepet. Nem izgattam fel magam, jókat nevetek a fusztrált Schumi (Vettel) drukkerek itteni irogatásain. 😀 Nekem se szimpatikus Hamilton a magánéleti híreivel, de annak semmi köze ahhoz, hogy megérdemelten nyer egy adott versenyen, vagy sem. Nos még mindig nem válaszoltál, miért hülye az, aki azt szeretné, hogy HAmilton 2030-ig versenyezzen? Valami normális válasz esetleg?

    Maradhat,amíg csak bírja.Csak ne a legjobb autóban,egy olyan csapattárssal,akit könnyedén legyőz.A változatosság gyönyörködtett.De nem csak rólunk,nézőkről van szó.Képzeld el a feltörekvő ifjú tehetségeket,semmi esélyük nem lesz.Már eddig is generációk felett járt el az idő.Alonso,Hülkenberg,Ricciardo,akik többet érhettek volna el,ha nincs a Mercedes dominancia.Mi lesz Verstappennel,Leclerc-el,Russellel,Albonnal,ha Hamiltont kell nézni még 5 évig?

  13. Freddy88: Az utolsó mondatodat itt a Hamilton fóbiában szenvedőknek ajánlanám. Ha Hamilton behúz még 2-3 címet, mindegy milyen simán, a győzelmet nem kell megmagyarázni, s hiába nem tetszik a Schumi szurkolóknak, a bizonyos történelem könyvekben, akkor is Hamilton lesz előrébb. S attól, mert ti nem ismeritek el a tehetségét, még sokan a nagyvilágban elismerik. Szerintem ma a mezőnyben alig van olyan, aki tudná vele tartani a lépést hosszútávon, Verstappenből kinézem, de pl. Vettelből már nem (még a visszatérő Alonsobol is jobban). Ez ilyen, valószínű ezt sose tudjuk meg, de aki itt Schumit nyomja és közbe Bottast meg lehúzza, hogy milyen csapattárs, az gondoljon vissza Barrichello státuszába.

    Kérlek, nagy tisztelettel, idézd azt a mondatom, hozzászólásomat, ahol Hamilton tehetségét kétségbe vonom. Látod, ez a nagy probléma.. pap meg papné esete, olvass, értelmezz. Egy nüansznyi negatív kritika, és már rasszisták és “fóbiában” szenvedők vagyunk.

    Ha már Barichello, amikor a ferrariba igazolt, egy remek tehetség volt a mezőnyben, tehetség igen, ez manapság azt jelenti, a papának van egy divatóriás cége, vagy egy olajvállalata vagy egy nemzet mögötte áll és “tehetségesnek” titulálják a srácot.

    Sidious kolléga remekül írásba vetette gondolatait, nem ismételném a hozzászólását, csupán sajnálom, hogy nem láttátok azt a régi korszakot és nem ismertétek Schumachert, magát az embert. Egyetlen egy példát hozok fel, 2006 suzuka, kőkemény harc a vb címért Alonso ellen, majd a 16. körben elfüstöl a ferrari, ami addig minden megbízhatósági rekordot megdöntött. Schumacher visszaballag a boxba és lepacsizik a szerelőkkel.. nem ekézi a gyártót, “miért én”, hanem odament és még kb. ő vgasztalta a csapatot. Olvass kicsit vissza, régi mérnökök, szerelők gondolatait, történeteit, ismerd meg az embert, mert a címek mögött ez is ott van, és sokkal értékesebb. Abban a korszakban egyébként, ahol negyed ennyi informatika és információ volt, ahol az volt az “informatika” hogy a pilóta milyen visszajelzést ad a kocsiból, manapság már mindent lemodellez a számtógép, algoritmusok, mérnökök tömkelege a háttérben egy futamon, minden eshetőségre felkészülve. Sokkal mesterkéltebb egy olyan embernek, aki látta a régi nagy korszakokat is.

  14. Freddy88: Nem irosgatok facebookra, ide is nagyritkán, meghagyom neked ezt a terepet. Nem izgattam fel magam, jókat nevetek a fusztrált Schumi (Vettel) drukkerek itteni irogatásain. 😀 Nekem se szimpatikus Hamilton a magánéleti híreivel, de annak semmi köze ahhoz, hogy megérdemelten nyer egy adott versenyen, vagy sem. Nos még mindig nem válaszoltál, miért hülye az, aki azt szeretné, hogy HAmilton 2030-ig versenyezzen? Valami normális válasz esetleg?

    Mondjuk akkor már 45 éves lesz esetleg? Bár hogyha nem változik az erő viszony,akkor akár 60 évesen
    is be tudja húzni a VB-ket!😀

    ( Ja és nem vagyok fusztrált,mert én nagyon jól elvagyok F1 nélkül is)

  15. deze75: kérlek csak egy kicsit…de tényleg csak egy kicsit nézz utána…..2012
    https://www.statsf1.com/en/2012.aspx
    az első 7 versenyt 7 különböző pilóta nyerte meg…ez dominancia??
    2010 https://www.statsf1.com/en/2010.aspx….az utolsó versenyen 3 lehettek volna vb…2 különböző csapatból…..ez dominancia?
    4 évből 2-2..

    tegnap leírtam…124 versenyből …Lewis megnyert 2014 óta….64-t…7 éve ez megy….Vettelnek volt 2 domináns éve…11-13…11-t és 13-t nyert…ez full domináns…Lewis minden évben nyert 14-óta …min 9-t…2017 volt a “legrosszabb” neki….11-10-10-9-11-11-….nos akkor ha 2011 RB dominancia…akkor te ezekre az adatokra mit mondasz?

    “nem nagyon izzadt meg Vettel sem”….2012 Brasil
    No offense

    De az azért volt,mert Vettel nem olyan gyors, mint Hamilton és nem tudott úgy dominálni!( Pabertot idéztem)!😂😂😂

  16. Lewanda_17: akkor ezt én néztem be 😀 ettől függetlenül még állandóan ezzel foglalkoztok, és amíg ezzel foglalkoznak az emberek, addig ő is ezt fogja tolni 😀 úgyh hajrá, eresszétek ki frusztráltságot

    Ne legyél ennyire naiv, senki sem frusztrált, sztem qrva jó poén amit Hami csinál legjobb alapanyag a mém gyártásra, főleg úgy, ahogy kikéri magának azt, hogy a “csicska” fehéreknek már nincs kedve térdelni.. 😀

  17. Freddy88: Nem irosgatok facebookra, ide is nagyritkán, meghagyom neked ezt a terepet. Nem izgattam fel magam, jókat nevetek a fusztrált Schumi (Vettel) drukkerek itteni irogatásain. 😀 Nekem se szimpatikus Hamilton a magánéleti híreivel, de annak semmi köze ahhoz, hogy megérdemelten nyer egy adott versenyen, vagy sem. Nos még mindig nem válaszoltál, miért hülye az, aki azt szeretné, hogy HAmilton 2030-ig versenyezzen? Valami normális válasz esetleg?

    Mondjuk akkor már 45 éves lesz esetleg? Bár hogyha nem változik az erő viszony,akkor akár 60 évesen
    is be tudja húzni a VB-ket!😀

  18. andrea1:
    https://formula.hu/f1/2020/07/17/hamilton-mindenkivel-beszelt-aki-nem-terdelt-le?fbclid=IwAR0aod3fue_i7aJ6zUiWFXioVaXHshehemILv6ZHjsMyJUXczXnSgwvOLAM

    Hamilton„Többen úgy vélekedtek, hogy hááát, a múlt héten már egyszer megcsináltuk, én nem fogok újra letérdelni. De többen is voltak olyanok, akik pontosan úgy közelítik meg a kérdést, mint az első héten. Ezért szántam rá kicsit több időt és négyszemközt is beszélgettem azokkal, akik úgy döntöttek, állva maradnak.”

    akkor ezt én néztem be 😀 ettől függetlenül még állandóan ezzel foglalkoztok, és amíg ezzel foglalkoznak az emberek, addig ő is ezt fogja tolni 😀 úgyh hajrá, eresszétek ki frusztráltságot

  19. Vettel the best: Gondolom te is írogatsz ezek szerint a Facebookra,mert nagyon felizgattad magad!😀

    Nem irosgatok facebookra, ide is nagyritkán, meghagyom neked ezt a terepet. Nem izgattam fel magam, jókat nevetek a fusztrált Schumi (Vettel) drukkerek itteni irogatásain. 😀 Nekem se szimpatikus Hamilton a magánéleti híreivel, de annak semmi köze ahhoz, hogy megérdemelten nyer egy adott versenyen, vagy sem. Nos még mindig nem válaszoltál, miért hülye az, aki azt szeretné, hogy HAmilton 2030-ig versenyezzen? Valami normális válasz esetleg?

  20. https://formula.hu/f1/2020/07/17/hamilton-mindenkivel-beszelt-aki-nem-terdelt-le?fbclid=IwAR0aod3fue_i7aJ6zUiWFXioVaXHshehemILv6ZHjsMyJUXczXnSgwvOLAM

    Hamilton„Többen úgy vélekedtek, hogy hááát, a múlt héten már egyszer megcsináltuk, én nem fogok újra letérdelni. De többen is voltak olyanok, akik pontosan úgy közelítik meg a kérdést, mint az első héten. Ezért szántam rá kicsit több időt és négyszemközt is beszélgettem azokkal, akik úgy döntöttek, állva maradnak.”

