Olaszországból hallgattatta el főnöke a magával ordítozó Leclerc-t

Maranellóból szólt rá a csapatfőnöke az önmagát szitkozódva, kiabálva szidalmazó Charles Leclerc-re a Török Nagydíj leintése után. Utólag belátta, a hibája nem volt akkora, mint amilyen súlyosnak bizonyult.

Teljes cikk

Vélemény, hozzászólás?

4 thoughts on “Olaszországból hallgattatta el főnöke a magával ordítozó Leclerc-t

  1. Sidious: Ezt nem mondanám rutintalanságnak. Hamilton pont ugyanott b*szta el, amikor Vettelt próbálta előzni és ő is bukott egy pozíciót Albonnal szemben, csak akkor még sok idő volt hátra, Leclercnek meg ez volt az utolsó köre, de ott muszáj volt védekezni és, ha nem megy be belső ívre hanem, hagyja Perezt visszatámadni és a Mexikói betud fordulni, akkor mindenki hülyének nézte volna, hogy nyitva hagyta az ajtót. Ez van, most Perez járt jobban azzal, hogy még az egyenes előtt rontotta el és ő kapta a szélárnyékot. Hasonló esetben mindenki kiborult volna, ha 3 kanyarral a vége előtt megy el dobogója, csak mások lehet, hogy a gumit vagy a pályát szidták volna saját maguk helyett Pl erős a gyanúm, hogy ha ott most Max lett volna, akkor előkerül a “f*cking sh*t tyre, asphalt meg a f*cking blind Perez”

    Vagy mongolozik még egyet. 😀

  2. Zasalamel:
    Nagyon gyors a srác, de látszik, h még rutintalan és mindent akar egyszerre. Ez néha bejön, de többnyire nem, meg kell tanulnia megtalálni a középutat, mikor kell kicsit odatenni, mikor kell inkább visszafogni. De úgy gondolom jó úton jár, mert már lényegesen kevesebbet hibázik, bár ehhez értelmes autó is kéne, ami nem úgy viselkedik az aszfalton mitn egy korcsolya pályán.

    Ezt nem mondanám rutintalanságnak. Hamilton pont ugyanott b*szta el, amikor Vettelt próbálta előzni és ő is bukott egy pozíciót Albonnal szemben, csak akkor még sok idő volt hátra, Leclercnek meg ez volt az utolsó köre, de ott muszáj volt védekezni és, ha nem megy be belső ívre hanem, hagyja Perezt visszatámadni és a Mexikói betud fordulni, akkor mindenki hülyének nézte volna, hogy nyitva hagyta az ajtót. Ez van, most Perez járt jobban azzal, hogy még az egyenes előtt rontotta el és ő kapta a szélárnyékot. Hasonló esetben mindenki kiborult volna, ha 3 kanyarral a vége előtt megy el dobogója, csak mások lehet, hogy a gumit vagy a pályát szidták volna saját maguk helyett 😀 Pl erős a gyanúm, hogy ha ott most Max lett volna, akkor előkerül a “f*cking sh*t tyre, asphalt meg a f*cking blind Perez”

  3. Én kedvelem nagyon Lec-t, de a tegnapi egy kabaré volt… 😀 A rádiózást még megértem, de h utána a Ferrari Twitteren simogatta a lelkét, meg posztolgatták, h Lec segít pakolni a csapatnak, és mennyire nagy csapatjátékos.. és Binotto hívta Maranelloból és vettek neki egy kiskutyát is bleeeeeeeeee 😀 Szóval undi. 😀

  4. Nagyon gyors a srác, de látszik, h még rutintalan és mindent akar egyszerre. Ez néha bejön, de többnyire nem, meg kell tanulnia megtalálni a középutat, mikor kell kicsit odatenni, mikor kell inkább visszafogni. De úgy gondolom jó úton jár, mert már lényegesen kevesebbet hibázik, bár ehhez értelmes autó is kéne, ami nem úgy viselkedik az aszfalton mitn egy korcsolya pályán.