70. Évfordulós Nagydíj Kibeszélő

A megszokott és jól bevált Kibeszélő Topicot ismét létrehozzuk, hogy legyen hol megbeszélni a napi eseményeket.

A hétvége menetrendje

EseményIdőpont
1. szabadedzésPéntek 11:00
2. szabadedzésPéntek 15:00
3. szabadedzésSzombat 12:00
IdőmérőSzombat 15:00
FutamVasárnap 15:10

Aki esetleg még nem tippelt, az tippeljen ITT

Az alábbi linkeken lehet élőben nézni a hétvégét: M4 Oldala , Adás1 , Adás2 , Adás3  
Az alábbi linken élő szektorok, köridők láthatóak: Live Timing 

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Denis Hunter: most miert nem o iranyitotta a taktikat, ahogy azt mar korabban levezetted parszor? Elvegre beszelni sem beszel mar a csapattal a radion, akkor siman csinalhata azt, amit akar, ennel rosszabb nem lenne.

    két dolgot tudok elképzelni. azt hitte h mire visszajön nem kerül forgalomba (később ezt nehezményezte). vagy szimplán teljesítette a ferrari kérését, h később beléjük rúghasson 😀

  2. Vettel kb pariban volt Ricciardo-val, utána Ricc max 1-2 tizeddel kapott csak ki Verstappentől, sőt volt , hogy gyorsabb is volt nála jó párszor. Ez azt jelenti h Leclerc 3-4 tizedet verne akar Verstappenre is ? 😁 Vagy Vettel felejtett el vezetni , miközben idén az egyik futamon siman el is verte Leclerc-et.
    Ekkora különbség két pilóta között nekem értelmezhetetlen , főleg, hogy ők a világ legjobb pilótái..
    Akkor Räikkönen simán kapna mindig 1mp-t minimum Leclerc-től, mert őt még Vettel is simán verte ..nonszensz sztem

  3. F1890: mivel ő nem csapatnak versenyzik hanem saját magáért, ezért szóvá teheti hogy kibasztak vele. mellesleg megkérték rá h engedje el leclercet? sztem nem. de ha meg is kérték rá, ő versenyezni akart, hisz autóverseny vagy mi fene. jobb nézni vettelt,webbert mint egy bottast aki azonnal engedelmeskedik.

    ráadásul tökre jó lett volna látni egy ilyen összecsapást, mert kevés ilyen van egy évben.

    most miert nem o iranyitotta a taktikat, ahogy azt mar korabban levezetted parszor? Elvegre beszelni sem beszel mar a csapattal a radion, akkor siman csinalhata azt, amit akar, ennel rosszabb nem lenne.

  4. Sidious:
    Nyilván ezért se jár büntetés 😀 Mármint egy Mercedesnek nem. Úgy tűnik megint a Red Bullnak kell majd jelenteni Hamiltont, mert anélkül b*sszák vizsgálni is.

    itt 1 tizedes késés is már azt jelenti h 100 alatt van. máredig sztem a kitett HUD az késik legalább ennyit

  5. andrea1: Ha ezen múlik 😁
    Florian König said how maybe Vettel should not openly criticize Ferrari like that but Rosberg said that he finds it good that Vettel speaks up now and shows his emotions/frustration about it.
    Rosberg to RTL: “Seb’s team radio shows how tense the situation at Ferrari is. But he should fight now, also as a sign to possible future teams. He has to put his foot down at Ferrari and ask for a new car!”

    A ferrari cseppet se bánná,ha év közben elmenne.Megtakarítanának egy csomó pénzt.

  6. guide: Ha lesz még legközelebb egyáltalán,akkor Vettel szépen megígéri,hogy elengedi leclercet,csak ne pakolják vissza a mezőny végére.:D

    Ha ezen múlik 😁
    Florian König said how maybe Vettel should not openly criticize Ferrari like that but Rosberg said that he finds it good that Vettel speaks up now and shows his emotions/frustration about it.
    Rosberg to RTL: “Seb’s team radio shows how tense the situation at Ferrari is. But he should fight now, also as a sign to possible future teams. He has to put his foot down at Ferrari and ask for a new car!”

  7. Sidious: 2007-re még esetleg azt lehet mondani, hogy akkor nem volt nagy különbség, de 2008-ban simán a Ferrarié volt a legjobb autó, egyrészt meg is nyerték a konstruktőrit másrészt egy Massa majdnem vb lett vele.. 😀 Kimi akkor rengeteg pontot eldobált magától, falazott Szingapúrban, SPA-ban, kiütötte Sutilt Monacoban és voltak olyan versenyei ahol egyszerűen bele volt szűrkülve a mezőnybe pl Monza, Hungaroring. Alonso és Hamilton azzal a kocsival utcahosszal behúzta volna a vb címet.

    2008-ban valoban sok volt a hiba.
    -Melbourne csuszkalas,tech.hiba.
    -Kanada Hamilton kiuti a boxban.
    -Francia elbukja a gyozelmet a kipufogo miatt.
    -Silverstonban zsenialis taktika
    -Valencia kigyutt a hajtokar
    -Spa hibazott
    -Monaco hibazott
    -Szingapur hibazott
    -Monzaban silány teljesitmeny
    Hirtelen ennyi jutott eszembe 😀 Pedig egy darabig vezette is a VB-t. Csak a szezon kozepén elfelejtett pontokat gyujteni 😀

  8. Sidious: 2007-re még esetleg azt lehet mondani, hogy akkor nem volt nagy különbség, de 2008-ban simán a Ferrarié volt a legjobb autó, egyrészt meg is nyerték a konstruktőrit másrészt egy Massa majdnem vb lett vele.. 😀 Kimi akkor rengeteg pontot eldobált magától, falazott Szingapúrban, SPA-ban, kiütötte Sutilt Monacoban és voltak olyan versenyei ahol egyszerűen bele volt szűrkülve a mezőnybe pl Monza, Hungaroring. Alonso és Hamilton azzal a kocsival utcahosszal behúzta volna a vb címet.

    Ez nem te vagy véletlenül?

    https://i.ytimg.com/vi/QtMclzIAd9c/maxresdefault.jpg

  9. guide: Én nem láttam az interjút,csak olvastam,abból nem gondolnám,hogy le akarta meccselni. Azt viszont igen,hogy eredetileg csalinak akarták Vettelt használni,hogy rávegyék Ocont,hogy kijöjjön,bár anélkül is kiment a boxba Vettellel egyidőben.Amúgy Ricsin úgyis át kellett volna hámoznia magát,szerencséje volt,hogy kiállt előle,pedig nem sokkal korábban cserélt kereket.

    ne legyünk naivak. vettel nem engedte volna el, hanem meccselt volna. egyrészt maga miatt, más részt h a ferrarit basztassa

  10. ernike: A nyilatkozatából pontosan úgy hangzott hogy le akarta meccselni.

    Én nem láttam az interjút,csak olvastam,abból nem gondolnám,hogy le akarta meccselni. Azt viszont igen,hogy eredetileg csalinak akarták Vettelt használni,hogy rávegyék Ocont,hogy kijöjjön,bár anélkül is kiment a boxba Vettellel egyidőben.Amúgy Ricsin úgyis át kellett volna hámoznia magát,szerencséje volt,hogy kiállt előle,pedig nem sokkal korábban cserélt kereket.

