Eifel Nagydíj Kibeszélő

A megszokott és jól bevált Kibeszélő Topicot ismét létrehozzuk, hogy legyen hol megbeszélni a napi eseményeket.

A hétvége menetrendje

No Events on The List at This Time


Aki esetleg még nem tippelt, az tippeljen ITT

Az alábbi linkeken lehet élőben nézni a hétvégét: M4 Oldala , Adás1 , Adás2 , Adás3  
Az alábbi linken élő szektorok, köridők láthatóak: Live Timing 

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Ebben a teljesen unalmas világbajnokságban, ebben az abszolút steril és amúgy is már mesterséges forma 1-es közegben, ahol évekre le vannak már osztva alapok, és folyamatosan a Mercedes van elől, ugyan kit zavar egy safety kár? Mert engem már nem , pedig én minden mestersèges eszköz ellen fellépek, de ha már Mesterségesen bebetonozták a Mercedes előnyét, igazàn nem zavar ha látok esetleg akár már egy előzési kisérletet Hamilton ellen. De még ezt sem látunk , már a SC is hiába jön be! Amikor már egy Széfti Kár sem csinál izgalmat, mert akkora a Merci előnye.. értitek? Nem tudom, sírjak , vagy nevessek?

  2. Bogyi007:
    Nem is konkrétan a Grosjeannal szembeni összevetésre gondoltam, hanem az ottani két évben elért eredményeire.

    Egyébként fun fact :

    Tegnap Grosjean mindkét Alfa előtt végzett…

    Viszont más dolog jutott eszembe:

    Belegondoltatok már abba hogy jövőre milyen erős leosztás lesz az F1 mezőnyében pláne ha még Kimi is maradni fog?

    A 10 csapatból 8-nak lehet/lesz legalább 1 pilótája aki nyert már futamot. Sorolom:

    Merci-Ham és Bot, RB-Max, Renault-Alo, Ferrari-Lec, Aston-Vettel, Mclaren – Ric, Alfa – Kimi, Alpha – Gasly

    Csak a Haas és a Williams nem rendelkezne korábbi futamgyőztes pilótával.

    Volt már korábban ilyen az F1 történetében hasonló leosztásra?

    Szép stat, de jobban örülnék annak amit 2012-ben láttunk, hogy első 7 verseny, 7 különböző győztes, a teljes szezonban pedig 8 különböző győztes! Ez ’14 óta álmunkban sem…

  3. Nem is konkrétan a Grosjeannal szembeni összevetésre gondoltam, hanem az ottani két évben elért eredményeire.

    Egyébként fun fact :

    Tegnap Grosjean mindkét Alfa előtt végzett…

    Viszont más dolog jutott eszembe:

    Belegondoltatok már abba hogy jövőre milyen erős leosztás lesz az F1 mezőnyében pláne ha még Kimi is maradni fog?

    A 10 csapatból 8-nak lehet/lesz legalább 1 pilótája aki nyert már futamot. Sorolom:

    Merci-Ham és Bot, RB-Max, Renault-Alo, Ferrari-Lec, Aston-Vettel, Mclaren – Ric, Alfa – Kimi, Alpha – Gasly

    Csak a Haas és a Williams nem rendelkezne korábbi futamgyőztes pilótával.

    Volt már korábban ilyen az F1 történetében hasonló leosztásra?

  4. Sidious: Nekem nincs bajom Albonnal, mint emberrel, de nem való top csapathoz és igazából már tavaly sem értettem, hogy miért nem Kvyatot hozták vissza akkor a nagy csapathoz, mert az Orosz viszonylag megállta a helyét a Red Bullban mégha nem is ő volt a húzóerő a csapatban és amikor előléptették Albont, akkor is Kvyatnak volt több pontja és ha jól rémlik akkor az időmérők meg a versenyek párbajában is verte a csapattársát, tehát már az is egy olyan húzás volt Markotól, hogy akkor se hozzák vissza a “bukott diákot” és alapból már ebből a hozzáállásból adódott az egész probléma, mert ha lett volna eszük, akkor még 18-ban leszerződtették volna Sainzot, amikor Ricsi eligazolt és akkor nem lenne gondjuk a versenyzőkkel.

