„Mick Schumacher készen áll az F1-re”

Az édesapa, Michael Schumacher korábbi riválisa, Gerhard Berger úgy érzi, az F2 pontversenyét vezető Mick Schumacher készen áll a Forma–1-es debütálásra. Az osztrák szerint a fiatal pilóta bizonyította, idővel bárhol stabil kihívóvá tud válni.

Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Go.Michael:
    Név ide vagy oda, vezeti az F2-t, ami a formula 1 előszobája, ahonnan lehetőséget kapnak a tehetségek. Persze egy dolog az ottani siker, teljesen más kávéház az f1. Az viszont egyértelmű, hogy a haas-nál kell a vérfrissítés, Gro és Mag mehet a tengerentúlra, és Gio-nak is én úgy gondolom lefőtt a kávé, eleget mutatott, hogy az ember el tudja dönteni, van benne faktor vagy sem. Kimit a neve ugyis bent fogja tartani, ha pedig van motivációja, elvezeti az az alfát még 1-2 szezonig. Ha tippelni kellene, akkor Kimi-Mick páros lesz jövőre, a haasnál pedig megnéznék egy Hulk-Perez kettőst.

    Hulk Perez kettos szerintem azert nem lesz, mert 1. ok mar voltak egyszer csapattarsak, 2. ha mar verfrissites, akkor oda is megy legalabb egy ujonc.
    En ugy erzem Hulk lesz megint, aki hoppon marad.

  2. Név ide vagy oda, vezeti az F2-t, ami a formula 1 előszobája, ahonnan lehetőséget kapnak a tehetségek. Persze egy dolog az ottani siker, teljesen más kávéház az f1. Az viszont egyértelmű, hogy a haas-nál kell a vérfrissítés, Gro és Mag mehet a tengerentúlra, és Gio-nak is én úgy gondolom lefőtt a kávé, eleget mutatott, hogy az ember el tudja dönteni, van benne faktor vagy sem. Kimit a neve ugyis bent fogja tartani, ha pedig van motivációja, elvezeti az az alfát még 1-2 szezonig. Ha tippelni kellene, akkor Kimi-Mick páros lesz jövőre, a haasnál pedig megnéznék egy Hulk-Perez kettőst.

  3. F1890: én régóta agyalok már azon h megkéne reformálni az egész utánpótlást ahogy van.

    Minden országba kéne egyengokartokkal (amit az fia biztosít) egy selejtezőt tartani. hivatalos külföldi emberekkel bíráskodva, mindezt fia égisze alatt (szponzorokkal). a legjobbak ingyen és bérmentve bejutnának egy gokart iskolába ahol nyelveket tanulnának, és egyéb tárgyakat. a lényeg h minden országból 2 bejutna egy gokart vb-re és ott is lenne selejtező miegymás, majd a legjobbak lehetőséget kapnának F4-es bajnokságba amit szintén az FIA saját költségből fedezne. és mindez így menne az F1-ig. persze lenne egy másik út is, hogy fizetősök bejutnának , de lehetőséget kéne biztosítani pusztán a tehetségnek, nem csak azoknak akiknek van pénzük.

    am remélem kimi marad jövőre is, hogy mickkel kapcsolatosan képben legyünk h mennyire is jó valójában.

