Toszkán Nagydíj Kibeszélő

A megszokott és jól bevált Kibeszélő Topicot ismét létrehozzuk, hogy legyen hol megbeszélni a napi eseményeket.

A hétvége menetrendje

EseményIdőpont
1. szabadedzésPéntek 11:00
2. szabadedzésPéntek 15:00
3. szabadedzésSzombat 12:00
IdőmérőSzombat 15:00
FutamVasárnap 15:10

Aki esetleg még nem tippelt, az tippeljen ITT

Az alábbi linkeken lehet élőben nézni a hétvégét: M4 Oldala , Adás1 , Adás2 , Adás3  
Az alábbi linken élő szektorok, köridők láthatóak: Live Timing 

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Szurkoltam Kiminek, hogy meglegyen az elso pontja. Russellt sajnaltam kicsit, de amig ilyeneket rajtol, nem lesz eselye. A Wili arra mar eleg jo neha, hogy tartsa magat a mezonyben, de o retteneteseket rajtol, sokszor Latifi is elekerul a versenyen, ha jol emlekszem Kubica is sokszor boklaszott elotte az elso korokben. Mar mar Bottast is kepes alulmulni 😀
    McLaren szempontbol nem volt tul eros a hetvege, szerencsere Norris azert szepet mentett, elorebb is lehetett volna ugy erzem, ha nincs az a sok ujrainditas, mert a tempoja jo volt, csak az utolso csere utan mar nem jutott oda sem friss gumi, mint Ricsinek es onnan mar nem birt elorebb jonni. Hiaba elozte le Perezt es Leclercet, a rossz boxmunka miatt ismet mogejuk kerult. Ideje lenne mar hibatlanul teljesiteni a szerelocsapatnak, mar lassan az a csoda, ha “hibatlan” csere eseten 4 mp ala tudnak menni, mikozben a jobbak siman 3 mp alatt teljesitenek. Most Kvyat is epp rosszkor jott, ettol fuggetlenul ott veszitett 2 helyet ismet. Csapat szempontbol nezve szep mentes volt a gyenge elojelek ellenere, hiszen minden ellenfelnek 1 autoja maradt csak, igy nem lehetett tul sokat hozni. Bocs, hogy a ferrarit most nem szamolom, szegyenletes versenyuk volt, harcoltak Kimivel az utolso 3 pontszerzo helyert. Remelem a “szovjet” 😀 verseny jobban sikerul.

  2. Sidious: Leclerc pont azért használhatta ma el jobban a gumijait, mert gyorsabb autókkal küzdött az elején és erőltette, de ennek köszönhetően meg is volt neki az előnye ahhoz, hogy 1 el több kiállással verje meg Vettelt. Szóval igazából nem látom itt a problémát. Az, hogy 2 különböző taktikán kb ugyanolyan sz*r helyen volt mindkét Ferrari az azt jelzi, hogy mekkora fostalicska ezaz autó. Itt most nem a versenyzőkre kell mutogatni, hanem fejlesztéseket kell hozni, ami működik is, hogy megtudják verni legalább a középmezőny csapatait.

    Vettel is kiment volna második cserére az sc nélkül is,nem volt mit veszítenie.Egy gyorsabb autóval előzni is könnyebb.

  3. Sidious:
    Ez már szerintem rég megdőlt Silverstoneban mindkét versenyen, ahol pont az volt a kulcs, hogy vigyázni kellett a gumikra és Leclerc egy 3. meg egy 4. helyet hozott le ezzel a sz*rral 😀 És Barcelonában is ami ugyancsak gumigyilkos pálya szintén kijött volna kb egy 5. hely 1 kiállással, ha nincs a motorhiba. Ma ennyit tudott az autó, ez van. Ha nincs 3 piros zászló, akkor a Monacoi ma is 15-20 mp-cel Vettel előtt ért volna célba, úgy, hogy 1-el többször volt a boxban. Szóval nem tudom mennyit kellene ráverjen Vettelre ahhoz, hogy ne húzzátok le a versenytempóját. Alapból az lenne a normális, ha 10 mp alatt van a különbség köztük egy verseny végén, mert elvileg Vettel is egy többszörös világbajnok, szóval ha ki is kap a csapattársától, akkor legalább közel kellene legyen hozzá.

