Nem várná meg a Red Bull, míg Verstappennek végleg elege lesz…

A Red Bull tudatában van annak, hogy nem húzódhat sokáig a Mercedesszel szembeni esélytelenségük, máskülönben elveszíthetik Max Verstappent.

Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Sidious: Jeremy Clarkson esetleg? 😀 Amúgy Verstappen ilyen ember, ő könnyen felkapja a vizet és idén már ez volt a 3. kiesése motorhiba miatt 9 futam alatt, szóval ez várható volt. Valahol olvastam még 2015-ben, hogy amikor a Toro Rossonál volt és már a sokadik kiesése volt a Renault miatt, akkor teljes erőből nekib*szta a sisakját a falnak a garázsban. De még Ricciardo is az utolsó RB-s évében saját bevallása szerint átütött egy falat a motorhomeban, pedig belőle talán kevésbé néznél ki ilyet, mert róla ha ránézel azt hinnéd, hogy még egy atomháború közepén is tudna vigyorogni, de a jelek szerint még őt is ki lehet borítani ezzel. Igazából én megértem, mert amikor még különböző bajnokságokban indultam rFactorban, akkor én is k*rva ideges tudtam lenni ha saját hibámon kívül estem ki vagy végeztem hátul egy futamon, amire 2-300 kört teszteltem, hogy meglegyenek a jó beállítások meg a stratégia. És az csak egy szimulátor, akkor gondoljunk bele milyen lehet ez a való életben, ahol el-vissza ingázol az országok között, mert be kell menni a gyárba egyeztetni a mérnökeiddel, ott szimulátorozni, ráérő időben konditerembe menni, aztán elutazni a futam helyszínére és a versenyednek fél perc után annyi, mert megáll a motor és közbe nézed a másik 19 versenyzőt, ahogy mennek tovább miközben te szállsz ki az autóból és mész vetkőzni, aztán közbe még az arcodba is tolnak egy pár mikrofont, hogy kommentáld ezt.. 😀 Tovább növelheti az indulatokat, ha közbe még a technikai hibát leszámítva se sikerül az elvárásoknak megfelelően teljesíteni, ahogy ez most jelenesetben is fent áll a Red Bullnál. De igen egyébként mindent összevetve egy kicsit le kell nyugodnia Verstappennek, mert nem tud vele mit csinálni és jobb ha nem fordítja maga ellen a csapatát. Az, hogy a rádióban kiadja ami benne van az rendben van, de utána át kell gondolni, amit írtam, hogy mi a realitás jelenleg és hova igazolhatna ha ez most nem felel meg neki. Utána rögtön rájönne, hogy oké, hogy ez így sz*r, de mi lenne ha most ő ülne a Ferrariban vagy még mindig az 1. győzelméért hajtana, mert középcsapatokba vezetne már 6. éve vagy ő lenne most Russell helyett a Merci programban és őt szopatnák a Williamsszel miközben Valterrichello jó wingmanként foglalja a helyet a Mercinél, Stroll meg vesz magának az apjával egy csapatot 😀 Szóval lehetne most sokkal rosszabb is.

    Ez a Valterichello akkor szöveg… :DDDD
    Egyéként maximálisan egyetértek azzal, amit leírtál, szimulátorban (HF1L-ben kezdtem:D) is ki tudtam én is akadni, ha pl. minden klappolt, jó helyről indultam, erre belém jött valaki a rajtnál és ennyi volt, teszteltem feleslegesen 5-600 kört…
    Élőben ez még durvább lehet, főleg, ha úgy érzed, győzelmi esélyeid vannak, erre önhibán kívül kiesel a versenyből.

  2. Verstappen egy remek ígéret, egy tehetség, de nem láttuk még egy vérre menő vb csatában, ott mutatkozik meg egy pilóta nagysága. Az a nagy helyzet, hogy a mindig is tökéletesnek bemutatott RB messze nem tökéletes, de persze akkora egójuk van, hogy nem képesek belátni, kell a megújulás. Hiába “szentelnek” mindent a hondának, a motor nem adott a sikerhez, de a kaszni sem, pedig eddig ódákat zengtek arról a kaszniról. Ha pedig nem lenne ennyire vakvágányon a ferrari, a rb képe még ennél is kilátástalanabb lenne.

