McLaren: Bizonyítottuk Ricciardónak, hogy nem a levegőbe beszélünk

A McLaren bizonyította Daniel Ricciardónak, hogy nem a levegőbe beszélt, amikor először le akarta szerződtetni őt, és ez is kellett ahhoz, hogy az ausztrál most elfogadja az ajánlatukat – jelentette ki az alakulat ügyvezetője, Zak Brown.

Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Sidious:

    Renault szerepléséhez Monzában nagyban hozzájárult az, hogy kialakult egy Drs vonat, ott az időmérőn ment el a dolog, bár ott is 1 tized volt a difi, ha pl Ricsi Jobb pozícióból tud rajtolni, lehetett volna ott is keresni való, igazából Mugello az ami meglepő volt, mert eddig ők is azt gondolták, hogy a magas leszorítóerőt igénylő pályákon nem annyira versenyképesek, erre meg simán ott voltak időmérőn is, ha Ocon nem dobja el, valszeg meglehetett volna Ricnek az 5. hely., Sochi lesz érdekes, mert ott megint nagy leszorítóerővel számolnak, de közben meg lehet próbálni az alacsonyt is a két hosszú egyenes miatt.

  2. Nando: Egyértelmű a fejlődés, én ezt nem is akarom elvenni tőlük, de pontok tekintetében is csalóka a helyzet, mert például 2019-hez képest nincs ott a Ferrari a top 3 között, akkor lenne igazán nagy eredmény ez a 106 pont, hogy ha a Ferrari is ott lenne az élmenők között és úgy foglalnák el összetettben a 3. helyet.
    Erről a külön engedélyről van valami forrás cikk ? mert én nem hallottam róla.

    Mellesleg a 3. hely szerintem sem realis es az is egyertelmu, hogy nem a mercitol lopjak a pontokat, hanem a Ferrari altal elszortakat gyujtik be a kozepcsapatok, ettol fuggetlenul szerintem lathato a fejlodes. Norrisnak jo a tempoja futamon, ha meg Sainz tavalyi makformajat hozna a masodik felenek a bajnoksagban, befoghatatlanok lennenek 😀

  3. Nando: Egyértelmű a fejlődés, én ezt nem is akarom elvenni tőlük, de pontok tekintetében is csalóka a helyzet, mert például 2019-hez képest nincs ott a Ferrari a top 3 között, akkor lenne igazán nagy eredmény ez a 106 pont, hogy ha a Ferrari is ott lenne az élmenők között és úgy foglalnák el összetettben a 3. helyet.
    Erről a külön engedélyről van valami forrás cikk ? mert én nem hallottam róla.

    Itt is volt, de most nem talalom a keresot, szoval mas oldalrol van csak cikk rola.
    https://f1vilag.hu/hirek/kulon-engedelyt-kap-a-mclaren-hogy-beepithesse-a-mercedes-motort-jovore/

  4. Nando: Háát azért egyértelműen én nem mondanám őket 3. erőnek, ha csak a pontokat nézzük azok, de volt már homály hétvégéjük nem is egy asszem, viszont mákoltak idén nem is egyszer, szóval csalóka nekem, mert szerintem az RP egy jobb konstrukció idén a Renaulttól meg nem tűnnek erősebbnek.
    A zsetonrendszer miatt meg kukának tűnik a jövőévük, mert mind a két zseton elmegy a Merci cserére. Szóval Ricsi jobban járt volna ha inkább 22-re ír alá, mert most éppen meg a Reanult van feljövőben.

    Igen az RP még jobb autó, de nincs olyan nagy differencia már köztük és itt már kijönnek a versenyzői kvalitások. Amikor a Mclaren “mákolt”, akkor az RP is mákolhatott volna, de elbénázták a versenyzőik és az jelentette a különbséget. Sőt hát tulajdonképpen Monzában Stroll még jobb pozícióból várhatta az újraindítást, mint Sainz, ennek ellenére a Spanyol mögött végzett és hozzá kell tenni, hogy ott Sainz akkor is 2. lett volna, ha nincs piros zászló meg SC fázis, csak akkor nem Gasly, hanem Hamilton mögött ér be. Jövőre egyébként szerintem is megtörhet a lendületük, de majd meglátjuk. Itt a 3. helyért folyó csatában sok lesz a kérdőjel, mert eleve a Ferrari nagyot léphet előre, ha hoznak motorfejlesztést és a áttervezik ezt az autót és akkor ők visszaállhatnak a “régi” helyükre. A Mclaren erősebb motort kap, de lehet, hogy ez a kaszni rovására fog menni, az Aston Martin erősödik egy Vettellel, de nem biztos, hogy az a tavalyi Merci még jövőre is olyan jó lesz, a Renaultnál meg szerintem sok különbséget nem jelent, hogy Ricciardot váltja Alonso, mert mindketten képesek kihozni a maxot az autóból, ott akkor erősödött volna a csapat, ha Ocon helyére jön a Spanyol. Amúgy meg őket nehéz megítélni, mert elég hektikusan teljesítenek. Pl SPA-ban jók voltak és ebből adódóan mindenki azt várta, hogy Monzában is gyorsak lesznek, mert az méginkább erő pálya, ehhez képest nem sikerült belőle szinte semmit kihozni, ahhoz képest, hogy mekkora káosz volt ott. Aztán most Mugelloban meg megint jól mentek és majdnem meglett a dobogó. Lehet, hogy sokszor ők se értik teljesen, hogy miért működik az autó és miért nem.