    Ha valaki úgy dönt nem fog, tegyük hozzá egy megbeszélése, akkor se kell firtatni ami mellett már döntöttek.

  21. Nando:
    Szerintem lassan oda jutunk, hogy Hami minden futam előtt egy bérmálkozás féle szertartást akar levezetni, ahol megtisztítja a fehéreket a rasszizmus minden nemű gondolatától és közben megszállja őket a szentlélek Hamilton kézrátételétől, persze szigorúan csak akkor, ha mindenki letérdel, mert csakis akkor járhatja át őket az erő. #VidámVasárnap

    🤣🤣

  22. Lewanda_17: Ez igaz, Schumi idejében nem nagyon néztem, mert még kis tökmag voltam. Csak annyit láttam, hogy mindig a piros autó nyer, azzal a nem szimpatikus bácsival. 😀
    Azért az a Red Bull eléggé a mezőny fölött volt, lehet közelebb volt hozzájuk a Ferrari, mint most bármelyik csapat a Mercihez, de nem nagyon izzadt meg Vettel sem.

    kérlek csak egy kicsit…de tényleg csak egy kicsit nézz utána…..2012
    https://www.statsf1.com/en/2012.aspx
    az első 7 versenyt 7 különböző pilóta nyerte meg…ez dominancia??
    2010 https://www.statsf1.com/en/2010.aspx….az utolsó versenyen 3 lehettek volna vb…2 különböző csapatból…..ez dominancia?
    4 évből 2-2..

    tegnap leírtam…124 versenyből …Lewis megnyert 2014 óta….64-t…7 éve ez megy….Vettelnek volt 2 domináns éve…11-13…11-t és 13-t nyert…ez full domináns…Lewis minden évben nyert 14-óta …min 9-t…2017 volt a “legrosszabb” neki….11-10-10-9-11-11-….nos akkor ha 2011 RB dominancia…akkor te ezekre az adatokra mit mondasz?

    “nem nagyon izzadt meg Vettel sem”….2012 Brasil
    No offense

  23. andrea1: Mondjuk a libsi söpredék megjegyzést nem kommentálnám. Azt meg mélyen elítélem amit Hamitlon tesz ezzel kapcsolatban már, engem nem zavar ha letérdel de azt is felháborítónak tartottam mikor a közösségi médián keresztül kiosztotta a társaságot, na és akik nem térdeltek le azokkal elbeszélgetett, valamelyik nap megemlítette. Milyen jogon von kérdőre ő másokat? Akik nem térdeltek le Max,Löki meg azt hiszem Kimi mind elmondta miért nem és teljesen elfogadhatóan tették ezt.

    Látom, hogy elolvastad a cikket is az elbeszélgetésről. Ja nem. 😀 Nem azokkal beszélgetett el akik eleve egyszer sem térdeltek le, hanem a pilóta megbeszélésen kételkedtek abban, hogy ismét térdeljenek-e le. Erről ment a dikurzus, nem Kimit vonta kérdőre, el kellene olvasni a cikket.

  24. Szerintem lassan oda jutunk, hogy Hami minden futam előtt egy bérmálkozás féle szertartást akar levezetni, ahol megtisztítja a fehéreket a rasszizmus minden nemű gondolatától és közben megszállja őket a szentlélek Hamilton kézrátételétől, persze szigorúan csak akkor, ha mindenki letérdel, mert csakis akkor járhatja át őket az erő. #VidámVasárnap

  25. Vettel the best: Gondolom te is írogatsz ezek szerint a Facebookra,mert nagyon felizgattad magad!😀

    Akkor látom elég régen volt ez már neked,egy kis emlékeztető adatok akkor:
    – Webber még csak második sem lett azzal az űr autóval
    – Vettel 4 domináns éve alatt 22× nem Red Bull autó indult az élő(a Merci 27-nél jár ebben 7 év alatt!)
    – 2012-ben az első hét futamon különböző győztes született!

    Most többet nincs kedvem írni, de ha te szerinted ugyanaz a két era, akkor szerintem inkább ne nézd az F1-et!

    Most én nem akartam bántani Vettelt, mert nagyon kedvelem őt, de rákényszerítesz. 😀 Nincs egy szinten Lewissal, ezért nem domináltak annyira kimagaslóan. Meg amúgy írtam, hogy közelebb voltak hozzájuk, nem tehetek róla, hogy szelektíven olvasol.
    De most amúgy megint az van, hogy a pilóta érdemeit vitatod. Holott leírtam a véleményem erről. Egyiktől sem sajnálom Rosbergen kívül. 😀

  26. Szarvasember: Sztem meg vicces a libsi söpredék. Ez a szar is le fog hamarosan folyni. Csak egy nettó judeanáci provokációra fogumk emlékezni.

    Mondjuk a libsi söpredék megjegyzést nem kommentálnám. Azt meg mélyen elítélem amit Hamitlon tesz ezzel kapcsolatban már, engem nem zavar ha letérdel de azt se tartottam korrektnek mikor a közösségi médián keresztül kiosztotta a társaságot, na és akik nem térdeltek le azokkal elbeszélgetett, valamelyik nap megemlítette, teljes mértékben felháborítónak tartom. Milyen jogon von kérdőre ő másokat? Teljes agyrém. Akik nem térdeltek le Max,Löki meg azt hiszem Kimi mind elmondta miért nem és teljesen elfogadhatóan tették ezt.

  27. Freddy88: Most ettől miért hülye? Schumi, Barrichello és még jópáran versenyeztek 40 évesen.

    Gondolom te is írogatsz ezek szerint a Facebookra,mert nagyon felizgattad magad!😀

    Lewanda_17: Ez igaz, Schumi idejében nem nagyon néztem, mert még kis tökmag voltam. Csak annyit láttam, hogy mindig a piros autó nyer, azzal a nem szimpatikus bácsival. 😀
    Azért az a Red Bull eléggé a mezőny fölött volt, lehet közelebb volt hozzájuk a Ferrari, mint most bármelyik csapat a Mercihez, de nem nagyon izzadt meg Vettel sem.

    Akkor látom elég régen volt ez már neked,egy kis emlékeztető adatok akkor:
    – Webber még csak második sem lett azzal az űr autóval
    – Vettel 4 domináns éve alatt 22× nem Red Bull autó indult az élről(a Merci 27-nél jár ebben 7 év alatt!)
    – 2012-ben az első hét futamon különböző győztes született!

    Most többet nincs kedvem írni, de ha te szerinted ugyanaz a két era, akkor szerintem inkább ne nézd az F1-et!

  28. Vettel the best: Akkor szerintem te nem tudom mit néztél Vettel,Schumi idejében,ha egyáltalán nézted még akkor, de a fasorban sincs az akkori dominancia ehhez képest!

    Ez igaz, Schumi idejében nem nagyon néztem, mert még kis tökmag voltam. Csak annyit láttam, hogy mindig a piros autó nyer, azzal a nem szimpatikus bácsival. 😀
    Azért az a Red Bull eléggé a mezőny fölött volt, lehet közelebb volt hozzájuk a Ferrari, mint most bármelyik csapat a Mercihez, de nem nagyon izzadt meg Vettel sem.

  29. Lewanda_17:
    Ez egy tökéletes hétvége volt, egy tökéletes csapattól, egy tökéletes versenyzővel. Lewis tehetségét egyáltalán nem lehet vitatni, aki megteszi, az nem tudom mit néz. Oké, űrhajó a Merci, és így “könnyű”, de ugyanilyen könnyű volt Vettelnek, és Schuminak is, talán Alonso az aki nem kapott soha ilyen űrhajó, és nem tudta VB címekre váltani a tehetségét. Kimi is szerencsétlen volt ilyen szempontból. De azért elvenni a pilóta érdemeit, mert űrhajója van?
    Nem egy olyan pilóta ül a Mercedesben, aki nem érdemli meg, hogy nyolcszoros VB legyen, hanem minden idők egyik legjobba Lewis, és semmit nem von le a VB címeiből az űrhajója. Lewis baromi szerencsés, hogy megéli az álmait, sajnos sok versenyzőnek ez nem adatik meg. De ez SEMMIT nem von le a teljesítményéből. Ő a legjobb, és megérdemel minden egyes győzelmet. PONT. 😀

    Akkor szerintem te nem tudom mit néztél Vettel,Schumi idejében,ha egyáltalán nézted még akkor, de a fasorban sincs az akkori dominancia ehhez képest!

  30. andrea1: Biztosan 🙂

    Védeni területet tud. Azaz nem egy katona volt a belvárosban a karantén alatt, sőt a Margitszigeten is mikor nem lehetett bejárni én nem eggyel találkoztam, kalasnyikovval a vállukon. 🙂

    Ha most ezzel éltek volna, akkor a holnapi nyugati sajtóban első oldalon képeken jelenne meg a magyar nagydíj. No nem a verseny színvonala miatt.

