Brit Nagydíj Kibeszélő

A megszokott és jól bevált Kibeszélő Topicot ismét létrehozzuk, hogy legyen hol megbeszélni a napi eseményeket.

A hétvége menetrendje

EseményIdőpont
1. szabadedzésPéntek 12:00
2. szabadedzésPéntek 16:00
3. szabadedzésSzombat 12:00
IdőmérőSzombat 15:00
FutamVasárnap 15:10

Aki esetleg még nem tippelt, az tippeljen ITT

Az alábbi linkeken lehet élőben nézni a hétvégét: M4 Oldala , Adás1 , Adás2 , Adás3  
Az alábbi linken élő szektorok, köridők láthatóak: Live Timing 

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Sidious:
    Leclerc tempója amúgy nem is olyan rossz, márha az 1-3-at nem nézzük. Gyakorlatilag gyorsabb most mindenkinél a középmezőnyből, így Vettelnek is illene azért néhány pontot összeszedni.

    A Ferrari gyakorlatilag olyan lapos hátsó szárnnyal megy, mint amilyet csak Monzában látni. Azon már a DRS se hoz túl sokat.

  2. Sidious:
    Leclerc tempója amúgy nem is olyan rossz, márha az 1-3-at nem nézzük. Gyakorlatilag gyorsabb most mindenkinél a középmezőnyből, így Vettelnek is illene azért néhány pontot összeszedni.

    ez bukta. nem lehet előzni ferrarival. főleg h mindenki nyitja a drs-t

  3. F1890: mondjuk ott bedugni, nem nagyon szokták. f2-ben is inkább elvették mert ott 2 autó nem fér el. sztem versenybaleset

    Az oké, de ha látja, hogy bent van mellette, akkor nem kéne még rá is húzni ilyen szinten, tök fölösleges volt, Albon meg persze, hogy betette oda így, mert simán megbicsaklott Magnussen.

  4. Nando:
    F2-ben vérgyenge a mezőny, mi sem bizonyítja jobban, hogy kik állnak most dobogón.Még mindig azt mondom, ha a kis Schumi olyan matéria lenne mint amit sokan bele látnak, akkor itt tarolnia kellene, ehhez képest eltűnik a mezőnyben és semmi extra átlag szintet hoz.

    No ,ha ez így van akkor Alonso és Kimi is és a többi pilóta a mostani élmezőnyből, akik már bizonyítottak vb.-i címmel nyugdíjas korukig- ha kedvük tartja-, a mezőny pilótái lehetnek.:-}

  5. Nando:
    F2-ben vérgyenge a mezőny, mi sem bizonyítja jobban, hogy kik állnak most dobogón.Még mindig azt mondom, ha a kis Schumi olyan matéria lenne mint amit sokan bele látnak, akkor itt tarolnia kellene, ehhez képest eltűnik a mezőnyben és semmi extra átlag szintet hoz.

    Szerintem félreérted a helyzetet, az hogy a neve miatt soká drukkolnak neki (pl en is), nem azt jelenti hogy hogy akkora kiemelkedő tehetséget látnánk bele. Magatokat hergelitek tök feleslegesen. En senkitől nem olvastam olyat, hogy ő egy Leclerc vagy Russel szintű tehetség lenne aki majd tonkreveri a mezőnyt az f2ben.

  6. Nem értek egyet veletek. A boxból szerintem állítható hogy a mondjuk 7-es motorbeállítás mennyi energiát jelentsen. Volt is róla szó egyszer, hogy a Racing Point, egy versenyen kapott valami csoda motortmód beállítást amitől sokkal gyorsabbak lettek, aztán el is vették tőlük v átprogramozták, hogy többet azzal a beállítással ne lehessen használni.

    A másik pedig, hogy Q2-ben már a legtöbben nyélen mennek, minden fel van tekerve, viszonylag keveset javulnak, abból kiindulva, illetve tudják eddig kb 1 mp-el jobbak voltak mindenkinél, vissza lehetne venni legalább 0.5 tized köré az előnyt, még mindig iszonyat sok, de mégsem ennyire nevetségesen lehetetlen helyzet.

    Nem olvasok fb kommenteket semminél, mert sajnos mindenhol alacsony a színvonal, de most kíváncsiságból belenéztem egy F1 által posztolt “Stats of Ham” komment szekciójába. Szinte kivétel nélkül elégedetlen mindenki, sokan az egész F1-et szidják sokan az FIA-t, sokan nem ismerik el hogy egy mercivel teljesítmény nyerni, és vannak páran akik annyit tudnak mondani hogy inkább a többi csapat bénázása a szégyen.