  11. Sidious: 2007-re még esetleg azt lehet mondani, hogy akkor nem volt nagy különbség, de 2008-ban simán a Ferrarié volt a legjobb autó, egyrészt meg is nyerték a konstruktőrit másrészt egy Massa majdnem vb lett vele.. 😀 Kimi akkor rengeteg pontot eldobált magától, falazott Szingapúrban, SPA-ban, kiütötte Sutilt Monacoban és voltak olyan versenyei ahol egyszerűen bele volt szűrkülve a mezőnybe pl Monza, Hungaroring. Alonso és Hamilton azzal a kocsival utcahosszal behúzta volna a vb címet.

    akkoriban nem volt drs. ha van drs, kimi 2-szeres vb. futamokon ő volt a leggyorsabb 08-ban is, csak hát előzni nem lehetett

  12. Tomika: Hát nyílván. 😀Járnó mind a 2 szezont behuzta volna. Ha Ferrari ha Mclaren… 😀 Szerintem nem volt egyertemuen jobb az egyik a masiknál. Pálya fuggo volt a dolog.

    2007-re még esetleg azt lehet mondani, hogy akkor nem volt nagy különbség, de 2008-ban simán a Ferrarié volt a legjobb autó, egyrészt meg is nyerték a konstruktőrit másrészt egy Massa majdnem vb lett vele.. 😀 Kimi akkor rengeteg pontot eldobált magától, falazott Szingapúrban, SPA-ban, kiütötte Sutilt Monacoban és voltak olyan versenyei ahol egyszerűen bele volt szűrkülve a mezőnybe pl Monza, Hungaroring. Alonso és Hamilton azzal a kocsival utcahosszal behúzta volna a vb címet.

  13. ernike: Nyilatkozta, hogy azért hozták ki mert a Ferrari nem akarta őket összeengedni. Esze ágában nem volt elengedni…

    Vagy inkább a ferrari nem akarta nyilvánosan megkérni,hogy engedje el.Jóban van Leclerccel,elengedte volna.Löki is elengedte őt a hungaroringen.

  14. Sidious: Reggel nem, aztán később összejött. Gondolom ez a szokásos szerver összeomlás, amikor valami komolyabb játékot ingyen adnak. Az Epic Gamesnél pl, amikor ingyenes volt a GTA 5, akkor órákig elérhetetlen volt a store, mert mindenki egyszerre rárepült, aztán, amikor az emberek feltelepítették a játékot utána meg a Rockstar szerverei haltak meg és napokig nem lehetett játszani a játék online részével, mert mindig visszadobott a szerver a single playerbe.. 😀 Próbálkozni kell aztán egyszer összejön. Amúgy most kezdték el írni twitteren 7 óra körül, hogy akinek eddig nem sikerült az most próbálja újra és nyomogassa a resend gombot.

    köszi, megy

  15. Sidious: 2007-ben és 2008-ban a Ferrari volt a legjobb autó, csak Alonso és Hamilton nyilván jóval nagyobb tehetségek, mint Kimi és Massa, csak akkor ez még nem volt egyértelmű, mert nem láttuk őket egymás mellett, illetve nagyobb nevek ellen ugyanabban az autóban, így a szakértők is csak találgatták, akkoriban, hogy Raikkonen vagy Alonso a jobb. A 2010-es autójuk is egész jó volt még. Utána kezdődött el az erőlködés és kb az lett a stratégia, hogy majd Alonso megoldja valahogy a fostalicskákkal, amiket aláraktak. Aztán neki elege lett és jött Vettel és azóta se tudták elérni azt a szintet, amin 2008-ban voltak. De volt már a Ferrarinál ennél nagyobb nyeretlenségi szériája is. Akkor is “elfogyasztottak” egy Mansellt, Prostot, Bergert, Alesit. Szóval valószínűleg, ha akkor lettek volna közösségi oldalak, akkor Schumachert hülyének nézik és kiröhögték volna az emberek, hogy ezek után képes volt odamenni. Aztán neki mégis sikerült. Ha ilyen nehéz helyzetben van egy csapat, akkor meg kell találni a megfelelő kombinációt pilóta szinten is. Nyilván a Mercedesnek most könnyű, mert velük már kb Lord Mahaver is nyerne akkora ***rakétájuk van. De ha egy ilyen autója van egy csapatnak, mint most a Ferrarinak oda olyan kell, aki extrát tud nyújtani, tudja motiválni az embereket, meg tud találni egy irányt az autóval, ami valamennyire működik. Meglátjuk, hogy Leclercnek sikerül e. Persze a csapat is kell hozzá, mert ha 3-4 év múlva is itt fognak tartani, akkor Leclercnek is elfogy a türelme és ő is másfelé fog nézelődni.

    Hát nyílván. 😀 Járnó mind a 2 szezont behuzta volna. Ha Ferrari ha Mclaren… 😀 Szerintem nem volt egyertemuen jobb az egyik a masiknál. Pálya fuggo volt a dolog.

  16. guide: Tudom,hogy neked a csapat az első,de majd ha megnyugszol,akkor nézd meg kérlek a köridőket.Vettel a hibája után szépen felegerészte magát a mezőnyben.Ocon mögött autózott kb. 4-5 másodperccel.Ha nem hozzák ki a 22. körben,hanem kinn marad még 5-6 körig,akkor simán teljesíthető lett volna a futam 1 kiállással.Tekintve,hogy a bevezetőköre Vettelnek 1.31.510 volt,nem hiszem,hogy problémát okozott volna neki.A 9. hely meglehetett volna még a hibával is.

    Twitteren tami csak annyit írt nem hiszi el ami mondott Binotto, senki nem értette aztán kiderült miért, kár hogy elolvastam…Binotto Sebről: A 12. helyre tudta kvalifikálni magát, és a 12. is lett. A versenye a rajtnál dőlt el, az volt szerintem a kulcspillanat, nem a választott stratégia.

    Idióták földjéről szedhették ezt az embert. Szép.

  17. vinyei93:
    Amikor Vettel érkezett Alonso helyére, nem örültem, mert minden Ferrari szurkoló agyba főbe szidta Alonsót, és istenítette Vettelt, hogy majd Vettel feléleszti a csapatot, német, Alonso pedig hogy képzeli, hogy így beszél a Ferrariról, inkább örüljön, hogy egy ilyen csapatnál versenyezhet.
    Annyit mondtam, hogy ne legyen igazam, de Vettellel ugyanezt el fogják játszani.
    Úgy tűnik, igazam lett. És való igaz, Vettel teljesítménye rosszabb, mint kellene. Nem hoz ki mindent a helyzetekből, sok a hiba. De ha egy munkahelyen mindig csak éppen valami apró dolog hiányzik a sikerhez, és ez évről évre sem igazán javul, néha néha egy erősebb időszakkal, de akkor is rajtad kívülálló dolgok miatt nem sikerül, akkor elkezdesz te is hibázni. Ha innen pedig a munkahely hirtelen máris téged okol a hibákért, akkor bármit tehetsz, nem fogsz tudni jól teljesíteni, már amennyiben maradni szeretnél.
    Vettel maradni akart, de így már nyilván nyögvenyelős. Erre mit tesz a Ferrari? A tudtán kívül kirúgják a fenébe, miköben a sajtóban, neki, mindenhol az megy, rá számítanak.
    Normális ember erre azt reagálja, hogy na sziasztok. Vettel még mindig kitart, most meg érthetetlen okokból az autójan folyton valami elromlik, barom taktikák, és amúgy és egy az eddigieket is alulmúló autó, ami már szinte szégyen a csapatra nézve.