  31. Ez egy tökéletes hétvége volt, egy tökéletes csapattól, egy tökéletes versenyzővel. Lewis tehetségét egyáltalán nem lehet vitatni, aki megteszi, az nem tudom mit néz. Oké, űrhajó a Merci, és így “könnyű”, de ugyanilyen könnyű volt Vettelnek, és Schuminak is, talán Alonso az aki nem kapott soha ilyen űrhajó, és nem tudta VB címekre váltani a tehetségét. Kimi is szerencsétlen volt ilyen szempontból. De azért elvenni a pilóta érdemeit, mert űrhajója van?
    Nem egy olyan pilóta ül a Mercedesben, aki nem érdemli meg, hogy nyolcszoros VB legyen, hanem minden idők egyik legjobba Lewis, és semmit nem von le a VB címeiből az űrhajója. Lewis baromi szerencsés, hogy megéli az álmait, sajnos sok versenyzőnek ez nem adatik meg. De ez SEMMIT nem von le a teljesítményéből. Ő a legjobb, és megérdemel minden egyes győzelmet. PONT. 😀

  32. Nando:
    Egy dolog azért biztos, ha egy lapra teszem azt, ahogy Schumi elért a 7 címig és ahogy Hamilton, akkor mindenféle elfogultság nélkül ki lehet jelenteni, hogy Schumi útja melósabb volt mint Hamiltoné.

    Ettől függetlenül egyik pilótát sem helyezném a másik fölé amiatt, hogy milyen eszközökkel érte el az eredményeit.

    Egy valami közös volt mindkét pilótának a sikereinek az elérésében és ez az, hogy fantasztikus szakemberek álltak a háttérben, akik a maguk terén a legjobbak voltak. Ezzel szerintem közelebb kerülhet a két pilótának a megítélése.

  33. Egy dolog azért biztos, ha egy lapra teszem azt, ahogy Schumi elért a 7 címig és ahogy Hamilton, akkor mindenféle elfogultság nélkül ki lehet jelenteni, hogy Schumi útja melósabb volt mint Hamiltoné.

    Ettől függetlenül egyik pilótát sem helyezném a másik fölé amiatt, hogy milyen eszközökkel érte el az eredményeit.

  34. Sidious: Tesztelni igaz, hogy most nem lehet, de ott a szimulátor, csak Hamiltonnak nincs szüksége erre, mert a Mercedes így is toronymagasan a legjobb autó és egy olyan csapattársa van, aki a büdös életben nem fog rá komoly veszélyt jelenteni. Ilyen körülmények között viszont akkor ne lepődjön meg senki, hogy az emberek nem értékelik Hamilton sikereit annyira, mint annó Schumacherét, főleg, hogy még ezt a kamu dumát is nyomatják mellé, hogy xy nagyon gyors és majdnem kiestünk a versenyből 🤡

    A szimulátorozás nem teremt olyan szintű munkakapcsolatot , mint az élő teszt.
    Hamilton világában az elismerést a baráti köre jelenti. Schumacher egy régi vágású, poroszos szemlélettel bírt, ez nem Hamilton világa, de ezt nem lehet számon kérni tőle. Lehetne számtalan esetet felsorolni a sport világában, akik egyformán nagyok voltak és tisztelték őket, de teljesen más habitussal bírtak. Pl. Borg-McEnroe.

  35. Vettel the best: De nekem pont hogy gondom volt Schumacher már-már istenné kiáltásaval kapcsolatban is! Most meg egyenesen irritálnak már a Hamiltonos drukkerek.
    Mivel mazoista vagyok ezért néha elolvasom a Facebook hozzászólásokat.😀 Hát mit mondjak nagyon kemény!Az egyik hülye pl. azt írta,hogy reméli még 2030-ig itt lesz Hamilton és 15× VB lesz!

    Most ettől miért hülye? Schumi, Barrichello és még jópáran versenyeztek 40 évesen.

  36. Go.Michael: Úristen… Ember, ennyire lementél taplóba? 🙂 Tudtam mindig is, hogy tükörképe vagy a kedvencednek, másik sikerét a büdös életben nem tudod elfogadni, gratulálni, de hogy ennyire ritka szánalmas szösszenetet gyártsál, hát hallod, feldobtad az estémet. 😀 Szóval Hamilton mindenért megküzdött, Schumachernek pedig a ***e alá volt rakva minden. Azt a mindenségét. 😀 A szokásos mártírkodást már megszoktuk, fel sem tűnik nekem, a “jaj a csúnya rasszista világ, mindenki Hamilton ellen”, ő poedig vért izzad minden sikerért, de azért ez egészen szánalmasra, elkeserítőre sikerült! Nem hogy örülnél kedvenced sikerének, hanem az egész f1 talán legnagyobb legendáját becsmérled, kétségbe vonod az elért címeit, sikereit, amiért kőkeményen megküzdött. Lapozd már fel azt a korszakot, láss a dolgok mögé, kulturáltan is lehet negatív véleményt nyilvánítani, eszmét cserélni.. Kedvem lenne válaszolni minden bekezdésedre, de lehet 1 oldal lenne, a kutya nem olvasná el, te meg otthon fényeznéd a bohócot, hogy felverted valaki agyvizét. Hamilton soha a büdös életben nem volt nekem szimpatikus, de mégsem megyek le ennyire szánalmas szintre, megvan a véleményem, megtartom magamnak, baráti társaságban maximum elmondom. Tudod, azt szokták mondani, egy valamit nem kell magyarázni, a győzelmet. Fogadd meg ezt a tanácsot!

    Az utolsó mondatodat itt a Hamilton fóbiában szenvedőknek ajánlanám. Ha Hamilton behúz még 2-3 címet, mindegy milyen simán, a győzelmet nem kell megmagyarázni, s hiába nem tetszik a Schumi szurkolóknak, a bizonyos történelem könyvekben, akkor is Hamilton lesz előrébb. S attól, mert ti nem ismeritek el a tehetségét, még sokan a nagyvilágban elismerik. Szerintem ma a mezőnyben alig van olyan, aki tudná vele tartani a lépést hosszútávon, Verstappenből kinézem, de pl. Vettelből már nem (még a visszatérő Alonsobol is jobban). Ez ilyen, valószínű ezt sose tudjuk meg, de aki itt Schumit nyomja és közbe Bottast meg lehúzza, hogy milyen csapattárs, az gondoljon vissza Barrichello státuszába.

  37. F1890: na de én csak ezt mondom, hogy most ugyanez megy hamiltonnal is mint anno schumacherrel. nyeri a futamokat, mindenki hypolja stb stb. csak most titeket zavar h hamiltont hypolják, de amikor schumachert hypolták az nem volt gond 😀

    én azt nem szeretem mikor már ***ságok miatt hypolnak valamit. az már fölösleges. el kell ismerni mindenki sikerét, de amikor ez már átcsap valami giccses ***nyalásba azt én sose tudtam bevenni.

    De nekem pont hogy gondom volt Schumacher már-már istenné kiáltásaval kapcsolatban is! Most meg egyenesen irritálnak már a Hamiltonos drukkerek.
    Mivel mazoista vagyok ezért néha elolvasom a Facebook hozzászólásokat.😀 Hát mit mondjak nagyon kemény!Az egyik hülye pl. azt írta,hogy reméli még 2030-ig itt lesz Hamilton és 15× VB lesz!

  38. velorex: Írásaidból kitűnik, hogy a kisujjadban vannak az F1-es versenyek. Ezért gondolom nem nehéz azt a tényt elfogadnod, hogy a Schumacher-korszakban és a mai űrkorszakban, ahol szinte mindent a számítógépek segítenek -gondolok itta szimulátorra- teljesen más, mint az, amikor orrba-szájba lehetett tesztelni. Ezzel 1000%-ig élt a Ferrari és Schumacher, amiből az következett, hogy a mérnökökkel és a többi dolgozóval állandó kontaktja volt a csapatnak és a pilótával. Ez megteremtette azt a legendát, amire Te hivatkoztál. Ellenben most, amint az előzőekben leírtam 0, azaz nulla ilyen munkakapcsolat van a csapat ésa pilóta között, ami miatt nem is lehet összehasonlítani Hamilton és Schumacher ilyetén való értékelését. Az, hogy most Hamilton inkább a celebel az magánügy. Mi a fontos? Az, hogy így is hozzaa kötelezőt megingathatatlan a trónján és ezt a csapat is elfogadja-sőt!

    Tesztelni igaz, hogy most nem lehet, de ott a szimulátor, csak Hamiltonnak nincs szüksége erre, mert a Mercedes így is toronymagasan a legjobb autó és egy olyan csapattársa van, aki a büdös életben nem fog rá komoly veszélyt jelenteni. Ilyen körülmények között viszont akkor ne lepődjön meg senki, hogy az emberek nem értékelik Hamilton sikereit annyira, mint annó Schumacherét, főleg, hogy még ezt a kamu dumát is nyomatják mellé, hogy xy nagyon gyors és majdnem kiestünk a versenyből 🤡

  39. F1890: azt én is hallottam, de nem tudni mennyi ebből az igazság. hülyeséget nem akarok mondani, de mintha rádióba is szóltak volna schumachernek. meg a stop and got akkoriban tv-re is kiírták meg zászlóval is lengették.

    de egyébként meg mi a fenének előzött felvezető kör alatt?