    Mikor fognak vészharangok kongani ott a magas tornyokban, ahol arról döntenek hogy hány évig lesz még f1? Nem tudom mennyi lovetta jön be nekik, de kétlem hogy megközelítik a 2014 előtti időket.

    Jelenleg alig vannak sportesemények, ez az évad rengeteg új nézőt hozhatott volna ha szorosra sikerül faragni, errefel még most is csökken a nézőszám (szerintem), pedig sokaknak nincs is mit nézni helyette, de akkor már inkább nem nézi meg.
    Én is inkább megyek ma bringázni helyette.

  7. trialboj:
    Srácok, had kérdezzek már valamit.

    Sokszor nevettek ti is mikor Toto, olyanokat nyilatkozik a verseny után vagy van hogy közben is, h mindjárt leszakad a szárny a rázókövektől, vagy túlhevült a fék, stb. Amivel ugye generál némi reményt a többiekben hogy hátha mégsem olyan tökéletes az a verda.

    Na viszont most hogy tudják, messze az övék a leggyorsabb gép, mi a francért nem tekerik vissza a motort, és zsonglőrködnek, 2-4 tizedes különbségekkel, hogy ne nyírják ki teljesen a sportot szerető emberek lelkesedését.
    Ki a franc kíváncsi erre a szemétre, de komolyan? A saját top pilótájuk érdemeit csökkentik ezzel, olyan autója van ami 1 egész mp-et képes ráverni mindenkire, kivéve a csapattárs, akit meg sakkban tarthatnak a szerződés hosszabbítással. (sajnos erre sincs szükség, mert elég kiegyensúlyozatlan a teljesítménye)

    Szerintem a legtöbben elismerik hogy Hammer egy kivételesen komplex pilóta, nincsenek gyengéi, minden szituból képes jól kijönni, esőben is jól megy stb, stb, de ezek a címek semmit nem érnek, lehet félgőzzel is meglenne. Bottas rengeteget hibázik a versenyeken, Lewis bucira veri idén.

    Ha annyira az a cél hogy Hammer legyen az új legenda, és ezt tényleg szervezetten csinálják, miért nem tudják ennél szorosabbra szabni az egészet és meghagyni nekünk szerencsétlen szurkolóknak, akik még vannak olyan barmok, hogy 1 + 2 órát rászánnak hétvégente erre az egészre, maradjon némi remény egy kis izgalomra.

    Valószínűleg azért, mert egyrészt a motort lehetne itt visszatekerni és mivel azt a versenyző csinálja a kormányon, így úgyse működne, mert előbb utóbb valaki elkezd patkánykodni és feljebb tekeri, amikor éppen ő van hátul, hogy így előzni tudjon. Másrészt meg Toto van akkora bohóc, hogy neki még ez is túl izgalmas. Ha nem akarná unalomba fullasztani az F1-et, akkor már leszerződtette volna Russellt vagy Vettelt, hogy megoldja ezt a problémát, mert akkor ha dominálnak is, legalább csapaton belül lenne csata és az emberek elégedettebbek lennének még akkor is, ha teljesen nem lennének boldogok, mert nyilván most egy Ferrari vagy Red Bull szurkolónak az továbbra se az igazi, de több, mint a semmi.

  8. trialboj:
    Srácok, had kérdezzek már valamit.

    Sokszor nevettek ti is mikor Toto, olyanokat nyilatkozik a verseny után vagy van hogy közben is, h mindjárt leszakad a szárny a rázókövektől, vagy túlhevült a fék, stb. Amivel ugye generál némi reményt a többiekben hogy hátha mégsem olyan tökéletes az a verda.

    Na viszont most hogy tudják, messze az övék a leggyorsabb gép, mi a francért nem tekerik vissza a motort, és zsonglőrködnek, 2-4 tizedes különbségekkel, hogy ne nyírják ki teljesen a sportot szerető emberek lelkesedését.
    Ki a franc kíváncsi erre a szemétre, de komolyan? A saját top pilótájuk érdemeit csökkentik ezzel, olyan autója van ami 1 egész mp-et képes ráverni mindenkire, kivéve a csapattárs, akit meg sakkban tarthatnak a szerződés hosszabbítással. (sajnos erre sincs szükség, mert elég kiegyensúlyozatlan a teljesítménye)

    Szerintem a legtöbben elismerik hogy Hammer egy kivételesen komplex pilóta, nincsenek gyengéi, minden szituból képes jól kijönni, esőben is jól megy stb, stb, de ezek a címek semmit nem érnek, lehet félgőzzel is meglenne. Bottas rengeteget hibázik a versenyeken, Lewis bucira veri idén.