    Vettel hibázik sokat, de ez itt már, ha még Alonsot is hozzávesszük, nagyon nagyon nagyban a Ferrari sara. Ilyen szintű pilótákat nem kiszolgálni úgy, hogy VB-t nyerjenek, 2x egymás után, több éven keresztül…Lehet Vettel a sírját ássa, de a Ferrari már rég a sajátjában fekszik, és üti be a szögeket, de azért néha még Vettelébe is besegít.

    Korrekt!!!

  18. Na nem láttam a futamot mert inkább a strandra mentem. Erre most látom hogy Verstappen nyert!😀
    Vettel megint forgott, Utána viszont szépen jött vissza,azaz csak jött volna, mert a drága Ferrari Úgy látom mindent megtesz azért hogy még csak véletlenül se legyen Löki közelében se! Na mindegy engem már nem igazán érdekel az egész!
    Hamika meg persze hogy rinyál egyből, mert nem sikerült az idén megnyernie minden futamot?

  19. Sidious: 2007-ben és 2008-ban a Ferrari volt a legjobb autó, csak Alonso és Hamilton nyilván jóval nagyobb tehetségek, mint Kimi és Massa, csak akkor ez még nem volt egyértelmű, mert nem láttuk őket egymás mellett, illetve nagyobb nevek ellen ugyanabban az autóban, így a szakértők is csak találgatták, akkoriban, hogy Raikkonen vagy Alonso a jobb. A 2010-es autójuk is egész jó volt még. Utána kezdődött el az erőlködés és kb az lett a stratégia, hogy majd Alonso megoldja valahogy a fostalicskákkal, amiket aláraktak. Aztán neki elege lett és jött Vettel és azóta se tudták elérni azt a szintet, amin 2008-ban voltak. De volt már a Ferrarinál ennél nagyobb nyeretlenségi szériája is. Akkor is “elfogyasztottak” egy Mansellt, Prostot, Bergert, Alesit. Szóval valószínűleg, ha akkor lettek volna közösségi oldalak, akkor Schumachert hülyének nézik és kiröhögték volna az emberek, hogy ezek után képes volt odamenni. Aztán neki mégis sikerült. Ha ilyen nehéz helyzetben van egy csapat, akkor meg kell találni a megfelelő kombinációt pilóta szinten is. Nyilván a Mercedesnek most könnyű, mert velük már kb Lord Mahaver is nyerne akkora ***rakétájuk van. De ha egy ilyen autója van egy csapatnak, mint most a Ferrarinak oda olyan kell, aki extrát tud nyújtani, tudja motiválni az embereket, meg tud találni egy irányt az autóval, ami valamennyire működik. Meglátjuk, hogy Leclercnek sikerül e. Persze a csapat is kell hozzá, mert ha 3-4 év múlva is itt fognak tartani, akkor Leclercnek is elfogy a türelme és ő is másfelé fog nézelődni.

    Na igen, ebben egyetértek, hogy akkor nekik volt a legjobb autójuk, de valóban nem lehetett pontosan tudni, hogy pl. Kimi mennyire tehetséges, olyan sokszor lerohadt alatta a McLaren annak idején. Csak most nem akartam degradálni őt, de egyértelmű, hogy a McLaren párosa akkor sokkal jobb volt, bár azt se lehetett előre látni, hogy Lewis ennyire jó lesz már első évben, aztán ez is lett a vesztük.
    Én csak olvastam ezekről, ha olvastam, de átélni nem éltem még át, nekem ez az első ilyen, hogy egy ilyen csapat ennyire széthullik, bár azért a Mclaren is hol van 2007-hez képest ugye?
    Én tényleg szívből kívánom Leclercnek, hogy legyen elég húzóerő a csapat számára, és találjanak magukra vele.

  20. guide: Tudom,hogy neked a csapat az első,de majd ha megnyugszol,akkor nézd meg kérlek a köridőket.Vettel a hibája után szépen felegerészte magát a mezőnyben.Ocon mögött autózott kb. 4-5 másodperccel.Ha nem hozzák ki a 22. körben,hanem kinn marad még 5-6 körig,akkor simán teljesíthető lett volna a futam 1 kiállással.Tekintve,hogy a bevezetőköre Vettelnek 1.31.510 volt,nem hiszem,hogy problémát okozott volna neki.A 9. hely meglehetett volna még a hibával is.

    Jah simán meg lett volna Vettelnek a 9. Leclercnek a 10.

  21. Lewanda_17:
    Amúgy egyre mélyebbre süllyed a Ferrari, a dicső Schumacher korszak után volt még 1-2 jó évük, amihez kellett a kémbotrány is, mert ha az nincs már 2007-ben is a McLaren megveri őket. Hiába szerezték meg Alonsot, és Vettel-t mind a kettő kudarcot vallott, kiégett és megkeseredett. Most eljutott arra a szintre a Ferrari, hogy nem lesz VB nagy nevük. Ezzel nem degradálni akarom Leclercet, mert szurkolok neki, de nekem baromi nagyot csökkent a szememben ezzel a csapat színvonala.
    Néha nem tudom eldönteni, hogy Vettel hibái vagy a Ferrari kínosabb-e.

    2007-ben és 2008-ban a Ferrari volt a legjobb autó, csak Alonso és Hamilton nyilván jóval nagyobb tehetségek, mint Kimi és Massa, csak akkor ez még nem volt egyértelmű, mert nem láttuk őket egymás mellett, illetve nagyobb nevek ellen ugyanabban az autóban, így a szakértők is csak találgatták, akkoriban, hogy Raikkonen vagy Alonso a jobb. A 2010-es autójuk is egész jó volt még. Utána kezdődött el az erőlködés és kb az lett a stratégia, hogy majd Alonso megoldja valahogy a fostalicskákkal, amiket aláraktak. Aztán neki elege lett és jött Vettel és azóta se tudták elérni azt a szintet, amin 2008-ban voltak. De volt már a Ferrarinál ennél nagyobb nyeretlenségi szériája is. Akkor is “elfogyasztottak” egy Mansellt, Prostot, Bergert, Alesit. Szóval valószínűleg, ha akkor lettek volna közösségi oldalak, akkor Schumachert hülyének nézik és kiröhögték volna az emberek, hogy ezek után képes volt odamenni. Aztán neki mégis sikerült. Ha ilyen nehéz helyzetben van egy csapat, akkor meg kell találni a megfelelő kombinációt pilóta szinten is. Nyilván a Mercedesnek most könnyű, mert velük már kb Lord Mahaver is nyerne akkora ***rakétájuk van. De ha egy ilyen autója van egy csapatnak, mint most a Ferrarinak oda olyan kell, aki extrát tud nyújtani, tudja motiválni az embereket, meg tud találni egy irányt az autóval, ami valamennyire működik. Meglátjuk, hogy Leclercnek sikerül e. Persze a csapat is kell hozzá, mert ha 3-4 év múlva is itt fognak tartani, akkor Leclercnek is elfogy a türelme és ő is másfelé fog nézelődni.