  3. F1890: de ez magában hordozza azt h akár hamarabb ki is éghet. lehet már csak 5 jó éve van aztán “idegileg” kifáradt. vagy 7-8. de lehet 10. és lehet sose lesz vb mert pont beszopja mindig az igazolásokkal. szóval sztem valamilyen szinten érthető a frusztráltsága abszolút. persze annak fényében fura h pár éve meg azt mondta h nem érti mások miért idegeskednek egy kiesés után 😀

    Jaja ez simán benne van, hogy hamarabb kiég, viszont ha még a 20-as éveiben megérzi a siker ízét nagyon könnyen bedarálhat még jó pár rekordot. Sztem jövő év döntő lesz az ő szempontjából, hogy jó lóra tesz-e, marad vagy megy, érdekes lesz látni a 22-es erőviszonyok alakulását.

  4. Nando: Nyilván ezen az alapon neki is már címért kellene menni, de azért azt sem árt megnézni ki hány évesen érkezett meg az F1-be, Maxi nagyon korán be lett tolva ezért furcsa ez a helyzet, és még mindig bőven van ideje.
    Ráadásul a lista alján Rosberg is ott van aki 11 évet várt a címre, úgy hogy Hami mellett kellett teljesíteni, ha ezt hozzá adom még Maxi éveihez még akkor is bőven fiatalabb lesz, mint amikor Rosberg nyert címet és még akkor is esélyes lesz pár rekordot megdönteni.

    de ez magában hordozza azt h akár hamarabb ki is éghet. lehet már csak 5 jó éve van aztán “idegileg” kifáradt. vagy 7-8. de lehet 10. és lehet sose lesz vb mert pont beszopja mindig az igazolásokkal. szóval sztem valamilyen szinten érthető a frusztráltsága abszolút. persze annak fényében fura h pár éve meg azt mondta h nem érti mások miért idegeskednek egy kiesés után 😀

  5. F1890: 6. éve f1-ben. kimi már a 3. alonso 4. vettel 3. hamilton 1. évében már vb-t kűzdött. szóval sztem valamilyen szinten érthető a frusztráltsága. button volt az aki 10. évében kűzdhetett először. sőt ha jobban belegondolunk jövőre sem lesz vb, tehát leghmarabb a 8. szezonjában lehet. ha meg ránézünk erre a listára akkor ez már igencsak a lista alján található. tehát ebből a szempontból mondhatni “peches”
    https://www.statsf1.com/en/statistiques/pilote/champion/saison-avant.aspx

    Nyilván ezen az alapon neki is már címért kellene menni, de azért azt sem árt megnézni ki hány évesen érkezett meg az F1-be, Maxi nagyon korán be lett tolva ezért furcsa ez a helyzet, és még mindig bőven van ideje.
    Ráadásul a lista alján Rosberg is ott van aki 11 évet várt a címre, úgy hogy Hami mellett kellett teljesíteni, ha ezt hozzá adom még Maxi éveihez még akkor is bőven fiatalabb lesz, mint amikor Rosberg nyert címet és még akkor is esélyes lesz pár rekordot megdönteni.

  6. Denis Hunter: Asszem Nando linket be egy videot, ahol folyamatosan F*** ment minden masodik szavara, Alonso azert nem ilyen forman nyilvanitotta ki elegedetlenseget. Persze tudom manapsag az a meno, ha valaki karomkodik, mint Steiner, meg az az oreg autotesztes angol fazon, most nem jut eszembe se a neve, se a musor, amibol vegul kiraktak az egesz stabot, vagy akar Gordon Ramsey. Biztos nagyon regimodi vagyok, de sztem ultragaz az ilyen, foleg kozszereplokent, mediaba, sportolokent. En is karomkodok, ha merges vagyok, de alapesetben igyekszem maskepp korulirni a dolgokat, mintsem kiba* ez a kiba* ettol meg kiba* tokomtudjami.