    Hát akkoriban még benne lehetett egy ilyen, hogy nem jutott el valahova az információ. Elég ha megnézel egy régi közvetítést mai szemmel, akár a 90-es évek mégéről egyből feltűnik, hogy mennyire amatőr még az egész. Nem látod, hogy hány kör van még hátra, a sorrendet kb 5-10 körönként írták ki, szóval ha nem volt egy jó kommentátor hozzá akkor egy átlag néző eléggé elveszve érezhett magát akkoriban és az MTV-nek még volt pofája ezekben az években olyan emberekkel közvetíteni, mint mondjuk Földy Attila, aki lazán bemondja, hogy “szép tiszta a rajt” amikor a fél mezőny a bukótérben van és az 1. helyről rajtoló Villenuve kiesik :))

    Azt én se tudom, hogy miért akart MSC előzni a felvezető körön, de akárhogy is nézzük egy ilyenért egy kizárás és 2 futamra eltiltás elég durva büntetés, csak, hogy mostani referenciával nézzük, Grosjeannak ahhoz, hogy eltiltást kapjon egy olyan tömegbalesetet kellett kreálnia 2012-ben, ahol kiszedett két vb esélyest a versenyből és az egyiknek akár életveszélyes sérüléseket is okozhatott volna, ha nincs szerencséjük. És őt akkor is csak 1 futamra tiltották el.

  40. Sidious: Valakinek nagyon fáj, hogy Hamiltont akkor sem fogják úgy tisztelni és elismerni, mint Schumachert, ha még 10 vb címet nyer ellenfél nélkül 😀

    Nyilván nem Schumacher tervezte a mostani Mercedest vagy a hibrid motort meg régen a Ferrarikat sem, de ezt minden vele dolgozó mérnök, csapatfőnök elmondta, hogy komoly szerepe volt abban, hogy a Benetton és a Ferrari úgy összeálljon és olyan sikeres legyen, mert mindig maximalista volt, motiválta az csapattagokat szóban is és a pályán nyújtott teljesítményével is. A versenyhétvégék között nem Hollywoodi filmsztárokkal meg rapperekkel töltötte az időt, mint egy bizonyos világbajnok akit elnyomnak, mert néger, hanem a gyárba ment, hogy megnézze, hogy hogy halad a munka és, hogy tudja e még segíteni a mérnököket valami extra infóval, amit a pályán tapasztalt. Illetve azt is sokan elmondták, hogy Schumacher hiába volt már többszörös vb csilalgászati fizetéssel ő mindig úgy kezelte a legutolsó szerelőt, takarítót is, mint egy embert, nem pöffeszkedett ott a csapaton belül az egójával, hogy érzékeltesse, hogy ő mekkora király.

    Annyi igaz, hogy Schumachernek többnyire olyan csapattársa volt, aki gyengébb volt nála és alá volt rendelve, de ő ritkán vett részt ilyen 2 személyes bajnokságokban. Hamiltonnál se érdekelne különösebben, hogy Bottas a csapattársa, ha közben meg kellene küzdjön Verstappennel, Leclerccel, Vettellel, de így ez nagyon sz*r, hogy a Merci ráver 1 mp-t mindenkire és még csapaton belül sincs verseny.

    Az FIA meg nem kedvezett Schumachernek a Benettonos éveiben kifejezetten ellene voltak és a Ferraris korszak kezdetével is évente változtattak a szabályokon, hogy megállítsák az Olaszokat. Ha ez így jó lett volna nekik akkor nem variálták volna állandóan a technikai szabályokat, nem jött volna új pontverseny. A 2005-ös gumiszabályt nem azért dobták 1 év után, mert sz*r volt a Ferrari, hanem, mert életveszélyes volt 1,5 órán keresztül 1 szett gumival menni. Raikkonennek egy durvább elfékezés miatt le is robbant az egész első felfüggesztése a Nürburgringen, Monzában meg Montoya volt nagyon a határon, mert már ilyen szemmel látható vágás volt a gumiban. Arra még ma is emlékszem, ahogy Palik üvöltött ott, hogy “kibírja e a kerék?!” 😀 És itt egyik se Ferrari volt, hanem Michelin gumis Mclaren, az Indianapolisi futamról meg ne is beszéljünk inkább.

    Írásaidból kitűnik, hogy a kisujjadban vannak az F1-es versenyek. Ezért gondolom nem nehéz azt a tényt elfogadnod, hogy a Schumacher-korszakban és a mai űrkorszakban, ahol szinte mindent a számítógépek segítenek -gondolok itt a szimulátorra- teljesen más, mint az, amikor orrba-szájba lehetett tesztelni. Ezzel 1000%-ig élt a Ferrari és Schumacher, amiből az következett, hogy a mérnökökkel és a többi dolgozóval állandó kontaktja volt Schumachernek. Ez megteremtette azt a legendát, amire Te hivatkoztál. Ellenben most, amint az előzőekben leírtam 0, azaz nulla ilyen munkakapcsolat van a csapat és a pilóta között, ami miatt nem is lehet összehasonlítani Hamilton és Schumacher ilyetén való értékelését. Az, hogy most Hamilton inkább a celebel az magánügy. Mi a fontos? Az, hogy így is hozza a kötelezőt megingathatatlan a trónján és ezt a csapat is elfogadja-sőt!

  41. Sidious: Jos Verstappen baromságai nem érdekelnek, az egy kretén azaz ember, aki elhitte magáról, hogy nagy versenyző, de sajnos csak azzal tudott címlapra kerülni, hogy verte az asszonyt meg a saját apját.

    Arról meg mesélt nem olyan régen Brawn vagy Briattore, hogy az a Silverstonei fekete zászló nem volt olyan egyszerű, mert ők mondták Schumachernek, hogy ne álljon ki a versenyből. Ha jól rémlik az volt a lényeg, hogy kaptak egy stop/go-t, de erről nem értesítették a csapatot, így MSC nem tudta letölteni és erre jött a kizárás, amit figyelmen kívül hagytak, amíg a csapat átment beszélni a stewardokkal. Utána meg még el is tiltották ugyanez miatt 2 versenyről. Kicsit sem volt átlászó, hogy a Williamsnek akarták adni a vb-t, szerencsére nem jártak sikerrel.

    azt én is hallottam, de nem tudni mennyi ebből az igazság. hülyeséget nem akarok mondani, de mintha rádióba is szóltak volna schumachernek. meg a stop and got akkoriban tv-re is kiírták meg zászlóval is lengették.

    de egyébként meg mi a fenének előzött felvezető kör alatt?

  42. Paberto: Hagyjuk mar megint ezeket a legenda gyartasokat. Persze tudom, a Mercedest is Schumacher epitette fel. Az autokat is o tervezte a Ferrarinal is blabla…
    Ki volt nyalva egesz palyafutasa alatt az anuszrozsaja. Sajat gumigyartot kapott, korlatlanul tesztelhetett amennyit csak akart. Vegtelen penzcsapok voltak csak naluk megnyitva. Az osszes csapattarsa ala volt rendelve folyamatosan, es azok meg Bottasnal is gyengebbek voltak. Egy emlitesre melto csapattarssal sem kellett megkuzdenie, nem hogy bajnokokkal. Aljas huzasokkal bombazta az ellenfeleit, boven atlepve a hatarokat.
    05-ben sem a Ferrarit akartak megallitani, csak a Michelin szokas szerint jobb munkat vegzett a Bridgestone-nal. Ezt a gumi szabalyt 2006ra gyorsan el is toroltek mert nem szegeny Ferrari lett a bajnok. 2006-tol ujra mehettek a cimert, csak volt egy csapat es egy nagyon jo pilota akik felnottek a feladathoz es nevetseges FIA szembe szel ellenere is legyoztek a Ferrarit es Schumachert. A FIArri mukodese 2008-ban kapta a masik gyomrost. Ott egy masik csapat es masik pilota nyert szembe szelben. Az FIA leallt a Ferrari tolasarol bo 10 ev utan. Azota nem nyertek semmit, sot, evek ota csak toketlenkednek.

    Hamilton is hozott magaval embert boven a McLarentol. O meg akkor a Mercedes csapatot epitette fel. Azt a Mercedest ami Schumacherrel a Q3-ba valo bejutasert kuzdott amikor Hamilton alairt.

    Anno divat volt Schumachernek szurkolni. Kore lett epitve es formalva a Forma 1. Ma meg divat Hamiltont utalni de akkor is megdonti Schumacher rekordjait ha tetszik ha nem.

    Aztan majd jon a kovetkezo pilota aki meg Hamilton rekordjait fogja megdonteni.