    Nem húzom le a versenytempóját,csak tényeket mondok.Attól még,hogy Vettel futamonként 20 ! másodperccel lassabb,a megállapítás jogos.

  4. Sidious: Leclerc pont azért használhatta ma el jobban a gumijait, mert gyorsabb autókkal küzdött az elején és erőltette, de ennek köszönhetően meg is volt neki az előnye ahhoz, hogy 1 el több kiállással verje meg Vettelt. Szóval igazából nem látom itt a problémát. Az, hogy 2 különböző taktikán kb ugyanolyan sz*r helyen volt mindkét Ferrari az azt jelzi, hogy mekkora fostalicska ezaz autó. Itt most nem a versenyzőkre kell mutogatni, hanem fejlesztéseket kell hozni, ami működik is, hogy megtudják verni legalább a középmezőny csapatait.

    de én nem leclercet akarom lehúzni ezzel, vagy vettel felmagasztalni. egyértelmű h leclerc idén vagy *** jól megy, vagy ***kodik. vettel meg langyosvíz hozzáképest. futamokon meg közel hasonló tempót mennek ha már szabad az út. csak hát vettel kvalin nagyon gyenge idén így kb 10-20 secet összeszed leclerchez képest már elején.

  5. F1890: azért mert volt több jó futama az nem jelenti azt h szar futamon. csak azt mondom, h lehetséges h igaz az az elmélet miszerint jobban a kvalira lövi be a kocsit. de mondom mégegyszer, vettel ma forgalomban autózott, leclercet meg előzgették. vagyis senki sem tartotta fel. az első etap végén, vettel 10 secre volt leclerctől (vagyis vállalható a hátránya szerinted) de folyamatosan közeledett a monacóira.

    Leclerc pont azért használhatta ma el jobban a gumijait, mert gyorsabb autókkal küzdött az elején és erőltette, de ennek köszönhetően meg is volt neki az előnye ahhoz, hogy 1 el több kiállással verje meg Vettelt. Szóval igazából nem látom itt a problémát. Az, hogy 2 különböző taktikán kb ugyanolyan sz*r helyen volt mindkét Ferrari az azt jelzi, hogy mekkora fostalicska ezaz autó. Itt most nem a versenyzőkre kell mutogatni, hanem fejlesztéseket kell hozni, ami működik is, hogy megtudják verni legalább a középmezőny csapatait.

  6. Sidious:
    Ez már szerintem rég megdőlt Silverstoneban mindkét versenyen, ahol pont az volt a kulcs, hogy vigyázni kellett a gumikra és Leclerc egy 3. meg egy 4. helyet hozott le ezzel a sz*rral 😀 És Barcelonában is ami ugyancsak gumigyilkos pálya szintén kijött volna kb egy 5. hely 1 kiállással, ha nincs a motorhiba. Ma ennyit tudott az autó, ez van. Ha nincs 3 piros zászló, akkor a Monacoi ma is 15-20 mp-cel Vettel előtt ért volna célba, úgy, hogy 1-el többször volt a boxban. Szóval nem tudom mennyit kellene ráverjen Vettelre ahhoz, hogy ne húzzátok le a versenytempóját. Alapból az lenne a normális, ha 10 mp alatt van a különbség köztük egy verseny végén, mert elvileg Vettel is egy többszörös világbajnok, szóval ha ki is kap a csapattársától, akkor legalább közel kellene legyen hozzá.

    azért mert volt több jó futama az nem jelenti azt h szar futamon. csak azt mondom, h lehetséges h igaz az az elmélet miszerint jobban a kvalira lövi be a kocsit. de mondom mégegyszer, vettel ma forgalomban autózott, leclercet meg előzgették. vagyis senki sem tartotta fel. az első etap végén, vettel 10 secre volt leclerctől (vagyis vállalható a hátránya szerinted) de folyamatosan közeledett a monacóira.