    Jeremy Clarkson esetleg? 😀 Amúgy Verstappen ilyen ember, ő könnyen felkapja a vizet és idén már ez volt a 3. kiesése motorhiba miatt 9 futam alatt, szóval ez várható volt. Valahol olvastam még 2015-ben, hogy amikor a Toro Rossonál volt és már a sokadik kiesése volt a Renault miatt, akkor teljes erőből nekib*szta a sisakját a falnak a garázsban. De még Ricciardo is az utolsó RB-s évében saját bevallása szerint átütött egy falat a motorhomeban, pedig belőle talán kevésbé néznél ki ilyet, mert róla ha ránézel azt hinnéd, hogy még egy atomháború közepén is tudna vigyorogni, de a jelek szerint még őt is ki lehet borítani ezzel. Igazából én megértem, mert amikor még különböző bajnokságokban indultam rFactorban, akkor én is k*rva ideges tudtam lenni ha saját hibámon kívül estem ki vagy végeztem hátul egy futamon, amire 2-300 kört teszteltem, hogy meglegyenek a jó beállítások meg a stratégia. És az csak egy szimulátor, akkor gondoljunk bele milyen lehet ez a való életben, ahol el-vissza ingázol az országok között, mert be kell menni a gyárba egyeztetni a mérnökeiddel, ott szimulátorozni, ráérő időben konditerembe menni, aztán elutazni a futam helyszínére és a versenyednek fél perc után annyi, mert megáll a motor és közbe nézed a másik 19 versenyzőt, ahogy mennek tovább miközben te szállsz ki az autóból és mész vetkőzni, aztán közbe még az arcodba is tolnak egy pár mikrofont, hogy kommentáld ezt.. 😀 Tovább növelheti az indulatokat, ha közbe még a technikai hibát leszámítva se sikerül az elvárásoknak megfelelően teljesíteni, ahogy ez most jelenesetben is fent áll a Red Bullnál. De igen egyébként mindent összevetve egy kicsit le kell nyugodnia Verstappennek, mert nem tud vele mit csinálni és jobb ha nem fordítja maga ellen a csapatát. Az, hogy a rádióban kiadja ami benne van az rendben van, de utána át kell gondolni, amit írtam, hogy mi a realitás jelenleg és hova igazolhatna ha ez most nem felel meg neki. Utána rögtön rájönne, hogy oké, hogy ez így sz*r, de mi lenne ha most ő ülne a Ferrariban vagy még mindig az 1. győzelméért hajtana, mert középcsapatokba vezetne már 6. éve vagy ő lenne most Russell helyett a Merci programban és őt szopatnák a Williamsszel miközben Valterrichello jó wingmanként foglalja a helyet a Mercinél, Stroll meg vesz magának az apjával egy csapatot 😀 Szóval lehetne most sokkal rosszabb is.

  7. Nando:
    Mondjuk én azért nem értem hova ez a frusztráció 22 évesen, azt értem, hogy korán ült be a jóba és már a címre fáj a foga, de azért na.. a fiatalok között neki van a legjobb dolga a mezőnyben, akárhonnan nézzük, erre mégis ő követelőzik a legtöbbet miközben a legjobb évei még hátra vannak. Talán kicsit korán lett kimondva az esetében, hogy majd címeket fog nyerni, sőt kell nyernie.
    Én azt tudom még elképzelni, hogy a Merci a jövő év után az összes rekord megdöntése után be meri vállalni, hogy Hami mellé ülteti és adnak neki egy pikantériát, hogy generációjának egyik két legjobb pilótáját méri össze, másrészt meg Haminak is kelleni fog minden rekord megdöntése után a motiváció és Maxi erre a legjobb kihívás lehet.

    6. éve f1-ben. kimi már a 3. alonso 4. vettel 3. hamilton 1. évében már vb-t kűzdött. szóval sztem valamilyen szinten érthető a frusztráltsága. button volt az aki 10. évében kűzdhetett először. sőt ha jobban belegondolunk jövőre sem lesz vb, tehát leghmarabb a 8. szezonjában lehet. ha meg ránézünk erre a listára akkor ez már igencsak a lista alján található. tehát ebből a szempontból mondhatni “peches”
    https://www.statsf1.com/en/statistiques/pilote/champion/saison-avant.aspx

  8. Sidious: Az azért túlzás, hogy durvábban ekézi őket, mint Alonso, de látszik, hogy megvan a frusztráció. Ezt igazából a Red Bull magának is köszönheti, mert ők mentek neki ennek az évnek úgy, hogy most akkor vb-ért harcolunk és ahhoz képest valóban elég nagy csalódás, amit művelnek. Gyakorlatilag ezaz autó alig jobb, mint a tavalyi, a motor biztos erősebb lett, de közben megbízhatatlanabb is és a Mercedes több lóerőt talált náluk, tehát a fejlődés ellenére is nőtt a különbség.