    Úristen… Ember, ennyire lementél taplóba? 🙂 Tudtam mindig is, hogy tükörképe vagy a kedvencednek, másik sikerét a büdös életben nem tudod elfogadni, gratulálni, de hogy ennyire ritka szánalmas szösszenetet gyártsál, hát hallod, feldobtad az estémet. 😀 Szóval Hamilton mindenért megküzdött, Schumachernek pedig a ***e alá volt rakva minden. Azt a mindenségét. 😀 A szokásos mártírkodást már megszoktuk, fel sem tűnik nekem, a “jaj a csúnya rasszista világ, mindenki Hamilton ellen”, ő poedig vért izzad minden sikerért, de azért ez egészen szánalmasra, elkeserítőre sikerült! Nem hogy örülnél kedvenced sikerének, hanem az egész f1 talán legnagyobb legendáját becsmérled, kétségbe vonod az elért címeit, sikereit, amiért kőkeményen megküzdött. Lapozd már fel azt a korszakot, láss a dolgok mögé, kulturáltan is lehet negatív véleményt nyilvánítani, eszmét cserélni.. Kedvem lenne válaszolni minden bekezdésedre, de lehet 1 oldal lenne, a kutya nem olvasná el, te meg otthon fényeznéd a bohócot, hogy felverted valaki agyvizét. Hamilton soha a büdös életben nem volt nekem szimpatikus, de mégsem megyek le ennyire szánalmas szintre, megvan a véleményem, megtartom magamnak, baráti társaságban maximum elmondom. Tudod, azt szokták mondani, egy valamit nem kell magyarázni, a győzelmet. Fogadd meg ezt a tanácsot!

  43. F1890: állítólag verstappen egyszer tesztelte schumacher autóját. csak egyszer 🙂 aztán többet soha sem érezte azt a fajta car controllt mint akkor 🙂

    nem kellett volna felvezetőkörben megelőzni a másikat (ezzel idegesíteni hillt) majd a fekete zászlót figyelmen kívül hagyni. valamint spaban ha nem hibázik akkor nem kopik le a padlólemez.

    03-ban schumacher ausztráliában lebontotta az autóját emiatt mégegyszer kikellett állnia kerékcserélni.
    malajziában rajtbalesetet okozott
    brazilban kiesett

    németországban kiforgatta saját magát mikor montoya támadta.
    japánban is ütközött a forgalomban.

    kanadában kimi utolsó helyről indult úgylett közepes pontszerző ha minden igaz.az a mclaren se nem volt a leggyorsabb, se nem a legmegbízhatóbb. így csoda volt h egy konstruktőr 3. autóval addig életben tartotta a lehetőségeit

    Jos Verstappen baromságai nem érdekelnek, az egy kretén azaz ember, aki elhitte magáról, hogy nagy versenyző, de sajnos csak azzal tudott címlapra kerülni, hogy verte az asszonyt meg a saját apját.

    Arról meg mesélt nem olyan régen Brawn vagy Briattore, hogy az a Silverstonei fekete zászló nem volt olyan egyszerű, mert ők mondták Schumachernek, hogy ne álljon ki a versenyből. Ha jól rémlik az volt a lényeg, hogy kaptak egy stop/go-t, de erről nem értesítették a csapatot, így MSC nem tudta letölteni és erre jött a kizárás, amit figyelmen kívül hagytak, amíg a csapat átment beszélni a stewardokkal. Utána meg még el is tiltották ugyanez miatt 2 versenyről. Kicsit sem volt átlászó, hogy a Williamsnek akarták adni a vb-t, szerencsére nem jártak sikerrel.

  44. Büntetést kapott a Haas

  45. Vettel the best:   

    na de én csak ezt mondom, hogy most ugyanez megy hamiltonnal is mint anno schumacherrel. nyeri a futamokat, mindenki hypolja stb stb. csak most titeket zavar h hamiltont hypolják, de amikor schumachert hypolták az nem volt gond 😀

    én azt nem szeretem mikor már ***ságok miatt hypolnak valamit. az már fölösleges. el kell ismerni mindenki sikerét, de amikor ez már átcsap valami giccses ***nyalásba azt én sose tudtam bevenni.

  46. Ami nekem szemet szúrt, hogy nem volt SC. a futamon, ami az esős körülmények miatt benne lehetett volna a pakliban. Ez is mutatja azt, hogy igazán vérre menő csaták nem voltak, amiből hibázás és kicsúszás lehetett volna, aminek következtében SC.-t beküldhették volna.
    Hamilton “malmozva” hozta a megérdemelt győzelmet. Bottas elizgulta a rajtot, ami nem fér bele a pakliba, ha vb. szeretne lenni. Verstappen nagyot ment, amivel megint bizonyította mennyire érett és összeszedett pilóta. Nagy kár, hogy nincs alatta jobb autó, mert Hamiltonnal nagyon jó futamokat vívnának.
    Egy szóval felejtős futam volt.
    Jöhet a következő, ahol a két Mercedes újból bedarálja a mezőnyt.

  47. Paberto: Hagyjuk mar megint ezeket a legenda gyartasokat. Persze tudom, a Mercedest is Schumacher epitette fel. Az autokat is o tervezte a Ferrarinal is blabla…
    Ki volt nyalva egesz palyafutasa alatt az anuszrozsaja. Sajat gumigyartot kapott, korlatlanul tesztelhetett amennyit csak akart. Vegtelen penzcsapok voltak csak naluk megnyitva. Az osszes csapattarsa ala volt rendelve folyamatosan, es azok meg Bottasnal is gyengebbek voltak. Egy emlitesre melto csapattarssal sem kellett megkuzdenie, nem hogy bajnokokkal. Aljas huzasokkal bombazta az ellenfeleit, boven atlepve a hatarokat.
    05-ben sem a Ferrarit akartak megallitani, csak a Michelin szokas szerint jobb munkat vegzett a Bridgestone-nal. Ezt a gumi szabalyt 2006ra gyorsan el is toroltek mert nem szegeny Ferrari lett a bajnok. 2006-tol ujra mehettek a cimert, csak volt egy csapat es egy nagyon jo pilota akik felnottek a feladathoz es nevetseges FIA szembe szel ellenere is legyoztek a Ferrarit es Schumachert. A FIArri mukodese 2008-ban kapta a masik gyomrost. Ott egy masik csapat es masik pilota nyert szembe szelben. Az FIA leallt a Ferrari tolasarol bo 10 ev utan. Azota nem nyertek semmit, sot, evek ota csak toketlenkednek.

    Hamilton is hozott magaval embert boven a McLarentol. O meg akkor a Mercedes csapatot epitette fel. Azt a Mercedest ami Schumacherrel a Q3-ba valo bejutasert kuzdott amikor Hamilton alairt.

    Anno divat volt Schumachernek szurkolni. Kore lett epitve es formalva a Forma 1. Ma meg divat Hamiltont utalni de akkor is megdonti Schumacher rekordjait ha tetszik ha nem.

    Aztan majd jon a kovetkezo pilota aki meg Hamilton rekordjait fogja megdonteni.

    Valakinek nagyon fáj, hogy Hamiltont akkor sem fogják úgy tisztelni és elismerni, mint Schumachert, ha még 10 vb címet nyer ellenfél nélkül 😀

    Nyilván nem Schumacher tervezte a mostani Mercedest vagy a hibrid motort meg régen a Ferrarikat sem, de ezt minden vele dolgozó mérnök, csapatfőnök elmondta, hogy komoly szerepe volt abban, hogy a Benetton és a Ferrari úgy összeálljon és olyan sikeres legyen, mert mindig maximalista volt, motiválta az csapattagokat szóban is és a pályán nyújtott teljesítményével is. A versenyhétvégék között nem Hollywoodi filmsztárokkal meg rapperekkel töltötte az időt, mint egy bizonyos világbajnok akit elnyomnak, mert néger, hanem a gyárba ment, hogy megnézze, hogy hogy halad a munka és, hogy tudja e még segíteni a mérnököket valami extra infóval, amit a pályán tapasztalt. Illetve azt is sokan elmondták, hogy Schumacher hiába volt már többszörös vb csilalgászati fizetéssel ő mindig úgy kezelte a legutolsó szerelőt, takarítót is, mint egy embert, nem pöffeszkedett ott a csapaton belül az egójával, hogy érzékeltesse, hogy ő mekkora király.

    Annyi igaz, hogy Schumachernek többnyire olyan csapattársa volt, aki gyengébb volt nála és alá volt rendelve, de ő ritkán vett részt ilyen 2 személyes bajnokságokban. Hamiltonnál se érdekelne különösebben, hogy Bottas a csapattársa, ha közben meg kellene küzdjön Verstappennel, Leclerccel, Vettellel, de így ez nagyon sz*r, hogy a Merci ráver 1 mp-t mindenkire és még csapaton belül sincs verseny.