  7. F1890: a helyzet az h leclerc 10 seccel volt a kiállása előtt vettel előtt. és 1 seccel lassabb köridőket ment már akkor mint a német. már tavaly is azt mondták pletyka szinten, h leclerc nagyon rámegy az időmérős beállításokra, míg futamokon ez kicsit visszaüt, mert kevésbé jó a gumikezelés. aztán, hogy így van e, mindenki eldöntheti maga 🙂

    guide: Pedig igazuk van.
    Leclerc alatt gyorsan elfogytak a gumik.Szerintem a vezetési stílusa miatt könnyebben felmelegíti a gumikat,ami jó egy körön,de a futamon már nem annyira.Legalábbis ez van,ha meleg az idő.Persze az autó úgy rossz,ahogy van ettől függetlenül.

    Ez már szerintem rég megdőlt Silverstoneban mindkét versenyen, ahol pont az volt a kulcs, hogy vigyázni kellett a gumikra és Leclerc egy 3. meg egy 4. helyet hozott le ezzel a sz*rral 😀 És Barcelonában is ami ugyancsak gumigyilkos pálya szintén kijött volna kb egy 5. hely 1 kiállással, ha nincs a motorhiba. Ma ennyit tudott az autó, ez van. Ha nincs 3 piros zászló, akkor a Monacoi ma is 15-20 mp-cel Vettel előtt ért volna célba, úgy, hogy 1-el többször volt a boxban. Szóval nem tudom mennyit kellene ráverjen Vettelre ahhoz, hogy ne húzzátok le a versenytempóját. Alapból az lenne a normális, ha 10 mp alatt van a különbség köztük egy verseny végén, mert elvileg Vettel is egy többszörös világbajnok, szóval ha ki is kap a csapattársától, akkor legalább közel kellene legyen hozzá.

  8. Sidious: Mi? :D:D Leclercnek majdnem 1 box kiállásnyi előnye volt Vettel előtt. Az utolsó piros zászló előtt úgy volt mögötte 1 mp-vel, hogy ő 2x volt a boxba Vettel meg 1x és már épp előzte volna, amikor Stroll miatt először beküldték az SC-t majd megállították a versenyt. Ott az autó pocsék, ennyi van benne. Csak Leclerc kihozza a 100%-ot kvalin, amivel sokszor előrébb kvalifikálja magát, mint amit ez az autó tud, mert közben Stroll, Perez, Ocon, Albon nem hozzák ki a maxot a saját kocsijukból. Ezt viszont 1,5 órán keresztül nem lehet fenttartani, mivel ez azt jelenti, hogy Leclercnek vagy Vettelnek végig 100%-on kéne nyomni, hogy a gyorsabb autók előtt tudjanak maradni, míg mondjuk Strollnak elég 90-95% ahhoz, hogy lépést tartson velük és simán kikerülje őket az egyenesben a DRS-el.

    Pedig igazuk van.
    Leclerc alatt gyorsan elfogytak a gumik.Szerintem a vezetési stílusa miatt könnyebben felmelegíti a gumikat,ami jó egy körön,de a futamon már nem annyira.Legalábbis ez van,ha meleg az idő.Persze az autó úgy rossz,ahogy van ettől függetlenül.

  9. Sidious: Mi? :D:D Leclercnek majdnem 1 box kiállásnyi előnye volt Vettel előtt. Az utolsó piros zászló előtt úgy volt mögötte 1 mp-vel, hogy ő 2x volt a boxba Vettel meg 1x és már épp előzte volna, amikor Stroll miatt először beküldték az SC-t majd megállították a versenyt. Ott az autó pocsék, ennyi van benne. Csak Leclerc kihozza a 100%-ot kvalin, amivel sokszor előrébb kvalifikálja magát, mint amit ez az autó tud, mert közben Stroll, Perez, Ocon, Albon nem hozzák ki a maxot a saját kocsijukból. Ezt viszont 1,5 órán keresztül nem lehet fenttartani, mivel ez azt jelenti, hogy Leclercnek vagy Vettelnek végig 100%-on kéne nyomni, hogy a gyorsabb autók előtt tudjanak maradni, míg mondjuk Strollnak elég 90-95% ahhoz, hogy lépést tartson velük és simán kikerülje őket az egyenesben a DRS-el.

    a helyzet az h leclerc 10 seccel volt a kiállása előtt vettel előtt. és 1 seccel lassabb köridőket ment már akkor mint a német. már tavaly is azt mondták pletyka szinten, h leclerc nagyon rámegy az időmérős beállításokra, míg futamokon ez kicsit visszaüt, mert kevésbé jó a gumikezelés. aztán, hogy így van e, mindenki eldöntheti maga 🙂

  10. KIMI AND THE RED POWER: Remélem figyelted megint a tendenciát, hogy Leclerc időmérőn viszonylag előrébb, majd versenyen esik vissza Kimi és Vettel felé… Ez már tendencia a jelenleg véget érő triple után. Versenytempója pocsék.