  22. ernike: Minek erőlködjön? Mást sem csinál.

    Tudom,hogy neked a csapat az első,de majd ha megnyugszol,akkor nézd meg kérlek a köridőket.Vettel a hibája után szépen felegerészte magát a mezőnyben.Ocon mögött autózott kb. 4-5 másodperccel.Ha nem hozzák ki a 22. körben,hanem kinn marad még 5-6 körig,akkor simán teljesíthető lett volna a futam 1 kiállással.Tekintve,hogy a bevezetőköre Vettelnek 1.31.510 volt,nem hiszem,hogy problémát okozott volna neki.A 9. hely meglehetett volna még a hibával is.

  23. Amúgy egyre mélyebbre süllyed a Ferrari, a dicső Schumacher korszak után volt még 1-2 jó évük, amihez kellett a kémbotrány is, mert ha az nincs már 2007-ben is a McLaren megveri őket. Hiába szerezték meg Alonsot, és Vettel-t mind a kettő kudarcot vallott, kiégett és megkeseredett. Most eljutott arra a szintre a Ferrari, hogy nem lesz VB nagy nevük. Ezzel nem degradálni akarom Leclercet, mert szurkolok neki, de nekem baromi nagyot csökkent a szememben ezzel a csapat színvonala.
    Néha nem tudom eldönteni, hogy Vettel hibái vagy a Ferrari kínosabb-e.

  24. Tomika: Na jo, de ezzel amit produkál csak sajat magát “járatja le”… Ezt mindenki látja ami tortenik a pályán. A saját jövőjével is jatszik most vettel egy picit, ha van meg allapodas ha nem. Rengeteg a hiba sajnos. Ezeket mellozni kell. Mert a rajt utani manovere masokra is veszélyes volt nem csak magára. A tavalyi monzai produkciojarol meg ne is beszeljunk 😀 Szedje ossze magat, es koncentraljon. Hajrá!

    Igen, csak ilyenkor ez már nagyon nehéz, amikor az ember felteszi magában a “miért vagyok itt?” kérdést. Mondom az lenne a legjobb, ha felajánlanák Vettelnek, hogy idő előtt elmehet és megkezdődne az átigazolási dominó Sainzzal a Ferrariba, Ricciardoval a Mclarenbe és Alonso így már idén visszatérhetne. De ha ez nem jön össze, akkor is tudják Giovinazzit vagy Kimit mozgosítani. Gio nyilván örülne annak is, hogy egy Ferrarit vezethet mégha csak ideiglenesen is, Kiminek meg ahhoz az Alfához képest ez is nagy előrelépés lenne és nyilván szívesebben fejezné be úgy az utolsó futamait, hogy legalább pontokat szerezhet.

  25. ernike: Nincs abban a helyzetben hogy beszóljon bármelyik pilótának? Azért nem a *** csóválja a kutyát még mindig, vagy ha igen na az lenne csak az igazi katasztrófa.

    Ja mert szerinted az tok oke, hogy egy csapatvezető lépten nyomon belerúg nyilvánosan az egyik versenyzőjébe? Az igen.
    Szerintem egy jó vezető ismerve, hogy ezeket házon belül intézi el, nem a sajton keresztül üzenget. És akkor még nem is beszeltem a hazudósairól.

  26. F1890: Te kaptal visszaigazolo emailt f1 2018hoz?

    Reggel nem, aztán később összejött. Gondolom ez a szokásos szerver összeomlás, amikor valami komolyabb játékot ingyen adnak. Az Epic Gamesnél pl, amikor ingyenes volt a GTA 5, akkor órákig elérhetetlen volt a store, mert mindenki egyszerre rárepült, aztán, amikor az emberek feltelepítették a játékot utána meg a Rockstar szerverei haltak meg és napokig nem lehetett játszani a játék online részével, mert mindig visszadobott a szerver a single playerbe.. 😀 Próbálkozni kell aztán egyszer összejön. Amúgy most kezdték el írni twitteren 7 óra körül, hogy akinek eddig nem sikerült az most próbálja újra és nyomogassa a resend gombot.

  27. Amikor Vettel érkezett Alonso helyére, nem örültem, mert minden Ferrari szurkoló agyba főbe szidta Alonsót, és istenítette Vettelt, hogy majd Vettel feléleszti a csapatot, német, Alonso pedig hogy képzeli, hogy így beszél a Ferrariról, inkább örüljön, hogy egy ilyen csapatnál versenyezhet.
    Annyit mondtam, hogy ne legyen igazam, de Vettellel ugyanezt el fogják játszani.
    Úgy tűnik, igazam lett. És való igaz, Vettel teljesítménye rosszabb, mint kellene. Nem hoz ki mindent a helyzetekből, sok a hiba. De ha egy munkahelyen mindig csak éppen valami apró dolog hiányzik a sikerhez, és ez évről évre sem igazán javul, néha néha egy erősebb időszakkal, de akkor is rajtad kívülálló dolgok miatt nem sikerül, akkor elkezdesz te is hibázni. Ha innen pedig a munkahely hirtelen máris téged okol a hibákért, akkor bármit tehetsz, nem fogsz tudni jól teljesíteni, már amennyiben maradni szeretnél.
    Vettel maradni akart, de így már nyilván nyögvenyelős. Erre mit tesz a Ferrari? A tudtán kívül kirúgják a fenébe, miköben a sajtóban, neki, mindenhol az megy, rá számítanak.
    Normális ember erre azt reagálja, hogy na sziasztok. Vettel még mindig kitart, most meg érthetetlen okokból az autójan folyton valami elromlik, barom taktikák, és amúgy és egy az eddigieket is alulmúló autó, ami már szinte szégyen a csapatra nézve.

    Vettel hibázik sokat, de ez itt már, ha még Alonsot is hozzávesszük, nagyon nagyon nagyban a Ferrari sara. Ilyen szintű pilótákat nem kiszolgálni úgy, hogy VB-t nyerjenek, 2x egymás után, több éven keresztül…Lehet Vettel a sírját ássa, de a Ferrari már rég a sajátjában fekszik, és üti be a szögeket, de azért néha még Vettelébe is besegít.

  28. ernike: Na jó nagyon messzire kalandoztunk attól hogy Vettel a saját sírját ássa. Nem okos, pedig az egyik legokosabb versenyzőnek tartottam.

    Pontosan ez az, ami miatt nem tudom elképzelni, hogy ilyen hülye lenne most.
    Nézd meg, hogy 2 HÓNAP alatt mennyit változott a hozzáállása. Mintha másik ember lenne. Ennek viszont oka kell hogy legyen. Sajnos az eddigiek alapján egyszerű, a kapcsolata a ferrarival gyökeresen megváltozott, mert a Ferrari egyszerűen a sírba dobta, pont úgy mint előtte például Alonsót. És talán Alonso még jobban is teljesített anno, mint most Vettel, de ennyire szar autója se volt még, az is biztos. Az pedig kezd vicces lenni, hogy Vettel autójával szinte mindig van valami megmagyarázhatatlan probléma.