    Az FIA meg nem kedvezett Schumachernek a Benettonos éveiben kifejezetten ellene voltak és a Ferraris korszak kezdetével is évente változtattak a szabályokon, hogy megállítsák az Olaszokat. Ha ez így jó lett volna nekik akkor nem variálták volna állandóan a technikai szabályokat, nem jött volna új pontverseny. A 2005-ös gumiszabályt nem azért dobták 1 év után, mert sz*r volt a Ferrari, hanem, mert életveszélyes volt 1,5 órán keresztül 1 szett gumival menni. Raikkonennek egy durvább elfékezés miatt le is robbant az egész első felfüggesztése a Nürburgringen, Monzában meg Montoya volt nagyon a határon, mert már ilyen szemmel látható vágás volt a gumiban. Arra még ma is emlékszem, ahogy Palik üvöltött ott, hogy “kibírja e a kerék?!” 😀 És itt egyik se Ferrari volt, hanem Michelin gumis Mclaren, az Indianapolisi futamról meg ne is beszéljünk inkább.

  48. F1890: azt nem szeretem ahogy túlértékelték a teljesítményét és elterjedtek olyan mesebéli dolgok amiknek nem szabadott volna utat engedni.
    mai példára lefordítva ez olyan mint mikor hamilton sír h elkopik a gumija aztán utolsó körben fut egy leggyorsabb kört, majd toto szétkürtöli h mekkora teljesítmény volt ez.
    ugyanilyen mesék voltak akkoriban, amit az átlagember bekajolt, mivel elhitte h a kommentátor ért hozzá. és nem volt más forrása mintsem a kommentátortól értesülni.
    na meg persze az sem tetszett, hogy bizonyos manővereket elkövetett amit sosem vallott be

    Ezt ugye nem a mai leggyorsabb körre mondod?

  49. F1890: azt nem szeretem ahogy túlértékelték a teljesítményét és elterjedtek olyan mesebéli dolgok amiknek nem szabadott volna utat engedni.
    mai példára lefordítva ez olyan mint mikor hamilton sír h elkopik a gumija aztán utolsó körben fut egy leggyorsabb kört, majd toto szétkürtöli h mekkora teljesítmény volt ez.
    ugyanilyen mesék voltak akkoriban, amit az átlagember bekajolt, mivel elhitte h a kommentátor ért hozzá. és nem volt más forrása mintsem a kommentátortól értesülni.
    na meg persze az sem tetszett, hogy bizonyos manővereket elkövetett amit sosem vallott be

    Az biztos,hogy a túlsztárolás akkor is megvolt! De lehet hogy ha Schumacher is kapott volna egy erős csapattársat maga mellé,akkor nem lenne meg a 7 VB címe. De hát ez van,mivel ez egy csapatsport. Az emberek egy kicsit túl tolják a rajongást, bálványimádók. Mindig kellenek nekik a hősök. Pedig hogyha most nincsennek például a Red Bull szerelők,akkor Verstappen el se tudott volna indulni! Nekik jár vajon a taps?

  50. Vettel the best: Te valamiért nagyon nem szereted Schumachert! Bevallom én is mindig ellene drukkoltam. 94 ben Senna halála után inkább Hillnek szurkoltam, utána meg Hakkinennek,csak hogy ne ő nyerjen.
    De utólag visszagondolva hatalmas nagy pilóta volt!Voltak hibái ugyan,meg szemét húzásai, de olyan legendás dolgokat csinált sokszor amit egy Hamiltontól még egyszer sem láttam!

    azt nem szeretem ahogy túlértékelték a teljesítményét és elterjedtek olyan mesebéli dolgok amiknek nem szabadott volna utat engedni.
    mai példára lefordítva ez olyan mint mikor hamilton sír h elkopik a gumija aztán utolsó körben fut egy leggyorsabb kört, majd toto szétkürtöli h mekkora teljesítmény volt ez.
    ugyanilyen mesék voltak akkoriban, amit az átlagember bekajolt, mivel elhitte h a kommentátor ért hozzá. és nem volt más forrása mintsem a kommentátortól értesülni.
    na meg persze az sem tetszett, hogy bizonyos manővereket elkövetett amit sosem vallott be

  51. F1890: állítólag verstappen egyszer tesztelte schumacher autóját. csak egyszer 🙂 aztán többet soha sem érezte azt a fajta car controllt mint akkor 🙂

    nem kellett volna felvezetőkörben megelőzni a másikat (ezzel idegesíteni hillt) majd a fekete zászlót figyelmen kívül hagyni. valamint spaban ha nem hibázik akkor nem kopik le a padlólemez.

    03-ban schumacher ausztráliában lebontotta az autóját emiatt mégegyszer kikellett állnia kerékcserélni.
    malajziában rajtbalesetet okozott
    brazilban kiesett

    németországban kiforgatta saját magát mikor montoya támadta.
    japánban is ütközött a forgalomban.

    kanadában kimi utolsó helyről indult úgylett közepes pontszerző ha minden igaz.az a mclaren se nem volt a leggyorsabb, se nem a legmegbízhatóbb. így csoda volt h egy konstruktőr 3. autóval addig életben tartotta a lehetőségeit

    Te valamiért nagyon nem szereted Schumachert! Bevallom én is mindig ellene drukkoltam. 94 ben Senna halála után inkább Hillnek szurkoltam, utána meg Hakkinennek,csak hogy ne ő nyerjen.
    De utólag visszagondolva hatalmas nagy pilóta volt!Voltak hibái ugyan,meg szemét húzásai, de olyan legendás dolgokat csinált sokszor amit egy Hamiltontól még egyszer sem láttam!

  52. frequency: Milyen revans? 😀 😀Ki ellen? Mi ellen?NEm izzadt meg VB címért MS? Tényleg nem izzadt, mert ő volt a legkomplexebb kondícióban úgy általában, 😀 (módszerei ma már standardok) a lábát eltörte, 5 évet harcolt a Ferrari VB első és további VB címeiért.Azért azok elég kemény évek voltak, Hamilton olyan harcokat bajnoki címért csak a tv-ben látott.
    Ezen kívűl harcolt még egyéb VB címekért is Alonsoval ugye, azok sem voltak kismiska harcok.
    Nem mellesleg MS-t össze vissza szivatták már a Benettonál is, kizárták versenykről stb. többször próbálták és gáncsolták is el szabályokkal.
    De tesztilalom nem volt még akkoriban, nem fagyasztották be az erőviszonyokat 8 évre.
    Szóval nagyon vicces még csak egy lapon is említeni Hamilton munkáját Schumacher-ével.
    Nézd csak meg ezt a képet: 😀

    https://www.gphirek.hu/f1/20200518-f1-michael-schumachert-valasztottak-az-f1-legnagyobb-hatasu-szemelyisegenek.html

    Ja igazad van. Elfelejtettem hogy Hamilton csak a Tv-n nézte a Vb csatát 2007, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016-ban. Itt minden alkalommal versenyben volt a címért ami az utolsó versenyen dőlt csak el és ő is esélyes volt, kivéve 2012… Ott a Mclaren hozott egy 2005-öt ujra…

    Legjobb hogy Alonsot említed meg hogy milyen kemény harcot vívtak MSel a VBért, aztán meg 2007re nem is emlékszel. Ott is Alonso volt az ellenfél, ráadásul csapaton belül,újoncként…

    Ha ennyire szelektív a memóriád akkor inkább hagyjuk…

  53. frequency: Milyen revans? 😀 😀Ki ellen? Mi ellen?NEm izzadt meg VB címért MS? Tényleg nem izzadt, mert ő volt a legkomplexebb kondícióban úgy általában, 😀 (módszerei ma már standardok) a lábát eltörte, 5 évet harcolt a Ferrari VB első és további VB címeiért.Azért azok elég kemény évek voltak, Hamilton olyan harcokat bajnoki címért csak a tv-ben látott.
    Ezen kívűl harcolt még egyéb VB címekért is Alonsoval ugye, azok sem voltak kismiska harcok.
    Nem mellesleg MS-t össze vissza szivatták már a Benettonál is, kizárták versenykről stb. többször próbálták és gáncsolták is el szabályokkal.
    De tesztilalom nem volt még akkoriban, nem fagyasztották be az erőviszonyokat 8 évre.
    Szóval nagyon vicces még csak egy lapon is említeni Hamilton munkáját Schumacher-ével.
    Nézd csak meg ezt a képet: 😀

    https://www.gphirek.hu/f1/20200518-f1-michael-schumachert-valasztottak-az-f1-legnagyobb-hatasu-szemelyisegenek.html

    Hamiltonnak,meg a legtöbb mostani pilótának kb annyira fitt a teste,mint a Prideon vonuló ratyiknak!😀
    A legtöbb futam után még csak meg se izzadnak igazán!

  54. Paberto: Mert mar lentebb elkezdtek a 30IQ meg masik cikk alatt a szokasos rasszista cuccot tolni… aztan ha en is elkezdek provokalni, akkor meg sertodes van.

    Meg mert azert amit sok even at kapott, foleg a foldgomb meretu arcu Schumacher szurkoloktol. Aztan most jon a tronfosztas, ha tetszik nekik ha nem.
    Probaljak magukat nyugtatni hogy Hamilton cimei ertektelenek meg blabla, mikozben MS sem izzadt meg a legtobb VB cimeert es ezt legbelul ok is tudjak, ezert is frusztraltak es mar csak az marad hogy de Hamiltonnak milyen haja van, meg a ruha rajta, meg Instagramra is mit posztolt a multkor… ezekbe kapaszkodnak. Anno vegig kellett nekem is neznem azt a 7 VB cimet es azt a 91 gyozelmet, most revans van.