    Ha annyira az a cél hogy Hammer legyen az új legenda, és ezt tényleg szervezetten csinálják, miért nem tudják ennél szorosabbra szabni az egészet és meghagyni nekünk szerencsétlen szurkolóknak, akik még vannak olyan barmok, hogy 1 + 2 órát rászánnak hétvégente erre az egészre, maradjon némi remény egy kis izgalomra.

    itt max a motort tudnák visszatekerni jelentősen. futamokon tuti h takarékon mennek. viszont időmérőn nem tudod pontosan h milyen jó a másik, emiatt lehet ha takarékon mennének kikapnának, mert más pont betalál. pl elég ránézni a racing pointra, jóval több van ebben a kocsiban, csak nem autózza ki senki 😀

    egyébként meg nyerni akarnak, emiatt nem fognak átengedni győzelmeket csak úgy a másiknak. az meg nagyot szólna, hogy minden futamot behúznák valamelyik évadban. a másik hogy a pilótát nem tudják rávenni h ne nyerjen meg egy futamot, főleg úgy h rekord küszöbén áll

  9. Srácok, had kérdezzek már valamit.

    Sokszor nevettek ti is mikor Toto, olyanokat nyilatkozik a verseny után vagy van hogy közben is, h mindjárt leszakad a szárny a rázókövektől, vagy túlhevült a fék, stb. Amivel ugye generál némi reményt a többiekben hogy hátha mégsem olyan tökéletes az a verda.

    Na viszont most hogy tudják, messze az övék a leggyorsabb gép, mi a francért nem tekerik vissza a motort, és zsonglőrködnek, 2-4 tizedes különbségekkel, hogy ne nyírják ki teljesen a sportot szerető emberek lelkesedését.
    Ki a franc kíváncsi erre a szemétre, de komolyan? A saját top pilótájuk érdemeit csökkentik ezzel, olyan autója van ami 1 egész mp-et képes ráverni mindenkire, kivéve a csapattárs, akit meg sakkban tarthatnak a szerződés hosszabbítással. (sajnos erre sincs szükség, mert elég kiegyensúlyozatlan a teljesítménye)

    Szerintem a legtöbben elismerik hogy Hammer egy kivételesen komplex pilóta, nincsenek gyengéi, minden szituból képes jól kijönni, esőben is jól megy stb, stb, de ezek a címek semmit nem érnek, lehet félgőzzel is meglenne. Bottas rengeteget hibázik a versenyeken, Lewis bucira veri idén.

    Ha annyira az a cél hogy Hammer legyen az új legenda, és ezt tényleg szervezetten csinálják, miért nem tudják ennél szorosabbra szabni az egészet és meghagyni nekünk szerencsétlen szurkolóknak, akik még vannak olyan barmok, hogy 1 + 2 órát rászánnak hétvégente erre az egészre, maradjon némi remény egy kis izgalomra.

  10. Nando:
    F2-ben vérgyenge a mezőny, mi sem bizonyítja jobban, hogy kik állnak most dobogón.Még mindig azt mondom, ha a kis Schumi olyan matéria lenne mint amit sokan bele látnak, akkor itt tarolnia kellene, ehhez képest eltűnik a mezőnyben és semmi extra átlag szintet hoz.

    Ezt mondom vagy 3 éve, ezeket a sorozatokat majdhogynem debütáló évben be kell huzni ha valaki nagyon jó. Pláne ha gyengébb az évjárat.

  11. F1890: feltartották. egyébként ez picsa hétvégéje volt svarcmannak, már szabadedzéseken is. ő is szar kvalin, ezért várnék még vele h nagyon sztárolják.

    ez a mezőny a 2 évvel ezelőttinél jóval gyenguszabb, így aki f1-be szeretne kerülni annak ezt buciznia kéne, különben úgy jár mint palmer,vandoorne

    jo esellyel igen..

  12. F2-ben vérgyenge a mezőny, mi sem bizonyítja jobban, hogy kik állnak most dobogón. Még mindig azt mondom, ha a kis Schumi olyan matéria lenne mint amit sokan bele látnak, akkor itt tarolnia kellene, ehhez képest eltűnik a mezőnyben és semmi extra átlag szintet hoz.