    Valóban Sainz érdemelte volna meg az ülést. De úgy vettem észre, hogy Verstappen már a toróban pikkelt, neheztelt rá és ez később ráragadt Márkóra és Hornerre is. Ezért nem akarták újra 1 csapatba tenni őket. Pedig legfeljebb annyival volt lassabb Maxnál, mint Ric.

  5. trialboj:
    Egész jó futam volt, de csodálkozom hogy Hülkit meg sem említettétek, szerintem zseniális amit leművelt. Szépen építette fel a futamát az első 15 körben szokta az autót, aztán pedig határozottan de óvatosan lépkedett előre. Nem törte össze magát, sem mást, bukótérben sem járt, pazar teljesítmény. Nem úgy mint néhány világbajnok, akik jobb csapatokat is megjartak. Itt lenne a helye, a mezőnyben, van elég pilóta, aki nem érdemli meg azt az ülést amit bitorol.

    Hülkkel sosem az volt a gond, hogy nem képes stabil, erős teljesítményt hozni, hanem, hogy nem tudja az utolsó lépést megtenni 10 éve, és emiatt nem kerül egy top csapat figyelmének a középpontjába sem. Oconra lecserélni persze nem volt nagy deal, de az ilyen srácok sajnos azok, akiket gondolkodás nélkül kiraknak, ha egy tehetséges srác leigazolálásra van lehetőség. Ugyanez a kategória Perez, Grosjean, Magnussen, Giovinazzi, Kvyat, Albon stb. Talán Gasly egy vezér lehet az Alphánál, aki mellett betanulhatnak, de nincs kétségem afelől, hogy Marko kipakolja az első alkalommal, amikor lehetősége lesz egy Verstappen-Sainz szintű párost összerakni.
    A Forma-1-es top csapatok kissé furcsán működnek: ha valaki kikerül onnan, akkor szinte soha nem kerül vissza. Nyilván megosztják egymással a tapasztalataikat és erre jó példa a McLarent megjáró KMag és Perez: soha fel sem merült a leszereplésük óta, hogy visszaülhetnek top autóba.

  6. guide: Minden változik,az emberek,az autók,a gumik.Minden pilótának vannak jobb és rosszabb időszakai.Abban egyetértek,hogy Kimi nem mindig tette oda magát úgy,ahogy kellett volna.Olvastam például,hogy Ron Dennis akarata ellenére valamelyik futam előtt átrepült egy másik kontinensre egy összejövetelre,buliba.Pedig akkor komoly esélye volt a világbajnokságban.Amit még lehetne kritizálni az az,hogy sokszor nem csapott az asztalra,amikor kellett volna! De ha visszanézzünk,akkor csak a ferraris időszaka nem szeplőtlen.A McLarennél,Lotusznál és az Alfanál is tisztelet és elismerés övezi a teljesítményét.Alonsot majd meglátjuk.Ki tudja,talán ő sem lesz már a régi.

    Egyrészt, valóban úgy van ahogy írtad: az asztalra csapás. A Ferrarin kívül mindenhol kivívta magának a puszta teljesítményével a tisztelet, a Ferrari viszont fordítva működik. Őket kell vezetnie a versenyzőnek és nem pedig fordítva. Ő nem ez az ember. Továbbá, azért Gro és Gio nem túl acélos ellenfelek, Alonso és Vettel annál inkább. Egyedül a McLarennél éreztem azt, hogy akárkit elver, aki mellé kerül, a Lotusnál és most az Alfánál sem érzem ezt.

  7. trialboj:
    Egész jó futam volt, de csodálkozom hogy Hülkit meg sem említettétek, szerintem zseniális amit leművelt. Szépen építette fel a futamát az első 15 körben szokta az autót, aztán pedig határozottan de óvatosan lépkedett előre. Nem törte össze magát, sem mást, bukótérben sem járt, pazar teljesítmény. Nem úgy mint néhány világbajnok, akik jobb csapatokat is megjartak. Itt lenne a helye, a mezőnyben, van elég pilóta, aki nem érdemli meg azt az ülést amit bitorol.