    Milyen revans? 😀 😀 Ki ellen? Mi ellen? NEm izzadt meg VB címért MS? Tényleg nem izzadt, mert ő volt a legkomplexebb kondícióban úgy általában, 😀 (módszerei ma már standardok) a lábát eltörte, 5 évet harcolt a Ferrari VB első és további VB címeiért.Azért azok elég kemény évek voltak, Hamilton olyan harcokat bajnoki címért csak a tv-ben látott.
    Ezen kívűl harcolt még egyéb VB címekért is Alonsoval ugye, azok sem voltak kismiska harcok.
    Nem mellesleg MS-t össze vissza szivatták már a Benettonál is, kizárták versenykről stb. többször próbálták és gáncsolták is el szabályokkal.
    De tesztilalom nem volt még akkoriban, nem fagyasztották be az erőviszonyokat 8 évre.
    Szóval nagyon vicces még csak egy lapon is említeni Hamilton munkáját Schumacher-ével.
    Nézd csak meg ezt a képet: 😀

    https://www.gphirek.hu/f1/20200518-f1-michael-schumachert-valasztottak-az-f1-legnagyobb-hatasu-szemelyisegenek.html

  55. Sidious: 94-ben a Benettont sz*rrá büntették, hogy szoros maradjon a bajnokság és azaz autó kb olyan volt, mint a mostani Red Bull, hogy ki lehetett belőle hozni a jó eredményt, de baromi nehéz volt vezetni és még ha ki is hozta belőle MSC a maxot, akkor is lassabbak voltak, mint a Williams, csak ott nem volt Schumacher szintű versenyző. Alesi és Berger vezethetetlennek nevezték azokat a Benettonokat, amikkel Schumacher bajnok lett. 03-ban tény, hogy Schumachernek voltak hibái, de Montoya is mondjuk az első futamon megforgott azon bukta a győzelmet, Braziliában kicsúszott az esőben, USA-ban Barrichelloval ütközött, ha jól rémlik, Raikkonennek meg rajt balesetei voltak meg a Kanadai nagydíjon nem volt túl erős a teljesítménye, de ő alapból olyan típusú versenyző, akit kevesebbet látsz hibázni viszont cserében, neki a sebessége sincs átlagban azon a szinten, mint Schumacheré. Ez sima stílusbeli különbség. Egy olyan versenyzőnek aki egy agresszív vezetési stílust választ mindig nagyobb esélye lesz hibázni, mint azoknak, akik szépen, látványtalanabbul mennek. Viszont az agresszív stílussal jobb nyers tempót lehet elérni és az esetek túlnyomó többségében könnyebb alkalmazkodni vele a különböző autókhoz.

    állítólag verstappen egyszer tesztelte schumacher autóját. csak egyszer 🙂 aztán többet soha sem érezte azt a fajta car controllt mint akkor 🙂

    nem kellett volna felvezetőkörben megelőzni a másikat (ezzel idegesíteni hillt) majd a fekete zászlót figyelmen kívül hagyni. valamint spaban ha nem hibázik akkor nem kopik le a padlólemez.

    03-ban schumacher ausztráliában lebontotta az autóját emiatt mégegyszer kikellett állnia kerékcserélni.
    malajziában rajtbalesetet okozott
    brazilban kiesett

    németországban kiforgatta saját magát mikor montoya támadta.
    japánban is ütközött a forgalomban.

    kanadában kimi utolsó helyről indult úgylett közepes pontszerző ha minden igaz.az a mclaren se nem volt a leggyorsabb, se nem a legmegbízhatóbb. így csoda volt h egy konstruktőr 3. autóval addig életben tartotta a lehetőségeit

  56. Sidious: Schumachernek keményen meg kellett küzdeni a Benettonos címeiért egy Williamsnél gyengébb autóban, aztán felépített (nyilván nem egyedül) egy csapatot 5 év alatt, közben még eltörte a lábát egy műszaki hiba miatt és 2000-re állt össze, de ott is meg kellett küzdeni Hakkinennel. Aztán 01-02 volt sima, 03-ban megérkezett a Mclaren és a Williams is majd 04 megint sima volt és 05-re megállították a Ferrarit a gumi és a technikai szabályokkal. Hamiltonnak meg volt 1 címe, amiért meg kellett küzdeni utána a Mclarennel ő se tudott többet, mint mondjuk most Verstappen vagy Leclerc a jelenlegi csapataikkal. Aztán beleült a tutiba és azóta két évet leszámítva csak ő és a csapattársa voltak esélyesek a vb címre és ez megy már 2014 óta. Szóval ez koránt sem ugyanaz és akkor még jön mellé az is, hogy a Mercedesnek most mindent elnéznek még azért is a Red Bullnak/Ferrarinak kell külön szólni, hogy vizsgálják már ki ha Hamilton lesz*rja a sárga zászlót vagy Bottas kiugrik a rajtnál, mert amúgy nem is foglalkoznának vele. Ma pl még ennek ellenére is figyelmen kívül hagyták Bottas balf*szkodását, hogy Vettel szólt a rádión, hogy kiugrott. Az meg külön röhejes, amikor a Red Bull érához hasonlítod ezt, amikor Vettelnek azokban az időkben mindig egy másik csapat versenyzője volt a riválisa, sose volt olyan, hogy csak a saját csapattársával kellett volna megküzdjön a VB címért.

    Hagyjuk mar megint ezeket a legenda gyartasokat. Persze tudom, a Mercedest is Schumacher epitette fel. Az autokat is o tervezte a Ferrarinal is blabla…
    Ki volt nyalva egesz palyafutasa alatt az anuszrozsaja. Sajat gumigyartot kapott, korlatlanul tesztelhetett amennyit csak akart. Vegtelen penzcsapok voltak csak naluk megnyitva. Az osszes csapattarsa ala volt rendelve folyamatosan, es azok meg Bottasnal is gyengebbek voltak. Egy emlitesre melto csapattarssal sem kellett megkuzdenie, nem hogy bajnokokkal. Aljas huzasokkal bombazta az ellenfeleit, boven atlepve a hatarokat.
    05-ben sem a Ferrarit akartak megallitani, csak a Michelin szokas szerint jobb munkat vegzett a Bridgestone-nal. Ezt a gumi szabalyt 2006ra gyorsan el is toroltek mert nem szegeny Ferrari lett a bajnok. 2006-tol ujra mehettek a cimert, csak volt egy csapat es egy nagyon jo pilota akik felnottek a feladathoz es nevetseges FIA szembe szel ellenere is legyoztek a Ferrarit es Schumachert. A FIArri mukodese 2008-ban kapta a masik gyomrost. Ott egy masik csapat es masik pilota nyert szembe szelben. Az FIA leallt a Ferrari tolasarol bo 10 ev utan. Azota nem nyertek semmit, sot, evek ota csak toketlenkednek.

    Hamilton is hozott magaval embert boven a McLarentol. O meg akkor a Mercedes csapatot epitette fel. Azt a Mercedest ami Schumacherrel a Q3-ba valo bejutasert kuzdott amikor Hamilton alairt.

    Anno divat volt Schumachernek szurkolni. Kore lett epitve es formalva a Forma 1. Ma meg divat Hamiltont utalni de akkor is megdonti Schumacher rekordjait ha tetszik ha nem.

    Aztan majd jon a kovetkezo pilota aki meg Hamilton rekordjait fogja megdonteni.

  57. F1890: 94-et,03-at csak sajat maganak koszonheti h annyira elhuzodott a bajnokavatas. 95ben is a benetton messze jobb volt

    94-ben a Benettont sz*rrá büntették, hogy szoros maradjon a bajnokság és azaz autó kb olyan volt, mint a mostani Red Bull, hogy ki lehetett belőle hozni a jó eredményt, de baromi nehéz volt vezetni és még ha ki is hozta belőle MSC a maxot, akkor is lassabbak voltak, mint a Williams, csak ott nem volt Schumacher szintű versenyző. Alesi és Berger vezethetetlennek nevezték azokat a Benettonokat, amikkel Schumacher bajnok lett. 03-ban tény, hogy Schumachernek voltak hibái, de Montoya is mondjuk az első futamon megforgott azon bukta a győzelmet, Braziliában kicsúszott az esőben, USA-ban Barrichelloval ütközött, ha jól rémlik, Raikkonennek meg rajt balesetei voltak meg a Kanadai nagydíjon nem volt túl erős a teljesítménye, de ő alapból olyan típusú versenyző, akit kevesebbet látsz hibázni viszont cserében, neki a sebessége sincs átlagban azon a szinten, mint Schumacheré. Ez sima stílusbeli különbség. Egy olyan versenyzőnek aki egy agresszív vezetési stílust választ mindig nagyobb esélye lesz hibázni, mint azoknak, akik szépen, látványtalanabbul mennek. Viszont az agresszív stílussal jobb nyers tempót lehet elérni és az esetek túlnyomó többségében könnyebb alkalmazkodni vele a különböző autókhoz.