  13. Lombardo: Az is Mick hibaja ha Svarcman remlassu az idomeron?:)

    feltartották. egyébként ez picsa hétvégéje volt svarcmannak, már szabadedzéseken is. ő is szar kvalin, ezért várnék még vele h nagyon sztárolják.

    ez a mezőny a 2 évvel ezelőttinél jóval gyenguszabb, így aki f1-be szeretne kerülni annak ezt buciznia kéne, különben úgy jár mint palmer,vandoorne

  14. Nando:
    Na jó az egy dolog, hogy nehezen vezethető az autója, de hogy ott autózzák körbe ahol akarják még azok is akiknek ugyan annyi körös gumija van azért az csúnya. ( Még illott is lenyomja a boxból..) 🙂

    Valamit jól elcseszhetett a Prema a beállításokkal, mert Shwartzman meg a top 10-en kívül van, ok, hogy a 18. helyről rajtolt, de Ilott meg mondjuk a boxból már 5. Szóval elég egyértelműen nincs meg a tempója.

  15. Bogyi007:
    Dehát gyorsultak tavalyhoz képest 8 tizedet (szarkazmus :D)

    Ha megnézzük a tavalyi Mercis időt és még hozzáadjuk az idei Merci motort, akkor itt is közel majdnem 1,5-2 másodpercet kellett volna javulniuk. Szóval ja nagyon kutyaütőnek tűnik ez a mai teljesítmény Strolltól.

  16. egyébként simán beletudnának nyúlni a bajnokságba ha akarnának. vagy a fordított rajtráccsal (én ezt nem támogatom)
    vagy időmérő variálásával. pl h q1,q2-ben csak 1 köre lehet mindenkinek. azt ha vki elbaszta, megy a sor végére.

  17. ernike:
    RB megint nem tud egyelőre gyorsabbat menni mint tavaly. Hondát is érintették a szigorítások, továbbra is tartom. Nem hiszek a mesékben…

    Szerintem is, elég ránézni a különbségekre ezen a pályán:

    2019
    Leclerc: +0,079
    Verstappen: +0,183

    2020
    Verstappen: +1,022
    Leclerc: +1,124

    Gratulálok az FIA-nak, hogy teljesen kinyírták a bajnokságot és odaadtak 2 szezont ajándékba a Mercinek, mintha az elmúlt 6 évben már nem lett volna az embernek elege belőlük.

  18. Ha nem lesz valami változás jövőre – márpedig nem lesz – rengeteg néző fog elfordulni a sportágtól.
    Számomra hihetetlen, hogy itt van ez a két űrhajó, évek óta dominálnak, és nemhogy próbálnák szabályokkal megfogni őket, hanem segítenek nekik…

  19. Leclerc, Norris nagyon nagy kör volt.. Stroll offos ilyen technikával második sorban kellene lenni ezen a pályán. Renaultk is tűrhető szintet hoznak q3-ban 4 autó, valszeg igaz az amit az Amus hozott le, hogy második erő most a Renault motor ráadásul, úgy hogy a Hondával ellentétben ők nem eszközöltek az utolsó pillanatban fejlesztést.

  20. Sidious:
    Leclerc komolyan összerakta azt a kört, meglepő az is, hogy benne volt most ez a Ferrariban ezen a pályán, ahol inkább a motorerő számít. Vetteltől így csalódást keltő az a 10. hely, de mondjuk nem meglepő, ha azt nézzük, hogy mit balf*szkodtak az autójával egész hétvégén.

    egész hétvégén nem volt összetákolva az autója így gyakorolni sem tudott. utolsó körét meg elkúrta 😀 3 tized hátrány viszont simán benne volt ígyis úgyis leclerchez képest

  21. F1890: érintette. asszem kvyat nyilatkozta h mindenkit érintett ez az új szabály és minden motor picit visszaesett, kivétel a merci

    Jó hogy végre elismerik. Csak nem értem miért egyedül a Ferrari lett meghurcolva. Ezen a pályán kb annyit bukott a RB tavalyhoz képest mint a Ferrari.

  22. Leclerc komolyan összerakta azt a kört, meglepő az is, hogy benne volt most ez a Ferrariban ezen a pályán, ahol inkább a motorerő számít. Vetteltől így csalódást keltő az a 10. hely, de mondjuk nem meglepő, ha azt nézzük, hogy mit balf*szkodtak az autójával egész hétvégén.

  23. ernike:
    RB megint nem tud egyelőre gyorsabbat menni mint tavaly. Hondát is érintették a szigorítások, továbbra is tartom. Nem hiszek a mesékben…

    érintette. asszem kvyat nyilatkozta h mindenkit érintett ez az új szabály és minden motor picit visszaesett, kivétel a merci