  5. Denis Hunter: Merci motor beepitesere allitolag van valami kulon engedelyuk, mert azt mar az uj autoba szerettek volna, ami a COVID miatt meghiusult ugye. Valoban makoltak iden is jo helyezeseket, ahogy buktak is, pl Monzaban akar 2-3 is lehetett volna Lewis mogott, amig nem jott az ujrainditas. Mindenesetre szerencse ide, vagy oda, pont lattam egy posztot, hogy 2019-ben ennyi futam utan 52 pontjuk volt, most 106. Szoval dicseretes a fejlodes es szemmel lathato.

    Egyértelmű a fejlődés, én ezt nem is akarom elvenni tőlük, de pontok tekintetében is csalóka a helyzet, mert például 2019-hez képest nincs ott a Ferrari a top 3 között, akkor lenne igazán nagy eredmény ez a 106 pont, hogy ha a Ferrari is ott lenne az élmenők között és úgy foglalnák el összetettben a 3. helyet.
    Erről a külön engedélyről van valami forrás cikk ? mert én nem hallottam róla.

  6. Nando: Háát azért egyértelműen én nem mondanám őket 3. erőnek, ha csak a pontokat nézzük azok, de volt már homály hétvégéjük nem is egy asszem, viszont mákoltak idén nem is egyszer, szóval csalóka nekem, mert szerintem az RP egy jobb konstrukció idén a Renaulttól meg nem tűnnek erősebbnek.
    A zsetonrendszer miatt meg kukának tűnik a jövőévük, mert mind a két zseton elmegy a Merci cserére. Szóval Ricsi jobban járt volna ha inkább 22-re ír alá, mert most éppen meg a Reanult van feljövőben.

    Merci motor beepitesere allitolag van valami kulon engedelyuk, mert azt mar az uj autoba szerettek volna, ami a COVID miatt meghiusult ugye. Valoban makoltak iden is jo helyezeseket, ahogy buktak is, pl Monzaban akar 2-3 is lehetett volna Lewis mogott, amig nem jott az ujrainditas. Mindenesetre szerencse ide, vagy oda, pont lattam egy posztot, hogy 2019-ben ennyi futam utan 52 pontjuk volt, most 106. Szoval dicseretes a fejlodes es szemmel lathato.

  7. Sidious:
    Le a kalappal Brownék előtt. Azok után, hogy 2018-ban a Renault motorral is beégtek egy Alonsoval a kocsiban utána azt gondolta volna az ember, hogy ebből a csapatból semmi nem lesz. Aztán 1,5 évvel később már 3. erő a csapat és tovább erősödhetnek majd a Merci motorral, bár ez szerintem nem jövőre lesz, mert nem lesz egyszerű ebbe a kaszniba beleintegrálni az új erőforrást, de 22-re jól jöhetnek majd a + lóerők.

    Háát azért egyértelműen én nem mondanám őket 3. erőnek, ha csak a pontokat nézzük azok, de volt már homály hétvégéjük nem is egy asszem, viszont mákoltak idén nem is egyszer, szóval csalóka nekem, mert szerintem az RP egy jobb konstrukció idén a Renaulttól meg nem tűnnek erősebbnek.
    A zsetonrendszer miatt meg kukának tűnik a jövőévük, mert mind a két zseton elmegy a Merci cserére. Szóval Ricsi jobban járt volna ha inkább 22-re ír alá, mert most éppen meg a Reanult van feljövőben.

  8. Le a kalappal Brownék előtt. Azok után, hogy 2018-ban a Renault motorral is beégtek egy Alonsoval a kocsiban utána azt gondolta volna az ember, hogy ebből a csapatból semmi nem lesz. Aztán 1,5 évvel később már 3. erő a csapat és tovább erősödhetnek majd a Merci motorral, bár ez szerintem nem jövőre lesz, mert nem lesz egyszerű ebbe a kaszniba beleintegrálni az új erőforrást, de 22-re jól jöhetnek majd a + lóerők.