    +1, nagyot alkotott egész hétvégén. Nem mellesleg pedig hatalmas arc, nagyon sajnálom, hogy nincs a mezőnyben. Nagyon jó volt Perezzel is újra picit egy csapatban látni… Régi szép idők 🙂

  8. Egész jó futam volt, de csodálkozom hogy Hülkit meg sem említettétek, szerintem zseniális amit leművelt. Szépen építette fel a futamát az első 15 körben szokta az autót, aztán pedig határozottan de óvatosan lépkedett előre. Nem törte össze magát, sem mást, bukótérben sem járt, pazar teljesítmény. Nem úgy mint néhány világbajnok, akik jobb csapatokat is megjartak. Itt lenne a helye, a mezőnyben, van elég pilóta, aki nem érdemli meg azt az ülést amit bitorol.

  9. KIMI AND THE RED POWER: Szereti és élvezi, de ha igazán odatenné magát, akkor Giovinazzi nem verné meg a büdös életben sem, még ennyi idősen sem. Nagyon kíváncsi leszek Alonsora jövőre, számomra nem kérdés, hogy aratni fog csapaton belül. Márpedig ez a két srác a 2000-es évek nagy zsenijei között van, és nem gondolom, hogy akkor, ott Kimi nagyon alulmaradt volna Alonsoval szemben, ha egyáltalán alulmarad.
    Én igyekszem mindig pontosan követni a hétvégéit és mint említettem, több mint 10 éve nem láttam már azt a Kimit, aki beül és egyszerűen tűpontosan hozza amit kell. Mindig, mindenhol. Az autó nem bírja, az autó lerohad, a váltó, a motor cserés, de Kimi Räikkönen atom biztosan hozza az eredményeket.

    Minden változik,az emberek,az autók,a gumik.Minden pilótának vannak jobb és rosszabb időszakai.Abban egyetértek,hogy Kimi nem mindig tette oda magát úgy,ahogy kellett volna.Olvastam például,hogy Ron Dennis akarata ellenére valamelyik futam előtt átrepült egy másik kontinensre egy összejövetelre,buliba.Pedig akkor komoly esélye volt a világbajnokságban.Amit még lehetne kritizálni az az,hogy sokszor nem csapott az asztalra,amikor kellett volna! De ha visszanézzünk,akkor csak a ferraris időszaka nem szeplőtlen.A McLarennél,Lotusznál és az Alfanál is tisztelet és elismerés övezi a teljesítményét.Alonsot majd meglátjuk.Ki tudja,talán ő sem lesz már a régi.

  10. guide: Szerintem meg Mostpont megvan benne a szenvedély!A rajtnál nem sikerült előrejönni plusz a büntetés tette tönkre a versenyét.Hülyeség lenne abbahagynia,mert jó passzban van!A ferrarinál vezetni ….az könnyen tönkreteszi az embert.Vettel is most jött rá,hogy talán Kiminek volt igaza,rájuk kell hagyni.Úgysem lehet változásokat elérni.

    Szereti és élvezi, de ha igazán odatenné magát, akkor Giovinazzi nem verné meg a büdös életben sem, még ennyi idősen sem. Nagyon kíváncsi leszek Alonsora jövőre, számomra nem kérdés, hogy aratni fog csapaton belül. Márpedig ez a két srác a 2000-es évek nagy zsenijei között van, és nem gondolom, hogy akkor, ott Kimi nagyon alulmaradt volna Alonsoval szemben, ha egyáltalán alulmarad.
    Én igyekszem mindig pontosan követni a hétvégéit és mint említettem, több mint 10 éve nem láttam már azt a Kimit, aki beül és egyszerűen tűpontosan hozza amit kell. Mindig, mindenhol. Az autó nem bírja, az autó lerohad, a váltó, a motor cserés, de Kimi Räikkönen atom biztosan hozza az eredményeket.

  11. Bogyi007:
    Akkor hogy is voltak ezek után például azok a Lotusos évek?

    Egy Grosjean nem igazán etalon egy világbajnoknak. Többnyire a francia hülyeségei miatt volt olyan nagy különbség a pontversenyben közöttük, tempóban ugyanaz volt mint most Gioval, időmérőn oda-vissza adogadták egymásnak a tizedeket, versenyen a finn jobb volt, különösen gumikezelésben.

  12. KIMI AND THE RED POWER: Félreértés ne essék, nem egy lusta ember, mert amúgy nem lenne a top 20 versenyző között, 20 éve. De a megszállottság és a szenvedély hiányzik, és szerintem egy ideje rá is játszik erre, talán azóta, hogy kicsesztek vele a Ferrarinál 08-09-ben. Ott megtört benne valami és már nem öli magát annyira.

