Grosjean: A mi generációnk sosem kapott nagy lehetőséget

A Haastól és minden valószínűség szerint az F1-től is hamarosan búcsúzó Romain Grosjean úgy érzi, egy olyan pilótageneráció tagja, melynek pályafutása során sosem adatott meg, hogy igazán nyerő autóban üljön a királykategóriában.

Teljes cikk

Vélemény, hozzászólás?

6 thoughts on “Grosjean: A mi generációnk sosem kapott nagy lehetőséget

  1. Ez a sport mindig is autofuggo volt. Persze nehezebb dolguk volt, mikor 7 VB van a mezonyben es lehet a Max/Lec/Russsell/Norris generacionak konnyebb lesz, ha 2-3 ev mulva lelep Hamilton/Vettel/Kimi. Ha a merci jol dolgozik, akar olyan ev is lehet, amikor VB nelkuli mezony vag neki a cimert folyo csatanak.

  2. Ezzel vitatkoznék! Már csak azért is, mert Vettel és Hamilton is ehhez a generációhoz tartozik és ők kaptak és éltek is vele. Ha anno a Lotusban jobban vezet elverhette volna Kimit és szerezhetett volna ő győzelmet, mert az autóban benne volt, csak hát……. !

  3. trialboj:
    Milyen értelemben múlt rajta Alo vb címe?

    Hát, ha nem idézi elő azt a tömeg balesetet SPA-ban, akkor valószínűleg Alonso ott szerzett volna elég pontot ahhoz, hogy meglegyen a vb-je, ilyen értelemben 😀

  4. Milyen értelemben múlt rajta Alo vb címe?

    Sidious:
    Grosjean mondjuk pont kapott lehetőséget a Lotusnál, de folyamatosan sz*rrá törte az autót 2012-ben, ráadásul egyesek szerint Alonso vb-je is rajta múlott, 2013-ban meg túl későn kezdett el jól teljesíteni. Ha abban az évben legalább végig tudja hozni azt a formáját, amit az év utolsó futamain mutatott és megveri Kimit a pontversenyben, akkor valószínűleg jobb lehetőségei lettek volna, de így nem csoda, hogy csak a csődbe menő Lotus maradt majd az újonnan alakuló Haas. Hülkenberg esetében igaza van, ő valóban sose kapott igazi sanszot, hogy az élmezőnyben versenyezhessen és bizonyítson, Buemi és Di Recska meg középszerűek voltak, Buemi ráadásul még ideggyenge is, Formula E-ben 2x dobta el a bajnoki címet az utolsó futamon úgy, hogy már nem is kellett volna semmi extrtát nyújtania, csak hiba nélkül végig menni.

  5. Grosjean mondjuk pont kapott lehetőséget a Lotusnál, de folyamatosan sz*rrá törte az autót 2012-ben, ráadásul egyesek szerint Alonso vb-je is rajta múlott, 2013-ban meg túl későn kezdett el jól teljesíteni. Ha abban az évben legalább végig tudja hozni azt a formáját, amit az év utolsó futamain mutatott és megveri Kimit a pontversenyben, akkor valószínűleg jobb lehetőségei lettek volna, de így nem csoda, hogy csak a csődbe menő Lotus maradt majd az újonnan alakuló Haas. Hülkenberg esetében igaza van, ő valóban sose kapott igazi sanszot, hogy az élmezőnyben versenyezhessen és bizonyítson, Buemi és Di Recska meg középszerűek voltak, Buemi ráadásul még ideggyenge is, Formula E-ben 2x dobta el a bajnoki címet az utolsó futamon úgy, hogy már nem is kellett volna semmi extrtát nyújtania, csak hiba nélkül végig menni.

  6. a helyzet az h nagyon ritka ha ilyen kemény jön össze mint vettel-hamilton-alonso-button-schumacher-rosberg. ezek mellett valóban nehéz jó autót kapni, hát még érvényesülni.

    grozsannal annyiban más a helyzet h az ő lehetősége megvolt 12-13ban is , csak nem élt vele. míg kvalikon jó volt 12-ben, addig a futamtempója csapni való volt. mindig hiányzott belőle valami, így igazából nem lehet azt mondani h nem volt meg a lehetősége h nyerjen