    Igan az jó lenne, de igazából nem látom esélyét ennek, mert egyszerűen semmit nem tesznek azért, hogy ez változzon. Egyre több nevelőszéria van, de mindenhol ugyanaz a játék megy. Vagy úgy juthatsz be, hogy fizetsz vagy úgy, hogy valamelyik pilótaprogramnak a tagja vagy és ők benyomnak. De nyilván most egy Magyar, Román, Szlovák stb kis országok embereinek nehéz kapcsolatokat szerezni a Ferrarinál, Red Bullnál, Mercedesnél vagy a Mclarennél és ugyanolyan nehéz szponzorokat is találni, mert te alapjáraton, amíg nem indultál el valahol, addig semmit nem tudsz kinálni a szponzornak, amiért neki megérné támogatni téged, ahhoz eredmények kellenének, de ahhoz, hogy legyenek sikereid versenyezni kéne, de nem tudsz rajthoz állni, mert nincs pénzed 😀 Szóval ez egy ilyen ördögi kör. Amikor már egy Jean Alesi is azt mondja, hogy el kellett adnia a Ferrari F40-esét, hogy a fia indulhasson az F2-ben, akkor ott már szerintem elég nyilvánvaló, hogy mennyire rossz ez a rendszer. Ha már úgyis a nagy egyenlőségről szónokol most a liberty meg Hamilton, akkor ezzel lenne érdemes kezdeni valamit.

  4. Sidious: Az nyilván sajnálatos, hogy valaki el sem kezdheti a karrierjét hiába szeretné ezt csinálni. Gyerekként én is a versenyzésről álmodtam, de még a gokart szezonig se sikerült eljutni az anyagi okok miatt. Ez van, az élet nem fair, valahol meg még annyi pénz sincs, hogy enni tudjanak normálisan. Szóval az embernek ezt el kell fogadni és meg kell találni az alternatívákat, mert ez már évezredek óta így van, hogy vannak olyanok, akik beleszületnek a tutiba, valakinek már gyerekkora óta a túlélésért kell küzdeni és van a középosztály, akik valamilyen szinten jól élnek, de semmi extra. Az elég ritka, hogy valaki kitudjon törni abból, amit a sors dobott neki és ahhoz szerencse is kell. Mindent összevetve viszont ide már teljesítmény is kell. Tehát az nem elég, hogy valakinek jó neve van meg szponzorai meg pénze, ha közben lassú. Bruno meg Nelsinho sem tudott bent maradni, mert semmi kiemelkedőt nem tudtak nyújtani. Különösen Bruno Sennára igaz, aki még Maldonadot se tudta megverni, amikor a Venezuelai minden 2. futamon sz*rrá törte az autóját. Piquet volt talán a pechesebb, mert ő rögtön Alonsot kapta csapattársnak és belekeveredett Briós politikai játszmáiba, csalásaiba aztán ezzel haza is vágták a karrierét. Ha máshol mutatkozik be, akkor még egy erős közepes lehetett volna belőle, de ő sem volt egy futamgyőzelemre/vb címre alkalmas versenyző. Szóval nem kell aggódni emiatt se, ha Mick nem teljesít, akkor ahogy bekerült, úgy ki is fog kerülni az F1-ből. Az esélyt megérdemli, mert idén élmezőnybe megy az F2-be, ha jól alakul, akkor be is húzza a bajnokságot, ennél sokkal többet már nem lehet csinálni, ahhoz, hogy F1-es lehetőséget kapj, mert ez a közvetlen előszoba, esetleg a japán SuperFormulának nagyobb presztizse van, mert ott már tapasztalt versenyzők mennek, akik más kategóriába vb-ket nyertek pl Lotterer vagy Kobayashi, de azt meg épp emiatt elég rizikós is bevállalni.

    én régóta agyalok már azon h megkéne reformálni az egész utánpótlást ahogy van.

    Minden országba kéne egyengokartokkal (amit az fia biztosít) egy selejtezőt tartani. hivatalos külföldi emberekkel bíráskodva, mindezt fia égisze alatt (szponzorokkal). a legjobbak ingyen és bérmentve bejutnának egy gokart iskolába ahol nyelveket tanulnának, és egyéb tárgyakat. a lényeg h minden országból 2 bejutna egy gokart vb-re és ott is lenne selejtező miegymás, majd a legjobbak lehetőséget kapnának F4-es bajnokságba amit szintén az FIA saját költségből fedezne. és mindez így menne az F1-ig. persze lenne egy másik út is, hogy fizetősök bejutnának , de lehetőséget kéne biztosítani pusztán a tehetségnek, nem csak azoknak akiknek van pénzük.

    am remélem kimi marad jövőre is, hogy mickkel kapcsolatosan képben legyünk h mennyire is jó valójában.