    Szerintem meg Most pont megvan benne a szenvedély!A rajtnál nem sikerült előrejönni plusz a büntetés tette tönkre a versenyét.Hülyeség lenne abbahagynia,mert jó passzban van!A ferrarinál vezetni ….az könnyen tönkreteszi az embert.Vettel is most jött rá,hogy talán Kiminek volt igaza,rájuk kell hagyni.Úgysem lehet változásokat elérni.

  13. Akkor hogy is voltak ezek után például azok a Lotusos évek?

    KIMI AND THE RED POWER: Félreértés ne essék, nem egy lusta ember, mert amúgy nem lenne a top 20 versenyző között, 20 éve. De a megszállottság és a szenvedély hiányzik, és szerintem egy ideje rá is játszik erre, talán azóta, hogy kicsesztek vele a Ferrarinál 08-09-ben. Ott megtört benne valami és már nem öli magát annyira.

  14. andrea1: Ez nem kimi hétvégéje volt, erősen nem.

    Amúgy ez engem is mindig zavart és zavar hogy nem hozott ki magából, többet ki lehetett volna és szerintem valójában sose volt tisztában milyen tehetséges is ő, mert az, ilyen hozzáállással ennyit kihozott magából. Mióta követem a F1-et n váltig állítomkivételes tehetség kategória, azért az ahogy eljutott a F1-be és addig amíg megszerezte a vb címet bőven kiemelkedett a mezőnyből, ezt az állításomat bármikor megvédem, sok időt pazarolt a ferrarira, egy olyan helyen ami nem neki való volt és olyan vezetői voltak Todt után akik nem fogták meg a grabancát, csak ha így álltak hozzá jobban lázadt. lásd Dennis alatt.Borzasztó nehéz eset. 😀
    Na mindegy én mindig csodálattal ámultam a tehetségét és fogom is bármilyen hülyeséget is csináljon, bármilyen dühitően is álljon hozzá ehhez a szakmához a korrekt énje miatt meg nagyon sokra tartom stb. Mindig jó volt s lesz neki szurkolni, ez a mai de az egész hétvégén úgy láttam rajta nincs itt, mert amikor ott van az agya a pályán akkor az rendben szokott lenni, főleg ilyen pályán.

    Félreértés ne essék, nem egy lusta ember, mert amúgy nem lenne a top 20 versenyző között, 20 éve. De a megszállottság és a szenvedély hiányzik, és szerintem egy ideje rá is játszik erre, talán azóta, hogy kicsesztek vele a Ferrarinál 08-09-ben. Ott megtört benne valami és már nem öli magát annyira.

  15. KIMI AND THE RED POWER: Ennyit a munkamorálról. Zehndernél aligha találsz hitelesebb embert a témában.
    https://www.planetf1.com/news/charles-leclerc-special-talent/
    Räikkönen tempója elképesztő, ehhez képest baromi keveset hoz ki belőle, mert nincs mindig minden a helyén.

    Ez nem kimi hétvégéje volt, erősen nem.

    Amúgy ez engem is mindig zavart és zavar hogy nem hozott ki magából, többet ki lehetett volna és szerintem valójában sose volt tisztában milyen tehetséges is ő, mert az, ilyen hozzáállással ennyit kihozott magából. Mióta követem a F1-et n váltig állítom kivételes tehetség kategória, azért az ahogy eljutott a F1-be és addig amíg megszerezte a vb címet bőven kiemelkedett a mezőnyből, ezt az állításomat bármikor megvédem, sok időt pazarolt a ferrarira, egy olyan helyen ami nem neki való volt és olyan vezetői voltak Todt után akik nem fogták meg a grabancát, csak ha így álltak hozzá jobban lázadt. lásd Dennis alatt. Borzasztó nehéz eset. 😀
    Na mindegy én mindig csodálattal ámultam a tehetségét és fogom is bármilyen hülyeséget is csináljon, bármilyen dühitően is álljon hozzá ehhez a szakmához a korrekt énje miatt meg nagyon sokra tartom stb. Mindig jó volt s lesz neki szurkolni, ez a mai de az egész hétvégén úgy láttam rajta nincs itt, mert amikor ott van az agya a pályán akkor az rendben szokott lenni, főleg ilyen pályán.