    Én sem szeretem az összeesküvés elméleteket, de az idei év teljes kuka a Ferrarinak, innentől lényegtelen, hol végeznek, ergo ha éppen azon múlik, nyugodtan szivathatják Vettelt, főleg, hogy a tavalyi év fényében sokan így is úgyis Vettelre fogják fogni az összes dolgot.

  29. Sidious: Igen csak az a különbség, hogy Leclercnek ez a 2. éve a Ferrarival és neki még van motivációja hozzá, hogy varázsoljon és kihozza az utolsó ezredeket is ebből a fostalicskából, hogy ne a 9-10. helyen szégyenkezzenek. Vettelnek meg a 6. éve ő már belefáradt ebbe és jövőre úgyse lesz itt, szóval neki az se érdeke már, hogy fejlődjön az autó és a csapat. Szóval minek erőlködjön? S🅱️inottonak most nem szabadna ujjal mutogatni, össze kell rakni ezt az autót, mielőtt még Leclercet is kicsinálják, mert ő se fogja a végtelenségig ezt mosollyal az arcán eltűrni.

    Na jo, de ezzel amit produkál csak sajat magát “járatja le”… Ezt mindenki látja ami tortenik a pályán. A saját jövőjével is jatszik most vettel egy picit, ha van meg allapodas ha nem. Rengeteg a hiba sajnos. Ezeket mellozni kell. Mert a rajt utani manovere masokra is veszélyes volt nem csak magára. A tavalyi monzai produkciojarol meg ne is beszeljunk 😀 Szedje ossze magat, es koncentraljon. Hajrá!

  30. Sidious: Igen csak az a különbség, hogy Leclercnek ez a 2. éve a Ferrarival és neki még van motivációja hozzá, hogy varázsoljon és kihozza az utolsó ezredeket is ebből a fostalicskából, hogy ne a 9-10. helyen szégyenkezzenek. Vettelnek meg a 6. éve ő már belefáradt ebbe és jövőre úgyse lesz itt, szóval neki az se érdeke már, hogy fejlődjön az autó és a csapat. Szóval minek erőlködjön? S🅱️inottonak most nem szabadna ujjal mutogatni, össze kell rakni ezt az autót, mielőtt még Leclercet is kicsinálják, mert ő se fogja a végtelenségig ezt mosollyal az arcán eltűrni.

    Te kaptal visszaigazolo emailt f1 2018hoz?

  31. Sidious: Igen csak az a különbség, hogy Leclercnek ez a 2. éve a Ferrarival és neki még van motivációja hozzá, hogy varázsoljon és kihozza az utolsó ezredeket is ebből a fostalicskából, hogy ne a 9-10. helyen szégyenkezzenek. Vettelnek meg a 6. éve ő már belefáradt ebbe és jövőre úgyse lesz itt, szóval neki az se érdeke már, hogy fejlődjön az autó és a csapat. Szóval minek erőlködjön? S🅱️inottonak most nem szabadna ujjal mutogatni, össze kell rakni ezt az autót, mielőtt még Leclercet is kicsinálják, mert ő se fogja a végtelenségig ezt mosollyal az arcán eltűrni.

    Minek erőlködjön? Mást sem csinál.

  32. ernike: Annyira nem hiszem hogy örül, a magyar nagydíj kivételével Govi is lehozta volna ezt a teljesítményt.

    Igen csak az a különbség, hogy Leclercnek ez a 2. éve a Ferrarival és neki még van motivációja hozzá, hogy varázsoljon és kihozza az utolsó ezredeket is ebből a fostalicskából, hogy ne a 9-10. helyen szégyenkezzenek. Vettelnek meg a 6. éve ő már belefáradt ebbe és jövőre úgyse lesz itt, szóval neki az se érdeke már, hogy fejlődjön az autó és a csapat. Szóval minek erőlködjön? S🅱️inottonak most nem szabadna ujjal mutogatni, össze kell rakni ezt az autót, mielőtt még Leclercet is kicsinálják, mert ő se fogja a végtelenségig ezt mosollyal az arcán eltűrni.

  33. andrea1: Ez a magyarázat és amit nem látunk valójában, ha valaki így viselkedik ott több van a háttérbe. Vettel érett és értelmes ember, jó családban nőtt fel,rendesen járt gimnáziumba, rendes értékrendje van, nem szerepel a közösségi médiába. Ha valaki ilyen megjegyzéseket tesz, olyan mély kiakadást látok hogy igazából itt többről és mélyebb dolgokról van, szerintem. Vettel nem hiába viselkedik így.

    neki is megvan azért a bad boy karaktere. mondjuk lehet h nem hiszi el h leclerc ennyivel jobb nála most.ki tudja

  34. F1890: ezen én is meglepődtem h ennyire beszól a ferrarinak. de gondolom biztos megvan rá az oka

    Ez a magyarázat és amit nem látunk valójában, ha valaki így viselkedik ott több van a háttérbe. Vettel érett és értelmes ember, jó családban nőtt fel,rendesen járt gimnáziumba, rendes értékrendje van, nem szerepel a közösségi médiába. Ha valaki ilyen megjegyzéseket tesz, olyan mély kiakadást látok hogy igazából itt többről és mélyebb dolgokról van, szerintem. Vettel nem hiába viselkedik így.

  35. Sidious: Azaz összefüggés, hogy ezek után S🅱️inotto örülhet, hogy Vettel még beül az autójukba és most hanyagoljuk azt, hogy de ő egy alkalmazott és szerződése van. Engem is ha átb*szna a főnököm és utána még romlanának is a munka körülmények, akkor otthagynám a melómat a f*szba még felmondási idő előtt és én csak egy átlagember vagyok. Nyilván Vettel milliárdos világsztárként többet engedhet meg magának, mint egy egyszerű ember.

    Annyira nem hiszem hogy örül, a magyar nagydíj kivételével Govi is lehozta volna ezt a teljesítményt.

  36. ernike: Nem látom az összefüggést.

    Azaz összefüggés, hogy ezek után S🅱️inotto örülhet, hogy Vettel még beül az autójukba és most hanyagoljuk azt, hogy de ő egy alkalmazott és szerződése van. Engem is ha átb*szna a főnököm és utána még romlanának is a munka körülmények, akkor otthagynám a melómat a f*szba még felmondási idő előtt és én csak egy átlagember vagyok. Nyilván Vettel milliárdos világsztárként többet engedhet meg magának, mint egy egyszerű ember.

  37. F1890: nem. csak én többet teszek jelenleg a munkaadómnak mint fordítva. és most azért még tűrtőzteti az ember magát, mert hát nem akar minden nap feszültségbe bejönni. de ha már kirúgták, tök8 h ha odajön az ostobája és megint vmi ***ságot benyög és csak azért jópofizol neki mert nem akarsz feszültséget 🙂

    Na jó nagyon messzire kalandoztunk attól hogy Vettel a saját sírját ássa. Nem okos, pedig az egyik legokosabb versenyzőnek tartottam.