    Asszem Nando linket be egy videot, ahol folyamatosan F*** ment minden masodik szavara, Alonso azert nem ilyen forman nyilvanitotta ki elegedetlenseget. Persze tudom manapsag az a meno, ha valaki karomkodik, mint Steiner, meg az az oreg autotesztes angol fazon, most nem jut eszembe se a neve, se a musor, amibol vegul kiraktak az egesz stabot, vagy akar Gordon Ramsey. Biztos nagyon regimodi vagyok, de sztem ultragaz az ilyen, foleg kozszereplokent, mediaba, sportolokent. En is karomkodok, ha merges vagyok, de alapesetben igyekszem maskepp korulirni a dolgokat, mintsem kiba* ez a kiba* ettol meg kiba* tokomtudjami.

  9. Mondjuk én azért nem értem hova ez a frusztráció 22 évesen, azt értem, hogy korán ült be a jóba és már a címre fáj a foga, de azért na.. a fiatalok között neki van a legjobb dolga a mezőnyben, akárhonnan nézzük, erre mégis ő követelőzik a legtöbbet miközben a legjobb évei még hátra vannak. Talán kicsit korán lett kimondva az esetében, hogy majd címeket fog nyerni, sőt kell nyernie.
    Én azt tudom még elképzelni, hogy a Merci a jövő év után az összes rekord megdöntése után be meri vállalni, hogy Hami mellé ülteti és adnak neki egy pikantériát, hogy generációjának egyik két legjobb pilótáját méri össze, másrészt meg Haminak is kelleni fog minden rekord megdöntése után a motiváció és Maxi erre a legjobb kihívás lehet.

  10. Denis Hunter: Kicsit maga alatt vagja a fat, ahogy emlited a Renault is alazta, a ferrarit csalozza, a hondat mar most durvabban ekezi, mint Alonso, pedig azert nyert vele ugyanugy, mint a renault-val. Mondom en, marad a Wili 😀

    Az azért túlzás, hogy durvábban ekézi őket, mint Alonso, de látszik, hogy megvan a frusztráció. Ezt igazából a Red Bull magának is köszönheti, mert ők mentek neki ennek az évnek úgy, hogy most akkor vb-ért harcolunk és ahhoz képest valóban elég nagy csalódás, amit művelnek. Gyakorlatilag ezaz autó alig jobb, mint a tavalyi, a motor biztos erősebb lett, de közben megbízhatatlanabb is és a Mercedes több lóerőt talált náluk, tehát a fejlődés ellenére is nőtt a különbség.

  11. Sidious:
    A legnagyobb baj az egésszel, hogy nincs hova menni. A Merci nem fogja leszerződtetni Hamilton mellé és innentől kezdve van a Red Bull, akik 2. erők vagy elszerződhet a középmezőnybe esetleg több pénzért. Nem tudom, hogy az mennyivel jobb. Ricciardonak sem jött be annyira a Renault, nem is maradt ott sokáig. Szóval azaz igazság, hogy hiába borítja rá az asztalt a Hondára meg a Red Bullba utána csak mégsz*rabb helyzetbe fog kerülni. Főleg úgy, hogy mostmár a Mclaren is foglalt a következő 1-2 évben, az Astonnal Vettel “hosszútávú” megállapodást kötött, Strollt meg nem fogják kirakni, a Renault esetleg megválhatna Ocontól miatta, de nem hiszem, hogy ők akarnak egymással együtt dolgozni azok után ahogy elváltak az utolsó Red Bull Renaults szezonban. A Ferrari meg szintén foglalt legalább 2 évig meg oda most ki a fene akarna menni? 😀

    Kicsit maga alatt vagja a fat, ahogy emlited a Renault is alazta, a ferrarit csalozza, a hondat mar most durvabban ekezi, mint Alonso, pedig azert nyert vele ugyanugy, mint a renault-val. Mondom en, marad a Wili 😀

  12. Uljon at a Wilibe, abban merci motor van es alazatos kemeny munkaval hozza fel VB szintre oket 😀
    Tehetsege megvan, teljesitmenye is, emellett mindig gyozelemre eselyes autoban ult, kiveve talan a par honap Toros idoszakot. Ha Hamiltonnal mindenki azon frocsog, hogy mindig jo autoja van, akkor itt is meg lehet emliteni. Jah es VB fizuja is van, valamint ahogy mar emlitette mas is, Hamilton visszavonulasa eseten is van legalabb 10 eve elerni valamit. Bele sem merek gondolni abba, ha mar 3 eve VB lett volna es megkezdodott volna a Max korszak. En meg nem vagyok erre kesz 😀 Ferrari az orok legnagyobb ellenfel, de inkabb nyerjen legalabb egyet Leclerc Max elott 😀