  16. mb C124: Ez az Albon gyerek egyre irritálóbb. Nem elég, hogy lassú 1 körön és futamon is, egy agresszív barom is hozzá és mindig neki áll feljebb. Remélem most már félreteszik a szörp táj kötődését és kiteszik innen.

    Egy kis háttér sztori. Spanyol, de fordítóval is átjön a lényeg: https://translate.google.com/translate?hl=hu&sl=auto&tl=hu&u=https%3A%2F%2Fwww.pablovignone.com%2F2020%2F03%2Fkankamol-el-secreto-mejor-guardado-de.html

    Nekem nincs bajom Albonnal, mint emberrel, de nem való top csapathoz és igazából már tavaly sem értettem, hogy miért nem Kvyatot hozták vissza akkor a nagy csapathoz, mert az Orosz viszonylag megállta a helyét a Red Bullban mégha nem is ő volt a húzóerő a csapatban és amikor előléptették Albont, akkor is Kvyatnak volt több pontja és ha jól rémlik akkor az időmérők meg a versenyek párbajában is verte a csapattársát, tehát már az is egy olyan húzás volt Markotól, hogy akkor se hozzák vissza a “bukott diákot” és alapból már ebből a hozzáállásból adódott az egész probléma, mert ha lett volna eszük, akkor még 18-ban leszerződtették volna Sainzot, amikor Ricsi eligazolt és akkor nem lenne gondjuk a versenyzőkkel.

  17. plman: Végülis egy próbát mindképp megérne a red bull számára, hogy Albon helyett Hülkenberget ültetik be erre a pár futamra. Csak ugye már leírtam, hogy szerintem mi a baj a némettel, fejben nem annyira van ott ha valami igazán nagy eredményre adódik lehetőség.
    Perezben én valahogy több lehetőséget látok, bár ugye neki is remegett már meg a keze, de összességében a mexikóit jobb fogásnak érzem.
    Mondjuk a red bull helyében én Perezre mindenképp lecsapnék. Az egyiket beültetném a red bullbamásikat pedig a tauriba. Vagy az egyik lehetne a 3. számú versenyző arra az esetre ha max lelép, és akkor mégiscsak két értelmesebb pilótát tudnának futtatni ha úgy alakul a helyzet.
    Persze lehet, hogy a red bull teljesen elzárkózik attól, hogy nem saját nevelt versenyzőt alkalmazzon.

    Hülkenberg gyorsabb, mint Perez, de Perez jobban bánik a gumikkal és jobban tud a zavarosban halászni. Mondhatjuk, hogy az övék egy ilyen Tesco gazadaságos Hamilton Button páros volt a Force Indiánál. Persze abban is van valami, hogy a Német eddig mindig megremegett, ha nagy eredmény kapujában volt, de kíváncsi lennék rá, hogy mennyit változna, ha egy olyan autóban ülne, ami szinte minden pályán dobogó esélyes és végre sikerülne felállnia a pódiumra. Egy próbát most mindenképpen megérne szerintem, aztán a következő szezonra még mindig leszerződtethetik Perezt, ha Hülkenberg se vállna be vagy visszaültetik Gaslyt.

  18. Sidious: Albonnan nem lepődnék meg, ha ez lenne az utolsó futama a Red Bullal. Eddig is lassú volt és most már átment az egész egy frusztrációba nála is, aztán lezúzott egy AlphaTaurit és utána majdnem hazavágta a másikat is. Az a “motorhiba” is elég furcsa volt ahogy hirtelen kihívták, mintha szándékosan kivették volna a versenyből, hogy ne okozzon több kárt. Igazából a Red Bullnak most lenne egy kiváló alkalma arra, hogy kipróbálják Hülkenberget, aki úgyis szabad és már kétszer is bizonyította idén, hogy tök random beugorva egy ismeretlen autóba is tud versenyképes köröket autózni. Szóval ez a Red Bullnak is egy érdekes kísérlet lehetne arra, hogy felmérjék, hogy tényleg ilyen sz*rul vezethető az autójuk, hogy csak Verstappen tud menni vele vagy ennyire gyenge juniorokat nyomatnak most a Holland mellett és egy jó versenyző a középmezőnyből tudná hozni vele simán a dobogó körüli helyezéseket.