    Mi? :D:D Leclercnek majdnem 1 box kiállásnyi előnye volt Vettel előtt. Az utolsó piros zászló előtt úgy volt mögötte 1 mp-vel, hogy ő 2x volt a boxba Vettel meg 1x és már épp előzte volna, amikor Stroll miatt először beküldték az SC-t majd megállították a versenyt. Ott az autó pocsék, ennyi van benne. Csak Leclerc kihozza a 100%-ot kvalin, amivel sokszor előrébb kvalifikálja magát, mint amit ez az autó tud, mert közben Stroll, Perez, Ocon, Albon nem hozzák ki a maxot a saját kocsijukból. Ezt viszont 1,5 órán keresztül nem lehet fenttartani, mivel ez azt jelenti, hogy Leclercnek vagy Vettelnek végig 100%-on kéne nyomni, hogy a gyorsabb autók előtt tudjanak maradni, míg mondjuk Strollnak elég 90-95% ahhoz, hogy lépést tartson velük és simán kikerülje őket az egyenesben a DRS-el.

  11. KIMI AND THE RED POWER: Remélem figyelted megint a tendenciát, hogy Leclerc időmérőn viszonylag előrébb, majd versenyen esik vissza Kimi és Vettel felé… Ez már tendencia a jelenleg véget érő triple után. Versenytempója pocsék.

    Ez tavaly is így volt, versenyen beosztani, kihozni a legtöbbet a gumikból nehezen megy neki, gyorsnak gyors versenyző amúgy és amikor maga a gumikezelés számított Vettel mindig ott volt mögötte szorosan, előtte és ebből a szempontból is nehéz időszaka lesz a Ferrarinak a jövőben, ebben irányt mutatni a ferrari esetében akik sose találják az utat gumikezelésben, amikor visszajelzéseket kell adni, nehéz lesz, de ezt innen ők tudják. Eddig el voltak kényeztetve mert ALo, Vettel, Kimi mind élen jártak ebben.

  12. Sidious:
    Albon végre legalább a kötelezőt tudta hozni. A Ferrari meg mekkora szégyen már, hogy az 1000. futamukon úgy, hogy 8 kieső volt a 8. meg a 10. helyen értek célba és ehhez is kellett Kimi büntetése. Az Alfa Romeo már megint gyorsabb volt a versenyen. Ezt a kasznit meg kéne fogni és kib*szni a kukába. Nem a motor itt nekik a legnagyobb bajuk, ekkora hátrányt az “illegális” erőforrás se hozna vissza, illetve az Alfa akkor is verné őket, ha ugyanazt használják.

    Remélem figyelted megint a tendenciát, hogy Leclerc időmérőn viszonylag előrébb, majd versenyen esik vissza Kimi és Vettel felé… Ez már tendencia a jelenleg véget érő triple után. Versenytempója pocsék.

  13. F1890:
    azon agyalok, hgoy lehetne feldobni ezt a forma 1-et jövőre úgy, hogy technikai szabályváltozás ne történjen. talán ezzel némi izgalmat lehetne táplálni:
    am én bevezetném h a kvalin csak egyetlen egy szettet használhatnál.tehát azzal kell minden etapban menned.az első 10-nek azzal is kellene indulnia a futamon.a 10-15-nek amivel q2-ben ment,q1-eseknek meg zsír új gumi. talán valamivel megkavarná a mezőnyt