  58. F1890: 94-et,03-at csak sajat maganak koszonheti h annyira elhuzodott a bajnokavatas. 95ben is a benetton messze jobb volt

    94ben a csapata mondta neki hogy ne álljon ki a fekete zászló miatt, amivel 6 pontot plusz 2 versenyt bukott , az csak nem az ő hibája 😀 95ről mindenki lenyilatkozta gyakorlatilag hogy a Williams jobb volt, nem véletlen ingott meg Hill helye

  59. Viszont inkább Kimi hozta ezen eredményeket az áttervezés után…

    Sidious: Azt azért tegyük hozzá, hogy a 04-es autót Newey áttervezte Silverstone környékére és onnantól konstansan tudtak menni a dobogóért meg esélyesek voltak a győzelemre SPA-ban és Interlagosban is. Idén ez elég valószínűtlen a Ferrarinál, mert tokenezni kell, nem lehet tesztelni és nincs egy Neweyjuk se.

  60. Elkezdtem írni Schumacher pályafutását, de aztán megírtam inkább Kimiét, elvégre csak ő a kedvencem 2001 óta..

    Schumival 2010 után szimpatizáltam…

    Köszönöm a bejegyzést! 👍

    Sidious: Schumachernek keményen meg kellett küzdeni a Benettonos címeiért egy Williamsnél gyengébb autóban, aztán felépített (nyilván nem egyedül) egy csapatot 5 év alatt, közben még eltörte a lábát egy műszaki hiba miatt és 2000-re állt össze, de ott is meg kellett küzdeni Hakkinennel. Aztán 01-02 volt sima, 03-ban megérkezett a Mclaren és a Williams is majd 04 megint sima volt és 05-re megállították a Ferrarit a gumi és a technikai szabályokkal. Hamiltonnak meg volt 1 címe, amiért meg kellett küzdeni utána a Mclarennel ő se tudott többet, mint mondjuk most Verstappen vagy Leclerc a jelenlegi csapataikkal. Aztán beleült a tutiba és azóta két évet leszámítva csak ő és a csapattársa voltak esélyesek a vb címre és ez megy már 2014 óta. Szóval ez koránt sem ugyanaz és akkor még jön mellé az is, hogy a Mercedesnek most mindent elnéznek még azért is a Red Bullnak/Ferrarinak kell külön szólni, hogy vizsgálják már ki ha Hamilton lesz*rja a sárga zászlót vagy Bottas kiugrik a rajtnál, mert amúgy nem is foglalkoznának vele. Ma pl még ennek ellenére is figyelmen kívül hagyták Bottas balf*szkodását, hogy Vettel szólt a rádión, hogy kiugrott. Az meg külön röhejes, amikor a Red Bull érához hasonlítod ezt, amikor Vettelnek azokban az időkben mindig egy másik csapat versenyzője volt a riválisa, sose volt olyan, hogy csak a saját csapattársával kellett volna megküzdjön a VB címért.

  61. Sidious: Schumachernek keményen meg kellett küzdeni a Benettonos címeiért egy Williamsnél gyengébb autóban, aztán felépített (nyilván nem egyedül) egy csapatot 5 év alatt, közben még eltörte a lábát egy műszaki hiba miatt és 2000-re állt össze, de ott is meg kellett küzdeni Hakkinennel. Aztán 01-02 volt sima, 03-ban megérkezett a Mclaren és a Williams is majd 04 megint sima volt és 05-re megállították a Ferrarit a gumi és a technikai szabályokkal. Hamiltonnak meg volt 1 címe, amiért meg kellett küzdeni utána a Mclarennel ő se tudott többet, mint mondjuk most Verstappen vagy Leclerc a jelenlegi csapataikkal. Aztán beleült a tutiba és azóta két évet leszámítva csak ő és a csapattársa voltak esélyesek a vb címre és ez megy már 2014 óta. Szóval ez koránt sem ugyanaz és akkor még jön mellé az is, hogy a Mercedesnek most mindent elnéznek még azért is a Red Bullnak/Ferrarinak kell külön szólni, hogy vizsgálják már ki ha Hamilton lesz*rja a sárga zászlót vagy Bottas kiugrik a rajtnál, mert amúgy nem is foglalkoznának vele. Ma pl még ennek ellenére is figyelmen kívül hagyták Bottas balf*szkodását, hogy Vettel szólt a rádión, hogy kiugrott. Az meg külön röhejes, amikor a Red Bull érához hasonlítod ezt, amikor Vettelnek azokban az időkben mindig egy másik csapat versenyzője volt a riválisa, sose volt olyan, hogy csak a saját csapattársával kellett volna megküzdjön a VB címért.

    köszönöm

  62. Sidious: Schumachernek keményen meg kellett küzdeni a Benettonos címeiért egy Williamsnél gyengébb autóban, aztán felépített (nyilván nem egyedül) egy csapatot 5 év alatt, közben még eltörte a lábát egy műszaki hiba miatt és 2000-re állt össze, de ott is meg kellett küzdeni Hakkinennel. Aztán 01-02 volt sima, 03-ban megérkezett a Mclaren és a Williams is majd 04 megint sima volt és 05-re megállították a Ferrarit a gumi és a technikai szabályokkal. Hamiltonnak meg volt 1 címe, amiért meg kellett küzdeni utána a Mclarennel ő se tudott többet, mint mondjuk most Verstappen vagy Leclerc a jelenlegi csapataikkal. Aztán beleült a tutiba és azóta két évet leszámítva csak ő és a csapattársa voltak esélyesek a vb címre és ez megy már 2014 óta. Szóval ez koránt sem ugyanaz és akkor még jön mellé az is, hogy a Mercedesnek most mindent elnéznek még azért is a Red Bullnak/Ferrarinak kell külön szólni, hogy vizsgálják már ki ha Hamilton lesz*rja a sárga zászlót vagy Bottas kiugrik a rajtnál, mert amúgy nem is foglalkoznának vele. Ma pl még ennek ellenére is figyelmen kívül hagyták Bottas balf*szkodását, hogy Vettel szólt a rádión, hogy kiugrott. Az meg külön röhejes, amikor a Red Bull érához hasonlítod ezt, amikor Vettelnek azokban az időkben mindig egy másik csapat versenyzője volt a riválisa, sose volt olyan, hogy csak a saját csapattársával kellett volna megküzdjön a VB címért.

    94-et,03-at csak sajat maganak koszonheti h annyira elhuzodott a bajnokavatas. 95ben is a benetton messze jobb volt

  63. Paberto: Mert mar lentebb elkezdtek a 30IQ meg masik cikk alatt a szokasos rasszista cuccot tolni… aztan ha en is elkezdek provokalni, akkor meg sertodes van.

    Meg mert azert amit sok even at kapott, foleg a foldgomb meretu arcu Schumacher szurkoloktol. Aztan most jon a tronfosztas, ha tetszik nekik ha nem.
    Probaljak magukat nyugtatni hogy Hamilton cimei ertektelenek meg blabla, mikozben MS sem izzadt meg a legtobb VB cimeert es ezt legbelul ok is tudjak, ezert is frusztraltak es mar csak az marad hogy de Hamiltonnak milyen haja van, meg a ruha rajta, meg Instagramra is mit posztolt a multkor… ezekbe kapaszkodnak. Anno vegig kellett nekem is neznem azt a 7 VB cimet es azt a 91 gyozelmet, most revans van.

    Schumachernek keményen meg kellett küzdeni a Benettonos címeiért egy Williamsnél gyengébb autóban, aztán felépített (nyilván nem egyedül) egy csapatot 5 év alatt, közben még eltörte a lábát egy műszaki hiba miatt és 2000-re állt össze, de ott is meg kellett küzdeni Hakkinennel. Aztán 01-02 volt sima, 03-ban megérkezett a Mclaren és a Williams is majd 04 megint sima volt és 05-re megállították a Ferrarit a gumi és a technikai szabályokkal. Hamiltonnak meg volt 1 címe, amiért meg kellett küzdeni utána a Mclarennel ő se tudott többet, mint mondjuk most Verstappen vagy Leclerc a jelenlegi csapataikkal. Aztán beleült a tutiba és azóta két évet leszámítva csak ő és a csapattársa voltak esélyesek a vb címre és ez megy már 2014 óta. Szóval ez koránt sem ugyanaz és akkor még jön mellé az is, hogy a Mercedesnek most mindent elnéznek még azért is a Red Bullnak/Ferrarinak kell külön szólni, hogy vizsgálják már ki ha Hamilton lesz*rja a sárga zászlót vagy Bottas kiugrik a rajtnál, mert amúgy nem is foglalkoznának vele. Ma pl még ennek ellenére is figyelmen kívül hagyták Bottas balf*szkodását, hogy Vettel szólt a rádión, hogy kiugrott. Az meg külön röhejes, amikor a Red Bull érához hasonlítod ezt, amikor Vettelnek azokban az időkben mindig egy másik csapat versenyzője volt a riválisa, sose volt olyan, hogy csak a saját csapattársával kellett volna megküzdjön a VB címért.