    Az SC meg nyilván azért van, hogy mesterségesen fokozzák az izgalmakat, ha már alapjáraton nem történik sok minden, amiatt, hogy mennyire nagyok a különbségek a csapatok között. Illetve hát a középmezőnyben jó csaták vannak, de az a hardcore rajongókon kívül nem sok mindenkit érdekel, hogy ki lesz a 4.-5. egy futamon. De hát ezért nem is lehet hibáztatni őket, amikor maguk a versenyzők is azt mondják, hogy csak a győzelem számít, az, hogy utána mi zajlik az tulajdonképpen lényegtelen.

    Ez az Albon gyerek egyre irritálóbb. Nem elég, hogy lassú 1 körön és futamon is, egy agresszív barom is hozzá és mindig neki áll feljebb. Remélem most már félreteszik a szörp táj kötődését és kiteszik innen.

    Egy kis háttér sztori. Spanyol, de fordítóval is átjön a lényeg: https://translate.google.com/translate?hl=hu&sl=auto&tl=hu&u=https%3A%2F%2Fwww.pablovignone.com%2F2020%2F03%2Fkankamol-el-secreto-mejor-guardado-de.html

  19. Sidious: Albonnan nem lepődnék meg, ha ez lenne az utolsó futama a Red Bullal. Eddig is lassú volt és most már átment az egész egy frusztrációba nála is, aztán lezúzott egy AlphaTaurit és utána majdnem hazavágta a másikat is. Az a “motorhiba” is elég furcsa volt ahogy hirtelen kihívták, mintha szándékosan kivették volna a versenyből, hogy ne okozzon több kárt. Igazából a Red Bullnak most lenne egy kiváló alkalma arra, hogy kipróbálják Hülkenberget, aki úgyis szabad és már kétszer is bizonyította idén, hogy tök random beugorva egy ismeretlen autóba is tud versenyképes köröket autózni. Szóval ez a Red Bullnak is egy érdekes kísérlet lehetne arra, hogy felmérjék, hogy tényleg ilyen sz*rul vezethető az autójuk, hogy csak Verstappen tud menni vele vagy ennyire gyenge juniorokat nyomatnak most a Holland mellett és egy jó versenyző a középmezőnyből tudná hozni vele simán a dobogó körüli helyezéseket.

    Az SC meg nyilván azért van, hogy mesterségesen fokozzák az izgalmakat, ha már alapjáraton nem történik sok minden, amiatt, hogy mennyire nagyok a különbségek a csapatok között. Illetve hát a középmezőnyben jó csaták vannak, de az a hardcore rajongókon kívül nem sok mindenkit érdekel, hogy ki lesz a 4.-5. egy futamon. De hát ezért nem is lehet hibáztatni őket, amikor maguk a versenyzők is azt mondják, hogy csak a győzelem számít, az, hogy utána mi zajlik az tulajdonképpen lényegtelen.

    Végülis egy próbát mindképp megérne a red bull számára, hogy Albon helyett Hülkenberget ültetik be erre a pár futamra. Csak ugye már leírtam, hogy szerintem mi a baj a némettel, fejben nem annyira van ott ha valami igazán nagy eredményre adódik lehetőség.
    Perezben én valahogy több lehetőséget látok, bár ugye neki is remegett már meg a keze, de összességében a mexikóit jobb fogásnak érzem.
    Mondjuk a red bull helyében én Perezre mindenképp lecsapnék. Az egyiket beültetném a red bullba másikat pedig a tauriba. Vagy az egyik lehetne a 3. számú versenyző arra az esetre ha max lelép, és akkor mégiscsak két értelmesebb pilótát tudnának futtatni ha úgy alakul a helyzet.
    Persze lehet, hogy a red bull teljesen elzárkózik attól, hogy nem saját nevelt versenyzőt alkalmazzon.

  20. plman:
    riccinek örülökhamilton és verstappen pedig hozta a szokásost, Bottas bal*** volt.
    Hulkenbergnek is gratula szépen csinálta, csak az a baj , hogy meginog ha ott a lehetőség. Ha fejben ott lenne akkor akár győzelme+pár dobogója is lehetne. Ezért nincs ülése jövőre és lehet nem is lesz.
    Vettel tényleg no komment, ha nem 2007 óta nézném a forma-1-et, hanem csak az utobbi 3 szezont láttam volna el nem hinném, hogy egy 4X-es vb a koma.
    Albont is ki kéne vágni a red bullból és markoéknak be kéne vállalni egy külsőst, mondjuk perezt, vagy hulkenberget.
    Kimi gyengusz volt, a büntetése jogos.
    egyébként azt nem értem, hogy minek kellett az sc? Én totál indokolatlannak érzem a beküldését.