    A codemasters F1-es játékaiba van egy olyan mód ahol az 1. versenyen mindenki rendesen kvali alapján indul aztán utána az összes többi futamon fordított rajtrács a bajnokság állása alapján, de nem csak az 1-8 vagy 1-10-et fordítja, hanem az egészet, szóval, aki vezeti a vb-t az a 20. helyről indul legközelebb a 2. a 19.-ről stb 😀 Így még talán izgalmassá lehetne tenni. Más opció most jelenleg nem nagyon van. Fel kell oldani a korlátozásokat, hogy a Red Bull és a Ferrari megoldhassák a problémáikat. Ha ezt a token rendszert mondjuk 2018-ban vezetik be, akkor azt mondom az még rendben van, mert ott a Merci és a Ferrari közel voltak egymáshoz a Red Bull meg ilyen underdog szinten ott volt még lőtávolban, a középmezőny meg jól elvolt egymással, mint mindig. De most ez egy övön aluli ütés volt, amikor a Mercinek 5 tized és 1 mp közötti előnye van a Red Bull előtt, a Ferrari sehol és, hogy tovább emeljük a vérnyomásunkat a konstruktőri 3. helyért meg egy tavalyi Mercedes csatázik a Mclarennel és a Renaultval. Ennél rosszabb szinte nem is lehetett volna, esetleg ezt még úgy lehetne fokozni, ha minden csapat között lenne fél mp szakadék, mert akkor a középmezőnybe se lennének csaták és mindenki szépen célbaérne ott ahonnan elindult, minden hétvégén 😀

  14. azon agyalok, hgoy lehetne feldobni ezt a forma 1-et jövőre úgy, hogy technikai szabályváltozás ne történjen. talán ezzel némi izgalmat lehetne táplálni:
    am én bevezetném h a kvalin csak egyetlen egy szettet használhatnál.tehát azzal kell minden etapban menned.az első 10-nek azzal is kellene indulnia a futamon.a 10-15-nek amivel q2-ben ment,q1-eseknek meg zsír új gumi. talán valamivel megkavarná a mezőnyt

  15. Paberto: Nem csak o, a feketek nagy resze ilyen. Eltem koztuk, utalom amit kepviselnek es ahogyan azt teszik.
    Vannak akik egyet ertenek veluk. Van olyan angol ismerosom aki szinten tamogatja ezt a baromsagot, es torolt facebookon csak mert megosztottam ezt a kepet:

    https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/118008218_3413464748713129_8119048340891315345_n.jpg?_nc_cat=101&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=Hzji0DhvTjMAX9BOEMF&_nc_ht=scontent-vie1-1.xx&oh=374732195d710fc090269d473000cce3&oe=5F84ADB4

    am érdekes h pl shaq oneil laposföldhívő és ezt vállalja is. szóval nagyon fura, hogy működik a médija világa

  16. XDD S🅱️inotto már előre elmondja, hogy semmit nem fog érni a fejlesztés.

  17. Nando: Amikor a fosztogatók egy nyugdíjazott rendőrt lőttek fejbe aki ráadásul fekete volt azt nem reklámozta ennyire, legnagyobb képmutató ever ez az ember.

    Nem csak o, a feketek nagy resze ilyen. Eltem koztuk, utalom amit kepviselnek es ahogyan azt teszik.
    Vannak akik egyet ertenek veluk. Van olyan angol ismerosom aki szinten tamogatja ezt a baromsagot, es torolt facebookon csak mert megosztottam ezt a kepet:

    https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/118008218_3413464748713129_8119048340891315345_n.jpg?_nc_cat=101&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=Hzji0DhvTjMAX9BOEMF&_nc_ht=scontent-vie1-1.xx&oh=374732195d710fc090269d473000cce3&oe=5F84ADB4

  18. Sidious: Én úgy tudom, hogy szezon eleje óta él és a módosításnak a mértékétől függ, hogy kell e hozzá felhasználni zsetonokat. Tehát pl ezért van az, hogy első, hátsó szárnyból hozhattak mindig másikat a különböző futamokra, mert az nem volt a zsetonokhoz kötve, de ha már a kasznit módosítanák ahhoz már fel kéne használják. Emiatt olvastam már olyan pletykákat, hogy nem lesz keskenyebb orrkúp a Ferrarinál, mert ahhoz is zsetonokat kéne felhasználjanak és szerintük annál nagyobb problémák vannak az autó hátsó részénél meg oldaldobozoknál és ott keletkezik ez a nagy légellenállás, szóval azt fogják majd fejleszteni.