  38. ernike: Szép, dögöljön meg a szomszéd tehene is ha már nekem nem jó.

    nem. csak én többet teszek jelenleg a munkaadómnak mint fordítva. és most azért még tűrtőzteti az ember magát, mert hát nem akar minden nap feszültségbe bejönni. de ha már kirúgták, tök8 h ha odajön az ostobája és megint vmi ***ságot benyög és csak azért jópofizol neki mert nem akarsz feszültséget 🙂

  39. F1890: mivel ő nem csapatnak versenyzik hanem saját magáért, ezért szóvá teheti hogy kibasztak vele. mellesleg megkérték rá h engedje el leclercet? sztem nem. de ha meg is kérték rá, ő versenyezni akart, hisz autóverseny vagy mi fene. jobb nézni vettelt,webbert mint egy bottast aki azonnal engedelmeskedik.

    ráadásul tökre jó lett volna látni egy ilyen összecsapást, mert kevés ilyen van egy évben.

    Dehogy kérték. Ennek semmi értelme nem volt igazából, inkább ki is akartak szúrni vele mert megjegyzéseket tesz a sajtóba, erről van szó. Ma is erre volt jó, Vettel megjegyzésekkel dobta tele a sajtót. Ez ma megint nem volt okos döntés

  40. F1890: ez pont h nem az az eset. ha kirúgnak akkor nem vállalok el olyan feladatokat amiket eddig megcsináltam mert szorgalmas vagyok. sőt lehet h mivel már mindegy 1-2embernek is megmondanám h ostoba vagy miután sokadik fárasztó ***ságával fordulna hozzám 🙂

    Szép, dögöljön meg a szomszéd tehene is ha már nekem nem jó.

  41. ernike: Ha téged kirúgnak az állásból azért jobb ha nem szabotálod szándékosan a céget a felmondási időd alatt. Vagy ha igen akkor az nem túl acélos jellemre vall.

    ez pont h nem az az eset. ha kirúgnak akkor nem vállalok el olyan feladatokat amiket eddig megcsináltam mert szorgalmas vagyok. sőt lehet h mivel már mindegy 1-2embernek is megmondanám h ostoba vagy miután sokadik fárasztó ***ságával fordulna hozzám 🙂

  42. andrea1: Csak pont emiatt rinyált tavaly Loki h vele szembe nem jó döntéseket kapott, pedig ott jobb helyzetben voltak, közelebb voltak a Mercihez..😏 Most ne azt nézzük h csapat vb, független ettől mert az idei végeredménytol függetlenül jövőre is kidob a Ferrari 400 millát az ablakon, nem egy Meki, Röno kategória akik minden pontért megdolgoznak és számít hol végeznek a csapat vbben és az ebből befolyt pénz.

    Dehogynem, hogyne lenne lényeg hol végeznek.

  43. ernike: Mert a 4. és 12. hely több mint egy 9. és 10. Más taktikán voltak, ha elkerülte volna figyelmedet.

    Csak pont emiatt rinyált tavaly Loki h vele szembe nem jó döntéseket kapott, pedig ott jobb helyzetben voltak, közelebb voltak a Mercihez..😏 Most ne azt nézzük h csapat vb, mert az idei végeredménytol függetlenül jövőre is kidob a Ferrari 400 millát az ablakon, nem egy Meki, Röno kategória akik minden pontért megdolgoznak és számít hol végeznek a csapat vbben és az ebből befolyt pénz.

  44. F1890: autóverseny. vagy te azért nézed h a csapatod nyerjen?
    sztem megkapja a lóvét és kövinek már rajthoz sem áll. ferrarin múlik

    Ha téged kirúgnak az állásból azért jobb ha nem szabotálod szándékosan a céget a felmondási időd alatt. Vagy ha igen akkor az nem túl acélos jellemre vall.

  45. F1890: mivel ő nem csapatnak versenyzik hanem saját magáért, ezért szóvá teheti hogy kibasztak vele. mellesleg megkérték rá h engedje el leclercet? sztem nem. de ha meg is kérték rá, ő versenyezni akart, hisz autóverseny vagy mi fene. jobb nézni vettelt,webbert mint egy bottast aki azonnal engedelmeskedik.

    ráadásul tökre jó lett volna látni egy ilyen összecsapást, mert kevés ilyen van egy évben.

    Ez még mindig egy csapatsport, ahol a pilóta is egy alkalmazott. Vagy Vettel indulhat gyalog is a következő futamon.

  46. ernike: Akkor ne rinyáljon a taktika miatt. Ha készségesebb lett volna előrébb végzett volna. Néha a kevesebb több.

    mivel ő nem csapatnak versenyzik hanem saját magáért, ezért szóvá teheti hogy kibasztak vele. mellesleg megkérték rá h engedje el leclercet? sztem nem. de ha meg is kérték rá, ő versenyezni akart, hisz autóverseny vagy mi fene. jobb nézni vettelt,webbert mint egy bottast aki azonnal engedelmeskedik.

    ráadásul tökre jó lett volna látni egy ilyen összecsapást, mert kevés ilyen van egy évben.

  47. ernike: Vettel lenyilatkozta futam után hogy nem engedte őt És Leclercet csatázni a Ferrari. Ezek után mit vár?

    Kérdem én mi az az indok jelen állás szerint amiért nem csatázhatnak? Vezeti Loki a vbt vagy sem, keresem a tabellán ezt a kitételt, de nem találom valamiért a tabellán az indokot.

  48. Sidious: Hát S🅱️inotto azért befoghatná, mert ezaz idei autó ez egy sz*rkupac, e mellett lejáratta a Ferrarit azzal, ahogy ezt az egész motormizériát kezelték és azzal, hogy hazudott februárban, hogy nekik a Vettellel való hosszabbítás a prioritás, közbe meg kiderült, hogy mégcsak ajánlatot se tettek a Németnek és telefonon keresztül közölték vele, hogy leszerződtették Sainzot.

    Nem látom az összefüggést.

  49. ernike: Nincs abban a helyzetben hogy beszóljon bármelyik pilótának? Azért nem a *** csóválja a kutyát még mindig, vagy ha igen na az lenne csak az igazi katasztrófa.

    Hát S🅱️inotto azért befoghatná, mert ezaz idei autó ez egy sz*rkupac, e mellett lejáratta a Ferrarit azzal, ahogy ezt az egész motormizériát kezelték és azzal, hogy hazudott februárban, hogy nekik a Vettellel való hosszabbítás a prioritás, közbe meg kiderült, hogy mégcsak ajánlatot se tettek a Németnek és telefonon keresztül közölték vele, hogy leszerződtették Sainzot.

  50. Sidious: Szerintem azért rakták át, mert Leclerc pont mögötte volt miután kiállt a boxba és attól paráztak, hogy Vettel le fog állni vele csatázni, csak azért, hogy az idei sérelmeit levezesse és ezzel elment volna Charles versenye is. Amúgy más indokot nem látok rá, hogy minek hozták volna ki.

    sajnos. pedig már dörzsöltem a tenyeremet ahogy megnehezíti a ferrari dolgát 😛

  51. Sidious: Szerintem azért rakták át, mert Leclerc pont mögötte volt miután kiállt a boxba és attól paráztak, hogy Vettel le fog állni vele csatázni, csak azért, hogy az idei sérelmeit levezesse és ezzel elment volna Charles versenye is. Amúgy más indokot nem látok rá, hogy minek hozták volna ki.