    Albonnan nem lepődnék meg, ha ez lenne az utolsó futama a Red Bullal. Eddig is lassú volt és most már átment az egész egy frusztrációba nála is, aztán lezúzott egy AlphaTaurit és utána majdnem hazavágta a másikat is. Az a “motorhiba” is elég furcsa volt ahogy hirtelen kihívták, mintha szándékosan kivették volna a versenyből, hogy ne okozzon több kárt. Igazából a Red Bullnak most lenne egy kiváló alkalma arra, hogy kipróbálják Hülkenberget, aki úgyis szabad és már kétszer is bizonyította idén, hogy tök random beugorva egy ismeretlen autóba is tud versenyképes köröket autózni. Szóval ez a Red Bullnak is egy érdekes kísérlet lehetne arra, hogy felmérjék, hogy tényleg ilyen sz*rul vezethető az autójuk, hogy csak Verstappen tud menni vele vagy ennyire gyenge juniorokat nyomatnak most a Holland mellett és egy jó versenyző a középmezőnyből tudná hozni vele simán a dobogó körüli helyezéseket.

    Az SC meg nyilván azért van, hogy mesterségesen fokozzák az izgalmakat, ha már alapjáraton nem történik sok minden, amiatt, hogy mennyire nagyok a különbségek a csapatok között. Illetve hát a középmezőnyben jó csaták vannak, de az a hardcore rajongókon kívül nem sok mindenkit érdekel, hogy ki lesz a 4.-5. egy futamon. De hát ezért nem is lehet hibáztatni őket, amikor maguk a versenyzők is azt mondják, hogy csak a győzelem számít, az, hogy utána mi zajlik az tulajdonképpen lényegtelen.

  21. riccinek örülök hamilton és verstappen pedig hozta a szokásost, Bottas bal*** volt.
    Hulkenbergnek is gratula szépen csinálta, csak az a baj , hogy meginog ha ott a lehetőség. Ha fejben ott lenne akkor akár győzelme+pár dobogója is lehetne. Ezért nincs ülése jövőre és lehet nem is lesz.
    Vettel tényleg no komment, ha nem 2007 óta nézném a forma-1-et, hanem csak az utobbi 3 szezont láttam volna el nem hinném, hogy egy 4X-es vb a koma.
    Albont is ki kéne vágni a red bullból és markoéknak be kéne vállalni egy külsőst, mondjuk perezt, vagy hulkenberget.
    Kimi gyengusz volt, a büntetése jogos.
    egyébként azt nem értem, hogy minek kellett az sc? Én totál indokolatlannak érzem a beküldését.

  22. Bogyi007:
    Tényeket írtam le, nincs itt semmilyen kimagyarázás…

    Egy dolgot azért megjegyeznék, mindenki hozza ezt a Kimi féle munkamorált. Anno egyvalaki leírta és mindenki ezt az elcsépelt mantrát tolja vele kapcsolatban. Miközben szinte minden csapatánál csak dicséret övezi Őt ezen a téren, s biztosan a véletlen műve az is hogy az Alfa Romeo még most is az ő megtartását helyezi a legelső helyre…

    De ti innen a fotelból ezt biztosan jobban tudjátok. 😂😉

    Ennyit a munkamorálról. Zehndernél aligha találsz hitelesebb embert a témában.
    https://www.planetf1.com/news/charles-leclerc-special-talent/
    Räikkönen tempója elképesztő, ehhez képest baromi keveset hoz ki belőle, mert nincs mindig minden a helyén.

  23. kayassine: Én se hinném, de jólett volna Alonsot valaki nagyon jó ellen látni egy csapatban, hogy mennyire versenyképes még 40 körül.

    Hát szerintem pár futam biztos kelleni fog, amíg felveszi a tempót, de Ocon-t szeritnem így is simazni fogja. Jó kis csata lesz ez Ric-el, Loki-vel és talán Vettel-el a középmezőnyben.