  19. ernike: Én úgy tudom csak októbertől lép életbe a zsetonrendszer nem? A RP is ingyen hozta a fejlesztéseit tudtommal.

    Én úgy tudom, hogy szezon eleje óta él és a módosításnak a mértékétől függ, hogy kell e hozzá felhasználni zsetonokat. Tehát pl ezért van az, hogy első, hátsó szárnyból hozhattak mindig másikat a különböző futamokra, mert az nem volt a zsetonokhoz kötve, de ha már a kasznit módosítanák ahhoz már fel kéne használják. Emiatt olvastam már olyan pletykákat, hogy nem lesz keskenyebb orrkúp a Ferrarinál, mert ahhoz is zsetonokat kéne felhasználjanak és szerintük annál nagyobb problémák vannak az autó hátsó részénél meg oldaldobozoknál és ott keletkezik ez a nagy légellenállás, szóval azt fogják majd fejleszteni.

  20. Sidious: Vettel megerősítette, hogy Sochira hoznak új aero csomagot. De gondolom most megy a sz*rakodás Maranelloba, mert ugye a token rendszer nem teszi lehetővé, hogy rárakj valamit az autóra aztán ha nem működik leszeded és csinálsz mást, hanem akkor elb*sztad a tokenjeidet egy olyan fejlesztésre, ami nem hoz semmit és azzal fogsz menni 21 végéig. És ismerve a Ferrari “hatékony” telemetriáját meg szimulátorát most valószínűleg mindenki összevissza hadonászik meg veszekszik a másikkal a gyárba, hogy fog e működni a pályán az, amit ott látnak az adatokból.

    Én úgy tudom csak októbertől lép életbe a zsetonrendszer nem? A RP is ingyen hozta a fejlesztéseit tudtommal.

  21. ernike: És az a legszebb, hogy Euro csilliárdokból még nem sikerült fejlesztéseket hozni. Hol vannak a fejlesztések kérdem én?

    Vettel megerősítette, hogy Sochira hoznak új aero csomagot. De gondolom most megy a sz*rakodás Maranelloba, mert ugye a token rendszer nem teszi lehetővé, hogy rárakj valamit az autóra aztán ha nem működik leszeded és csinálsz mást, hanem akkor elb*sztad a tokenjeidet egy olyan fejlesztésre, ami nem hoz semmit és azzal fogsz menni 21 végéig. És ismerve a Ferrari “hatékony” telemetriáját meg szimulátorát most valószínűleg mindenki összevissza hadonászik meg veszekszik a másikkal a gyárba, hogy fog e működni a pályán az, amit ott látnak az adatokból.

  22. Sidious:
    Albon végre legalább a kötelezőt tudta hozni. A Ferrari meg mekkora szégyen már, hogy az 1000. futamukon úgy, hogy 8 kieső volt a 8. meg a 10. helyen értek célba és ehhez is kellett Kimi büntetése. Az Alfa Romeo már megint gyorsabb volt a versenyen. Ezt a kasznit meg kéne fogni és kib*szni a kukába. Nem a motor itt nekik a legnagyobb bajuk, ekkora hátrányt az “illegális” erőforrás se hozna vissza, illetve az Alfa akkor is verné őket, ha ugyanazt használják.

    És az a legszebb, hogy Euro csilliárdokból még nem sikerült fejlesztéseket hozni. Hol vannak a fejlesztések kérdem én?

  23. Paberto:
    Na! Zarjak ki Hamiltont mert a gyoker BLM-es poloja kitakarja a szponzorokat!

    Jó lenne,ha abbahagynád,mert rohadtul idegesítő vagy.Hallgass és örülj,hogy a kedvenced mindent megnyer!Ne baszogass itt másokat,akiknek a kedvence a mezőny közepén vagy végén szenved.Nincs benned semmi empátia?