  5. Lássuk én kíváncsi vagyok rá mire lesz képes az F1-ben, ha annyi türelmi idő jut neki mint Strollnak és olyan szintű segítséget fog kapni mint amit pl Massa és Perez mellett kapott a pénzes csemete, akkor nem kérdés, hogy meg fog ragadni a mezőnyben, viszont önmagában a neve kevés lesz hozzá.

  6. vandr:
    Pusztán azzal, hogy Schumacher a vezetékneve, már készen áll az F1-re. Mint Brúnó és Nelzinnyó. Automatikusan megkapják a szponzorokat, csapatokat vesznek nekik, ha éppen arra van szükségük,pár év után már az F1-ben is vannak. Magyarok meg kalandoznak 1-2 évet a versenyautók világában, aztán vége (lásd KPT), vagy el sem kezdik (Kiss Norbi). Erre van keret.
    Mondjuk ez igaz a világ 95%-ára.

    Az nyilván sajnálatos, hogy valaki el sem kezdheti a karrierjét hiába szeretné ezt csinálni. Gyerekként én is a versenyzésről álmodtam, de még a gokart szezonig se sikerült eljutni az anyagi okok miatt. Ez van, az élet nem fair, valahol meg még annyi pénz sincs, hogy enni tudjanak normálisan. Szóval az embernek ezt el kell fogadni és meg kell találni az alternatívákat, mert ez már évezredek óta így van, hogy vannak olyanok, akik beleszületnek a tutiba, valakinek már gyerekkora óta a túlélésért kell küzdeni és van a középosztály, akik valamilyen szinten jól élnek, de semmi extra. Az elég ritka, hogy valaki kitudjon törni abból, amit a sors dobott neki és ahhoz szerencse is kell. Mindent összevetve viszont ide már teljesítmény is kell. Tehát az nem elég, hogy valakinek jó neve van meg szponzorai meg pénze, ha közben lassú. Bruno meg Nelsinho sem tudott bent maradni, mert semmi kiemelkedőt nem tudtak nyújtani. Különösen Bruno Sennára igaz, aki még Maldonadot se tudta megverni, amikor a Venezuelai minden 2. futamon sz*rrá törte az autóját. Piquet volt talán a pechesebb, mert ő rögtön Alonsot kapta csapattársnak és belekeveredett Briós politikai játszmáiba, csalásaiba aztán ezzel haza is vágták a karrierét. Ha máshol mutatkozik be, akkor még egy erős közepes lehetett volna belőle, de ő sem volt egy futamgyőzelemre/vb címre alkalmas versenyző. Szóval nem kell aggódni emiatt se, ha Mick nem teljesít, akkor ahogy bekerült, úgy ki is fog kerülni az F1-ből. Az esélyt megérdemli, mert idén élmezőnybe megy az F2-be, ha jól alakul, akkor be is húzza a bajnokságot, ennél sokkal többet már nem lehet csinálni, ahhoz, hogy F1-es lehetőséget kapj, mert ez a közvetlen előszoba, esetleg a japán SuperFormulának nagyobb presztizse van, mert ott már tapasztalt versenyzők mennek, akik más kategóriába vb-ket nyertek pl Lotterer vagy Kobayashi, de azt meg épp emiatt elég rizikós is bevállalni.

  7. Pusztán azzal, hogy Schumacher a vezetékneve, már készen áll az F1-re. Mint Brúnó és Nelzinnyó. Automatikusan megkapják a szponzorokat, csapatokat vesznek nekik, ha éppen arra van szükségük, pár év után már az F1-ben is vannak. Magyarok meg kalandoznak 1-2 évet a versenyautók világában, aztán vége (lásd KPT), vagy el sem kezdik (Kiss Norbi). Erre van keret.
    Mondjuk ez igaz a világ 95%-ára.