    Vettel lenyilatkozta futam után hogy nem engedte őt és Leclercet csatázni a Ferrari. Ezek után mit vár?

  52. F1890:

    Szerintem azért rakták át, mert Leclerc pont mögötte volt miután kiállt a boxba és attól paráztak, hogy Vettel le fog állni vele csatázni, csak azért, hogy az idei sérelmeit levezesse és ezzel elment volna Charles versenye is. Amúgy más indokot nem látok rá, hogy minek hozták volna ki.

  53. roberto23: Attól függetlenül, higy igaza van vagy sem, nem gondolnam, hogy Binotto abban a helyzetben van, hogy beszóljon akármelyik pilótájának is. Full alkalmatlan ez az ember csapatvezetonek, és ez egyre jobban látszik.

    Nincs abban a helyzetben hogy beszóljon bármelyik pilótának? Azért nem a *** csóválja a kutyát még mindig, vagy ha igen na az lenne csak az igazi katasztrófa.

  54. Sidious:
    S🅱️inotto beszólt Se🅱️astiannak.. 😀 Mondom én, hogy el kéne ezt engedni, mert nem lesz jó vége.

    Attól függetlenül, higy igaza van vagy sem, nem gondolnam, hogy Binotto abban a helyzetben van, hogy beszóljon akármelyik pilótájának is. Full alkalmatlan ez az ember csapatvezetonek, és ez egyre jobban látszik.

  55. No, ez egy jó futam volt. Verstappen élni tudott a kedvező taktikával, amit a gumik megváltoztatásával köszönjük meg a Pirellinek.
    Erről a gumizásról csak annyit, a vírushelyzet miatt történő megváltozott futamteljesítések miatt most az 2. silverstone-i versenyre a Pirelli belenyúlt a számítható gumikiosztásba. Gondolom a csapatok az adott évre a verdákat úgy tervezik, hogy beleszámítják a gumigyártó által gyártott gumik viselkedését és azt is, hogy milyen gumit visz az adott futamokra.
    Ha a szokásos, számítható gumik szettjét “átprogramozza” a Pirelli, akkor lehet ilyen futam,ahol az előző futamot felülírva teljesen más eredmény születik meg. A futam képe alapján a gumikezelésben Mercedes nem No.1.a lágyabb tartományban.
    Ez is mutatja, hogy a gumik kiválasztása eldöntheti a futam és nem utolsó sorban a vb.-. cím sorsát. Szerintem ettől kezdve komoly harc indul el , lobbizás indulhat el a gumikiválasztás terén.
    Én úgy gondolom a csapatoknak szabad kezet lehetne adni abban, hogy minden futamra saját maguk válasszák ki a gumit, persze már jóval előre a futam előtt, hogy a Pirelli letudja gyártani.
    Ezzel talán több izgalmat lehetne vinni a futamok kimenetelébe.

  56. Sidious:
    S🅱️inotto beszólt Se🅱️astiannak.. 😀 Mondom én, hogy el kéne ezt engedni, mert nem lesz jó vége.

    sztem annyiban igaza van binottonak h vettel volt a hülye h elbaszta első kanyart. csoda h nem esett ki. viszont vettelnek meg abban van igaza h tök hülyeség volt kihozni ott akkor , mert ezzel 2 kiállásra lett téve és kiesett a pontzónából. nagyon jól óvta a gumikat addig míg ott volt abban a szituban

  57. Bogyi007:
    Két különböző futam képe rajzolódik ki a gumik végett de van egy állandó a képletben.

    Múlt héten Leclerc kis szerencsével lett harmadik ami egyébként erőből a negyedik lett volna, most szintén hozta ezt a helyet.

    Lassan azt lehet kijelenteni hogy bár a Mercedes és a Red Bull fő pilótái messze vannak tőle, de azért mégiscsak a harmadik erő összességében a Ferrari.

    Vettel esete az más tészta…

    A Racing Point simán gyorsabb náluk csak Stroll egy bohóc, Hülkenbergnek meg ez volt az első versenye ebben az autóban. Mclarennel, Renaultval meg kb egy szinten vannak, ott pályáról pályára változik, hogy melyikük van előrébb. Leclerc ma egyszerűen jobb volt a közvetlen riválisainál.

  58. Két különböző futam képe rajzolódik ki a gumik végett de van egy állandó a képletben.

    Múlt héten Leclerc kis szerencsével lett harmadik ami egyébként erőből a negyedik lett volna, most szintén hozta ezt a helyet.

    Lassan azt lehet kijelenteni hogy bár a Mercedes és a Red Bull fő pilótái messze vannak tőle, de azért mégiscsak a harmadik erő összességében a Ferrari.

    Vettel esete az más tészta…

  59. andrea1:
    Vettel: “We talked exactly about this situation, that if it happens, we don’t do what we did at the end. That was frustrating. I had enough speed to stay out. The guys that were infront of me after my pit stop were doing the exact same lap times that I did with older tyres.” nahát nahát.

    Kb leclertol 20 -25 secre futott volna be idealis taktikaval

  60. Vettel: “We talked exactly about this situation, that if it happens, we don’t do what we did at the end. That was frustrating. I had enough speed to stay out. The guys that were infront of me after my pit stop were doing the exact same lap times that I did with older tyres.”😏😏

  61. Stonefly: Értem amit írsz, el is fogadom hogy volt aki jobban használta a gumit. Idén eddig viszont ezt a pályát leszámítva mindenki elvolt a gumikkal.
    Silverstone meg nagy falat a Pirellinek, ennyi amiről beszélek.
    Amikor már a nyomás előírásokhoz nyúlnak akkor az már azt jelenti, hogy a gumi nem a tervezett terhelést tudják.

    A keverékeknek szerkezet romlás nélkül kellene tudniuk egy adott pályán egy adott körszámot ami után olyan tapadás csökkenés jön hogy a túlhasználat semmiképp se érje meg a csapatoknak.
    Ez volt a cél évekkel ezelőtt is, de abban megegyezhetünk hogy ez sokszor nem sikerült.

    Na de regen is ez volt ha vki tulhasznalta a gumit beszopta es defektet kapott. Csak elszoktunk tole mert ahoz szoktunk h kibirja egy korai kiallassal a kocsi a futamot

  62. F1890: Azert volt most ennyi kiallas mert lagyabb gumik voltak es megemeltek a guminyamst. Vagyis a gumi kozepe tul nagy terhelest kapott ami miatt holyagosodni kezdett.

    Erdekes leclerc egy kiallassal teljesitette masok 2-vel masok 3-mal. Ez van

    Pontosan, azért mondtam múlthéten, hogy ez jó lesz így mert megkavarja majd kicsit a kártyákat és nem mindenkinek fog ízleni, be is jött.