  24. Albon végre legalább a kötelezőt tudta hozni. A Ferrari meg mekkora szégyen már, hogy az 1000. futamukon úgy, hogy 8 kieső volt a 8. meg a 10. helyen értek célba és ehhez is kellett Kimi büntetése. Az Alfa Romeo már megint gyorsabb volt a versenyen. Ezt a kasznit meg kéne fogni és kib*szni a kukába. Nem a motor itt nekik a legnagyobb bajuk, ekkora hátrányt az “illegális” erőforrás se hozna vissza, illetve az Alfa akkor is verné őket, ha ugyanazt használják.

  25. Az érdemli meg jobban, aki előrébb ér célba…mintha 2014 és 2018 között Kimi mindig aktuális ellenfeleinél nem ezt a nézetet hangoztattad volna…

    Tapani: Az érdemli meg jobban, aki előbb ér célba. Éles helyzetekben elég sokat hibázik a brit, kíváncsi lennék rá komolyan, hogy egy komolyan vehető csapattárs ellen mit mutatna. Szerintem erősen túlhájpolt, de még rám cáfolhat.

  26. Tapani: Az érdemli meg jobban, aki előbb ér célba. Éles helyzetekben elég sokat hibázik a brit, kíváncsi lennék rá komolyan, hogy egy komolyan vehető csapattárs ellen mit mutatna. Szerintem erősen túlhájpolt, de még rám cáfolhat.

    Jó, csak ez az arrogáns megjegyzés szúrta a szemem, h mit ártott Georgi? 😀 30-0 időmérőkön, és veri ált. a csapattársait, tökre szerezhetne már egy pontot. 😀 (Őszintén bevallom, szerintem is kicsit nagy a hype most a karanténos virtuális versenyek miatt, de remélem jó lesz a srác, mert kell valakinek szurkolni Lewis után is)

  27. Nando: Amikor a fosztogatók egy nyugdíjazott rendőrt lőttek fejbe aki ráadásul fekete volt azt nem reklámozta ennyire, legnagyobb képmutató ever ez az ember.

    Nem képmutató, csak rasszista, neki a fekete életek számítanak. Mi lenne ha a szlogen az lenne hogy All lives matter?

  28. Akik azt mondják, hogy Hamilton 2 alkalommal sem kapott emiatt büntetést, azok melyik futamot nézték tavaly? Ugyanazt az 5 másodperces büntetést kapta tavaly, amit most Kimi (sőt, összességében rosszabbul járt vele, mert neki egy SC után szinte azonnal ki kellett mennie, így jóval több pozíciót vesztett vele).

    1 éve volt, emlékezzünk már rendesen!

    vinyei93: Azért mert Hamilton NEM KAPOTT
    2* SEM
    Pont ez a lényeg…eleg irritáló amikor ilyen a bíráskodás
    Ezen a hétvégén egész jó kis szerencséje van Hamiltonnak, Bottas meg a végére teljesen szétesett. Neked ez nem elég?

  29. frequency: Ámen. Gondolom sokat foglalkozol az adott problémával te is…

    Az alapelvvel egyetértek, ahogy amúgy az egyik legjobb arc F1-s pilóta is, Vettel. Tetszik a mozgalom amíg arról szól, amiről kellene neki. Alapvetően elég tájékozottnak tartom magam a világ dolgairól, és sokat is olvasok ebben a témában és másban is. Szóval egyetértek velük, de azzal is, h Lewis már túltolja, ennek a pólónak sem lett volna itt a helye szerintem, de ki vagyok én, vagy ki vagy Te, a véleményünk meg lehet, de amíg Lewis ér el millikat, csak az instáján majd 20 millió követőt, addig úgyis az Ő szava lesz a mérvadó. Lewis egy teljesen emberi, normális srác lenne, kellene mellé valaki aki egy kicsit egyengeti, mert jó ügyek mellett áll ki, csak sokszor rosszul kivitelezi.

  30. Lewanda_17: Ugyanúgy megérdemelte volna azt a pontot, mint Kimi, ha nézed a futamokat akkor Te is tudod.

    Az érdemli meg jobban, aki előbb ér célba. Éles helyzetekben elég sokat hibázik a brit, kíváncsi lennék rá komolyan, hogy egy komolyan vehető csapattárs ellen mit mutatna. Szerintem erősen túlhájpolt, de még rám cáfolhat.