  13. A legnagyobb baj az egésszel, hogy nincs hova menni. A Merci nem fogja leszerződtetni Hamilton mellé és innentől kezdve van a Red Bull, akik 2. erők vagy elszerződhet a középmezőnybe esetleg több pénzért. Nem tudom, hogy az mennyivel jobb. Ricciardonak sem jött be annyira a Renault, nem is maradt ott sokáig. Szóval azaz igazság, hogy hiába borítja rá az asztalt a Hondára meg a Red Bullba utána csak mégsz*rabb helyzetbe fog kerülni. Főleg úgy, hogy mostmár a Mclaren is foglalt a következő 1-2 évben, az Astonnal Vettel “hosszútávú” megállapodást kötött, Strollt meg nem fogják kirakni, a Renault esetleg megválhatna Ocontól miatta, de nem hiszem, hogy ők akarnak egymással együtt dolgozni azok után ahogy elváltak az utolsó Red Bull Renaults szezonban. A Ferrari meg szintén foglalt legalább 2 évig meg oda most ki a fene akarna menni? 😀

  14. Ejj,de nagy sumák itt mindenki,csapatok és pilóták egyaránt.
    Tavaly Leclerc 2024-is leszerződött a Ferrarihoz.A Red Bull nyalizott Vettelnek,egészen addig,amíg Verstappen el nem kötelezte magát jó hosszú időre csillagászati összegért.Az idén aztán Sebet kilökték,Ricciardo már a McLarené és ott is marad talán a pályafutása végéig.Eddig minden oké volt Maxnak,pedig tudta,hogy csak a Mercedesszel lehet világbajnokságot nyerni,de elég volt neki a sok lóvé.De most,hogy Vettel is “elkelt”,nincs konkurencia a helyére,hirtelen már panaszkodik.Sajnálnám is,de ha ennyire világbajnok akar lenni,mi a fenének hosszabbított,miért nem vetett be mindent,hogy megkapja Bottas ülését?:D

  15. Szerintem még elég fiatal, szóval kicsit meg kell nyugodni, mert hiába hőbörög, nincs hova menni, és így elég esélytelen, hogy bármit is tenne, nincs hova menni, ő is szív, nekünk se jó, de valaki sok pénzt keres ezzel az egész hülye helyzettel.

  16. Azt azért zárójelesen tegyük hozzá, hogy Schumacher kb. ennyi idősen debütált, Hamilton meg egy évvel később… és most a két legsikeresebb F1-est említettem.
    Nem arról van szó, hogy a klasszikus versenyzői “évekből” tűnnek el sorra az évek, ami mondjuk 23 és 35 év között van átlagban.

    Most ha még nem szerez címet 2-3 évig akkor is simán benne lehet 5-8 cím a fenti példák alapján, szóval azért akkora dráma még nincsen. 😀

  17. Verstappen k.varosszkor csöppent ebbe az egészbe bele. Szerintem nem kérdés, hogy a teljesítménye már réges rég világbajnok szintű, egy ideje pedig valódi klasszis. Szar belegondolni, hogy még jódarabig esélye sincs semmire. Rohadt dühítő lehet így elpazarolni ennyi jó évet. És nem az van, hogy mindig lemaradsz egy kicsivel a VB-ről, nüanszokon és egyéni kilengéseken múlik bármi, egyszerűen a kiírt liga is más :D, nem karnyújtásnyira vannak a dolgok, hanem utcákkal arrébb. Még a győzelmeinek a számát sincs sok sansza növelni, csak ha csurran-cseppen.

  18. Ezért kéne már lépnie az FIA-nak, kizárólag a mercit kéne hátráltatni és nem ilyen kompromisszumos megoldásokat keresni, amivel a többi csapatot is hátráltatják. Én fotelon ülve tudnék pár dolgot mondani, amivel meglehet fogni a merciket (pl első lépésnek visszahozni a 2018 előtti abroncs szerkezeteket). Erősen kétlem, h az FIA 100+ emberével ne tudna megoldást találni. Anno nem sajnálták a RB ellen lépéseket tenni, akkor 7-8 ajándék év után a mercit is vissza lehetne már fogni.

  19. állítólag verstappen eléggé türelmetlen már és a háttérben nagy balhék vannak közte a rb és a honda között 😀 vagyis verstappen nem bírja már a rb és honda gyengélkedését.

    ezzel 2 baj van. mercedesen kívül mindenki így érez, 2 igaza van neki h *** jól megy de még soha sem volt esélye vb-t harcolni sem.