  63. F1890: Azert volt most ennyi kiallas mert lagyabb gumik voltak es megemeltek a guminyamst. Vagyis a gumi kozepe tul nagy terhelest kapott ami miatt holyagosodni kezdett.

    Erdekes leclerc egy kiallassal teljesitette masok 2-vel masok 3-mal. Ez van

    Értem amit írsz, el is fogadom hogy volt aki jobban használta a gumit. Idén eddig viszont ezt a pályát leszámítva mindenki elvolt a gumikkal.
    Silverstone meg nagy falat a Pirellinek, ennyi amiről beszélek.
    Amikor már a nyomás előírásokhoz nyúlnak akkor az már azt jelenti, hogy a gumi nem a tervezett terhelést tudják.

    A keverékeknek szerkezet romlás nélkül kellene tudniuk egy adott pályán egy adott körszámot ami után olyan tapadás csökkenés jön hogy a túlhasználat semmiképp se érje meg a csapatoknak.
    Ez volt a cél évekkel ezelőtt is, de abban megegyezhetünk hogy ez sokszor nem sikerült.

  64. Nyugi lesz egy titkos teszt ismét a Mercinek és akkor nem lesz többé ilyen… (Nehogy komolyan vegyétek! 😉😎)

    Sidious: De ma csak a Mercin foszlott szét.. 😀 Leclerc 1 kiállással megcsinálta, pedig a Ferrari fosott a gumikopástól (mondjuk ez is megmutatja, hogy mekkora idióták és a saját autójuknak az erősségeit se tudják még) Verstappen meg használt keményeken egy idő után gyorsabb volt, mint a Merci. Bottas és Hamilton miután bejöttek az első cserére csak 4-5 körig hoztak Maxon, aztán ilyen 13-14 mp-ről feltolta a Holland a különbséget 19 fölé és ha nem kurják el a box kiállást akkor vissza is jön Bottas elé, így még kellett egyet előzni, de az belefér. Szóval teljesen rendben volt ez ma. Máshova is ilyen gumik kellenek és akkor talán a Merci nem tenné tönkre minden vasárnap délutánunkat. Persze valószínűleg akkor is ők nyernék a vb-t, de így legalább lenne verseny.

  65. Sidious: De ma csak a Mercin foszlott szét.. 😀 Leclerc 1 kiállással megcsinálta, pedig a Ferrari fosott a gumikopástól (mondjuk ez is megmutatja, hogy mekkora idióták és a saját autójuknak az erősségeit se tudják még) Verstappen meg használt keményeken egy idő után gyorsabb volt, mint a Merci. Bottas és Hamilton miután bejöttek az első cserére csak 4-5 körig hoztak Maxon, aztán ilyen 13-14 mp-ről feltolta a Holland a különbséget 19 fölé és ha nem kurják el a box kiállást akkor vissza is jön Bottas elé, így még kellett egyet előzni, de az belefér. Szóval teljesen rendben volt ez ma. Máshova is ilyen gumik kellenek és akkor talán a Merci nem tenné tönkre minden vasárnap délutánunkat. Persze valószínűleg akkor is ők nyernék a vb-t, de így legalább lenne verseny.

    Sztem a mercit azert erintette jobban mert nekik van a legnagyobb kanyartempojuk es nyomatekuk

  66. andrea1:
    Vettel to RTL: “Maybe we did not have the courage to let it come to Charles overtaking me, although he was on a different strategy and we prefered to rather pit me to avoid that.”

    Hat nem fog ez a vettel-ferrari házasság a szezon végéig tartani, ebben én már lassan biztos vagyok.

  67. Stonefly: 52 kör a legkeményebb keverékkel 4 kiállás…az normális lenne ? Az idei korábbi futamok problémamentesek voltak ilyen tekintetbe, de Silverstone rámutatott arra, hogy ezek a gyártású abroncsok ezt a pályát nem tudják.
    Ennyi, az hogy a Mercedest jobban érinti esetleg adódhat a nagyobb terhelésből (1 mp tempó különbség már lépték), de nem csak őket érinti.
    Ez 2012re hajaz amikor a fos gumik miatt az is nyert az év elején aki véletlenül felkanyarodott a pályára.

    Azert volt most ennyi kiallas mert lagyabb gumik voltak es megemeltek a guminyamst. Vagyis a gumi kozepe tul nagy terhelest kapott ami miatt holyagosodni kezdett.

    Erdekes leclerc egy kiallassal teljesitette masok 2-vel masok 3-mal. Ez van

  68. Stonefly: Na akkor utoljára leírom, hogy egy gumi futófelületének nem szabadna túlélnie az abroncs szerkezetének élettartamát. Mert onnantól kezdve nem a keverék minősége határozza meg a körszámot hanem a szerencse. Ez a múlt hét…
    Most meg ne kelljen már megmagyarázni miért gáz, hogy a legkeményebb keverék 10 kör után szétfoszlik…

    De ma csak a Mercin foszlott szét.. 😀 Leclerc 1 kiállással megcsinálta, pedig a Ferrari fosott a gumikopástól (mondjuk ez is megmutatja, hogy mekkora idióták és a saját autójuknak az erősségeit se tudják még) Verstappen meg használt keményeken egy idő után gyorsabb volt, mint a Merci. Bottas és Hamilton miután bejöttek az első cserére csak 4-5 körig hoztak Maxon, aztán ilyen 13-14 mp-ről feltolta a Holland a különbséget 19 fölé és ha nem kurják el a box kiállást akkor vissza is jön Bottas elé, így még kellett egyet előzni, de az belefér. Szóval teljesen rendben volt ez ma. Máshova is ilyen gumik kellenek és akkor talán a Merci nem tenné tönkre minden vasárnap délutánunkat. Persze valószínűleg akkor is ők nyernék a vb-t, de így legalább lenne verseny.

  69. Csak ott nem a Mercedes/Bottas akart kimenni egyszerre a Red Bull-al hanem Max csapata reagált marha gyorsan és hívta őt ki hogy nehogy elévágás legyen ebből…

    T.L.G:
    Szerintem ez egy alapvetően jó taktika lett volna, ha nem azonos körben mennek ki a Red Bullal. Így kicsit hülyén jött ki. De azt nekem senki ne akarja bemagyarázni, hogy az egyik pilótának azért kellett ennyit lassulnia, hogy kibírja a 20 kört a gumi, miközben a másik ment vele lényegesen többet. Hamilton ma többet kihozott a gumikból.

  70. F1890: Igen. Csak te mindig merci profilbol kozelited meg a dolgokat. Azert 1 korai kiallassal ne legyen mar teljesitheto futam. Azert mert ehhez szoktunk hozza, ez meg nem normalis sztem

    52 kör a legkeményebb keverékkel 4 kiállás…az normális lenne ? Az idei korábbi futamok problémamentesek voltak ilyen tekintetbe, de Silverstone rámutatott arra, hogy ezek a gyártású abroncsok ezt a pályát nem tudják.
    Ennyi, az hogy a Mercedest jobban érinti esetleg adódhat a nagyobb terhelésből (1 mp tempó különbség már lépték), de nem csak őket érinti.
    Ez 2012re hajaz amikor a fos gumik miatt az is nyert az év elején aki véletlenül felkanyarodott a pályára.