  31. De mindegy, megvannak a pontok (amitől Paberto agyf***t kap)

    Russel ha utoléri Vettelt, akkor is pontot szerezhetett volna már. Ha még ez sem sikerül neki, akkor most miről is beszélünk?!

    Ma nem érdemelt volna pontot semmiképp.

    Bottas meg ma is bizonyított, hogy alkalmatlan még epizódszerepre is Lewis ellenében…

  32. Nem helyes amit a Rendőrök tettek, de az a csávó amit korábban elkövetett az sem volt rendben. Kíváncsi lennék arra, hogy azokról Lewis tájékoztatva lett-e?

    Nando:
    Jaj Hami egyszerűbb lett volna ha felveszel egy Fuck the Police pólót, az gangsztásabb. Kíváncsi lennék hogy a csapat szponzorai mit szólnak ehhez. 😀

  33. Nando:
    Jaj Hami egyszerűbb lett volna ha felveszel egy Fuck the Police pólót, az gangsztásabb. Kíváncsi lennék hogy a csapat szponzorai mit szólnak ehhez. 😀

    Semmit nem szólnak a szponzik hisz csak ő lesz látható a következő évben is a pódium legfelső fokán majd , hülyék lennének mással reklámozni.

  34. Nando:
    Jaj Hami egyszerűbb lett volna ha felveszel egy Fuck the Police pólót, az gangsztásabb. Kíváncsi lennék hogy a csapat szponzorai mit szólnak ehhez. 😀

    Ez a póló végképp nem ide való. Kár, mert ezt is túl tolták, mint minden ilyen mozgalmat. És semmit nem fognak elérni.

  35. DUdi:
    P9 Ez egy jó eredmény.

    Szuper, minden szezonjába eddig pontot szerzett, idén ez még nehezebb projekt volt, a ferrarikkal pariban volt, bár ez az anyacsapatnak kellemetlen. A csatákban megint nagyon jól ment bele, élvezte ezt a pályát szerintem, az új rajtnál Leclerc mellett ahogy elment. Pengén ment.

  36. Paberto: Rajtam rohogsz mikozben annak orulok hogy a kedvencem az orok es megkozelithetetlennek velt rekordokat dontogeti, mikozben a te kedvenced szerez 2 pontot egy evben, es tele lovod a gatyat… 😉

    Nem annak örülsz, hanem azon panaszkodsz, hogy szegény rekordotogeto kedvenced miért szidták annyira.
    Röhejes.
    Hamiltonnal semmi bajom, csak hogy tiszta legyen.

  37. F1890: én is 😀 pedig nem szeretem h ha böfög egyet felfújják a szurkolók de ezen most jót nevettem 😀

    na végre megvan a pont neki 🙂

    Én azért nevettem, mert már vártam 😀 Mikor hallottam hogy a versenymérnők csak ismétli magát és nem válaszol Kimi kérdésére, már tudtam, hogy valami jó fog jönni 😀

  38. Tapani:
    Két pont!!!! 😀

    Remélem Paberto nem vágja fel az ereit. Nagyon szórakoztató egy pojáca. 🙂

    Rajtam rohogsz mikozben annak orulok hogy a kedvencem az orok es megkozelithetetlennek velt rekordokat dontogeti, mikozben a te kedvenced szerez 2 pontot egy evben, es tele lovod a gatyat… 😉

  39. roberto23: Sőt, ezzel a tok felesleges piros zászlóval szeritnem meg is szívtak. Anélkül is elkaphatta volna Albon, de akkor talán több esélye lett volna tartani.

    Több esélye lett volna a megszakítás nélkül ez egész biztos, kopott gumikon nehezebb dolga volt Albonnak, de így a friss lágyakon azért kijön hogy a Red Bull sokkal jobb technika.

  40. Paberto: Senki, ismetlen senki nem kert neki buntetest… olvass vissza. Pont ez a lenyeg.

    Azért mert Hamilton NEM KAPOTT
    2* SEM
    Pont ez a lényeg…eleg irritáló amikor ilyen a bíráskodás
    Ezen a hétvégén egész jó kis szerencséje van Hamiltonnak, Bottas meg a végére teljesen szétesett. Neked ez nem elég?