Még idén autóba ültetné a „vérszagot megérző” Alonsót a Renault

A fiatal versenyzők tesztjét szeretné felhasználni a Renault arra, hogy Fernando Alonso még idén az F1-es autójukat vezethesse.

Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. trialboj: Értem, de azért csak segítene rajtuk ha értenek hogy melyik pályára hogy és vajon miért úgy reagál a kocsi, ha neadjisten de jó lenne ha mégis, vb aspiransá lépnek elő 22ben,akkor muszáj tudni melyik pályán mire lehet/kell számítani, még ha. más az autó, a szimulációkat az eddig. mért adatok alapján készítik. Nagyon remélem hogy sikerül mindenkit a helyére tenni, hogy hatékonyan dolgozzanak, és nehogy toljanak egy olyan évet mint az idei ferka.

    Ha az idei autót kimaxolják a 22-essel akkor sem lesznek előrébb, mert az egy más alapokon-szabályokon nyugvó autó lesz, ott majd a szélcsatorna-szimulátor-pályán kapott adatokat kell összefésülni, erre van a szezon előtti teszt.

    De ha arra célzol, hogy a szimulációk és pályán mutatott teljesítmény között nincs koherens egyezés, akkor azon még bőven tudnak javítani, viszont Mugelló is egy kivétel volt, de még mindig jobb ha szimulációk alapján gondolják magukat gyengének és a pályán mutatnak jobb teljesítményt mintsem fordítva, az nagyobb gond lenne.

  2. Nando: Ennek az autónak semmi köze nem lesz a 22-eshez, ott nyomnak egy resetet és mindenki a nulláról fejleszt autót, szóval úgymond ennek a mostani megértésének vajmi kevés köze van ahhoz, hogy milyen lesz a 22-es konstrukció.
    Miért kellene Alonak szuperlicensz pont ? Neki már megvan a szuperlicensze, Kubicának is meg volt annyi év kihagyással maxium csak x kilométert kellene teljesíteni egy teszten, de Alonál még ez se nagyon áll fenn mert 2 évet hagyott ki.

    Értem, de azért csak segítene rajtuk ha értenek hogy melyik pályára hogy és vajon miért úgy reagál a kocsi, ha neadjisten de jó lenne ha mégis, vb aspiransá lépnek elő 22ben,akkor muszáj tudni melyik pályán mire lehet/kell számítani, még ha. más az autó, a szimulációkat az eddig. mért adatok alapján készítik. Nagyon remélem hogy sikerül mindenkit a helyére tenni, hogy hatékonyan dolgozzanak, és nehogy toljanak egy olyan évet mint az idei ferka.

  3. trialboj:
    Ha eddig nem jött össze, most már jobban érezném magam, ha Alo szállítaná az első dobogót ennek a csapatnak, legyen akármi is a neve jövőre.
    Lehet amatőr kérdés de Alonak nem kellenek szuperlicenszhez pontok? Mivel vb pilóta, akkor ül vissza amikor akar?

    Továbbra is az a bajom, hogy Alo egyedül nem nem váltja meg a világot, nem lesz egy személyben mindenes, ha jelenleg még a csapat sem érti miért viselkedik jól az egyik pályán és miért szenved a. másik pályán az autó, akkor nem vágom hogy készülnek odaérni a 22es évre.

    Ennek az autónak semmi köze nem lesz a 22-eshez, ott nyomnak egy resetet és mindenki a nulláról fejleszt autót, szóval úgymond ennek a mostani megértésének vajmi kevés köze van ahhoz, hogy milyen lesz a 22-es konstrukció.
    Miért kellene Alonak szuperlicensz pont ? Neki már megvan a szuperlicensze, Kubicának is meg volt annyi év kihagyással maxium csak x kilométert kellene teljesíteni egy teszten, de Alonál még ez se nagyon áll fenn mert 2 évet hagyott ki.

  4. Ha eddig nem jött össze, most már jobban érezném magam, ha Alo szállítaná az első dobogót ennek a csapatnak, legyen akármi is a neve jövőre.
    Lehet amatőr kérdés de Alonak nem kellenek szuperlicenszhez pontok? Mivel vb pilóta, akkor ül vissza amikor akar?

    Továbbra is az a bajom, hogy Alo egyedül nem nem váltja meg a világot, nem lesz egy személyben mindenes, ha jelenleg még a csapat sem érti miért viselkedik jól az egyik pályán és miért szenved a. másik pályán az autó, akkor nem vágom hogy készülnek odaérni a 22es évre.

  5. Nem csodálom, hogy még sem szeretnék úgy elengedni a jövő évet ahogy azt eddig kommunikálták, mert tényleg látni idén egy egész biztató formát a Renaulttól, nem mondom, hogy nagy dolgokra lennének hivatottak és ők sem gondolják így, de ha már pozitív irányba sikerült elvinni az autót, amit még maguk sem igazán értettek meg, akkor kár lenne teljesen lemondani jövőre a stabil jó eredményekről, pláne ha már egy teljes arculat váltást is bevállaltak, kellene a közvélemény részéről is egy pozitív megítélés, mert a károgók majd egyből azt fogják mondani, hogy ez csak azért volt, hogy már ne a Renault név alatt vigyék tovább az eredménytelenséget.