  24. Tényeket írtam le, nincs itt semmilyen kimagyarázás…

    Egy dolgot azért megjegyeznék, mindenki hozza ezt a Kimi féle munkamorált. Anno egyvalaki leírta és mindenki ezt az elcsépelt mantrát tolja vele kapcsolatban. Miközben szinte minden csapatánál csak dicséret övezi Őt ezen a téren, s biztosan a véletlen műve az is hogy az Alfa Romeo még most is az ő megtartását helyezi a legelső helyre…

    De ti innen a fotelból ezt biztosan jobban tudjátok. 😂😉

    Tomika: Senki nem akarja kidobni mert van helye.. De fejezd mar be ezt a gyermeteg folyamatos kimagyarazast mert elkepesztoen idegesito. 😀 Hibazott kész. Kovi futamon javit.

  25. Bogyi007:
    A versenyen 1 hibája volt igazából, viszont ha feltűnt utána egy sérült kocsival tartotta a csapattársa és Vettel tempóját is…

    Hiába akarod kidobni a mezőnyből, bőven itt van még a helye…

    Ki kérdőjelezte meg, hogy itt van-e a helye? Ne legyen már minden egyes verseny Räikkönen-mosdatás, hogy de így is teljesít. A probléma az, hogy a kvalin nem kellene hibázni, a rajtnál szinte mindig bukik pozíciókat, a csapattársa ellenben mindig nyer (most a kvali + az 1. kör 8 pozíció különbséget jelentett ugyanazzal az autóval, egy 20 fős mezőnyben). 20 éve kezdte az ipart és baromi nehezen képes 100%-os hétvégéket nyújtani. Ez az óriási probléma. De mint mondtam, 10 éve ez a probléma. 1 szezonban néhány hétvégéje 100 %-os. Egy Vettel, egy Alonso meg is mutatta mit ér ez a teljesítmény. Kimi Räikkönent nem Giovinazzihoz kell mérni, a tehetsége nem ez a szint. Ha már AG is veri az a legalja kategória egy világbajnok esetében. A munkamorálja jelenti a különbséget a többszörös világbajnokokhoz képest, és sajnos inkább egy modernkori James Huntként fog a köztudatban élni a Räikkönen név, nem pedig a legnagyobbak között. Pedig ő az utóbbi ligába volt predesztinálva.

  26. Bogyi007:
    A versenyen 1 hibája volt igazából, viszont ha feltűnt utána egy sérült kocsival tartotta a csapattársa és Vettel tempóját is…

    Hiába akarod kidobni a mezőnyből, bőven itt van még a helye…

    Senki nem akarja kidobni mert van helye.. De fejezd mar be ezt a gyermeteg folyamatos kimagyarazast mert elkepesztoen idegesito. 😀 Hibazott kész. Kovi futamon javit.

  27. A versenyen 1 hibája volt igazából, viszont ha feltűnt utána egy sérült kocsival tartotta a csapattársa és Vettel tempóját is…

    Hiába akarod kidobni a mezőnyből, bőven itt van még a helye…

    KIMI AND THE RED POWER: Az SC nélkül a fasorban sem lenne. Pontosítok: ha nem hibázott volna az időmérőn és nem hibázott volna a versenyen számos alkalommal, akkor esetleg ott lehetne. De erről szól már kb. az elmúlt 10 éve: jó versenyempó, de millió hiba, ezek az apróságok pedig a Forma-1-ben súlyos pozíciókba kerülnek.

  28. Bogyi007:
    Ha Kiminek nincs az a kocc akkor valószínűleg ő lenne most Giovinazzi helyén…

    No mindegy, legalább a pont az Alfánál maradt így is. 👍😎

    Az SC nélkül a fasorban sem lenne. Pontosítok: ha nem hibázott volna az időmérőn és nem hibázott volna a versenyen számos alkalommal, akkor esetleg ott lehetne. De erről szól már kb. az elmúlt 10 éve: jó versenyempó, de millió hiba, ezek az apróságok pedig a Forma-1-ben súlyos pozíciókba kerülnek.

  29. Sidious: Ezek ilyen Amerikai megoldások, ott is minden sárga = a Pace Carral, itt is szükség van már rá, mert különben semmi nem történt volna a következő 20-30 percben 😀

    Számomra az a nonszensz, hogy megvárják amíg a versenyző teljesen védtelenül kiszáll az autóból és elsétál, majd beküldik a TELJES SC-t, amikor ott van az autó a megnyitás szájában és 1-2 kör alatt meg lehet oldani. Nevetséges.